Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Controverse privind lucrarile de infrastructura

274 posts, 106192 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 20
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mircea45

Schema care ai alăturat-o nu cred că este actuală ,pentru că prevede tunel (pasaj rutier) spre și dinspre Ploiești .
Ceea ce se am propus discuției este proiectul ( ce pare mai recent ) cu un singur tunel care doar vine dinspre Ploiești și se află lateral dreapta de actuala intrare în Piață de pe DN 1.
Vezi :
--desenul postat de andrei11 la secțiunea forumului -PUZ si Proiect Pasaj Piața Presei-
--precum si o animație video ce a fost prezentată la o emisiune tv cu primarul general în decembrie
-- precum și link-urile lui aztec din  data de 19 nov.2010 din secțiunea forumului PUZ si proiect Piața Presei Libere
În acel proiect  Nu există sens de ieșire spre DN 1 din Piața Presei subteran și nici pasaj pietonal la ieșirea din piață spre Ploiești.nici...,etc.
Deci poate există ceva despre ceea ce s-a adjudecat la licitație (desene-schițe- video),care pare asa secretos, de parcă nu ar fi proiect public.€

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Stiu ca e mai veche, dar cum nu a fost nimic confirmat inseamna ca nici nu a fost ceva infirmat...
Oricum, acel pasaj apare in sectiune dar nu e figurat pe harta, de asta ma tot uitam la sectiunea aia si nu intelegeam ce e.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mircea45

Stimate Utilizator anonim,

Cum începe așa lucrarea fără PUZ , autorizație de construcție,fără aprobarea Consiliului General Al Primăriei ?
Tocmai ce mă uit pe site-ul PMB și nimic ! Nu apare nicăieri în site-ul PMB.

Am presupus eu o secretomanie, dar parcă prea mult!

Dacă ar fi să facem o glumă (cam lipsesc pe forum , e lumea foarte serioasă ),am putea spune ” Să nu afle mulți despre lucrare ,fiindcă va crește prețul pe mp în Piața Presei !? ”,
sau
” Ce vreți voi - plebeilor - ?  S-au dat banii pentru culoarul unic de semaforizare-deh cam puțin- nu mai întreba-ți de ei ,uita-ți  vă rog !, Să mai da-ți și pentru o temă bună ( pretext bun ) !,are balta pește ! Și Doamne ferește ,de ce vreți detalii înainte de a cheltui banii (= a duce ”mortul la groapă- ca să nu-l mai dezgropăm”), pentru că oricum NOI ( la pluralul imperial ) am decis !!!”.REDUCEM TRAFICUL de la 30000 unități/oră la ...? Avem ”fără număr” ( 22.500.000 euroi) la dispoziție , și dacă la viitorul studiu am redus traficul cu 5-10 unități ne-am atins scopul.

Am întrebat punctual SECTIUNEA C1 ,- Condiții OBLIGATORII  ,cu citate
- am dat și link-ul (și mai sunt și alte puncte ale proiectului)
Răspuns ZERO!! DEee ..CEee.. ?

Chiar nu are nimeni pe forum o schiță ,un desen,un număr de PUZ ,de ședință, de autorizație, de ședință a Consiliului General ,etc...?
Secret mare Domnule !!!

Se pare că discutăm despre STAR GATE ! ( de lîngă City Gate)

Ai mai spus și în 15 iunie 2010 că gata încep lucrările în octombrie ,vrei să nu te mai credem ?
Dă-ne o sursă de inspirație,că se duce în derizoriu încrederea în informațiile administratorului forumului.€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

Ai gasit si minunata sursa de informare - siteul PMB. Dar pe acelasi site unde apar info despre strapungerea A1, pasaj mihai bravu + alte lucrari in executie ? Siteul ala e 0 la informatii.
Schite si info nu sunt pentru ca inca nu exista un plan final, toate aceste probleme urmand sa fie rezolvate pana la primul tarnacop, in cazul actual ultimul termen pe care il am pentru inceperea lucrarilor este februarie. Oricum daca nu o fi februarie sigur este anul asta candva.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mircea45

subway guru wrote:
Nu cred ca ai inteles ce trebuie, problema pare a fi cine ciuguleste un mic 'cascaval'... :evil:

Mă bucur că ai un ”feeling”,
și
NU faci opoziție unei discuții reale despre un proiect ( oricare ar fi el ),
ce cuprinde în afară de schițe ,desene,ciment,asfalt,manoperă,licitații,etc...., și componenta NR.1 BANII ,cât investim ?, cum ?, cu cine ?,de unde ?, de ce ? eficient ? (se pare mai puțin important)
și
Cum măsurăm dacă scopul propus a meritat efortul în bani ?
Sau vorba ta sunt niște firimituri de parmeggiano pentru unii ( apropos de sugestionarea forumiștilor că o firmă peninsulară ar fi luat lucrarea - vezi posturile-).€

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mircea45

Utilizator anonim wrote:
Ai gasit si minunata sursa de informare - siteul PMB. Dar pe acelasi site unde apar info despre strapungerea A1, pasaj mihai bravu + alte lucrari in executie ? Siteul ala e 0 la informatii.
Schite si info nu sunt pentru ca inca nu exista un plan final, toate aceste probleme urmand sa fie rezolvate pana la primul tarnacop, in cazul actual ultimul termen pe care il am pentru inceperea lucrarilor este februarie. Oricum daca nu o fi februarie sigur este anul asta candva.

