Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Discuții diverse despre transportul în comun

2080 posts, 526538 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 149
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Nu se specifica exact "de cand", ci in anul 2012... Daca e sa o luam asa lipsesc zeci de autobuze terminate de acolo care inca zac prin garaje.
Ia duceti-va azi pe linia 162 sa le vedeti cel putin pe 872 si 750 care erau dimineata   :lol:.  
Insa ceva e clar astia vor sa vanda tot tot tot. Se caseaza si ultimul Ik4 de Interventii cel de la Ferentari, cele 2 Ikarusuri pt handicapati, Ikarusuri trolee etc. etc.
Eu vreau sa vad scoase "la vanzare" fotoliile de: Director General, Director Exploatare, Director Servicul Logistic, Director Comercial
Era necesara totusi curatenie prin garaje si prin spatiile apartinand regiei (multe chestii inutile care ocupa spatiu degeaba) dar de ce oare toata aceasta "curatenie" care se face are un aer de distrugere regiei   :roll:.

 


Re: Stiri, noutati, perspective ikarus13

Nu stiu de ce , dar am impresia ca se vrea distrugerea regiei....

 


Re: Stiri, noutati, perspective Chev Celios

Am inteles ca s-a schimbat directorul regiei zilele astea. Stiti ceva????

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Momentan nu, dar urmeaza in foarte putin timp, posibil sa avem o surpriza, sau nu.  :roll:

 


Re: Stiri, noutati, perspective bercenicity

Licitatie piese de retea troleibuz si tramvai http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=420833

-piese clasice (autohtone) de retea (inclusiv suspensii triunghi); separatoare cu miez plin (sticlotextolit); cate 5 macazuri electrice stanga si dreapta; 10 macazuri mecanice stanga;

-platbande K+M pentru curbe (diverse unghiuri, total 20 buc.)
-suspensii TB K+M (diverse unghiuri total 80 buc.)

-incrucisari TB-TW Elektroline (ca la AFI) (4 buc. 90 grade, 4 buc. 42 grade, 8 buc. 87 grade)
-incrucisari TB-TW Elektroline (ca cea noua de la Posta Titan) (2 buc 15-25 grade, cate una pentru stanga si pentru dreapta)
-incrucisari TB-TB Elektroline (ca la Mosilor/Eminescu/Traian) (1 buc. 65 grade, 2 buc. 90 grade)

-incrucisari TB-TW K+M fara izolatie (gen cum erau la P-ta Sudului, Tineretului) (4 buc. 70-90 grade)
-incrucisari TB-TW K+M izolate (gen Dr. Sarii/Ghencea/13 Sept.) (1 buc. 15-60 grade)
-incrucisari TB-TB K+M completa (gen P-ta Sudului) (1 buc. 30-45 grade)

-un macaz stanga si unul dreapta K+M U88 electric (tip sanie, inima mobila, simetric, 10 grade) - pret aprox. 14500 EUR/buc
-doua macazuri mecanice K+M U99 (tip sanie, inima mobila, simetric, 10 grade) - pret aprox. 10200 EUR/buc
-inimi mobile de schimb K+M una electrica pentru U88, una mecanica pentru U99
-s.a.


piese-retea-tb-tw-buc-2012.zip
Caietul de sarcini + desene
piese-retea-tb-tw-buc-2012.zip (9.54 MB; downloaded 371 times)


----------------------------------

Licitatie randunici troleibuz http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=420181
randunici-tb.gif (57.48 KB; downloaded 7345 times)


cs cap captator pt tb-PZ304_Redacted.zip
Caiet sarcini + desene
cs cap captator pt tb-PZ304_Redacted.zip (1.38 MB; downloaded 316 times)


Acord cadru:
-cap captator Astra Ikarus: buc. min 100 - max 110
-patina contact Astra Ikarus: buc. min 120 - max 140
-cap captator Astra Irisbus: buc. min 70 - max 80
-patina contact Astra Irisbus: buc. min 50 - max 60

Spicuiri din caitetul de sarcini:
-curent: nominal 280A - max 550A
-inaltimea retelei de contact: min 4200mm - nominal 5500mm - max 6200mm
-lungimea admisa a contafctului glistant: 110mm
-greutate maxima: 2.2 kg
-dezaxare maxima nominala: 4.5m
-rezistenta la smulgere de pe stanga: min 50daN
-patina de contact (piesa consumabila) garantata la 25000 km
-v max: 70 km/h
-forta de apasare: min 80N - nominal 105N - max 140N

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Şi gresarea tot cu unsoare consistentă... nu ştiu de ce se tem atât de miezurile de grafit, pe termen lung ar scuti ceva bănet, nemaifiind nevoie de gresarea reţelei.

