MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente

235 posts, 97318 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17
 
 

📖 Pagination options
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente Puss in Boots

Subscriu, toate scarile rulante de la M1 sunt folosite in draci la ore de varf si nu numai. Ba mai mult, in opinia mea cele care dau spre peronul de Pipera sunt cea mai buna chestie facuta in statia aia de la infiintare incoace.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente sab

De acord, insa trebuie nu trebuie sa uitam ca este un noroc chior ca s-a putut face acea lucrare.
Daca nu se muta statia M1 mai spre Stefan cel Mare acele scari nu ar fi putut fi executate si ramaneam pentru totdeauna cu supratraversarea pe deasupra liniilor M2 ca unica modalitate de schimb dinspre M1 catre Pipera si dinspre  Berceni/centru catre M1. Zona actualelor scari rulante era in afara statiei initiale. De aceea tot spun eu ca proiectul statiilor de la Victoriei a fost gresit din start. Cum sa faci ditamai nodul in halul asta, o statie cu peroane laterale inguste si cu incarcare preponderent pe la un capat ? Din ce stiu, accesul dinspre Aviatorilor la statia M2 a fost deschis mai tarziu, insa oricum nu se compara ca numar de calatori cu pasajul pietonal +calatorii care vin din schimbul cu M1.

Dar pentru ca suntem la topicul de noi accesuri...guru, se aude ceva de accesul de la Calea Victoriei ? Si-a pus cineva in mod serios problema executiei lui ? Aici ce probleme am mai avea ? Pare destul simpla lucrarea...

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente shoppy

Pai asta spun si eu, ca solutia la Unirii este nasoala, Unirii M2 este blocata pe scara si pe peron in zona corespondetei, de aici toti care au sarit cu ideea dublarii corespondentei s-au linistit repede, ca nu are rost sa dublezi o corespondenta ca sa dai in aceeasi scara blocata care da in aceeasi bucata de peron blocata.
Deci o idee reala ar fi o corespondenta care pleaca din Unirii M1/3 din zona chioscului de abonamente si ajunge in Unirii M2 in celalalt capat al peronului, doar ca lucrarea ar fi dubla ca lungime fata de corespondenta actuala iar traseul ar fi cam triplu ca lungime de parcurs, deci multi o sa continue sa se inghesuie pe corespondenta actuala si vor face scandal ca alternativa e degeaba ca e prea lunga deci bani aruncati.
Deci cine isi baga gura in capul lupului sa zgarme ca gaina in mijlocul gramezii de *****?

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente mcosmin

Mergi mai mult dar mergi mai repede. In corespondenta actuala e ca si cum ai merge in mars cu armata.

 



Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente zapacitu

@sab - daca statia M1 era pe vechiul amplasament atunci ar fi fost mult mai aerisita. Tunelul care da fix in peronul M2 s-ar fi putut executa oricum prin simpla utilizare a unui spatiu tehnic (ceea ce e acum peron cam de sub M2 si pana in iesirea spre peronul de Pipera ar fi fost spatiu tehnic daca era statia M1 mai incolo).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente sab

Pe vechiul amplasament statia M1 nu era cu mult mai aerisita, tot ingusta era pentru ca trebuia sa se incadreze in gabaritul pasajului rutier. Era fix la fel, doar ca nu se mai ingusta si mai mult in acel capat "recuperat".
Acum depinde daca era spatiu tehnic acolo sau incepea galeria. Daca era spatiu tehnic, da, se putea face corespondenta exact ca acum.
Totusi imi mentin ideea ca acel complex de statii deosebit de importante nu trebuia proiectat in halul asta. El trebuia sa corespunda din prima cerintelor de trafic. Sa obligi toti oamenii sa parcurga atata distanta prin supratraversarea liniilor M2 mi se pare cam mult. Si scari fixe, ca rulantele stricau din maiestuozitate.
Din pacate asa s-a procedat la toate corespondentele, trebuie parcurse in mod inutil distante lungi, cand puteai sa ai un parcurs scurt si firesc.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente Adrian Rosca

Conform prezentarii proiectelor de investitii ale Metrorex la Conferința de Infrastructură a Club Feroviar, printre proiectele de investitii realizate in colaborare cu autoritatile locale se mentioneaza si protocolul de asociere încheiat la data de 05.09.2022 între Metrorex, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii și Primăria Sectorului 4, pentru derularea în comun a unor proiecte de regenerare urbană a zonelor din jurul stațiilor de metrou de pe raza teritorială a Sectorului 4 – 9 stații de metrou – proiect aflat în derulare pentru 3 stații de metrou (Apărătorii Patriei, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției), care,  pe langa lucrarile stiute de la Eroii Revolutiei, include si urmatoarele:

- Acces nou stația Apărătorii Patriei






- Acces nou stația Constantin Brâncoveanu





 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente survola

Super.
De mult spun că e necesar acel acces nou la Constantin Brâncoveanu, pe partea cu zona rezidențială.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente ByOnu

Si Asociatia a trimis acum cativa ani solicitari catre Metrorex in acest sens.

Arata decent propunerile din randari pana acum. De apreciat conectarea cu tramvaiul la Brancoveanu.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente subway guru

Cu randari nu faci decât să pictezi vise, singurul pas serios ar fi un studiu ingineresc…

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422349 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use