Reiau pentru că nu stiuuuu....,dacă am trimis ultimul post,
Nu se poate ca licitația să fie adjudecată și să nu existe un plan,schiță care să cuprindă CONDIȚIILE OBLIGATORII.
DE CE nu sunt publice pentru un proiect din bani publici ?
Mă bucur că mai ești vioi la această oră târzie,ești un administrator de forum interesat de noi forumiștii.€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Utilizator anonim

mircea45 wrote:
DE CE nu sunt publice pentru un proiect din bani publici ?


Asta nu mai este treaba mea... :roll:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mircea45

Utilizator anonim wrote:
mircea45 wrote:
DE CE nu sunt publice pentru un proiect din bani publici ?


Asta nu mai este treaba mea... :roll:


Înteleg și se poate spune este adevărat,

dar

nu mi-ai răspuns informat ,la mesajul privind pasajul Ch.de Gaulle (concesiunea ,chiria), se pare alt parmeggiano,
și parcă nu faci (de la un moment dat ) eforturi pentru a stimula forumiștii să dezbată teme complexe,sub toate aspectele ,nu numai cel propus în proiecte
ci și rezultatul (mai ales financiar ) acestor proiecte (chiar dacă ești administrator de forum -cum te-ai propus- și te-ai gândit să fii un pic de moderator ).€

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

@mircea45:
Iti propun sa incercam impreuna sa 'deslusim' care sunt informatiile 'credibile' in loc de a ne consuma inutil energiile in a ne 'ciorovai' intre noi...numai asa 'putem reusi'...
Primul si singurul lucru cert e ca licitatia de 'proiectare si executie' nu a fost inca adjudecata...
In al doilea rand, 'sursele' mele sunt evident ceva mai variate...
Spre exemplu, ca sa fiu 'in rand' cu cele scrise de tine, un domn de la o firma peninsulara mi-a zis zilele trecute: stii ca am fost declarati castigatori la proiectul Piata Romana...la care eu i-am replicat: asta e ca bancul ala vechi cu o veste buna si alta proasta, inseamna ca ati pierdut licitatia de la PPL...desi aveati oferta cea mai buna...
Revenind la proiectul in discutie, singurele 'documente' oficiale si de referinta sunt SF-ul si HCGMB-ul de aprobare a indicatorilor tehnico-economici ai investitiei. Restul abia urmeaza DUPA adjudecarea licitatiei...
Sper ca am mai adus un strop de 'lumina' in cauza...
In ceea ce priveste o eventuala 'opozitie' vis-a-vis de proiectul asta, crede-ma ca am o oarece 'opozitie' personala fata de 'toate' proiectele care prevad in mod tembel sa aduca toata circulatia auto 'in centru' doar pentru a vedea ce n-a vazut Parisul, toata lumea stationand la Universitate si la Unirii in blocaje de nedescalcit 'ever'...
Dar mai sunt si 'orbetzi' pe lumea asta care nu se dezmeticesc decat daca dau cu capul de pragurile de sus sau de jos...adica mult prea tarziu...

P.S.
N-are rost sa te iei la hartza cu Utilizator anonim, el nu incearca decat sa va aduca pe forum toate informatiile pe care poate 'pune mana'...si pe care 'altzii' nu-si pot permite sa vi-le spuna!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mircea45

Stimați forumiști ,

Înainte de orice postare ,luați în calcul că ,eficiența fiecărui proiect trebuie  un  pic evaluată sau echivalată pentru Români și în faptul că o pâine costă 0,99 lei. (0,24 euro)
Acesta nu este un apel umanitar,ci doar o sugestie privind o echivalență ( într-o altfel de monedă ) pentru  planneri, care pot avea viziuni spectaculoase sau catastrofale.€

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Aici incepi sa devi 'patetic'...
Ai calculat vre-o data cate 'paini' inseamna fiecare euro investit in lucrari de infrastructura (aici nu vorbim de utilitatea pe termen lung ci pe eficienta imediata in economia orizontala, in joburi create si servicii asociate)
Think again man, think, think, think...
Nu lasa gura sa vorbeasca fara cerebel... :cry:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mircea45

