Topic: Interstatia Academia Militara-Orizont
614 posts, 192337 views
📖 Pagination options
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara-Orizont
URANUS
Latimea unui inel e cumva 1m? Si daca da, inseamna ca ar fi nevoie de 530 de inele (+ sau - bineinteles) pana la Orizont?
subway guru wrote:
De aseara pana azi dimineata, Varvara a montat +3inele
Latimea unui inel e cumva 1m? Si daca da, inseamna ca ar fi nevoie de 530 de inele (+ sau - bineinteles) pana la Orizont?
- sss
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara-Orizont
sss
Ai ceva impotriva noastra? Ne dusmanesti de ne trimiti acolo? Siteul ala cred ca este facut de un informatician autist si care a vazut un calculator prima oara la 5 ani dupa terminarea facultatii!
Utilizator anonim wrote:
... De la mijlocul saptamanii viitoare atat aici cat si pe http://www.magistrala5.ro/ vom face actualizarea zilnica si grafica a evolutiei.
Ai ceva impotriva noastra? Ne dusmanesti de ne trimiti acolo? Siteul ala cred ca este facut de un informatician autist si care a vazut un calculator prima oara la 5 ani dupa terminarea facultatii!
- ebujie
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara-Orizont
ebujie
@URANUS: Din ce vad eu de la geam (adica baza de la trafic greu cu 13 septembrie), estimez ca un inel are latimea de ~ 1,5 m, considerand latimea unui trailer 2,5 m, si vazand cum umple un trailer.
PS. Aici (in baza), unde cred ca e stocul tampon de inele, au depozitate aproximativ 250 inele (plus minus, ca nu am stat sa numar exact)
@URANUS: Din ce vad eu de la geam (adica baza de la trafic greu cu 13 septembrie), estimez ca un inel are latimea de ~ 1,5 m, considerand latimea unui trailer 2,5 m, si vazand cum umple un trailer.
PS. Aici (in baza), unde cred ca e stocul tampon de inele, au depozitate aproximativ 250 inele (plus minus, ca nu am stat sa numar exact)
- URANUS
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara-Orizont
subway guru
NOPE, latimea unui inel 1.50m
URANUS wrote:subway guru wrote:
De aseara pana azi dimineata, Varvara a montat +3inele
Latimea unui inel e cumva 1m? Si daca da, inseamna ca ar fi nevoie de 530 de inele (+ sau - bineinteles) pana la Orizont?
NOPE, latimea unui inel 1.50m
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara-Orizont
subway guru
Stocuri tampon mai sunt si in fabrica si pe un alt teren...exista stoc suficient pana la Favorit.
ebujie wrote:
PS. Aici (in baza), unde cred ca e stocul tampon de inele, au depozitate aproximativ 250 inele (plus minus, ca nu am stat sa numar exact)
Stocuri tampon mai sunt si in fabrica si pe un alt teren...exista stoc suficient pana la Favorit.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara-Orizont
subway guru
O actualizare saptamanala cred ca ar fi arhisuficienta...
Utilizator anonim wrote:
+1 pana la ora asta. De la mijlocul saptamanii viitoare atat aici cat si pe http://www.magistrala5.ro/ vom face actualizarea zilnica si grafica a evolutiei.
O actualizare saptamanala cred ca ar fi arhisuficienta...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara-Orizont
ByOnu
Plus ca astfel am sta in suspans si am putea sa facem pariuri pe bani privind numarul inelelor montate!
Plus ca astfel am sta in suspans si am putea sa facem pariuri pe bani privind numarul inelelor montate!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara-Orizont
subway guru
Update:
La ora asta pe Varvara avem 1+13inele montate si se pregateste montarea pt urmatorul...pana la miezul noptii (cand teoretic inceteaza inchiderea liniei de tramvai) estimez +2...plus ce se va mai monta pana dimineata cand reincepe circulatia.
Linia de tramvai e ok, tasari minime, linia a ramas 'in tolerante', nu e nevoie de buraje de rectificare, putem spune ca actiunea 'Tramvaiul' a fost depasita cu succes!
Pt cine vrea sa incerce sa o 'pozitioneze' pe Varvara pe GoogleEarth, trebuie tinut cont de urmatoarele:
din totalul inelelor montate se scad -1 (inelul metalic) si -5inele 'false' (care sunt in interiorul statiei AM)...apoi inmultiti nr de inele ramase (montate in viu)x1,50m+cca 8m de la ultimul inel montat pana la capul frezei...si masurati de la exterior PM...
Fata de situatia de mai sus, mai adaugati 1,50m pt ca avansul e deja facut pt un nou inel...
Update:
La ora asta pe Varvara avem 1+13inele montate si se pregateste montarea pt urmatorul...pana la miezul noptii (cand teoretic inceteaza inchiderea liniei de tramvai) estimez +2...plus ce se va mai monta pana dimineata cand reincepe circulatia.
Linia de tramvai e ok, tasari minime, linia a ramas 'in tolerante', nu e nevoie de buraje de rectificare, putem spune ca actiunea 'Tramvaiul' a fost depasita cu succes!
Pt cine vrea sa incerce sa o 'pozitioneze' pe Varvara pe GoogleEarth, trebuie tinut cont de urmatoarele:
din totalul inelelor montate se scad -1 (inelul metalic) si -5inele 'false' (care sunt in interiorul statiei AM)...apoi inmultiti nr de inele ramase (montate in viu)x1,50m+cca 8m de la ultimul inel montat pana la capul frezei...si masurati de la exterior PM...
Fata de situatia de mai sus, mai adaugati 1,50m pt ca avansul e deja facut pt un nou inel...
- Stefan
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara-Orizont
Stefan
La suprafata, exista tasare indiferent de modul in care se executa lucrarea? Care este valoarea minima a acestei tasari si care este o valoare limita acceptata in conditii normale?
La suprafata, exista tasare indiferent de modul in care se executa lucrarea? Care este valoarea minima a acestei tasari si care este o valoare limita acceptata in conditii normale?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara-Orizont
andrei11
Evident ca deformari plastice exista. Teoretic si cand trece o furnicutza pe acolo ai o deformare elastica + una plastica.
E vorba de 1 mm / 2 mm ( maxim ). ( In conditii normale, sa nu existe o eroare geologica majora in zona ). Lucru improbabil sa se intample.
Evident ca deformari plastice exista. Teoretic si cand trece o furnicutza pe acolo ai o deformare elastica + una plastica.
E vorba de 1 mm / 2 mm ( maxim ). ( In conditii normale, sa nu existe o eroare geologica majora in zona ). Lucru improbabil sa se intample.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara-Orizont
subway guru
Andrei, ia-l usor pe colegul Stefan, ca nici nu-si da seama ce intrebare filosofica fundamentala a pus, privind ingineria, mecanica, teoria elasticitatii/plasticitatii, etc.!
Noi, inginerii 'cu carte', stim prea bine ca nu exista efort fara deformare si viceversa...si ca totul se traduce in 'conservarea energiei' si alte principii fundamentale ale fizicii!!!
Revenind la subiect, daca sapi o 'gaura' in pamant, inevitabil apar deformatii, care se traduc si in deformarea suprafetei 'semispatiului elasto-plastic'...deci tasari initiale zero nu se exista...dar poti lua masuri de limitare sau de contracarare...mai ales daca mai pui si ceva 'lucru mecanic' la contributie...dar hai ca l-am bagat pe sarmanul Stefan complet in ceatza, ca lucrurile astea nici macar masteranzii la inginerie nu le pricep intotdeauna prea bine!
Singura intrebare pertinenta relativ la tasari e cea privind "care este o valoare limita acceptata in conditii normale?"...dar si aici raspunsul nu e deloc 'trivial'...
