MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020

 

Topic: Interstația Valea Argesul- PSS Drumul Taberei (Râul Doamnei)

122 posts, 49975 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Interstația Brâncuși - PSS Drumul Taberei (Râul Doamnei) 133 313

Hai ca iar ne tinem de sf-uri.  :D  Eu am luat la picior Pantelimon - Grozavesti de nenumarate ori. Si de cate ori am trecut Iancului- Kogalniceanu desi mi-am propus sa numar consolidabilele n-am reusit niciodata sa le tin sirul si sa fac un total. N-are nimeni timp sa astepte cutremurul. Sau sa spere ca pica fix tot frontul stradal (stanga sau dreapta?). Este nebunie. Acolo se face cut&cover tot. Alta nebunie dar asta este. La anu' si la multi ani.  :ugeek:
P.S. Aia cu pls Iancului a fost haioasa rau. Imi imaginez banda transportoare cum toarna pamant in vagoane pe linia de tramvai. Un convoi foarte lung asa, cam de la Piata Sudului pana la Banu Manta. Si se face legatura CF pe bretea direct in Grivita. :D

 


Re: Interstația Brâncuși - PSS Drumul Taberei (Râul Doamnei) andrei11

Raspuns la PS
La Iancului in ambele variante, si în etapa a 2 - a si in etapa a 3 - a -> respectiv Cora - Iancului & Opera - Iancului la Iancului va fi PSS si nuPLS. N-are nici o treaba cu scosul pamantului. Scosul pamantului o sa fie la Cora si  in fata Operei.  :cry:

 


Re: Interstația Brâncuși - PSS Drumul Taberei (Râul Doamnei) panzer01

andrei11 wrote:
Problema sensibila este ca tunelul va trece foarte aproape de fundatiile constructiilor, care constructii nu au decat 2 variante :
a) Sa fie consolidate.
b) Sa fie demolate.
Exista si a 3 - a si a 4 - a varianta, dar asta implica tunele / respectiv statii la mare adancime, cheltuieli triple / de patru ori / de cinci ori mai mari pentru fiecare statie de pe parcurs sau de ce nu ?  Lucrare realizata prin sapatura deschisa, exista cel putin 2  segmente care au dat rezultate pana acum, str Polizu si str Ernest Juvara.

Nu sunt de specialitate, dar o intrebare pot sa pun: nu este fesabila solutia cu tunel la mare adancime iar statiile aproape de suprafata? Am vazut in Montreal construit metroul asa. Are si avantaje in exploatare: garnitura franeaza in urcare si accelereaza in coborare.
Caz in care doar cladirile din aproprierea statiilor ar tb consolidate.

 


Re: Interstația Brâncuși - PSS Drumul Taberei (Râul Doamnei) zapacitu

Asta suna a montagnes russes mai mult decat a metrou :)

 


Re: Interstația Brâncuși - PSS Drumul Taberei (Râul Doamnei) ByOnu

Pai si la Obor cum este? Nu tot asa? :D

 


Re: Interstația Brâncuși - PSS Drumul Taberei (Râul Doamnei) George

La Multi Ani! :)

Se vorbea la un moment dat si de tuneluri sapate de TBM-uri, suprapuse. Mie mi s-a parut cea mai fezabila varianta pentru tronsonul (indispensabil) Opera - Universitate - Iancului. Se poate? Nu se poate? De ce?

 


Re: Interstația Brâncuși - PSS Drumul Taberei (Râul Doamnei) shoppy

Pai ar trebui ca structura statiei sa poata sustine un TBM "la etaj".

 


Re: Interstația Brâncuși - PSS Drumul Taberei (Râul Doamnei) Costin

Adancimea constructiei va fi echivalenta cu inaltimea a 3 tunele. Cam mult... Tot cut&cover pare cel mai ieftin (fie cu tunele suprapuse, fie la nivel), doar ca presupune si deranjul cel mai mare.

 


Re: Interstația Brâncuși - PSS Drumul Taberei (Râul Doamnei) George

Eventualul avantaj al costurilor prin cut-cover ar fi pe deplin compensat prin costurile aditionale de deviere a retelelor, prin durata mult mai mare de timp (nu se compara durata de executie cu TBM-uri, uitati-va cat de rapid au ajuns la Raul Doamnei, daca scoatem stationarea din lipsa de finantare/intelegere pe solutia de la Parc s-au miscat foarte repede...in schimb, la galeria aceea destul de scurta de dupa Romancierilor lucrarile au durat si dureaza enorm) și prin deranjul excesiv in Centru!
Ce vreau sa spun nu e asadar strict contabil, am in vedere si costurile sociale si economice ale acestui proiect pentru intreaga zona centrala si deci pentru multi locuitori ai orasului...

In plus, disconfortul psihologic de a vedea un sant adanc sapat pe tot Bd. Kogalniceanu -  Regina Elisabeta - Carol I - Pache Protopopescu, unul din principalele bulevarde istorice din oras, ar fi major si nu cred ca este acceptabil ca axa Opera - Universitate - Iancului sa fie inchisa circulatiei de orice fel o perioada lunga de timp sau sa se transforme intr-un maidan plin de santuri si de gunoaie!

Iar structura statiilor ar putea fi gandita suficient de solida incat nivelul superior sa sustina TBM-ul cat timp tranziteaza statia...

@subway guru, ne spui ceva despre Opera - Iancului? Solutie tehnica, perspective concrete sau indepartate?  :)

 


Re: Interstația Brâncuși - PSS Drumul Taberei (Râul Doamnei) zapacitu

George wrote:
Se vorbea la un moment dat si de tuneluri sapate de TBM-uri, suprapuse. Mie mi s-a parut cea mai fezabila varianta pentru tronsonul (indispensabil) Opera - Universitate - Iancului. Se poate? Nu se poate? De ce?


Si eu ma gandeam la asta si initial mi se parea rezonabil. Dar statiile sunt oricum "cut and cover", corect? Deci santiere serioase. In plus ar trebui sa sape mai adanc si mai "stramt", evitand retelele de  utilitati. In plus ar trebui si un sistem de drenaj al galeriei inferioare, nu?

 


Re: Interstația Brâncuși - PSS Drumul Taberei (Râul Doamnei) URANUS

Cum la suprafata lucrarile s-au reluat de ieri, ma intreb daca si Filofteia sau Varvara au repornit.

 


Re: Interstația Brâncuși - PSS Drumul Taberei (Râul Doamnei) icee

Tunelul pare foarte aproape de bloc.  :shock:

Sigur o sa se planga cineva de vibratii.
PSS Raul Doamnei
tunel.jpg (225.87 KB; downloaded 3867 times)

 


Re: Interstația Brâncuși - PSS Drumul Taberei (Râul Doamnei) survola

Hopa! Cont suspendat la hartile cu avansul TBM-urilor.

 


Re: Interstația Brâncuși - PSS Drumul Taberei (Râul Doamnei) URANUS

Da si mie imi zice la fel inca de ieri!

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422377 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use