Topic: Prelungire metrou Militari
78 posts, 31143 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
subway guru
Comparatia cu M5 e deplasata, parcul rulant e acum cu mult sub necesarul de a exploata tronsonul comun la intreaga capacitate si nici noile trenuri nu sunt in numar suficient pentru a face asta dar dubleaza capacitatea existenta acum.
Daca acum astepti 18min in cele doua statii terminus in viitor vei astepta 9min iar pe tronsonul comun 4,5minute. Pana la 1,5min mai e cale lunga dar trebuie sa ai si cerere pentru asa ceva, lucru ce nu se va intampla atata vreme cat M5.1 ramane un simplu racord cu un singur punct de corespondenta metrou-metrou. De aceea trebuie continuat cu M5.2 pana la Iancului si apoi cu M5.3 pana la Pantelimon.
Comparatia cu M5 e deplasata, parcul rulant e acum cu mult sub necesarul de a exploata tronsonul comun la intreaga capacitate si nici noile trenuri nu sunt in numar suficient pentru a face asta dar dubleaza capacitatea existenta acum.
Daca acum astepti 18min in cele doua statii terminus in viitor vei astepta 9min iar pe tronsonul comun 4,5minute. Pana la 1,5min mai e cale lunga dar trebuie sa ai si cerere pentru asa ceva, lucru ce nu se va intampla atata vreme cat M5.1 ramane un simplu racord cu un singur punct de corespondenta metrou-metrou. De aceea trebuie continuat cu M5.2 pana la Iancului si apoi cu M5.3 pana la Pantelimon.
- sab
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
sab
Vezi ca se supară orex ca numești M5.1 un simplu racord... Noi ne-am chinuit sa-l convingem ca nu este magistrala, dar nu ne-a crezut si pace...
Nu este nimic deplasat la M5, este o complicație inutila sa faci o derivație de o singura stație si rămân la aceasta părere. Mai ales ca nu se justifica acest al doilea capăt printr-un număr imens de calatori. Dar știm ca nu grija pentru calatorii de la Valea Ialomiței a condus la bifurcarea M5.
Nicăieri nu exista exploatare la întreaga capacitate, nu vad de ce s-ar pune problema la Dr Taberei nici acum nici in viitor, care încă este sub alte zone ca trafic generat. 4,5 min mi se pare ca este aiurea, atâta vreme cat alte zone, cu trafic mai mare, nu au parte de o asemenea favoare....
Vezi ca se supară orex ca numești M5.1 un simplu racord... Noi ne-am chinuit sa-l convingem ca nu este magistrala, dar nu ne-a crezut si pace...
Nu este nimic deplasat la M5, este o complicație inutila sa faci o derivație de o singura stație si rămân la aceasta părere. Mai ales ca nu se justifica acest al doilea capăt printr-un număr imens de calatori. Dar știm ca nu grija pentru calatorii de la Valea Ialomiței a condus la bifurcarea M5.
Nicăieri nu exista exploatare la întreaga capacitate, nu vad de ce s-ar pune problema la Dr Taberei nici acum nici in viitor, care încă este sub alte zone ca trafic generat. 4,5 min mi se pare ca este aiurea, atâta vreme cat alte zone, cu trafic mai mare, nu au parte de o asemenea favoare....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
subway guru
N-are de ce sa se supere, M5.1 e un tronson de magistrala ce deocamdata functioneaza ca racord, tot asa cum functioneaza deocamdata si M4.
Cu numarul de trenuri noi prevazut ar putea functiona cat de cat acceptabil si M5.2 doar cu actualul depou dar la final cand va fi si M5.3 va avea nevoie de capacitate suplimentara de parcare la Pantelimon. O linie de metrou se croieste si se face pentru o suta de ani. Singurul meu regret e ca nu am reusit sa convingem Mrex sa bagam trenuri driver-less cu pilot automat pe M5.
Din punct de vedere magistrala ce deocamdata functioneaza ca racord fel e si cu M4+6
P.S.
Nu uita ca actualele bombardele de pe M5.1 sunt sustrase de pe M1+3 si vor fi redate acolo la venirea noilor alstoame.
Pe M2 problema e mai complicata…si nici cererea nu mai e ce a fost odata, corporatistii lucreaza online de acasa in mai mare proportie in loc sa piarda ore bune din viata pe drumuri in loc sa stea comod in fotoliul din sufragerie, in pijama cu un laptop in brate si mai trec pe la birou doar ca sa dea bonjur ca salariul il primesc pe card in cont.
N-are de ce sa se supere, M5.1 e un tronson de magistrala ce deocamdata functioneaza ca racord, tot asa cum functioneaza deocamdata si M4.
Cu numarul de trenuri noi prevazut ar putea functiona cat de cat acceptabil si M5.2 doar cu actualul depou dar la final cand va fi si M5.3 va avea nevoie de capacitate suplimentara de parcare la Pantelimon. O linie de metrou se croieste si se face pentru o suta de ani. Singurul meu regret e ca nu am reusit sa convingem Mrex sa bagam trenuri driver-less cu pilot automat pe M5.
Din punct de vedere magistrala ce deocamdata functioneaza ca racord fel e si cu M4+6
P.S.
Nu uita ca actualele bombardele de pe M5.1 sunt sustrase de pe M1+3 si vor fi redate acolo la venirea noilor alstoame.
