MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente

235 posts, 97328 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 17
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente sab

Problema absolut generala. Majoritatea statiilor consruite inainte de 1989 sufera la acest capitol. Insa Metrorex nu isi asuma subtraversarile de bulevarde, pe care le pune in sarcina Primariei. Dupa cum ai observat, ultimele statii inaugurate pe M4 au accese pe o singura parte a bulevardului.
Gandire ceausista, oamenii sunt prea grasi, pot sa faca putina miscare, sa stea la trecerile de pietoni...Noi ne-am facut datoria, le-am dat metrou, chiar daca este un pic peste mana sa ajunga la el....

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente Adrian Rosca

Din pasajul care trebuia sa ajunga la liceul Sincai nu s-a construit decat un ciot, in care acum e magazinul alimentar, asa ca luati-va gandul ca se va mai face vreodata accesul ala.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente andrei11

Vorbiți numai din auzitelea.
# thor5 e un bluff ceea ce sustii, nu exista nici un tunel care sa ajunga până-n parc. Mai sunt si altii care au trait pe viu  inaugurarea diverselor tronsoane ale metroului, inclusivTimpuri Noi - Semanatoarea. Ghinionul tau ! ( Clasic in viata )
Statia Tineretului cam asa ar fi trebuit sa arate, m-am saturat eu de cate ori am postat poza de mai jos.
Pun poza originala, fara modificari in photoshop asa cum se practica acum la greu. Nu exista nici un acces spre parc.
Tineretului.png (556.65 KB; downloaded 6007 times)

Pentru Brancoveanu iar este o poveste inventata pentru cei dornici de senzational.
Inaugurarea tronsonului IMGB - Unirii 2 s-a facut in doua etape.
In prima fara statiile Tineretului - Brancoveanu.
Foarte repede dupa aceea s-au deschis si cele 2 statii.
Pentru cei necunoscatori, statia Brancoveanu dadea intr-un parc pe o parte si pe o parte intr-un camp. Cand acel camp a devenit "blocuri" s-a deschis si Brancoveanu. Cine cauta alte explicatii o face din rea intentie.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente Shinkasen

sab wrote:
Gandire ceausista, oamenii sunt prea grasi, pot sa faca putina miscare, sa stea la trecerile de pietoni...Noi ne-am facut datoria, le-am dat metrou, chiar daca este un pic peste mana sa ajunga la el....


Multe chesti pe care "inginerii" comunisti nu le-au gandit in avans cel putin, mai bine merg in zig-zag prin pasaj decat sa astept in soare la semafor, desigur ca si primaria ar putea face pasaje supraterane, nu neaparat subterane, iar pe cele supraterane se pot instala indicatoare rutiere, daca-s facute cu cap, pot avea un aspect destul de placut.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente andrei11

N-am inteles de ce ai pus "inginerii" in ghilimele.
Cel putin la metrou s-a gandit in avans, asta asa, ca si fapt divers.
Exemple :
Amorsa de la statia Eroilor 1 ( M 1 / M 3 ) pentru metroul din Dr. Taberei, facuta acum aproape 40 de ani.
Si amorsa de la statia Eroii Revolutiei, si amorsele de la Crangasi, si statia Dristor 2 - ca si amplasament, si statia GdN 2, tot ca si amplasament.
Statia Romana, ca daca nu s-ar fi riscat atunci, nici acum n-ati fi avut voi  statie la Romana.
Totusi nu inginerii proiecteza, ei calculeaza. Altii sunt cu strategiile.
S-a facut fix ce s-a putut in conditiile date.
Asta ca sa restabilim adevarul ghilimelelor.
Si alte exemple, tunelul de legatura intre statiile Unirii ar fi trebuit sa fie dublu, dar altii nu au aprobat, realizarea legaturii - dupa 1989 intre cele 2 statii de la Victoriei pentru a nu mai folosi "balconul".

