MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020

 

Topic: Interstatia Academia Militara-Orizont

614 posts, 192345 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 44
 
 

📖 Pagination options
  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Interstatia Academia Militara-Orizont 133 313

La cum sunt liniile de tramvai prin capitala (mai ales alea cu 'otelul rosu') numai de o tasare milimetrica ma temeam.  :lol:

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont Stefan

Cand am intrebat daca exista tasare indiferent de tehnologie, nu m-am referit la valori care pot fi considerate nule (1 micrometru cred ca poate fi considerata neglijabile). Am citit pe forum ca la Chibrit, in cazul subtraversarii apeductului, s-a folosit tehnologia tevilor infipte pentru a obtine o tasare ZERO (cred ca se referea la acelasi lucru pe care l-am scris mai sus - o tasare neglijabila).

Sper sa nu va deranjez cu insistenta mea, dar exista posibilitatea ca la subtraversarea cu tbm-ul sa se creeze o tensiune mai mica in teren (implicit o tasare mai mica in cazul incarcarii existente la suprafata)?


subway guru wrote:
Reburarea liniilor si aducerea lor la cota pt reluarea circulatiei tramcarelor era planul B...nu uita ca liniile de tramvai sunt in tolerante doar daca tasarile sunt milimetrice...

Daca in cazul tramvaiului planul B este reburarea liniilor si aducerea lor la cota, care este planul B in cazul cladirilor subtraversate?

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont URANUS

subway guru wrote:
Update:
La ora asta pe Varvara avem 1+13inele montate si se pregateste montarea pt urmatorul...pana la miezul noptii (cand teoretic inceteaza inchiderea liniei de tramvai) estimez +2...plus ce se va mai monta pana dimineata cand reincepe circulatia.
Linia de tramvai e ok, tasari minime, linia a ramas 'in tolerante', nu e nevoie de buraje de rectificare, putem spune ca actiunea 'Tramvaiul' a fost depasita cu succes!
Pt cine vrea sa incerce sa o 'pozitioneze' pe Varvara pe GoogleEarth, trebuie tinut cont de urmatoarele:
din totalul inelelor montate se scad -1 (inelul metalic) si -5inele 'false' (care sunt in interiorul statiei AM)...apoi inmultiti nr de inele ramase (montate in viu)x1,50m+cca 8m de la ultimul inel montat pana la capul frezei...si masurati de la exterior PM... :mrgreen:
Fata de situatia de mai sus, mai adaugati 1,50m pt ca avansul e deja facut pt un nou inel... :ugeek:


Interesant va fi momentul in care tbm-ul va vira dreapta. Avand in vedere ca AM e mai adanca decat Orizont, asta inseamna ca Tbm-ul va avea de "urcat", corect?

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont subway guru

133 313 wrote:
La cum sunt liniile de tramvai prin capitala (mai ales alea cu 'otelul rosu') numai de o tasare milimetrica ma temeam.  :lol:

La Trafic Greu liniile de tramvai sunt 'renuvelate' pe piatra sparta cu sina S49...alta viata! :lol:

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont subway guru

Stefan wrote:
Cand am intrebat daca exista tasare indiferent de tehnologie, nu m-am referit la valori care pot fi considerate nule (1 micrometru cred ca poate fi considerata neglijabile). Am citit pe forum ca la Chibrit, in cazul subtraversarii apeductului, s-a folosit tehnologia tevilor infipte pentru a obtine o tasare ZERO (cred ca se referea la acelasi lucru pe care l-am scris mai sus - o tasare neglijabila).

Sper sa nu va deranjez cu insistenta mea, dar exista posibilitatea ca la subtraversarea cu tbm-ul sa se creeze o tensiune mai mica in teren (implicit o tasare mai mica in cazul incarcarii existente la suprafata)?


subway guru wrote:
Reburarea liniilor si aducerea lor la cota pt reluarea circulatiei tramcarelor era planul B...nu uita ca liniile de tramvai sunt in tolerante doar daca tasarile sunt milimetrice...

Daca in cazul tramvaiului planul B este reburarea liniilor si aducerea lor la cota, care este planul B in cazul cladirilor subtraversate?


Exista si acea posibilitate, spre exemplu daca 'contrapresiune' in front scade neasteptat...nu uita ca al nostru TBM e 'Earth presure balanced'...daca devine 'unbalanced'...nu e de bine!

La cealalta intrebare nu vreau sa-ti raspund...ca sunt superstitios si nu vreau sa invoc 'ghinioane', dar fii convins ca si acolo exista plan B+C inainte de 'vino mama sa vezi ce n-a vazut Parisul'!!! :lol:  :lol:  :lol:

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Interstatia Academia Militara-Orizont 133 313

subway guru wrote:
La Trafic Greu liniile de tramvai sunt 'renuvelate' pe piatra sparta cu sina S49...alta viata! :lol:

Adica tasarea se va simti deloc.

subway guru wrote:
La cealalta intrebare nu vreau sa-ti raspund...ca sunt superstitios si nu vreau sa invoc 'ghinioane', dar fii convins ca si acolo exista plan B+C inainte de 'vino mama sa vezi ce n-a vazut Parisul'!!! :lol:  :lol:  :lol:

Planul C sau planul D este cu exproprierile? Ca oricum neneii aia de au cladiri acolo nu vor mai obtine autorizatie pentru altceva curand.

