MetrouReţeaua de metrou din Bucureşti

 

Topic: Despre rețea (infrastructură, caracteristici, etc.)

254 posts, 117943 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) Sudsemnatu

tenblocks.ro
Sunt noi, construite in 2008, au 8 etaje. Cred ca degeaba stau pe trotuar, cel mai bine sa stau in apt 45 de minute :)

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) andrei11

Evident ca daca poti stai in apartament. Cel putin 45 minute, ca sa prinzi cel putin 3 -  4 - 5 metrouri.
Cele mai expuse sunt blocurile2A si 7B. 3 A si 8 B foarte putini. Restul n-au treaba cu metroul.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) TibiV

Andrei, ce repede te-ai documentat... :)
Street View sau site-ul dezvoltatorului ?

 



Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) subway guru

Sudsemnatu wrote:
Multumesc mult Andrei, e fix de ce am nevoie. Pare ca magistrala trece fix pe langa blocul din colt, unde visez eu. Acum intrebarea e...ca vad ca locatarii sa feresc sa vb de asta. O fi asa rau ?

Iei un pahar de sticla, il umpli (dar nu pana la buza) cu apa si-l pui pe trotuar, bordura, ceva stabil si te holbezi la el...
E cel mai rudimentar 'accelerometru'!
;)
Sau si mai bine, pe podeaua viitorului dormitor mult visat!
Acolo e cel mai semnificativ, ca se vede si raspunsul cladirii...
:)
Daca e prin preajma trafic stradal nu prea ai cum sa-l diferentiezi cu metoda asta primitiva de traficul de metrou...trebuie scule profi!
:mrgreen:
De daramat blocul...nu se pune, nu e cazul...ai auzit de fo' gara care sa se darame la trecerea trenului???
:ugeek:

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) TibiV

guru spune că dacă se increteste apa e nashpa.
Dacă face valuri e nashpa rău...

P.S.
Să nu pui paharul pe chiulasa motorului pornit al unui Rolls Royce...
Legenda spune că apa nici măcar nu se va încreţi...
Nu bag mâna în foc, că nu am avut Rolls... :)

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) andrei11

La obtinerea atestatlui de pilot de avion ( avioane serioase ) unul din teste este urmatorul ( pe bune ) :
Se umple un pahar cu apa pe 3/4 ( din alea de avion ) si nu trebuie sa se verse apa la aterizare.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) subway guru

andrei11 wrote:
La obtinerea atestatlui de pilot de avion ( avioane serioase ) unul din teste este urmatorul ( pe bune ) :
Se umple un pahar cu apa pe 3/4 ( din alea de avion ) si nu trebuie sa se verse apa la aterizare.


Astea-s bancuri rasuflate...de pe vremea cand sculele profi costau prea mult ca sa le cumpere...prostii!
;)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) sab

andrei11 wrote:
Eu altceva am vrut sa subliniez, din proiect sa se fi prevazut posibilitatea aceasta. Ca si o bretea intre Lujerului si Pacii, sau la Lujerului sau la Pacii..

Eu cred ca odata ce s-a trecut la sapatul cu scutul, a fost mai greu sa se faca incrucisari. Asta este motivul pentru care nu prea exista X-uri dupa 1979. Iar unde s-a facut cate ceva, s-a facut cu un scop precis. Fie era un depou/capat linie (chiar si provizoriu, la U2 de ex), fie era o linie de garare la statia respectiva, fie era prevazuta o linie tehnologica. Unde s-a sapat in excavatie deschisa, s-a mai prevazut si o incrusirare. Asta este si cazul Politehnica.
In Militari mai erau 3 statii pana la capat, deci si-au cam respectat "regula". Cam la 3-4 statii era un macaz. Acum de ce l-au facut la Politehnica, la doar o statie de Eroilor, ramane un mister. Poate, asa cum am spus, a fost mai usor acolo, locul fiind ferit, spatiu suficient  si sapatura deschisa. Inteleg ca este nevoie de peste 100m pentru un macaz, ori sa sapi 100m excavatie deschia in Militari era mai greu....

 



Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) subway guru

TibiV wrote:
guru spune că dacă se increteste apa e nashpa.
Dacă face valuri e nashpa rău...

P.S.
Să nu pui paharul pe chiulasa motorului pornit al unui Rolls Royce...
Legenda spune că apa nici măcar nu se va încreţi...
Nu bag mâna în foc, că nu am avut Rolls... :)

Daca se increteste apa nu-i problema, se increteste si daca trece un autobuz pe acolo...
Daca face valuri o persoana mai sensibila s-ar putea...panica degeaba!
daca da pe afara...muta-ti cuibul!
8-)

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) shoppy

Cum la romani totul e o dovada de desteptaciune, vei avea 2 categori:
- cine nu vrea sa cumpere acolo va declara ca e cel mai destept din lume ca stie el ca blocurile alea sunt nasoale si ca solul/metroul/traficul/mama lu stefan cel mare
- cine vrea sa cumpere acolo va declara ca s-a interesat el personal si s-a bagat fier "la greu" si nu exista absolut nici un fel de problema
Deci gura lumii... (asa si blocul de pe Grivita de langa Agip are risc seismic, uni zic ca de la groapa de metrou din fata lui, altii ca avea dinainte de asta)

Un alt test pe care poti sa il faci e sa mergi la o banca si sa vezi daca iti da un credit pentru un apartament acolo, daca cladirea are risc seismic sau nu are toate autorizatiile in regula atunci banca din start nu-ti da credit.

 


Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) andrei11

subway guru wrote:
Corect!

Corect ( poate ) dar incomplet.
Statia Politehnica trebuia sa se deschida cu aproape un an inaintea metroului din Militari si îi trebuia un rebrusment normal ( asa cum a fost la Crangasi ).
Exista un contraexemplu, la NG. Acolo exista o diagonala simpla, deci s-a putut. Intre diagonala simpla si bretea nu exista nici o diferenta ca si spatiu pentru montaj, tot de vreo suta de metri e vorba.
Alt contraexemplu este la statia 1 Mai, va fi si la Statia Laminorului si Straulesti.
Eu cred mai degraba ca diagonalele / bretelele sunt stabilite din ratiuni tehnice si nu de spatiu sau de existenta sau inexistenta scutului.
Si in Dr. Taberei avem TBM la greu si macaze la greu.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Despre retea (infrastructura, caracteristici, etc) sab

Posibil asta sa fie explicatia la Politehnica. Oricum este neobisnuit sa ai incrucisare la doar o statie dupa ditamai "buchetul" de macazuri la Eroilor.
La NG in alta statie,perpendiculara pe actuala statie ,trebuia sa ajunga inelara (din care facea atunci parte actualul tronson M3 NG-AS), cred ca de aceea este acea bretea acolo. Insa ma mir ca nu lasat si o amorsa, asta este chiar ciudat pentru acele vremuri....Probabil nu stiau exact cum va veni linia tehnologica, de aceea nu au facut amorsa.  Oricum la NG se implinise si norma de 3-4 statii fara macaz de la Timpuri Noi pana acolo
1Mai este la "norma" de 3-4 statii . Alt macaz de la GdN2 pana acolo nu mai este. Acum unde era musai, se sapau si cei 100m in mijlocul cartierului. Asta este, "arta" cerea si sacrificii.
In Dr Taberei, in schimb, avem o solutie atipica, multe linii de rezerva in statii,  in lipsa unui depou adevarat. Plus o bifurcatie. De aici cred ca este si multitudinea de macazuri.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422349 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use