MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Devierea traficului in zona lucrarilor

427 posts, 117847 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 31
 
 

📖 Pagination options
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Robert24

Tocmai am trecut prin rond acum 15 minute si... reteaua noua pare ca a disparut! Sa isi fi dat seama ca nu avea ce sa caute acolo  :lol:

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar aztec

Sau implementata gresit.. era noapte si au gresit traseul...
Sau schimbat modificarea din planul initial ce era gresit. :lol:  :lol:  :mrgreen:

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar ursu

Un articol de pe B365.ro zice ca De sâmbătă se reconfigurează traficul în toată zona Răzoare: dispare o stradă, apare alta


Un articol scris in pauza de masa, dupa cum ne-am obisnuit... Printre altele "În prezent, pe actuala strada Răzoare sunt disponibile doar două benzi pe sens."

Exista totusi in articol un desen interesant privind noua organizare a circulatiei. Totusi, acesta contrazice declaratia citata a d-nului Udriste: "Toţi cei care tranzitează zona, dinspre strada Bagdasar spre Drumul Taberei, vor fi obligaţi să facă dreapta pe şoseaua Panduri, vor circula pe sens unic către Bulevardul Geniului, după care vor vira stanga către Drumul Taberei"

Banuiesc ca pana la noua bretea nu va fi sens unic, totusi ma uimeste devierea nou-dobanditului inel median de circulatie prin rondul de la Razoare.



http://b365.ro/news/de-samb ... ezi-harta/

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar linia 69

Pe str. Valea Oltului s-a monatat la gata aproape pe toata distanta dintre Valea Ialomitei si Valea Argesului un fir al retelei de contact pentru troleibuze. A mai ramas de facut completarea, de pus celalalt fir si de facut racordurile la capetele de la Valea Argesului si Valea Ialomitei.
In zona Razoare mai sunt multe de facut in ceea ce priveste devierea retelei de troleibuze, nu vad cum ar putea fi gata sambata. Mai sunt de pus niste stalpi, firele si legatura cu reteaua actuala. In rond nu e chiar asa simplu de mutat reteaua, sa tinem cont ca pe acolo mai trec si firele tramvaielor ...

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Dominatrix

Imi poate explica cineva de ce s-a ales solutia cu sens unic spre centru pe breteaua nou construita, in loc de propunerea initiala cu 2 + 2 sau 2 + 3 benzi, cu semaforizare la intersectia cu Panduri?

Si sa inteleg ca se instituie sens unic pe Panduri intre noua bretea si Bd. Geniului, astfel incat tot traficul de pe inelul central pe sensul spre 13 Septembrie va fi obligat sa ocoleasca pe la Razoare?

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar subway guru

@linia 69:
pt. inceput, circulatia firobuzelor la Razoare se va intrerupe pt cca 2 saptamani, pana la finalizarea noii retele...
@Domix:
conform ultimelor PUZ-uri, inelul median nu mai e pe Panduri, ci pe Trafic Greu...

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Dominatrix

@subway: Fii serios...ce apare in nu stiu ce PUZ este fix egal cu zero (barat), fiindca un PUZ e un simplu plan de urbanism. Ce are legatura are asta cu dinamica fluxurilor de circulatie? Asa pot sa spun si eu ca inelul median s-a mutat pe Serban Voda. :lol:

Si tot nu m-am lamurit daca pe Panduri se introduce sens unic spre Cotroceni intre breteaua noua si Geniului...

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar subway guru

@Domix:
Sunt f.f.f serios...
Pot sa fiu de acord cu tine ca in Republica Romania 'totul e relativ', dar cu niste 'limite'...
iar PUZ-urile sunt si ele de 'categorii diferite', cu greutate specifica diferita...
Ce spui tu e aplicabil la PUZ-urile pt mall-uri, unde 'spagutza' de cointeresare privata bate orice 'printzip', la trafic pe 'investitzii publice' e...un pic altfel...acolo totzi se trezesc sa fie 'ultra-corectzi & principiali'...ca doar nu-i costa nimic si nici nu se aleg cu vreun 'benefitz'...
Revenind 'in meandrele concretului':
-de la Bagdasar la 'curba ac de par'-sens unic spre Basarab;
-de la 'curba ac de par' pe Geniului spre rond Razoare-sens unic;
-din rond Razoare pe noua 'Razoare spre Panduri'-sens unic.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar andrei11

Adica va fi un mare "sens giratoriu" ? ( E o figura de stil, ca mai degraba seamana cu un triunghi, dar cred ca s-a inteles ce am vrut sa spun ).

