MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Ramele ASTRA/IVA modernizate la Alstom

85 posts, 58911 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom Orgonon

Nu ma deranjeaza cu nimic inlocuirea IVElor cu trenuri noi (bineinteles, in conditiile in care exista fonduri pentru acest lucru). Sunt uzate fizic si moral, iar diferenta fata de trenurile vechi din Munchen sau Viena, de exemplu, cu care am circulat, este data de calitatea initiala a fabricatiei si a materialelor folosite. Bineinteles, acest lucru este de asteptat, avand in vedere conditiile economice din Germania/Austria si respectiv Romania, in perioada realizarii respectivelor trenuri. Cele din tarile central-europene au fost si mult mai bine intretinute.

Dar, vorbind strict de trenurile de pe M4, din toate sursele reiese ca nu se are in vedere inlocuirea lor in viitorul apropiat. Daca M4 va functiona cu materialul rulant actual inca 5-10 ani, e evident ca acesta trebuie igienizat, acest lucru impunand si o revopsire exterioara.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom Dr2005

Nu există uzură morală, e doar un concept inventat de societatea consumistă europeană.

 


Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom Orgonon

Asta deja e dezbatere semantica si/sau ideologica. Totusi, conceptul exista si este destul de clar definit, iar trenurile IVA se incadreaza fara probleme. Sigur, uzura morala in sine nu este un motiv suficient pentru inlocuirea unor trenuri - nu le putem echivala cu telefonul mobil al unei pitipoance. Dar, in contextul existentei unei uzuri fizice incontestabile, inerente utilizarii respectivelor trenuri timp de 20-30 de ani si intretinerii nu tocmai ideale a acestora, e un factor de luat in calcul in decizia de a achizitiona material rulant nou.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom Dr2005

La trenuri nu avem aceleaşi termene de amortizare ca la autobuze, o garnitură de tren (inclusiv de metrou) poate să reziste fără probleme şi 30 de ani. Puţini operatori de transport din afară cumpără ganrituri de tren cu zecile şi autobuze cu miile cum facem noi.

 


Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom ByOnu

Si daca le cumpara macar le ingrijesc, nu ca la noi. Noi le batjocorim de parca ne-am permite sa le schimbam ca pe ciorapi. :roll:

Cat despre 'uzura morala', depinde de parerea fiecarui individ. Uite, pentru mine de exemplu BM-uri sunt uzate moral pentru ca a trebuit sa se schimbe infrastructura pentru ele, pentru ca mori de cald in ele, etc. Pe cand IVEle, in capu' meu, stau mult mai bine la partea 'uzurii morale', sunt mandru de ele, si-au facut treaba ireprosabil peste trei decenii, si inca o mai fac... si inca ar mai face-o.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom Utilizator anonim

Dupa cum am spus si in urma cu 4 ani si jumatate, proiectul s-a nascut mort. Cauza a fost in special costul ridicat al modernizarii unui lot mai mare de trenuri, dar si imposibilitatea de a concura cu un produs nou, de ultima generatie. Astfel REM 183 asteapta si ea casarea, oricum nu a fost functionala, modelul a fost realizat doar ca o macheta pentru designul unui lot mai mare. Alstom si-a luat cam totul de pe vagonul alb.

REMurile 033 si 034 care au fost teoretic incluse in modernizare au avut parte in final doar de reparatie capitala cu inlocuire a unor subansamble, dar fara modernizari.

183 (1).JPG (593.01 KB; downloaded 9230 times)


183 (2).JPG (396.58 KB; downloaded 8605 times)


183 (3).JPG (517.65 KB; downloaded 8902 times)

 


Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom freyutz

Aceasta REM a fost casat la finalul anului 2014.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evoluție, istorie, noutăți ADK

messe wrote here:
La ramele IVA tot dispersorul are culoarea rosie nu are miezul portocaliu, aceasta e singura diferenta cat despre instalatia electrica cred c-au modificat doar conexiunea firelor la noile lampi de semnalizare/pozitie-frana nu si la cele centrale. Cum la fel de posibil este ca instalatia sa fie schimbata si in regula, lampile sa fie montate pe pozitie corecta insa doar dispersoarele sa fie schimbate intre ele si e posibil ca atunci cand da cu spatele sa se aprinda lampa rosie nu cea alba.

Eu văd că au fix aceleași stopuri, sunt defapt înlocuite la vreo reparație? mai mult de atât, nici instalația nu se respectă, se aprinde tot ce-i în stopul ăla...
1.6.jpg (58.89 KB; downloaded 4752 times)

Foto: Cătălin Ghiță

 


Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom messe

E posibil ca stopurile inlocuite sa fi fost cu cele pentru autovehicule plus ca, asa cum bine ai remarcat nu se aprinde toata lampa(cele 3 compartimente) si doar cate unul si nici macar acelasi, cel din stanga in mijloc iar stopul din dreapta in partea superioara; repet: eu n-am zis ca sunt altfel de stopuri, stopurile ORIGINALE care echipau ramele de metrou ERAU ACELEASI CA LA TV. SI BUCEGI SINGURA DIFERENTA ERA CULOAREA DISPERSORULUI(GEAMULUI), ATAT.. Cauta si tu prin pozele cu ramele IVA de la inceputurile lor si te vei lamuri.

 


Re: ASTRA/IVA Modernizata la Alstom Dristorul Nr.3

REM 183A "Alstom Retrofit" in timpul operatiunilor de cosmetizare.
Sursa: https://avi.ro/produse-industriale/alstrom-retrofit/
Untitled-1.jpg (759.22 KB; downloaded 3289 times)

 


Re: Ramele ASTRA/IVA modernizate la Alstom Dristorul Nr.3

REM 183A (,,Alstrom Retrofit'') :
Poze realizate de Iasmin Sandu si publicate pe forumul ro-trans. Le-am postat aici deoarece acel forum ba pica, ba revine, s.a.m.d. Deci viitorul sau este incert, mai ales ca nu mai este nici macar activitate acolo.
P1140827.JPG (177.2 KB; downloaded 2589 times)
P1140822.JPG (140.11 KB; downloaded 2589 times)
P1140821.JPG (160.4 KB; downloaded 2589 times)
P1140828.JPG (220.54 KB; downloaded 2589 times)
P1140834.JPG (212.47 KB; downloaded 2589 times)
P1140819.JPG (193.22 KB; downloaded 2589 times)
Imag021.jpg (114.64 KB; downloaded 2589 times)
Imag018.jpg (115.57 KB; downloaded 2589 times)
Imag017.jpg (116.32 KB; downloaded 2589 times)

 


Re: Ramele ASTRA/IVA modernizate la Alstom andreiiul

Aceasta modernizare reprezinta doar un pilot sau ceva de genul, uite ce putem sa facem cu IVA sau este un proiect pe termen mai lung de intinerire a vagoanelor IVA?
Arata bine, mai ales la interior. Daca cosmetizarea implica si o medernizare a partii de tractiune astfel incat sa fie mai econimice, atunci este o decizie bine venita. Totusi Metrorex s-ar fi laudat cumva pana acum.

 


Re: Ramele ASTRA/IVA modernizate la Alstom punmeister

Era un proiect pilot din anul 2008 cand s-a luat in calcul modernizarea IVA la atelierul Alstom din Militari. S-a renuntat la idee in favoarea BM3.

 


Re: Ramele ASTRA/IVA modernizate la Alstom shoppy

La IVA s-au facut niste modernizari pe partea de comanda/control pentru cresterea robustetii, s-a laudat pe undeva Alstom.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422349 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use