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente Florinds

La ce chestii s-au facut inainte de revolutie numai multumita inginerilor... Nici eu nu sunt de acord cu ghilimelele...
Mutarea blocurilor (cu locatari in ele!!!), bisericilor, fantastic, lucruri cu care deja ne mandrim in fata strainilor.
Si inca mai traieste...
Am cautat dupa Iordachescu si mi-a iesit nu stiu ce cabinet de avocatura... Rusine noua.

http://www.crestinortodox.ro/interviuri/eugen-iordachescu-romanul-care-mutat-biserici-70456.html

https://www.youtube.com/watch?v=gOsJzxiYjns

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente Bogdan Ciorascu

Si se liciteaza
[161523] Acces nou la Statia Tineretului pe Magistrala 2. Pipera - Berceni  (Utilitati)  METROREX S.A.  27.07.2015 09:36    
Tip procedura:   Licitatie deschisa
Tip contract:   Lucrari
Stare procedura:  In desfasurare  CPV:  45234122-7 - Lucrari pentru metrou (Rev.2)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente sab

Pai da, ca rugineste liftul. O sa vedem cati vor folosi acest acces...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente 133 313

Ideea nu este sa fie folosit ci sa aibe pe unde sa se faca curent. Ca te ia curentul pe sus cand e cate o singura usa deschisa la accesul curent. Trenurile imping aer in statie, mai sunt si niste ventilatoare care pompeaza si... surplusul pe unde iese? Pai pe unde poate.  :twisted:
La Aparatori nimic?

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente Adrian Rosca

Apropo de discutia anterioara referitoare la pasajul catre liceul Gheorghe Sincai, situatia existenta e cam asa:


 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente Adrian Rosca

Proiect accese noi statia Tineretului (SEAP-ul sa traiasca):




Interesant este ca rampa existenta dintre peron si vestibul va trebui sparta ca sa poata monta scara rulanta.


 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente URANUS

Sursa: B365.RO

http://www.b365.ro/mobi/se-construieste...34070.html

Una din cele mai aglomerate stații de metrou se transformă. Când vor fi gata lucrările

Metrorex vrea să construiască un nou acces pentru călători la staţia de metrou Tineretului, de pe magistrala 2 Berceni - Pipera. Valoarea estimată a lucrărilor se ridică la peste 4,6 milioane de euro, cu TVA inclus. Conform planului de investiţii pentru anul 2014, Metrorex îşi propunea realizarea unui nou acces în staţia de metrou Tineretului, având două ieşiri amplasate în zona de nord a acesteia, respectiv de-o parte şi de cealaltă a bulevardului Dimitrie Cantemir (înspre staţia de metrou Piaţa Unirii).

STAŢIE METROU TINERETULUI. Metrorex a lansat, luni, în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) un anunţ de participare prin care caută constructor pentru noul acces de la staţia de metrou Tineretului. Contractul intitulat "Acces nou la Statia Tineretului pe Magistrala 2. Pipera - Berceni" prevede lucrări de structură, arhitectură, finisaje şi compartimentări, instalaţii de transport local călători – escalatoare, instalaţii electrice, electromecanice, tehnico-sanitare, ventilaţie, curenţi slabi pentru realizarea unui acces nou la Statia Tineretului - Magistrala 2. Pipera – Berceni.

"In prezent, accesul in statia de metrou Tineretului se face prin intermediul unui singur acces aflat pe o parte a bulevardului Dimitrie Cantemir (vis a vis de cladirea Liceului Sincai), in zona de sud a statiei. Accesul dispune de scari fixe si un escalator de urcare, fapt ce duce la o ingreunare a acesului spre spatiul subteran si invers. Folosirea unui singur acces pentru aceasta statie conduce la o aglomerare atat a zonei de suprafata cat si a celei subterane prin imposibilitatea impartirii fluxurilor de calatori.

Necesitatea realizarii a doua accese suplimentare catre statia de metrou Tineretului, este data de nevoia facilitatii accesului calatorului riveran din arealul bulevardului Dimitrie Cantemir, si impartirea fluxurilor de calatori in functie de interesul acestora (ex: elevi catre Liceul Sincai, vizitatori ai parcului Tineretului). Nu in ultimul rand, prin aceasta interventie este realizata si subtraversarea bulevardului Dimitrie Cantemir.

Accesele noi A si B vor avea in componenta cate un escalator si o scara fixa. Adiacent accesului B este executat un lift exterior pentru o mai buna facilitare a acesului calatorilor de la suprafata la nivelul vestibulului.

De asemenea, in cadrul vestibulului interior este executat liftul interior ce face legatura intre vestibul si peron.

Noile accese, amplasate in zona de nord a statiei -cap Y (spre statia Unirii) de o parte si de cealalta a bulevardului Dimitrie Cantemir, vor avea o latime la sol de aprox. 4.50m si o lungime de aprox 13.00m.

In zona se află reţele edilitare de apă, canal, termoficare şi electrice care vor trebui deviate pentru executarea acceselor.
Zona de vestibul interior aferent acceselor noi va fi dotata cu escalator, scara fixa si lift interior(deja executat).

De asemenea, vor fi prevazute finisaje care sa se armonizeze cu finisajele existente din statia Tineretului", se arată în caietul de sarcini aferent anunţului de participare.
Valoarea totală estimată a contractului ce urmează a fi atribuit este de 16.923.105 lei fără TVA, respectiv 20,98 milioane lei cu TVA inclus, echivalentul a peste 4,6 milioane euro.

Sursele de finanţare pentru construcţia noului acces la staţia Tineretului sunt asigurate din fonduri externe nerambursabile în cadrul Programului Operaţional Sectorial de Transport şi de la Bugetul de Stat, conform anunţului postat în SEAP.

Contractul va fi atribuit prin licitaţie deschisă, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut.

Durata contractului este de nouă luni de la data atribuirii, iar termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 18 august 2015, la ora 10:00.

STAŢIE METROU TINERETULUI. Lucrările privind construcţia noului acces la staţia de metrou Tineretului erau prevăzute încă de anul trecut, fiind cuprinse în planul anual de achiziţii publice al Metrorex pe anul 2014.

Conform planului de investiţii pentru anul 2014, Metrorex îşi propunea realizarea unui nou acces în staţia de metrou Tineretului, având două ieşiri amplasate în zona de nord a acesteia, respectiv de-o parte şi de cealaltă a bulevardului Dimitrie Cantemir (înspre staţia de metrou Piaţa Unirii).

"Referitor la stadiul elaborării proiectelor pentru realizarea acceselor la stația de metrou Tineretului, vă informăm că documentațiile comandate la deținătorii de utilități (Luxten, Apa Nova, Electrica, Netcity, RATB, etc.) au ca termen de predare luna iunie 2014. Ulterior obţinerii tuturor avizelor şi proiectelor, coroborat cu identificarea şi asigurarea sursei de finanţare de către ordonatorul de credite – Ministerul Transporturilor, se va demara procedura de achiziţie a lucrărilor", a precizat anterior, fostul director general al Metrorex, Aurel Radu, într-un răspuns formulat la solicitarea B365.RO.

STAŢIE METROU TINERETULUI. Staţia de metrou Tineretului face parte integrantă din Magistrala 2 de metrou Pipera – Berceni şi a fost pusă în exploatare în anul 1986. Din considerente tehnico-economice avute în vedere la aceea dată, al doilea acces a rămas nefinalizat până acum, explică Metrorex. Astfel de staţii având un singur acces mai sunt la Berceni, staţia Dimitrie Leonida, staţia Pantelimon, staţia Pipera şi staţia Aurel Vlaicu.

 


Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente WAYNEN

Este o idee foarte bună sa se construiască accese de pe ambele părţi ale bulevardului.Ar trebui să se construiască încă un acces la staţia ,,Politehnica" în dreptul Facultăţii de Electronică şi încă un acces la staţia ,,Lujerului" în dreptul Mega-Image.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente sab

Nu cred ca sunt sanse.Cineva spunea foarte raspicat ca nu este treaba Metrorex sa subtraverseze bulevarde. Dovada ultimele statii de pe M4. Poate daca plateste "europeanul" sa se mai schimbe putin conceptia.
La Tineretului se profita de instalarea liftului , care rugineste acolo. Nu stiu cum nu s-a sesizat DNA-ul pana acum...Asa sunt foarte multe statii "aiurea" din punct de vedere sl gurilor de acces. Poate cel mai aiurea este la Brancoveanu .
In Militari este si "problema" canalizarii, datorita careia Gorjului arata cum arata...

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 17
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422351 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use