MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020

 

Topic: Discutii - Lucrari statia Tudor Vladimirescu (DT 34)

450 posts, 174448 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 33
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34 aztec

Un cuvant... densitate. Adica locuitori pe Km2.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34 subway guru

Victor92 wrote:
Din lumea a traia ? Ma faci cumva invechit ? Iti dau un exemplu : orasul Amsterdam. Intr-un cartier din estul orasului in loc de metrou s-a construit o linie de tramvaie, atentie : separata de trafic si face fata cu brio. De asemenea, pe drumul parale cu linia de tramvai, liniile de autobuz au banda separata si oamenii ajung repede si usor de la periferie in oras.
Gata cu off-topicul !

Nu te fac 'invechit', constat doar ca esti prea putin informat...dar treaba asta se poate remedia usor daca exista o minima 'bunavointza'...
Ai idee cate 'eforturi' au facut olandezii ca sa construiasca o linie de metrou la Amsterdam?
Dar o sa mai vorbim despre metroul din Amsterdam atunci cand vom dezvolta subiectul 'monitorizarea lucrarilor de metrou' in Drumul Taberei, comparativ cu ce s-a facut la Amsterdam...ca sa vezi cu cate 'clase' suntem 'peste'...
Dezavantajul tau e ca te 'pronuntzi' foarte 'ferm' in completa necunostinta de cauza...si nu face bine la ten...faci riduri de pomana...

 


Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34 Victor92

subway guru wrote:
Victor92 wrote:
Din lumea a traia ? Ma faci cumva invechit ? Iti dau un exemplu : orasul Amsterdam. Intr-un cartier din estul orasului in loc de metrou s-a construit o linie de tramvaie, atentie : separata de trafic si face fata cu brio. De asemenea, pe drumul parale cu linia de tramvai, liniile de autobuz au banda separata si oamenii ajung repede si usor de la periferie in oras.
Gata cu off-topicul !

Nu te fac 'invechit', constat doar ca esti prea putin informat...dar treaba asta se poate remedia usor daca exista o minima 'bunavointza'...
Ai idee cate 'eforturi' au facut olandezii ca sa construiasca o linie de metrou la Amsterdam?
Dar o sa mai vorbim despre metroul din Amsterdam atunci cand vom dezvolta subiectul 'monitorizarea lucrarilor de metrou' in Drumul Taberei, comparativ cu ce s-a facut la Amsterdam...ca sa vezi cu cate 'clase' suntem 'peste'...
Dezavantajul tau e ca te 'pronuntzi' foarte 'ferm' in completa necunostinta de cauza...si nu face bine la ten...faci riduri de pomana...


Chiar nu fac riduri. Stai linistit. Daca as incepe sa fac riduri in urma discutiei cu tine ar fi grav. Cunoaste mai intai persoana si apoi discuta cu ea.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34 subway guru

Vezi ca putem gasi cu minima bunavointza un teren comun de dialog!?!
Vreau sa te asigur ca din partea mea e...deschidere totala...
Si o rugaminte personala...
In masura in care timpul iti permite, pune cat mai multe poze despre mersul lucrarilor...
E pentru 'binele comun'...
Nu ezita sa pui orice intrebare...daca ma pricep sa dau un raspuns...stau la dispozitzie...
Cu sincera amicitzie...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34 Dr2005

Lăsaţi-o moartă! Guru are tot interesul să fie staţii dese şi mari, că altfel ar trebui să iasă la pensie, deci să-i intre mai puţini lei în cont. Nu cred că o să-şi ,,înjure" şefii, chiar dacă sigur îşi dă şi el seama de proasta amplasare a staţiilor (mai ales Favorit - Orizont) şi de reclama artificială (şi, de ce nu, electorală) făcută metroului (de către autorităţi şi mass-media), care nu duce nici la Unirii, nici la Gară, nici măcar la Romană, da' generează mai multe comisioane decât două macaze care să ducă 47-le din Unirii în Militari prin Str. Braşov şi o linie din Berceni spre Militari tot prin Str. Braşov, ca să rămână metroul pentru cei care vor să taie oraşul. De obicei, mijloacele de transport se completează... la noi, se exclud unul pe altul. Peste vreo 10 ani se va realiza greşeala şi ne vom trezi cu un 693 full între Valea Ialomiţei şi Gara de Nord, după modelul patentat în Berceni cu 381.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34 subway guru

Ce spui tu straine?
Eu am de facut linii de metrou in Bucuresti...ca mai am mult pana la pensie...
Tu ce ai de facut in afara de 'garagatza' sterila pe forum?
Practic, cu ce te ocupi?
Ca sa stim si noi cu cine avem de a face...
M5 nu trebuie sa duca nici la Unirii, nici la Gara si nici la Romana, trebuie sa duca in Pantelimon...
Hai, lasa-ne!