 


Re: Stiri, noutati, perspective bercenicity

caietul de sarcini cap captator pentru troleibuz[/u:2urr0s7g]":2urr0s7g]Propunere ca varianta pentru alegerea materialelor:
...
-patina contact: aliaj Cu-Sn;

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective IK4

Dr2005 wrote:
Şi gresarea tot cu unsoare consistentă... nu ştiu de ce se tem atât de miezurile de grafit, pe termen lung ar scuti ceva bănet, nemaifiind nevoie de gresarea reţelei.


Nu cred ca se teme nimeni de miezurile din grafit. Problema este ca, in conditiile in care marea parte a retelei este intr-o stare nu prea buna, cu piese speciale executate in regim manufacturier la nivelul anilor '60, niste miezuri din grafit nu ar rezista nici macar o cursa. La macazele si incrucisarile "clasice", aceste miezuri incaseaza niste socuri de neimaginat. Ati remarcat acele bubuituri in plafonul troleibuzului la trecerea peste piesele de retea? Inchipuiti-va cum s-ar sfarama in acel moment carbunele... Nu mai zic de uzura firului, facut din bucatele legate cu sute de cleme, la care oricat te-ai chinui, nu poti asigura 100% planeitatea trecerii de pe o sectiune pe alta. La fel si la tramvai, pe liniile neomodernizate... cum ar arata o patina din carbune dupa cateva treceri peste o incrucisare tramvai-troleibuz din aceea cu 2 discontinuitati (scobituri) pentru trecerea firelor de troleibuz...
Cand vom avea si noi retea ca in Salzburg, cu siguranta se va merge cu miezuri din carbune si capete de captator din plastic.

 


Re: Stiri, noutati, perspective bercenicity

Licitatie piese de schimb pentru macazuri http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=423044 lansata pe 27 iulie 2012  :oops:

 


Re: Stiri, noutati, perspective alchimistul

Sina de pe bulevardul Theodor Pallady, dintre statiile Stirom si IOR 2, este inca departe de a fi terminata.
Practic ei au oprit circulatia lui 23/27/40 un weekend pentru a montarea unui sistem paleta intre cele 2 statii. Pe sensul CATRE Catelu linia lipseste cu desavarsire, pe sensul DINSPRE Catelu linia este inca neschimbata, cu joantele de rigoare si cu sentimentul ca mergi cu tren urban  :)
Circulatia va mai fi oprita, zic eu, inca 2-3 weekenduri pentru definitivarea lucrarilor.

Si putin off-topic : in intersectia de la piata Titan, asfaltul era frezat, ingreunand circulatia auto. Ultima data am trecut prin intersectia asta vineri, 3 august, cand am prins frezarea din plin. O bataie de joc crunta, l-as calca efectiv in picioare pe cel care raspunde de lucrarea asta. Cel putin 10 zile sa iti bati joc de o intersectie, de nervii soferilor, de masini - pentru o lucrare care poate fi lejer terminata in 2 nopti consecutive.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Pe lista sedintei CGMB de maine.

Proiect de hotărâre privind constituirea Comisiei de selecţie formată din 5 membri, specialişti în recrutarea resurselor umane, pentru a întreprinde demersurile legale şi administrative în vederea organizării procedurii de evaluare/selecţie prealabilă pentru numirea membrilor Consiliului de Administraţie la regiile autonome de interes local ale Municipiului Bucureşti şi la societăţile comerciale la care municipalitatea este acţionar unic, majoritar sau la care deţine controlul, după caz

 


Re: Stiri, noutati, perspective serafim

Utilizator anonim wrote:
Pe lista sedintei CGMB de maine.

