Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai (2010-2015)

616 posts, 167003 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 44
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii subway guru

Hai cu ideea...cu cat mai multe idei, cu atat mai bine...
Daca-i bal, bal sa fie...
Cu 'tehica' vedem dupa... ;)

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii syndic8r

Si inca ceva, parere mea e ca problemele reale la trecerea prin pasaj sunt trecerile de pietoni.. cand iesi spre Dristor te trezesti cu trecerea de pietoni imediat  (ma rog, depinde cat de repede mergi  8-)  ) si mai mereu traverseaza cineva pe acolo + ca mai sunt si masini care fac stanga pe langa biserica aia sau ce e (probabil e interzis, dar whatever) .. iar spre Iancului e probabil cea mai MARE trecere de pietoni nesemaforizata din Bucuresti..   si e si luminata ca naiba..

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii andrei11

DeSimon wrote:
@ andrei11 : Nu stiu ce sa-ti mai raspund. Schimbi vorba la fiecare mesaj, ba cu tramvai la suprateran, ba cu tramvai prin subteran, ba situatia lasata asa, ba tramvaiul nu poate merge in mijlocul intersectiei, ba este o idee foarte buna.

Expun si eu mai multe variante, asta fac, si nimic altceva. Nu sunt "blocat" pe o singura varianta, desi si la ora actuala mi se pare una excelenta cu tramvaiul la etajul 1.
Pana la urma nu ati sesizat un lucru, si anume Subway guru are acces nemijlocit la variantele luate in calcul la nivelul real si nu povesti pe care le expunem noi pe forum. Va expun mai jos varianta indicata de acesta ca facand parte din solutiile care "intra in carti". Daca nu si a fost aleasa deja solutia castigatoare, iar noi n-o cunoastem. Subway guru o stie deja.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii subway guru

N-am idee despre 'varianta aleasa', n-am facut decat sa adaug pe lista voastra doua variante 'vanturate' ca posibile solutii...
Daca ma intrebi pe mine personal, eu nu as face decat sa bag linia de tramvai pe dedesubt si cam atat pentru moment.
Nici nu ar costa un sac de bani si ar rezolva 'conflictele de circulatie' in mod rapid si fara prea mult tam-tam.
'Parerea mea'...
Daca vorbim de 'nod intermodal' acesta e necesar intre metrou si tramvaiul 'perpendicular' care vine de pe Muncii...

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii cornel001

da, da, bag-o si atat, sa vezi conflicte de circulatie cand se inghesuie toate masinile pe o singura banda...

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii subway guru

Dar acum cand le taie calea tramvaiul de doua ori, si la intrare si la iesire cum e?

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii andrei11

E o solutie foarte logica si care se aplica si la Iasi. Bine, acolo nu e vorba de pasaje ci cu totul altceva.
1) Si acum tramvaiul are statie la Hurmuzachi numai pentru un sens.. Pentru celalalt sens nu are. Deci daca nu ar opri deloc, nicio paguba. Cine are chef sa ia RATB - ul spre Iancului se duce la 104 pana la Vatra sau M 1 pana la Iancului. Prima problema rezolvata.
2) Care banda pe sens pentru auto ? Auto va avea in continuare 2 benzi, si anume una "normala" si una cu linie de tramvai inglobata. Tramvaiul neavand statie la Hurmuzachi nu incurca pe nimeni.
Asa cum am spus, solutia asta a II a am vazut-o la Iasi - dar acolo nu e vorba de pasaje, ci cu totul altceva. A doua problema rezolvata.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii cornel001

subway guru wrote:
Dar acum cand le taie calea tramvaiul de doua ori, si la intrare si la iesire cum e?

in primul paragraf din primul mesaj de pe aceasta pagina scrie : "pai, la fiecare semafor trec cateva zeci de masini in timp ce un tramvai trece la cateva minute." lucru confirmat si de experienta proprie.

la varianta cale de rulare impartita m-am gandit si io da' nu e ideala pt unicitatea benzii de rulare mijloace transport comun. (evident, nu-i asa  :) )

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii subway guru

Eu am spus doar ca asta ar fi solutia 'minimala' si nicidecum solutia 'ideala', e un lucru care se poate face aproape pe loc, cu bani putini si fara a umbla la structura de rezistenta a pasajului.
Tu te ingrijorezi de circulatia auto, dar in cazul caii de rulare comune tramvai/auto cel dezavantajat e intotdeauna tramvaiul...
Toate cele bune!

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii subway guru

Problema nu e cu pasajul, pasajul e OK, ca sa pui tramvaiul 'la sol' ar trebui sa adancesti cu 1.00-1.50m linia de metrou...
Distractie, nu gluma! ;)

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii bercenicity

De ce? Poate imi scapa ceva...

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii subway guru

Pentru ca problema ar fi la accesul in statia de metrou, pasajul auto e absolut OK.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii bercenicity

N-ar fi problema - in schema desenata linia de tramvai ocoleste accesele in statia de metrou, calea de rulare ajunge deasupra benzii 2 a pasajului.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii subway guru

Si cum convingi tramvaiul sa faca cotul ala in scurt?

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 44
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422367 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use