Topic: Largirea Nitu Vasile (2009-2010)
56 posts, 17338 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Supralargirea Nitu Vasile
bercenicity
Nici urma de inceput lucrari. Doar au facut marcajele (linie dubla continua pe mijloc), si se circula mai mult sau mai putin pe toate cele patru benzi (cu balize pe mijloc).
Incepand cu data de 26.08.2010, pentru executarea unor lucrari la reteaua electrica de contact pentru troleibuze pe Str. Nitu Vasile, circulatia mijloacelor de transport RATB din zona se va modifica astfel:[...]
Nici urma de inceput lucrari. Doar au facut marcajele (linie dubla continua pe mijloc), si se circula mai mult sau mai putin pe toate cele patru benzi (cu balize pe mijloc).
- Mrs
-
Posted:
-
- Razvan Mihai
-
Posted:
-
Re: Supralargirea Nitu Vasile
Razvan Mihai
NU,am trecut si azi si inafara de marcarea cu vopsea pe asfalt unde vor fi montati stalpi, in rest nimic nou, si ca parere nu va mai misca nimic cel putin luna asta.
Nothing new....
NU,am trecut si azi si inafara de marcarea cu vopsea pe asfalt unde vor fi montati stalpi, in rest nimic nou, si ca parere nu va mai misca nimic cel putin luna asta.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Supralargirea Nitu Vasile
mindmasster
Da la această supralargire ce mai este de făcut că aş vrea să o trec la lucrări finalizare după anul 2006?
Da la această supralargire ce mai este de făcut că aş vrea să o trec la lucrări finalizare după anul 2006?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Supralargirea Nitu Vasile
Gabi23
Mai trebuie mutata reteaua de troleibuz, ca este ramasa pe vechea pozitie si pe sensul dinspre Piata Nitu Vasile spre Piata Resita se circula (pana la suspendarea liniilor 76 si 77) pe contrasens. Cand au latit strada nu s-au gandit sa puna si noii stalpi ai retelei de troleu, nici macar n-au lasat spatii pentru stalpi asa ca trebuie spart iar asfaltul nou pus...
mindmasster wrote:
Da la această supralargire ce mai este de făcut că aş vrea să o trec la lucrări finalizare după anul 2006?
Mai trebuie mutata reteaua de troleibuz, ca este ramasa pe vechea pozitie si pe sensul dinspre Piata Nitu Vasile spre Piata Resita se circula (pana la suspendarea liniilor 76 si 77) pe contrasens. Cand au latit strada nu s-au gandit sa puna si noii stalpi ai retelei de troleu, nici macar n-au lasat spatii pentru stalpi asa ca trebuie spart iar asfaltul nou pus...
- cornel001
-
Posted:
-
- Mrs
-
Posted:
-
Re: Supralargirea Nitu Vasile
Mrs
Se pare ca nu...
nu a facut parte din proiect... mai puneti niste bani..
Se pare ca nu...
nu a facut parte din proiect... mai puneti niste bani..
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Supralargirea Nitu Vasile
mindmasster
îmi şi închipui cum circulă troleu pe contrasens . Doamne câtă incompetenţa în ţară asta.
îmi şi închipui cum circulă troleu pe contrasens . Doamne câtă incompetenţa în ţară asta.
- fider
-
Posted:
-
Re: Supralargirea Nitu Vasile
fider
Troleibuz circuland pe contasens s-a mai intamplat in Bucuresti si nu a fost chiar o tragedie. Pana la refacerea liniei de troleibuz pe Bd. Cotroceni si Vasile Milea era dublu sens doar pentru troleibuzele venind dinspre Eroilor catre Mircea Vulcanescu pe malul drept al Dambovitei. Desigur, traficul era altul atunci.
Troleibuz circuland pe contasens s-a mai intamplat in Bucuresti si nu a fost chiar o tragedie. Pana la refacerea liniei de troleibuz pe Bd. Cotroceni si Vasile Milea era dublu sens doar pentru troleibuzele venind dinspre Eroilor catre Mircea Vulcanescu pe malul drept al Dambovitei. Desigur, traficul era altul atunci.
- Trole
-
Posted:
-
Re: Supralargirea Nitu Vasile
Trole
Atentie. Pe malul Dambovitei sensul de circulatie al troleibuzelor era delimitat clar si marcat ca atare. Practic traficul era structurat asemeni celui de pe Bd. Dacia sau Bd. Mihail Kogaliniceanu / Regina Elisabeta. Doua benzi pe un sens si banda pentru transportul in comun in contrasens.
Troleibuze pe bune pe contrasens au circulat pe Calea Grivitei, cu cateva luni inainte de inchiderea de durata pentru reconstructie. Pe sensul spre Clabucet, intre Gara de Nord si pasarela Basarab, troleibuzul trecea pe contrasens, peste linia de tramvai si circula asa pana putin dupa pasarela, unde revenea pe partea dreapta. Din acel loc, circulatia pe sensul spre Sf. Voievozi se facea insa tot pe partea dreapta. In zona podului Grant sensurile se separau, pentru a se reuni ulterior pe partea stanga. La un moment dat au fost montate console duble pe o portiune intinsa, dupa trecerea de depoul BC, insa acestea nu au mai fost niciodata utilizate. Cred ca initial s-a dorit mentinerea in circulatie a troleibuzului pe durata lucrarilor, insa apoi s-a renuntat la idee. Oricum din cauza lucrarilor la metrou, Calea Grivitei era pe atunci un soi de traseu de motocros.
In alta ordine de idei, troleibuze pe contrasens, fara banda speciala, gasim la Galati, pe strada Domneasca. Interesant e ca autobuzele care deservesc acelasi traseu, (intercalate cu troleibuzele) nu circula pe contrasens ci pe o strada paralela pe care se gaseste sensul unic complementar.
Revenind la Nitu Vasile, e clar o situatie absurda de necorelare /nealocare sau lipsa de fonduri. Troleibuzul a ramas functional pana la momentul marcarii benzilor, situatie in care era de-a dreptul periculoasa mentinerea sa in circulatie. De ce nu s-a construit reteaua simultan cu strada.... SF
fider wrote:
Troleibuz circuland pe contasens s-a mai intamplat in Bucuresti si nu a fost chiar o tragedie. Pana la refacerea liniei de troleibuz pe Bd. Cotroceni si Vasile Milea era dublu sens doar pentru troleibuzele venind dinspre Eroilor catre Mircea Vulcanescu pe malul drept al Dambovitei. Desigur, traficul era altul atunci.
Atentie. Pe malul Dambovitei sensul de circulatie al troleibuzelor era delimitat clar si marcat ca atare. Practic traficul era structurat asemeni celui de pe Bd. Dacia sau Bd. Mihail Kogaliniceanu / Regina Elisabeta. Doua benzi pe un sens si banda pentru transportul in comun in contrasens.
Troleibuze pe bune pe contrasens au circulat pe Calea Grivitei, cu cateva luni inainte de inchiderea de durata pentru reconstructie. Pe sensul spre Clabucet, intre Gara de Nord si pasarela Basarab, troleibuzul trecea pe contrasens, peste linia de tramvai si circula asa pana putin dupa pasarela, unde revenea pe partea dreapta. Din acel loc, circulatia pe sensul spre Sf. Voievozi se facea insa tot pe partea dreapta. In zona podului Grant sensurile se separau, pentru a se reuni ulterior pe partea stanga. La un moment dat au fost montate console duble pe o portiune intinsa, dupa trecerea de depoul BC, insa acestea nu au mai fost niciodata utilizate. Cred ca initial s-a dorit mentinerea in circulatie a troleibuzului pe durata lucrarilor, insa apoi s-a renuntat la idee. Oricum din cauza lucrarilor la metrou, Calea Grivitei era pe atunci un soi de traseu de motocros.
In alta ordine de idei, troleibuze pe contrasens, fara banda speciala, gasim la Galati, pe strada Domneasca. Interesant e ca autobuzele care deservesc acelasi traseu, (intercalate cu troleibuzele) nu circula pe contrasens ci pe o strada paralela pe care se gaseste sensul unic complementar.
Revenind la Nitu Vasile, e clar o situatie absurda de necorelare /nealocare sau lipsa de fonduri. Troleibuzul a ramas functional pana la momentul marcarii benzilor, situatie in care era de-a dreptul periculoasa mentinerea sa in circulatie. De ce nu s-a construit reteaua simultan cu strada.... SF
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Supralargirea Nitu Vasile
rosetti61
De ce n-au pus stalpi de la inceput, cand au facut largirea?
De ce n-au pus stalpi de la inceput, cand au facut largirea?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Supralargirea Nitu Vasile
Dr2005
Nimeni din RATB nu o fi insistat atunci. Şi de ce să o facă? Doar e ştiut faptul că şoferii de autobuze nu au pe unde să îşi mai facă orele de când s-au desfiinţat liniile preorăşeneşti.
Nimeni din RATB nu o fi insistat atunci. Şi de ce să o facă? Doar e ştiut faptul că şoferii de autobuze nu au pe unde să îşi mai facă orele de când s-au desfiinţat liniile preorăşeneşti.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Supralargirea Nitu Vasile
rosetti61
Ce poate sa mai faca e sa monteze stalpi metalici prinsi cu bolturi in asfalt - vor fi ori console ori traverseu sau sa mai lungeasca consolele asa incat troleul sa circule pe banda 2 si sa faca statie in locatia veche.
Ce poate sa mai faca e sa monteze stalpi metalici prinsi cu bolturi in asfalt - vor fi ori console ori traverseu sau sa mai lungeasca consolele asa incat troleul sa circule pe banda 2 si sa faca statie in locatia veche.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Supralargirea Nitu Vasile
Costin
La capatul dinspre Constantin Brancoveanu se afla in diverse stadii de finalizare 7 fundatii pentru viitorii stalpi. In rest - nimic nou, nici o miscare.
La capatul dinspre Constantin Brancoveanu se afla in diverse stadii de finalizare 7 fundatii pentru viitorii stalpi. In rest - nimic nou, nici o miscare.
image004.jpg (565.48 KB; downloaded 2613 times)
image007.jpg (676.62 KB; downloaded 2615 times)
image008.jpg (698.06 KB; downloaded 2616 times)
image009.jpg (655.69 KB; downloaded 2614 times)
📖 Pagination options