Proiect de hotărâre privind constituirea Comisiei de selecţie formată din 5 membri, specialişti în recrutarea resurselor umane, pentru a întreprinde demersurile legale şi administrative în vederea organizării procedurii de evaluare/selecţie prealabilă pentru numirea membrilor Consiliului de Administraţie la regiile autonome de interes local ale Municipiului Bucureşti şi la societăţile comerciale la care municipalitatea este acţionar unic, majoritar sau la care deţine controlul, după caz


http://ampress.ro/stiri/conducerile-rat ... ate-marti/

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Se schimbă conducerea la RATB și RADET

Mai mulţi membri din Consiliul de Administraţie al RATB şi RADET au fost revocaţi din funcţie de către Consiliul General al Municipiului București, printre care se numără şi directorul general al RATB, Viorel Popescu şi directorul general al RADET, Bogdan Becheanu.

După hotărârea Consiliului General din cadrul şedinţei de marţi, decizia finală în prinvinţa demiterii directorilor celor două instituţii va fi luată de noua componenţă a Consiliilor de Administraţie, care se va întruni în zilele următoare. Tot Consiliul de Administraţie va numi noii directori generali, în cazul în care acest lucru se impune.

Viceprimarul Nicolăescu Marcel Octavian a declarat că se urmăreşte reorganizarea şi transformarea RADET în societate comercială, ca și fuziunea acesteia cu Elcen, în scopul eficientizării activităţii Regiei.

Din Consiliul de Administraţie al RATB au fost revocaţi, alături de Viorel Popescu şi Stancu Statir, Ciuhudean Nicoleta şi Vlad Gabriel.

Din Consiliul de Administraţie al RADET au fost revocaţi Bogdan Becheanu, Stelică Constantin, Albani Laura şi Zaharia Zlota Dragoş.

De asemenea, numărul de membrii ai Consiliilor de Administraţie al celor două instituţii a fost redus, de la 9 la 5 membri, câte doi din PSD şi PD-L şi încă unul numit de Ministerul de Finanţe.

După exprimararea propunerilor consilierilor generali pentru schimbarea membrilor Consiilor de Administrare, consilierii PD-L au părăsit sala de şedinţă, supărați că USL "își subordonează politic instituțiile", cu toate că și majoritatea PDL anterioară din Consiliul General numise directori PDL, la vremea ei.

http://b365.ro/mai-multi-of ... 82448.html

 


Re: Stiri, noutati, perspective Rathgeber2523

Viitorul director general la RATB Adrian Mihai Campurean

Date personale

Functia detinuta: Director General societate privata
Data si locul nasterii: 10.05.1950, Timișoara
Stare civila: căsătorit
Copii: Adrian Horia , 20.02.1990
Nationalitate: romana
Religie: ortodoxa

Educație
Studii: 2005 - Doctor in stiinte inginerești, Universitatea Politehnica Bucuresti 1975 - Institutul Politehnic Traian Vuia Timișoara, Facultatea de Mecanica, sectia Utilajul si Tehnologia Sudarii
Cursuri: 1996 - Curs de inginer sudor european (EWE) SLV MUNCHEN. 2001 - Inginer sudor international (IWE).

Cariera
Functii deținute:
2005-2008 Director General societate privata
02.2003-12.2004 Consilier personal al ministrului Educatiei si Cercetării
02.2001-02.2003 Secretar de stat pentru Cercetare si Relatiile cu Parlamentul la Ministerul Educatiei si Cercetării
2001-2004 reprezentant al României in Consiliul Stiintific al NATO
2001-2004 reprezentant in Grupul la nivel inalt al initiativei europene "EUREKA"
1990-2000 Director General societate privata
1988-1990 Inginer principal TAROM 1985-1988 Sef laborator sudare si procedee conexe, C.P.III, Intreprinderea Metalurgica Romana pentru Aeronautica București
1975-1985 inginer proiectant Institutul Electrotehnica Bucuresti

Activitate politica:
2008-2001 vicepresedinte PSD București, membru in Consiliul National al PSD
1997-2001 Presedinte PSDR București
1996-1997 Vicepresedinte PSDR București
1990-1995 membru PSDR
1990 Membru fondator PSDR

Distincții:
2003 - Cavaler al Ordinului pentru Merit, conferit de Presedintele României

Afaceri, avere:
- Asociat in doua societati comerciale private
- Avere conform declaratiei de avere depuse la B.E.C.

Viata personala
Hobby-uri: - vânătoare, - pescuit

Director RATB.jpg (25.49 KB; downloaded 6646 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 149
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421884 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use