Depinde de ce este la suprafata...nu e acelasi lucru daca la suprafata e o sosea, o linie de tramvai (in cazul nostru), o casa de chirpici sau un sky-scrapper, ori doar 'pamant de flori'!
Scuze pentru 'elucubratii', dar intrebarile ce par naiv de simple au intotdeauna raspunsuri extrem de complicate!
P.S.
Cauza cauzelor e ca exista o forta ce nu poate fi 'suspendata', e forta gravitatiei!
Andrei, ia-l usor pe colegul Stefan, ca nici nu-si da seama ce intrebare filosofica fundamentala a pus, privind ingineria, mecanica, teoria elasticitatii/plasticitatii, etc.!
Noi, inginerii 'cu carte', stim prea bine ca nu exista efort fara deformare si viceversa...si ca totul se traduce in 'conservarea energiei' si alte principii fundamentale ale fizicii!!!
Revenind la subiect, daca sapi o 'gaura' in pamant, inevitabil apar deformatii, care se traduc si in deformarea suprafetei 'semispatiului elasto-plastic'...deci tasari initiale zero nu se exista...dar poti lua masuri de limitare sau de contracarare...mai ales daca mai pui si ceva 'lucru mecanic' la contributie...dar hai ca l-am bagat pe sarmanul Stefan complet in ceatza, ca lucrurile astea nici macar masteranzii la inginerie nu le pricep intotdeauna prea bine!
Singura intrebare pertinenta relativ la tasari e cea privind "care este o valoare limita acceptata in conditii normale?"...dar si aici raspunsul nu e deloc 'trivial'...
Depinde de ce este la suprafata...nu e acelasi lucru daca la suprafata e o sosea, o linie de tramvai (in cazul nostru), o casa de chirpici sau un sky-scrapper, ori doar 'pamant de flori'!
Scuze pentru 'elucubratii', dar intrebarile ce par naiv de simple au intotdeauna raspunsuri extrem de complicate!
P.S.
Cauza cauzelor e ca exista o forta ce nu poate fi 'suspendata', e forta gravitatiei!
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara-Orizont
133 313
Cand ati spus ca n-a fost nevoie de burarea a liniilor am avut un mic preinfarct. Va asteptati sa existe posibilitatea unei asemenea deformari? Si va asteptati sa apara asa in cateva ore?
Cand ati spus ca n-a fost nevoie de burarea a liniilor am avut un mic preinfarct. Va asteptati sa existe posibilitatea unei asemenea deformari? Si va asteptati sa apara asa in cateva ore?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia Academia Militara-Orizont
subway guru
Pai bine mai draga, ce suntem noi aici, ingineri ori cofetari?
Ca sa nu facem infarct degeaba, trebuie sa pregatesti din timp si planul A, si planul B, si planul C, si in final planul 'vino mama ca sa vezi ce n-a vazut Parisul'!?!?!
Reburarea liniilor si aducerea lor la cota pt reluarea circulatiei tramcarelor era planul B...nu uita ca liniile de tramvai sunt in tolerante doar daca tasarile sunt milimetrice...
Singurul meu regret e vremea asta cainoasa...ca altfel intreruperea circulatiei tramvaielor ar fi fost un excelent imbold la o 'plimbare'...
Pai bine mai draga, ce suntem noi aici, ingineri ori cofetari?
Ca sa nu facem infarct degeaba, trebuie sa pregatesti din timp si planul A, si planul B, si planul C, si in final planul 'vino mama ca sa vezi ce n-a vazut Parisul'!?!?!
Reburarea liniilor si aducerea lor la cota pt reluarea circulatiei tramcarelor era planul B...nu uita ca liniile de tramvai sunt in tolerante doar daca tasarile sunt milimetrice...
Singurul meu regret e vremea asta cainoasa...ca altfel intreruperea circulatiei tramvaielor ar fi fost un excelent imbold la o 'plimbare'...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination