Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1448 posts, 401660 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 104
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee Bogdan Ciorascu

Mircea G wrote:
Vad ca istoria de aici   - viewtopic.php?p=32646#p32646 - a stirnit multe comentarii ... :evil:
Studiam !? eu azi harta transportului bucurestean si ma intrebam de ce in cartierul parvenitilor , Brincusi , pacat de nume ...a " incaput " autobuzul ratb , pe strada Pucheni , adevarat bulevard , nu .
Ramin la parerea ca este rea vointa .
Daca mai are cineva idei la ce institutii se poate apela , se mai poate apela , sa scrie aici .


Da-mi mesaj pe pm cu propunerea ta si iti promit ca pana la 01.02.2011 ai 226-le pe Pucheni!!!

 


Re: Propuneri de noi trasee Victor92

ciordescu wrote:
Mircea G wrote:
Vad ca istoria de aici   - viewtopic.php?p=32646#p32646 - a stirnit multe comentarii ... :evil:
Studiam !? eu azi harta transportului bucurestean si ma intrebam de ce in cartierul parvenitilor , Brincusi , pacat de nume ...a " incaput " autobuzul ratb , pe strada Pucheni , adevarat bulevard , nu .
Ramin la parerea ca este rea vointa .
Daca mai are cineva idei la ce institutii se poate apela , se mai poate apela , sa scrie aici .


Da-mi mesaj pe pm cu propunerea ta si iti promit ca pana la 01.02.2011 ai 226-le pe Pucheni!!!


De unde esti asa de sigur ca linia 226 va face acel ocol ?   :)

 


Re: Propuneri de noi trasee DanCld

Daca tot a revenit printre noi fostul candidat la consiliul general al capitalei, membru al partidului majoritar, sa aducem in fata natiunii si propunerile lui HM de pe simplybucharest dot ro:

( articolul cu propunerea completa este aici - simplybucharest.ro )

Dintre propunerile lui HM cea mai utila pare a fi ipotetica linie 118 care ar asigura o legatura directa intre zona Viilor-Chirigiu, pe Uranus si Izvor catre Universitate si ar fi practic solutia de reconectare a segmentului din centrul vechi practic izolat de oras de catre monstruozitatea pe care o stim cu totii. In prezent aceasta distanta de maxim 3km liniari se parcurge in ~30 de minute, mai mult daca ocolesti pe la Razoare si mai putin daca ocolesti pe la Piata Unirii.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Mircea G

Propunerea de pe simplybucharest este o idiotenie . Ce rost are un 220 de la piata Rahova in Berceni ?
Vad ca nici dvs nu va este clar ca noi aici vrem un mijloc de transport de pe Pucheni in ORAS , asa cum exista in toate zonele ...
PS. Am auzit un zvon ca cei ce locuiesc la mai putin de 500 m de o linie de transport vor plati de 4 ori impozit mai mult la masinile personale ...pentru incurajarea transportului in comun si descurajarea mersului cu autoturismele .  :P

 


Re: Propuneri de noi trasee DanCld

"Propunerile" prin natura lor sunt facute pentru a fi supuse unei dezbateri. De obicei dintr-un brainstorming iese ceva mai util decat propunerea initiala. Asta e si titlul topicului.

Faza cu "500m" ar afecta practic toata zona urbana a Bucurestiului si cred ca si legiuitorii ar trebui sa fie un pic mai inteligenti si sa nu se ascunda dupa deget...  :roll:

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Mircea G

DanCld wrote:
"Propunerile" prin natura lor sunt facute pentru a fi supuse unei dezbateri. De obicei dintr-un brainstorming iese ceva mai util decat propunerea initiala. Asta e si titlul topicului.

Faza cu "500m" ar afecta practic toata zona urbana a Bucurestiului si cred ca si legiuitorii ar trebui sa fie un pic mai inteligenti si sa nu se ascunda dupa deget...  :roll:

Asta s-a si facut . Pe principiul ca numai niste locuitori beneficiaza de transport in comun , ei vor fi taxati iar cei din zonele defavorizate , incurajati sa foloseasca autoturismele . Nu este logic ? N-am transport in comun , imi dai facilitati la transportul personal . Impozit mai mic la masina , combustibil cu tva redus , taxa parcare zero ...asta este , asta este democratia . Nu zic bine ?
Iar " faza " cu "ar afecta toata populatia "...mai studiati harta transportului RATB .

 


Re: Propuneri de noi trasee Trole

Dintre propunerile de pe harta anterioara cea mai utila mi se pare 132. Exceptand latura traditionala (vechiul treaseu al lui 33, si al tramvaiului 20) mi se pare interesant ca de peste 20 de ani nu exista nici o legatura N-S prin zona Casoiului. Exista 136 care se invarte oarecum fara rost si 385, care deserveste insa o axa perpendiculara de cea vizata de 132. Insa mi s-ar parea si mai util daca 132 ar ajunge pana in zona Garii De Nord, de unde s-ar putea asigura legaturi in mai multe directii. Trasee precum 192 se pot pune in functiune in 15 zile - intr-o forma diferita insa - se renunta la bucla stupida a lui 223 care se prelungeste pana la Unirii. Acopera tot Splaiul. Fantoma 181 printr-o prelungire spre Berceni poate acoperi partial acel ipotetic 191 (propus ca un soi de 111+181 :)).
Iar pe termen lung 190 este linia ideala pentru Bulevardul Uranus... Ar putea circula intercalata cu 132...

 


Re: Propuneri de noi trasee Bogdan Ciorascu

226 este ideal pentru Pucheni.
205 sau 304 va atinge si zona Straulesti/Petrila dupa reabilitare.
Va astept si cu alte propuneri de prelungiri/modificari de trasee in limita decentei (nu aberatii gen 41 la aeroport  :P )

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

Propunere: linia 27 suplimentata cu turele liniei 47 (4 ture) si redirectionata spre Ghencea via Filaret. 47 - omorat.
Pentru utilizarea sinei spre Cet Vest, scoase 3-4-5 ture din linia 8, si introduse pe linia "de dublura" 48: Zetarilor - Razoare - Cet Vest. Pareri?

 


Re: Propuneri de noi trasee bercenicity

Parere - f buna.
Sanse izbanda - ca frecventa lu' 47 de acum...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Utilizator anonim

Linia 27 dupa cum am propus dusa de la Marasesti catre Ghencea.
Solutia pentru a face rost de "parc" pentru aceasta - Alexandria cedeaza turele din 11 catre Dudesti care intra pe 11 si cu CH-PPC si LF, turele ramase de Alexandria libere trec majoritatea pe 27.

 


Re: Propuneri de noi trasee DanCld

S-a infiintat minicaru' pe Pucheni:

RATB infiinteaza linia 227 intre Depoul Alexandria si Piata Pucheni
Miercuri, 29 Decembrie 2010

Ca urmare a numeroaselor solicitari primite din partea locuitorilor din cartierul Rahova, incepand cu data de 30.12.2010, Regia Autonoma de Transport Bucuresti infiinteaza linia de autobuze 227 intre Depoul Alexandria si Piata Pucheni.

Autobuzele vor circula pe Sos. Bucuresti-Magurele, Str. Caracal, Str. Teius, Sos. Alexandriei, Str. Pucheni, cu intoarcere pe Str. Teodor Mazilu, Str. Muntii Carpati, Str. Caporal Preda, Str. Soldat Croitoru, Sos. Alexandriei.


( ratb )

 


Re: Propuneri de noi trasee linia 69

lucianho wrote:
Marian nu stiu ce sanse sunt ca traseul propus de tine sa se adevereasca pentru ca ratb-ul in general nu modifica traseele traditionale.Numai sa fie un numar mare de reclamatii/sugestii in acest sens si astfel sa se produca si modificarea care de altfel mi se pare buna.

Oare pentru ca linia 27 sa ajunga in Ghencea ar ajunge un numar la fel de "numeros" de solicitari ca si pentru infiintarea liniei 227 ?  :lol: Acum la modul serios, nu pot sa cred ca sunt mai multi locuitori care au vrut linia 227 decat cei care vor 27 in Ghencea. Si solutia lui Marian precum si cea scrisa de Dominatrix sunt foarte bune si pot fi aplicate rapid, cu o mica mentiune si anume ca la CET VEST poate fi adusa una din liniile ce intorc acum la Banu Manta 24 sau 45 (dupa deschiderea circulatiei pe pasajul Basarab) in loc de 48 propus.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Mircea G

In premiera pentru curiosi , " autobuzul 227 " ....marca RATB .
Multumim RATB pentru bataia de joc ! Dupa sarbatori incepe lupta si adevaratul tam-tam ...
PS in alta ordine de idei comunicatul este la fel de sec ca si capetele ce l-au gindit . EU stiu traseul si statiile chiar si la aceasta caricatura ...dar nu era normal sa spuna EI statiile , intervalul , nr de masini , ce masini , orele de functionare ?????



 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 104
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421771 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use