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34 Dr2005

Dragă Guru, domeniul meu de activitate nu are nimic de-a face cu construcţiile... dacă avea, probabil puteam găsi noduri în papură şi execuţiei, dar nu m-am băgat aici şi nici nu o să fac comentarii pe baza modului efectiv de lucru. Că, din câte ştiu, MT a dat ordin să se facă n'şpe staţii şi firmele s-au conformat, dar le-a şi convenit situaţia (staţii dese, preţ mare).
În ceea ce priveşte traseul (că asta e mai aproape de specializarea mea) şi, mai ales, staţiile, am susţinut şi susţin în continuare că e gândit cu fundul. Staţiile, şi aşa prea dese, sunt şi prost amplasate (de exemplu Orizont, Brâncuşi, în condiţiile în care la Răzoare nu e nimic, e Academia Militară mai departe). În plus, la suprafaţă se face exces de zel, răzându-se pur şi simplu tot spaţiul verde din zonă (şi te rog să nu mă iei cu ,,o să crească în timp", că nu tu o să respiri praful din zonă în următorii 20 de ani). Din afară se vede frumos... dar pentru cei din zonă e un iad... nu tu verdeaţă, nu tu transport în comun (prin Titan şerpuia tramvaul printre tranşee... prin Drumul Taberei şerpuieşte 668-ul o dată la un sfert de oră şi ăla se opreşte la Orizont).
Revenind la traseu, poate că M5 trebuie să ducă în Pantelimon (dar asta trebuie decis prin studii de trafic, nu pus în practică doar ca un partid să se laude că a ,,băgat" metrou în Pantelimon şi-n Drumul Taberei). Dar trebuie să aibă legături cu celelalte trasee... or M5-ul a exclus din start orice altceva, ba chiar a desfiinţat şi legăturile existente (de ex. 93, 91). Transportul în comun în Dr. Taberei, în ultimii 15 ani, s-a înrăutăţit, totul s-a făcut pe principiul: ,,un pas înainte şi doi înapoi". S-a făcut 41 şi s-a scos 8, deci canci legătură cu Militari, Rahova şi (prin transfer) Berceni, aşa că toată lumea călare pe 41 şi pe 173. O vreme s-a băgat un 11 din Ghencea în Berceni, da' s-a scos, că doar nu era să nu mai meargă lumea cu 173. Acum se face M5 şi adio legătură cu Gara de Nord şi cu Kogălniceanu şi Rosetti, că doar în 15 ani o să ajungă M5 până acolo. Rezultatul o să fie supraaglomerarea staţiei Unirii şi a îngustului pasaj de corespondenţă, care oricum nu face faţă, ca să nu mai zic de ocolul necesar a fi făcut pentru a ajunge la Gara de Nord (Eroilor - Grozăvşti - P. Poenaru - Basarab - Gara de Nord).
O să ajungem ca Berceni, unde toate autobuzele duc la Unirii. Numai că la noi o să ducă la Eroilor.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34 Dominatrix

Vad ca s-a adus vorba de metroul din Amsterdam. Metroul in Amsterdam este un "low-end subway", sau altfel spus un metrou usor "pe steroizi". Incepand de la pozitionarea statiilor pana la sistemul cretin cu 3 linii pe un tronson comun, care se incurca una pe alta, reducand "nejustificat" capacitatea de transport pe ramuri si pana la deranjamentele oriunde in retea care se rasfrang asupra intregului sistem. Plus cheltuieli suplimentare cu vehicule "duale" (metrou-tramvai) pe linia 51 etc. "Metroul" din Amsterdam este un exemplu bun de "asa nu". Nu cred ca cineva in cunostiinta de cauza isi poate dori asa ceva la Bucuresti. Cat despre tramvaie si metrouri usoare acolo: de acord, dar densitatea de populatie/servicii la ei nu sufera comparatie cu ce este la noi. La Bucuresti, metroul trebuie sa fie prioritar, cel putin M5 si M6.

