MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Modernizarea stațiilor de metrou

1895 posts, 415816 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 136
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou Utilizator anonim

Nu, "tabla" care se vede acolo e locul ramas liber unde odata va fi montat si un lift.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

ByOnu wrote:
Intrarea respectiva este inchisa? Si, de ce nu scrie "Basarab 2" avand in vedere ca dunga ce le inconjoara are culoarea verde?

Terminati cu prostiile , nu exista Basarab2 sau NG2, sunt doar peroane noi adaugate vechii statii....

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou DanCld

rav wrote:
Am ÅŸi eu o curiozitate (...)

Statiile de metrou din Bucuresti au fost proiectate initial cu mai multe accese decat cele functionale acum; e posibil ca unele sa fi fost functionale la inaugurare si sa fi fost astupate cu ocazia altor lucrari de constructie (unele cvartale de blocuri sunt mai recente decat linia de metrou).

De exemplu in Piata Unirii 1 exista chiar langa validatoarele de la intrarea "mare" (Splai) un hol lateral deasupra caruia troneaza un "accesul interzis"; pe acolo se iesea cred spre Bd. Unirii insa intrarea cred ca a fost astupata la un moment dat. Sau la Stefan cel Mare iesirea spre strada Aurel Vlaicu are sigur un corespondent pe sub bulevard in fata stadionului Dinamo, pasajul fiind acoperit cu tabla. Ma intreb daca aceste intrari pot fi totusi revitalizate?

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

Foarte multe statii au fost proiectate cu mai multe accese decat sunt acum si care pot fi "revitalizate" destul de usor. Ele nu au mai fost construite din simplul motiv ca s-a facut economie la bani. O sa revin cu amanunte, daca nu o face altcineva inainte. In ceea ce priveste Unirii I te inseli, accesul acela nu da in Piata sus - nu a dat niciodata ci este accesul spre dispecerat. Un singur acces a fost sacrificat in decursul timpului dupa ce a fost realizat, si anume tot la Piata Unirii I - accesul dinspre hotelul Horoscop. Acolo a mai fost un acces care ajungea pe cealalta parte a bulevardului la care s-a renuntat cand a fost construit pasajul rutier "Unirii".]

sab wrote:
Terminati cu prostiile , nu exista Basarab2 sau NG2, sunt doar peroane noi adaugate vechii statii....

La NG 2 este chiar o situatie hilara, apare notata linia 3  :lol: . Evident ca liniile 1 si 2 degeaba le cautati ca nu exista la NG 2  :!:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Pta Unirii a suferit modificari la nivelul gurilor de acces. De ex iesirile initiale de la Splai au fost modificare odata cu reconfigurarea pietei, practic pasajul pietonal a fost prelungit pentru ca vechile iesiri dadeau in zona de acum a parcului (pe atunci acolo era Spitalul Brancovenesc). In zona unui vechi acces este acum un magazin, iar la suprafata exista o trapa verde. Este vizibila diferenta de finisaje intre vechiul pasaj si "prelungirea" lui.
Deasemenea, asa cum spune si andrei11 un acces din partea opusa care dadea pe trotuarul opus accesului existent la Horoscop a fost desfiintat odata cu constructia pasajului rutier, care practic l-a "amputat". In acea zona sunt acum pompierii salvatori.
Alte guri de acces acolo nu mai sunt. Oricum in 1977-1979 nu exista Bd Unirii si nici nu cred ca se stia foarte multe pe aceasta tema...
La Victoriei insa este o enigma de ce nu s-a mai facut acel acces de la Calea Victoriei.
andrei11 wrote:
La NG 2 este chiar o situatie hilara, apare notata linia 3  :lol: . Evident ca liniile 1 si 2 degeaba le cautati ca nu exista la NG 2  :!:

Normal., este linia 3 de la NG1 sau NG simplu are 3 linii

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou ByOnu

Totusi, ar trebui sa deschida accesul #2 de la Tineretului. Vestibului si scarile exista, lipseste insa chiar gura de intrare. Este aceasta imposibil de facut? Adica s-a construit ceva deasupra, in afara de trotuar/gazon..?

Preabine, cel mai ok ar fi un pasaj subteran acolo, ceva asemanator cu Universitate, dar asa-s multe care trebuiesc, Piata Sudului fiind prioritara de exemplu pentru un astfel de proiect (asta doar daca s-ar face o data cu pasajul rutier despre care se tot vorbeste).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Pasaj rutier subteran si pasaj pietonal gen Universitate (cu acces de pe toate colturile intersectiei) se cam exclud...Poate doar un "semi-pasaj" pietonal pe o parte a pasajului rutier, cum este la Victoriei.
La Tineretului te referi la accesul din partea opusa celui existent sau la cel care era in proiect si nu a mai fost executat, in acelasi capat cu cel existent, dar pe trotuarul opus ?

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Chev Celios

Apropo de Statia Titan.De vro doua saptamanii se lucreaza la gura de acces de la Posta.

 


  • rav
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou rav

Ştiu că mai multe staţii de metrou au fost prevăzute din proiect cu mai multe guri de acces decât au ajuns, în cele din urmă, să aibă. Unul dintre motivele renunţării din start la ele (ca şi în cazul dezafectării unor accese existente) e cu siguranţă şi factorul financiar - costurile suplimentare generate de întreţinerea unui punct de control cu turnicheţi şi personalul aferent. Dar în cazul particular de la Piaţa Victoriei 1 lucrurile stau puţin altfel: 1. accesul #3 nu implică adăugarea de turnicheţi; 2. realizarea sa este mult mai avansată (de exemplu, la Tineretului nu s-a executat porţiunea de culoar care subtraversează Bd. Cantemir, există doar vestibulul de «bifurcaţie»; la PV1, subtraversarea Căii Victoriei există deja, trebuie realizată doar ieşirea la suprafaţă, undeva în zona parcării-chioşcurilor); 3. nu în ultimul rând, este vorba de un acces într-o staţie centrală şi extrem de folosită a oraşului, care e adesea înecată în orele de vârf.

De asta, mă repet, am «aruncat» c-o întrebare înspre Subway Guru, în contextul în care s-a «tăiat» anul trecut noul pasaj PV1-PV2, şi s-a lansat acum şi proiectul ascensoarelor, care implică mult mai multă bătaie de cap.

P.S. @andrei11 - am văzut că mi-ai trimis un mesaj, din păcate nu-l pot citi («Nu sunteţi autorizat să citiţi mesaje private.»)

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

Si in secunda urmatoare se poate deschide accesul fantoma de care vorbesti, nu îi opreste nimeni sa-l "reactiveze". Ar fi chiar foarte folositor. Pentru rav : Pe MP nu era nimic important, ignora-l.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou subway guru

@rav:
Povestea cu accesul de la Calea Victoriei e treaba veche...
N-as putea sa-ti spun exact 'cine a fost pentru/contra', Coana Leana sau Coana Secu, cert este ca s-a dat 'ordin de sus' sa nu se mai faca si asa a ramas pana in zilele noastre, si am trait fericiti pana la 'adanci batraneti' ca'n basmele pentru copii de Petre Ispirescu...
Asteptam sa se intoarca din calatorie printul nefericit din 'Tinerete fara batranete si viata fara de moarte' care sa-si aminteasca ca pe vremea lui acolo trebuia sa fie o scara de acces.
La Tineretului lipseste 'gura de acces' din curtea Liceului Sincai.
@Chev Celios:
la Titan=lift
Toate bune!

P.S.
Daca totusi va doriti acces la Calea Victoriei exista si varianta 'sa petitionati' la Metrorex ca sa bage si lucrarea asta 'in programul de investitii', chiar daca printul nefericit mai intarzie in calatorie pe 'taramul celalalt'... 8-)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Sesizare din oficiu nu exista ? :lol:
Si la Tineretului in partea spre Unirii nu trebuia sa fie nimic ?

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou subway guru

@sab:
In cazul asta, nu... :?
Metrorex e societate comerciala si functioneaza pe baza legii 'cererii si ofertei', deci faceti mai intai 'cererea'... 8-)
La Tineretului sti si tu prea bine situatia, esti 'deshca batrana' pe probleme de metrou, lipseste accesul care iese la Sincai, la liceu in curte...si care ar fi si 'pasaj pietonal'. :ugeek:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Stiu ca lipseste accesul de la Sincai, numai ca anumite surse "se jura" ca au vazut scari si vestibul in capatul opus al statiei (in zona acoperita cu tabla), bineinteles fara finisaje si era bine de lamurit daca este adevarat sau este doar "legenda urbana".

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 136
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422349 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use