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont subway guru

URANUS wrote:
subway guru wrote:
Update:
La ora asta pe Varvara avem 1+13inele montate si se pregateste montarea pt urmatorul...pana la miezul noptii (cand teoretic inceteaza inchiderea liniei de tramvai) estimez +2...plus ce se va mai monta pana dimineata cand reincepe circulatia.
Linia de tramvai e ok, tasari minime, linia a ramas 'in tolerante', nu e nevoie de buraje de rectificare, putem spune ca actiunea 'Tramvaiul' a fost depasita cu succes!
Pt cine vrea sa incerce sa o 'pozitioneze' pe Varvara pe GoogleEarth, trebuie tinut cont de urmatoarele:
din totalul inelelor montate se scad -1 (inelul metalic) si -5inele 'false' (care sunt in interiorul statiei AM)...apoi inmultiti nr de inele ramase (montate in viu)x1,50m+cca 8m de la ultimul inel montat pana la capul frezei...si masurati de la exterior PM... :mrgreen:
Fata de situatia de mai sus, mai adaugati 1,50m pt ca avansul e deja facut pt un nou inel... :ugeek:


Interesant va fi momentul in care tbm-ul va vira dreapta. Avand in vedere ca AM e mai adanca decat Orizont, asta inseamna ca Tbm-ul va avea de "urcat", corect?

Semicorect...profilul in lung si traseul in plan au niste intercorelari dar nu si interactiuni din punct de vedere avans TBM...si da TBM-ul urca, ceea ce, ca sa ma refer la intrebarea anterioara e in favoarea subtraversarii zonei de cladiri...mai rau era invers...

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont URANUS

Da...e clar ca nu e aceasi situatie ca in cazul Republica - Pantelimon

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Interstatia Academia Militara-Orizont 133 313

URANUS wrote:
Da...e clar ca nu e aceasi situatie ca in cazul Republica - Pantelimon

Acolo daca circuli pe Sos. Catelu de la un cap la altul este improbabil sa nu observi unde subtraverseaza metroul. Dar erau alte termene, alte masinarii, alta adancime... alte vremuri.

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont subway guru

Foarte multa lume face frecvent greseala asta, sa 'proiecteze' vechea tehnologie si la cea noua, uitand ca au trecut niste zeci de ani intretimp...doar ca lumea si tehnologia nu sta pe loc...chiar daca unii inca nu au aflat asta...

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont andrei11

NSS - ul la Academie este minus 18,45 metri.
NSS - ul la Orizont este minus 11,74 metri.
Case avem pe primii 300 metri de la Academie.
Cu o panta de 1,5 % inseamna ca la cea mai defavorabila casa NSS - ul este undeva la minus 14 metri ( aproape un bloc comunist de P + 4 etaje ).
Daca au fundatie ok, totul e in regula. Daca n-au fundatii ok se poate "lucra" la fundatii.
Pe de alta parte, nu comparam fundatia unei cladiri cu sinele de tramvai de la suprafata.
In orice caz, dupa trecerea TBM - ului si constructia tunelului casele de acolo nu mai au nici o problema, indiferent de ce tip de fundatie beneficiaza.

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont URANUS

Desi e off-topic, cu totii abia asteptam ziua in care circulatia metroului intre eroilor si grozavesti/politehnica va fi suspendata pentru subtraversarea tbm-ului spre PSS Hasdeu  :D

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Interstatia Academia Militara-Orizont Utilizator anonim

La ora 10:30 erau montate 18 inele din care 13 de tunel + 1 pentru care abia sa terminase sapatura.

 


Re: Interstatia Academia Militara-Orizont subway guru

Asta inseamna ca freza era la=14x1,50m+8m=29m, traversare bulevard aproape terminata...
Facem si un calcul aproximativ de productivitate?
Start subtraversare, vineri ora 20:20
(3+14) x 1,50m=25,50m avans
pana luni ora 10:30
rezulta 9,9m/24h, mai mult decat am estimat eu, 'optimistul incurabil', prognozasem 7-8m/zi, santierul planificase cam la jumate...s-a mers constant cu 6inele/zi...
Pana acum totul a mers aproape impecabil, au fost si cateva probleme minore, o mica defectiune la banda, fluctuatii la tensiunea de alimentare de la ENEL...
Metrorex se gandeste la amplasarea unei WebCam care sa dea imagini in direct non stop de la suprafata statiei AM, astfel incat sa vada tot omul cand sapa si avanseaza Varvara (adica se misca banda si scoate pamant), si cand face pauza de montare boltari!

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 44
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422379 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use