subway guru wrote:
@mircea45:
Iti propun sa incercam impreuna sa 'deslusim' care sunt informatiile 'credibile' in loc de a ne consuma inutil energiile in a ne 'ciorovai' intre noi...numai asa 'putem reusi'...
Primul si singurul lucru cert e ca licitatia de 'proiectare si executie' nu a fost inca adjudecata...
In al doilea rand, 'sursele' mele sunt evident ceva mai variate...
Spre exemplu, ca sa fiu 'in rand' cu cele scrise de tine, un domn de la o firma peninsulara mi-a zis zilele trecute: stii ca am fost declarati castigatori la proiectul Piata Romana...la care eu i-am replicat: asta e ca bancul ala vechi cu o veste buna si alta proasta, inseamna ca ati pierdut licitatia de la PPL...desi aveati oferta cea mai buna...
Revenind la proiectul in discutie, singurele 'documente' oficiale si de referinta sunt SF-ul si HCGMB-ul de aprobare a indicatorilor tehnico-economici ai investitiei. Restul abia urmeaza DUPA adjudecarea licitatiei...
Sper ca am mai adus un strop de 'lumina' in cauza...
In ceea ce priveste o eventuala 'opozitie' vis-a-vis de proiectul asta, crede-ma ca am o oarece 'opozitie' personala fata de 'toate' proiectele care prevad in mod tembel sa aduca toata circulatia auto 'in centru' doar pentru a vedea ce n-a vazut Parisul, toata lumea stationand la Universitate si la Unirii in blocaje de nedescalcit 'ever'...
Dar mai sunt si 'orbetzi' pe lumea asta care nu se dezmeticesc decat daca dau cu capul de pragurile de sus sau de jos...adica mult prea tarziu...

P.S.
N-are rost sa te iei la hartza cu Utilizator anonim, el nu incearca decat sa va aduca pe forum toate informatiile pe care poate 'pune mana'...si pe care 'altzii' nu-si pot permite sa vi-le spuna!

Mulțumesc pentru atenție,
și pentru că sper că ești un guru ,nu vei întelege greșit posturile mele.
Nu-mi doresc nici o clipă o discuție neconstructivă cu un administrator al forumului.
Mi s-a mai spus că posturile mele sunt complicate ,aceasta din cauză că nu vreau să încalc regulile de conversație pe net și atunci posturile, sper că par a fi adresate, pe un ton dojenitor  administratorului-moderator,(el nu trebuie decât să fie un bun receptor ,și după cum are prezența în discuții pe alte teme ,o persoană mult mai bine informată decât mine).

Dar,

post-urile mele sunt la obiect cu capitole ,subpuncte,etc,...NU fac nici o referire la alte surse decât forumul pe care administratorul îl controlează(sau doar cele oficiale gen PMB-deci OK).
Dacă tema forumului este Proiect Pasaj Piața Presei Libere nu pot înțelege de ce discuțiile sunt îndreptate către un aspect minor CINEVA a MĂSURAT TRAFICUL AUTO într-o intersecție acum trei ani și hopa soluția (care nu ne spune nimic clar -scădem cu 3-5-10-20-30% traficul din zonă). Dar dintre toate intersecțiile ce ar trebui modernizate în București,PPL are accidente zero cu pietoni (oameni ,bucureșteni sau nu ,beneficiari ai eventualelor proiecte), în ultimii 5 ani, deci corespunde perfect unor norme de siguranță rutieră.
Ce facem noi azi ,
Venim cu un proiect,futurist,dar care nu ia în calcul (și vorbesc doar despre postările pe acest forum), nici o clipă pasajul pietonal cerut de primărie la ieșirea spre Ploiești,distugem pasajul  pietonal existent,NU RESPECTĂM CONDITIILE OBLIGATORII ale cererii de ofertă a PMB,și pretindem că ne-am gândit avangardist.

O întrebare:

Dacă nu se atinge scopul lucrării cine este cel care plătește ?€

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mircea45

Ca să mă convingeți despre o altă situație veniți cu aspectele materiale ale problemei (Nu stiuuu ... eficiența pe cmp a banilor destinați, locul 1-3 în siguranță rutieră,trecerea de la o imagine ”coruptă” la una imaculată,a unora ,poate ne-am gândit la cei peste 60-100 mii OAMENi ce trec cu piciorul zona (v-am făcut estimarea în alt post).€

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Incep sa obosesc cu problema asta a pietonilor, ba e pasajul pietonal, ba nu e. Ce, nu mai ai de unde sa-ti iei o merdenea in trecere pe acolo ?
Serios vorbind, sunt 2 lucruri de semnalat :
1) Noi inca nu avem o schita reala a pasajului. Vorbum numai "din surse".
2) Pietonii pot beneficia in continuare sau nu de pasaj pietonal. Hai ca aici am spus un adevar de necontestat, nu aveti cum sa nu-mi dati dreptate.
Observatie: Avand in vedere ca pasajul ar putea sa fie "dublu sens" pana la urma, proiectantul a realizat o treaba desteapta : in loc sa "bage" pietonii in pamant ca sa-si poata lua merdeneaua la subsol, a "bagat" autoturismele, deci conflictul auto - pieton a fost eliminat - ma rog, nu chiar in totalitate. Cat priveste merdeneaua pierduta de unii sunt convins ca se va deschide un butic de profil la sol, in parculetul ce da in terminalul lui 41.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 20
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422364 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use