Pe M2 problema e mai complicata…si nici cererea nu mai e ce a fost odata, corporatistii lucreaza online de acasa in mai mare proportie in loc sa piarda ore bune din viata pe drumuri in loc sa stea comod in fotoliul din sufragerie, in pijama cu un laptop in brate si mai trec pe la birou doar ca sa dea bonjur ca salariul il primesc pe card in cont.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
punmeister
Depinde si de firma si post, ca poate sa fie integral fizic, integral remote sau hibrid cu una sau doua zile fizic si restul remote samd.
Depinde si de firma si post, ca poate sa fie integral fizic, integral remote sau hibrid cu una sau doua zile fizic si restul remote samd.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
subway guru
Am zis procentual pe medie, ca asta conteaza cand evaluezi cererea de transport si rezulta clar si din statistici nu cazurile individuale, metroul e mass-transit ce se adreseaza unei majoritati a publicului calator nu transport personalizat pe cazuri particulare.
Evident ca genul asta de telemunca e mai convenabil, mai eficient si mai economic, mai ales ca trebuie sa-ti faci singur curatenie la locul de munca.
Cati dintre voi ati dat cu matura la birou?
Am zis procentual pe medie, ca asta conteaza cand evaluezi cererea de transport si rezulta clar si din statistici nu cazurile individuale, metroul e mass-transit ce se adreseaza unei majoritati a publicului calator nu transport personalizat pe cazuri particulare.
Evident ca genul asta de telemunca e mai convenabil, mai eficient si mai economic, mai ales ca trebuie sa-ti faci singur curatenie la locul de munca.
Cati dintre voi ati dat cu matura la birou?
- sab
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
sab
Mai pun încă o dată singura schiță disponibilă . Ca sa punem capac la orice prelungire de la Păcii, fix unde ar trebui să bifurci sensul către ieșirea din oraș (dar fix acolo, la cantină), ce credeți că este ? Un ditamai apeductul care traversează razant Militari si Dr Taberei..
La ipotetica prelungire a M5 de la VI către Domnești situația este si mai tristă, sunt chiar două apeducte.
Voi de ce credeți ca s-au gândit la o prelungire de pe M3 către Domnești si nu de pe M5, de unde era mai logică ? Deși nu scapă nici asa de apeducte, dar poate trântesc o linie la sol, ca la aberația Arghezi...
Apeductele sunt figurate cu o culoare mai închisă, gri-negru.
Se vede si ce spuneam, ca să unești liniile către oraș trebuie să sapi până in apropierea intersecției Bd Iuliu Maniu cu strada Apusului. Si trebuie săpătură deschisă, să poți să instalezi macazul. Fix unde se îngustează bulevardul si apar blocurile pe ambele parți.
Așa că hârtia suportă orice, însă viața bate filmul ...
Mai pun încă o dată singura schiță disponibilă . Ca sa punem capac la orice prelungire de la Păcii, fix unde ar trebui să bifurci sensul către ieșirea din oraș (dar fix acolo, la cantină), ce credeți că este ? Un ditamai apeductul care traversează razant Militari si Dr Taberei..
La ipotetica prelungire a M5 de la VI către Domnești situația este si mai tristă, sunt chiar două apeducte.
Voi de ce credeți ca s-au gândit la o prelungire de pe M3 către Domnești si nu de pe M5, de unde era mai logică ? Deși nu scapă nici asa de apeducte, dar poate trântesc o linie la sol, ca la aberația Arghezi...
Apeductele sunt figurate cu o culoare mai închisă, gri-negru.
Se vede si ce spuneam, ca să unești liniile către oraș trebuie să sapi până in apropierea intersecției Bd Iuliu Maniu cu strada Apusului. Si trebuie săpătură deschisă, să poți să instalezi macazul. Fix unde se îngustează bulevardul si apar blocurile pe ambele parți.
Așa că hârtia suportă orice, însă viața bate filmul ...
prelungire Pacii.jpg (123.56 KB; downloaded 1534 times)
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
sorin.niculescu_
„extinderea magistralei M3 Păcii cu 4 stații”. Asta scrie în comunicatul TPBI în legătură cu extinderea M3 din Militari. Se referă la faptul că extinderea va începe de la Păcii, astfel magistrala ramificându-se în două?
„extinderea magistralei M3 Păcii cu 4 stații”. Asta scrie în comunicatul TPBI în legătură cu extinderea M3 din Militari. Se referă la faptul că extinderea va începe de la Păcii, astfel magistrala ramificându-se în două?
- sab
-
Posted:
-
Re: Prelungire metrou Militari
sab
Eu știu de doua planuri:
1.ramificare de la Pacii catre A1- este fix schița de mai sus, dar cu șanse ZERO sa se facă vreodată
2. prelungire de la Preciziei cu bifurcare la Centura către nord, mai exact ocolit in U către Militari Residence, cel mai probabil gândit la sol, la fel ca imbecilitatea pe care tocmai au facut-o pe M2. A doua bifurcare ar fi către sud, Cartierul Latin si ce ghettouri mai sunt pe acolo.
Eu știu de doua planuri:
1.ramificare de la Pacii catre A1- este fix schița de mai sus, dar cu șanse ZERO sa se facă vreodată
2. prelungire de la Preciziei cu bifurcare la Centura către nord, mai exact ocolit in U către Militari Residence, cel mai probabil gândit la sol, la fel ca imbecilitatea pe care tocmai au facut-o pe M2. A doua bifurcare ar fi către sud, Cartierul Latin si ce ghettouri mai sunt pe acolo.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination