MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020

 

Topic: Discutii - Lucrari statia Brancusi

695 posts, 238767 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 50
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi) subway guru

Nu se bate pasul pe loc, se bate la picon coronamentul PM... :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi) realistul

Numai un singur utilaj de facut puturi exista pe tot santierul? Se spunea ca se asteapta acest utilaj aflat in alta parte.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi) subway guru

PM 10918mp=100%
Puturi de epuisment=1/11

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi) Nightwolf

subway guru wrote:
Puturi de epuisment=1/11


Adicatelea alea pe unde se scoate apa??

 



  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi) Utilizator anonim

La ce folosesc piesele incercuite ?

w.jpg (140.74 KB; downloaded 4477 times)

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi) subway guru

Sunt doua barete cu stalpi metalici provizorii, stanga/dreapta de stalpul definitiv...

 


  • budrom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi) budrom

subway guru wrote:
Sunt doua barete cu stalpi metalici provizorii, stanga/dreapta de stalpul definitiv...


Este cumva zona luminatoarelor?
Cel putin fundatia acelor stalpi, va ramane incastrata in plafon?

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi) subway guru

Prima: nu
A doua: fundatia e jos nu sus...
Sorry...

 


  • budrom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi) budrom

Si la V.A. s-a mutat echipa la o statie prioritara, precum cea de la R.D.?
Sunt cele mai indepartate statii de AC. Militara, ce-i drept.

”De ce sa lucram la 9 statii simultan?! De ce nu se pot face 1 sau 2 simultan, cum s-a mai construit in Bucuresti!”
spunea aproximativ, primul ministru  doar cu 1 luna inapoi...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi) sab

Pana la urma un dram de adevar este in ceea ce a spus...Pana in 1989 media statistica (iar o sa se ia subway guru de mine, dar asta este realitatea...) era 4km tunel dublu si 2 statii pe an.
Acum, dupa un an de la inceperea lucrarilor, putem "bifa" zero km si o singura statie gata la nivel de structura. Poate daca nu s-ar lucra la atatea statii deodata si daca s-ar fi lansat mai multe TBM-uri (pe vremuri nu se sapa un tronson cu un singur rand de scuturi si, ca atare, nu era nevoie sa fie toate statiile gata, se sapa pe bucati...), situatia ar fi cu totul alta.
Daca mai punem la socoteala si ca pana in 1989 se sapa la tarnacop si lopata si ca intre timp tehnica a evoluat (sper...), situatia de pe M5 nu este chiar imbucuratoare. Acum cu tehnica asta moderna nu mai este rentabil sa introduci multe utilaje de sapat...
Este adevarat ca nu se sapa constant in fiecare an 4km si nu se construiau in fiecare an 2 statii, dar pe medie, asa reiese... Era un ritm pe care putini il puteau "tine", se pare ca eram pe locul 2 in lume in acel moment. Doar la primul tronson (Semanatoarea-Timpuri noi, ritmul a fost de "doar" 2 km pe an, dar trebuie sa tinem cont ca eram la inceput si era excavatie deschisa. Mi-e greu sa cred ca la M5 se va respecta macar ritmul de la M1, adica sa fie gata in 2015 cu calatori.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi) Nightwolf

Eu calculez altfel ... lucrul efectiv pt mine a inceput undeva in aprilie-mai anul asta la M5. Pana atunci au fost proiecte si teste ale solului. Daca e sa ne bazam pe logica ta, in 6 luni de la inceperea muncii efective avem definitivate 80% din statii la nivel de PM, 50% din ele la nivel de plansee superioare si 10% din ele la nivel de Ground Zero. Am o vaga impresie ca primele 12 luni, cu toata iarna grea ce se anunta, se vor termina la peste 70% din statii la rosu. Pt ca daca nametele e de 1m afara, se poate escava sub el fara probleme. Guru sa ma contrazica daca nu am dreptate.

Tehnologia a avansat de la vremea lu` tov. `89 prin aceea ca acum utilajele beneficiaza de A/C si incalzire, gradul de uzura comparativ cu timpul este mai mic, au scaune reglabile pe 3 puncte si cu amortizoare de soc etc. Ce a INVOLUAT este gradul de cunoastere a retelelor subterane. Daca s-ar sti cu precizie ca dedesubtul spatiului verde nu e nicio retea, atunci s-ar sapa mai repede ... cum nu se stie nimic ...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi) sab

Lucrarile or fi inceput pentru tine in aprilie-mai, dar efectiv primul PM la Academie a inceput in urma cu un an... :lol:
A re-postat Utilizator anonim o poza aici viewtopic.php?f=233&t=1382&start=490 ca "remember".
Sa fim obiectivi, nu putem sa nu remarcam ca, in afara de Academie, ritmul la celalte statii nu este chiar cel mai bun. La Academie s-au concentrat toate eforturile si este de inteles si de apreciat, doar trebuie introduse TBM-urile pe aici. Si daca nici aici nu merg lucrurile "ceas", atunci este "de rau" pentru toata lucrarea, intarzierea se propaga "in lant".

Raman totusi la parerea ca daca aceasta lucrare ar fi inceput inainte de 1989, acum lucrarile ar fi fost mai avansate. Nu este nostalgie dupa acele vremuri, este doar o parere...Repet exemplul interstatiei Universitate-Romana..cca 3-4 luni la nivel de PM, planseu superior  si redat circulatiei bulevardul. Este adevarat ca dedesubt s-a lucrat ulterior, dar totusi este o performanta remarcabila. Si vorbim de vreo 7-8 statii puse cap la cap ca lungime, cam cate sunt acum in lucru.

Sa dea Dumnezeu ca la iesirea din iarna sa fie asa cum spui tu...Adica sa se fi lucrat din greu, cu zapada deasupra...Ar fi extraordinar.

 


  • budrom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (ex Brancusi) budrom

Dupa scurta incursiune in istorie, sa revenim la acesta statie,  V.A.

Ar fi magnific ca zapada din ianuarie sa ”prinda” statia cu plafonul superior, gata!
Cu echipa de muncitori si utilaje deplasata la o statie ramasa in urma, de pe traseul critic...e greu aici.
Macar betonul de egalizare, daca ar fi turnat pana la venirea frigului si umezelii...

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 50
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422378 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use