"Metrou usor"/LRT, conform studiilor existente, ar fi potrivit la noi pentru "inelara de sud" Crangasi - Dristor, pentru inelul median de circulatie (cand va fi gata) si pentru extinderi in afara granitelor orasului spre comunele suburbane. Eventual si pentru M7 (datorita infrastructurii de tramvai existente deja si care ar putea fi mutata in subteran doar in zona centrala). In nici un caz pentru M5.

Revenind la Drumul Taberei, cerere pentru a justifica metroul exista inca din anii '80. Cel mai probabil daca nu era Ceausescu, constructia metroului cu asta ar fi inceput = cu o magistrala est-vest. Acum s-a inceput lucrul la ea. Problema este ca va dura destul pana va fi gata, si asa cum zice si Dr2005, cand va fi gata primul tronson pana la Eroilor este de asteptat ca aglomeratia de la Unirii sa creasca destul, din cauza celor care au ca destinatie centrul si vor prefera sa ramana in metrou la Eroilor in loc sa ia un mijloc de transport de suprafata. Cat de serioasa se va dovedi problema, ramane de vazut. Partea buna este ca va fi o situatie "temporara".

 


Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34 mihai_atanasiu

sunt surprins de numarul celor care se nu sunt de acord cu constructia lui M5; aceasta linie trebuia facuta printre primele; bine ca se face acum; si e foarte bine ca se fac statii dese ca sa fie comod pentru locuitori; cum ar fi fost numai cu 3-4 statii ? adica valea argesului(capatul), Moghioros, Razoare si Izvor ? Eu am stat cu gorapa de la Chibrit aproape 10 ani; din cite am auzit la M5 se va lucra mult mai repede.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34 andrei11