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Dominatrix

Am priceput. Deci practic asa cum zice si Andrei11 va fi un "giratoriu triunghiular" cu "varful" in intersectia Panduri/Geniului. Despre PUZ'uri doar atat : majoritatea lor se schimba pe parcurs, si ce se construieste in practica de multe ori difera substantial de varianta initiala. Inclusiv la investitii publice: vezi cazurile recente cu pasajul de la PPL, tronsonul 2 al Bd. Uranus etc. In cazul concret de aici, e limpede ca o mare parte din traficul dinspre Cotroceni va fi dirijat pe Trafic Greu, dar nu pentru ca asa prevede un PUZ, ci ca o consecinta a variantei de circulatie aleasa.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar linia 69

Bine, bine, pai daca de la Bagdasar la 'curba ac de par'-sens unic spre Basarab atunci intre noua Razoare si Bagdasar (pe Panduri) sens Eroilor ce e ? Doar o banda pentru troleibuze ? Automobilele automobilistilor pe unde "automobilesc" spre Eroilor, spre centru ? Sau ceva imi scapa ?  :?

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar ebujie

Stand in zona aceste lucrari ma afecteaza in mod direct, pentru a explica unora care nu cunosc situatia din teren ce se va intampla dupa aceste modificari:
- pe geniului la intrare in rond sunt maxim 4 benzi (considerand cele spuse de guru, adica sens unic), pana acum erau 5 (2 geniului si 3 razoare), cu toate astea tot se statea, in plus trebuie sa luam in considerare si traficul care se ducea pe panduri catre viilor
- trafic greu are 2 benzi si ar trebui sa preia tot ce se scuipa catre sud
- nu stiu daca am inteles bine, dar toata soseaua panduri va fi sens unic catre basarab, de la academie pana la geniului? daca e asa cum considera domnii ca ar putea prelua soseaua aia cu 2 benzi atat trafic, nu discut de continuarea bulevardului iuliu maniu.

Consecinte:
- 2 ani pe 13 septembrie va fi coada, in incercarea de a scapa de rond
- numarul de accidente in rond la razoare va creste exponential
- in rond consider ca nu se va putea circula intre 16 si 20 dar nici intre 7 si 11
- cartierul Dr. taberei va fi izolat
- incarcarea in 41 va creste dramatic
- politia rutiera va avea cel putin 3 echipaje blocate intr-o raza de 1km, mare parte din zi
- pe vasile milea cred (sper sa ma insel), va fi coloana de la Dr taberei la grozavesti

Acum aceste lucruri sunt opinia mea, ca om care sta in zona si o cunoaste relativ bine. Sunt deschis la opinii si pareri, inclusiv dat cu pietre. Sper din tot sufletul sa ma insel si sa nu fie asa.

PS. Unde pot punce (ce topic) niste poze cu ceea ce eu cred ca e organizarea celor de la astaldi de pe trafic greu (am o priveliste excelenta, iar baietii lucreaza la greu). Am mentionat cred deoarece nu exista nici o pancarda cu ce se intampla acolo de fapt.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar subway guru

@andrei11 & @Domix:
exact!...un 'giratoriu triunghiular'...
@linia 69:
nu m-am exprimat eu suficient de exact, trebuia sa zic:
-intre 'noua Razoare si curba ac de par'-sens unic;
-intre Bagdasar si 'noua Razoare'-dublu sens;
-pe 'noua Razoare'-sens unic dinspre rond spre Panduri.
Sper ca acuma e 'clar'.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar linia 69

Asa mai merge, ca inainte ceva nu se lega. Asa imi imaginam si eu, acum e clar.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 31
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422379 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use