A  inceput sa-mi placa forumul !  Probabil ca ati profitat de defrisarile din Dr. Taberei si fiecare isi imagineaza ca este pe un camp unde poate sa spuna orice !
Statiile in cartier sunt amplasate cum trebuie, inclusiv Academia Militara, inclusiv Brancusi.
Cat priveste statia „Favorit” pe cuvant de onoare ca nu vad unde este greseala, servind deopotriva atat zona ‚‚Favorit” cat si „Orizont”. Am vrut sa fiu cat mai critic cu putinta dar nu reusesc sa vad marea hiba a acestei statii.
Si statia "Orizont"  este bine plasata, servind blocurile sovietice din zona, inclusiv salariatii Unitatii Militare – sau ce o fi acolo.
Este usor sa criticati amplasamentul statiilor, dar ca sa fie credibila logica voastra trebuie sa va argumentati rationamentul. Daca nu, scriem ca sa facem kilometri pe forum si atata tot.
Metroul din Dr. Taberei nu poate duce decat in Pantelimon – pentru ca asa e dezvoltarea logica a orasului Bucuresti.
Trebuie sa tineti cont ca si celalalt mare  diametru ramas liber( Rahova – Colentina ) are un metrou in proiect ( M 7 )
Iar toate punctele spuse la suparare de colegul Dragos – sunt atinse de metrou ( Unirii, Gara, Romana ).
Iar nu – mi pica fisa la ce s-a referit Dragos cand spune ca la Razoare nu e statie, poate – si face mila cineva sa ne explice si noua unde vine „Razoarele” asta ? Si de ce statia „Academia Militara” este asa de departe de „Razoare” ?.
In ceea ce priveste spatiul verde hai ca m-ati ametit de-a binelea, exagerati si sunteti deja la limita penibilului ! Intr-adevar, pe traseul metroului s-au taiat copaci, dar acestia vor fi replantati, ce nu vreti sa intelegeti ? Daca v-ar fi interesat numarul de arbori taiati, ati fi pus pe forum numarul lor – ca s-a spus initial, iar dupa terminarea santierului fiecare asociatie de locatari interesata se poate agita sa cumpere numarul de puieti necesari. Ca mare lucru, dar va spun eu ca fix in pix va intereseaza acest aspect !
Despre arbori mai vorbim cand se vor linisti apele la suprafata.
Transportul in comun din Dr. Taberei nu tine de M.T., Metrorex sau de cine vreti voi. Daca ati avea sange in instalatie ati intra peste Potaras si ati bate cu pumnul in masa. Nu la RATB, direct la Potaras. Dar va doare in pix de transportul in comun din cartier, asta e adevarul.
Dragos ne-a mai spus ceva la care nu ma pricep, de niste trasee RATB din zona, 8, 173, etc. Cu regret trebuie sa-i spun ca acele trasee NU DEPIND de metrorex. Va spun eu, calare pe Potaras – asta daca sunteti cu adevarat cetateni de incredere ai cartierului.
Nu-mi vine sa cred ca se va desfiinta troleibuzul catre Universitate din cartier, cel putin in perioada imediat urmatoare. A, da, cand metroul va ajunge la Iancului ( via Universitate ) nu va mai fi de folos troleul, recunosc.
Terminati cu ocolul lui M 5 / M 1 ca sa ajungeti la gara ! Este cea mai mare mistificare pe care puteti sa o spuneti si profitati ca multi cititori nu stiu realitatea din teren.
Eu ieri am fost pe la ora 13,30 la voi in cartier, l-am luat pe 90 de la Eroilor. Stiti cat am facut eu de la Eroilor pana la Leu ? Nu ma intrebati...Ok, la intoarcere am mers chiar lejer.
Ori cu M 1 de la Eroilor pana la gara se fac fix 10 minute.
Faceti voi cu troleibuzul 10 minute de la Orizont pana la gara. Poate de 1 Ianuarie la ora 6 dimineata ! Si ca sa fiu corect, cu metroul de la Orizont la Gara se vor face vreo 20 minute,cu tot cu transferul de la Eroilor. Scoateti voi timpul asta cu suprafata, mai ales cand este ambuteiaj ! Asa incat „ocolul” pe la Semanatoarea este ABUREALA !
Si ca sa evit o observatie ( inutila ) ca se asteapta la metrou 6 - 7minute, va rog sa fiti corect si sa recunoasteti canici troleul nu vine la minut !
Domix ai dreptate, cu culoarul de legatura de la Unirii este o mare problema - si in conditiile lui M 5 pana la Eroilor se va accentua problema, trebuie marit sigur capacitatea acestuia. Nu stiu cum, dar trebuie facut ceva in acest  sens.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34 Dr2005

Si statia "Orizont" este bine plasata, servind blocurile sovietice din zona, inclusiv salariatii Unitatii Militare – sau ce o fi acolo.

Staţia aia nu are rost, se poate merge câteva minute pe jos până la Favorit sau Răzoare. La Piaţa Danny Huwe trebuia făcută o staţie de transfer cu transportul de suprafaţă, mai ales 96/139 şi tramvaiele.

iar dupa terminarea santierului fiecare asociatie de locatari interesata se poate agita sa cumpere numarul de puieti necesari

De ce să plătim noi batjocura autorităţilor? Oare asociaţiile de proprietari sunt aşa de bogate încât să facă treaba ADP-ului şi să cumpere copacii? ADP-ul ar trebui să facă treaba asta, că nu asociaţiile de proprietari au tăiat copacii.

Ori cu M 1 de la Eroilor pana la gara se fac fix 10 minute.

Poate cu LDH-ul cu tren de lucru, care nu opreşte în staţii. Nu se pot face 10 minute de acolo, câtă vreme de la Crângaşi la Gara de Nord se fac 10 minute (asta dacă nu stă trenul în Basarab să aştepte câte un M4 întârziat). Şi mai ţineţi cont de faptul că metroul (cel puţin la 8:30 AM) vine la 12 (douăsprezece) minute pe acolo. Pe când de la Orizont faci un sfert de oră cu 105, iar dacă mergi puţin pe jos scoţi maxim 10 minute cu 35. Şi dacă neapărat se doreşte mersul la gară cu metroul, e mai rapid să mergi cu 41 până la Crângaşi şi de acolo metrou.

Despre dezvoltarea normală... nu ştiu cât de valabilă mai e treaba cu metroul din Drumul Taberei care să meargă neapărat în Pantelimon. Există deja 2 trasee de troleu pe rute asemănătoare, dintre care 90 cară aer de la Foişor spre Vatra Luminoasă, iar 69 îi ajută mai mult pe cei din Baicului care vor în centru, foarte puţini merg din Drumul Taberei la Obor.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34 Robert24

Dr2005 wrote:
Ori cu M 1 de la Eroilor pana la gara se fac fix 10 minute.

Poate cu LDH-ul cu tren de lucru, care nu opreşte în staţii. Nu se pot face 10 minute de acolo, câtă vreme de la Crângaşi la Gara de Nord se fac 10 minute (asta dacă nu stă trenul în Basarab să aştepte câte un M4 întârziat). Şi mai ţineţi cont de faptul că metroul (cel puţin la 8:30 AM) vine la 12 (douăsprezece) minute pe acolo. Pe când de la Orizont faci un sfert de oră cu 105, iar dacă mergi puţin pe jos scoţi maxim 10 minute cu 35. Şi dacă neapărat se doreşte mersul la gară cu metroul, e mai rapid să mergi cu 41 până la Crângaşi şi de acolo metrou.


Ieri 7 martie la ora 12:30, fix 11 minute si 15 secunde de la Eroilor la GdN. De cand a plecat de la Crangasi pana a oprit la GdN au trecut 4 min si 20 secunde. De unde ai scos 10 min pe aceasta distanta?  :shock:

La 8:30 doar in situatii izolate se circula la 12 min pe M1. De obicei vine un tren cam la 6-8 min.

Cu 105 poti avea neplacuta surpriza sa stai la stopul de la intersectia cu Grozavesti si 15-20 min. Mi s-a intamplat de vreo cateva ori...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34 Dr2005

La 8:30 doar in situatii izolate se circula la 12 min pe M1. De obicei vine un tren cam la 6-8 min.

29.02 şi 5.03, staţia Crângaşi, intrat în staţie la 9:01 (dacă nu crezi, pot să scanez cartela), ceasurile arătau deja că de 6 minute nu mai trecuse nimic, au ajuns la zero şi după încă 2 minute a venit metroul, deci la 9:09 (ora intrării în staţie, nu ora plecării din Crângaşi mai departe). La 9:13 a ajuns la Basarab (unde am coborât), deci la Gara de Nord probabil a ajuns pe la 9:15 - 9:16 (depinde cum s-au mişcat călătorii care urcau).

Cu 105-ul am păţit-o şi eu... d'aia acum merg la gară doar cu 35. Dar problema e că ăla mă lasă în Basarab, iar când am de mers cu IR trebuie să ajung la casele de bilete din Nord, nu e ca la R să urc şi după PO Carpaţi să merg la naş să-i zic că am urcat din halta fără vânzător de bilete şi să-i cer să-şi respecte obligaţia de a-mi elibera bilet la tarif de casă.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Drumul Taberei 34 George

Discutia e din ce in ce mai off topic, dar pentru a continua, nu cred ca metroul este, ori se vrea o alternativa pe traseul Dr. Taberei - Gara.
Normal ar fi ca pe Bd. Timisoara sa circule un tramvai modern, la intervale de cel mult 10 minute, care sa aiba statie pe Pasajul Basarab. Am mai discutat despre aceasta linie si despre perspectiva infiintarii ei (eventual prelungirea lui 46) si nu s-a intamplat nimic, statia e inchisa etc.
Se poate ajunge cu 105, 93. Chestiunile de semaforizare se pot rezolva si trebuie rezolvate. Pe V. Milea trebuie benzi separate pentru transportul in comun.

Dincolo de asta, transportul cu metroul este "altceva", mult mai modern, mai sigur si mai rapid, desigur nu intre orice punct A si B, dar intre doua puncte legate intre ele de transport de suprafata si de metrou, daca distanta e mai mare de vreo 1,5 km, metroul castiga sigur.
Cred ca Dr2005 se incapataneaza sa argumenteze ceva ce poate fi sustinut tangential, incidental, dar nu poate convinge pe nimeni: ca M5, asa cum a fost proiectata, nu e utila. Legatura Dr. Taberei - Universitate este vitala. Desigur, utilitatea reala a M5 va exista cand va ajunge cel putin la Universitate si mai apoi la Iancului.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422379 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use