Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Liniile școlare ale STB (TX) (2019-2021)

128 posts, 52393 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre liniile școlare ale STB (Tx) V2A

Liniile școlare vor funcționa conform noului program al unităților de învățământ

STB SA va modifica funcționarea liniilor de transport care deservesc Şcolile Gimnaziale „Hamburg”, „Pia Brătianu”, „Sf. Andrei” și „Elena Cuza”, ca urmare a schimărilor de program anunțate de aceste unități de învățământ.

Astfel, începând din data de 21.10.2020, va fi reluată circulația autobuzelor școlare de pe liniile T1, T2, T3 şi T4, care asigură transportul elevilor Şcolii Gimnaziale nr. 195 „Hamburg”.

În perioada 19.10.2020 - 23.10.2020, vor fi suspendate liniile şcolare T5, T6 şi T7, care asigură transportul elevilor Şcolii Gimnaziale „Pia Brătianu”. De asemenea, pe durata vacanței elevilor din ciclul primar, 26.10.2020 - 30.10.2020, liniile şcolare T5, T6 şi T7 vor funcționa după un program special, adaptat cererii de transport al elevilor din învățământul gimnazial.

În perioada 19.10.2020 - 01.11.2020, vor fi suspendate liniile şcolare T11 şi T12, care asigură transportul elevilor Şcolii Gimnaziale „Sf. Andrei”.

Începând cu data de 19.10.2020, vor fi suspendate liniile școlare T13 și T14, care asigură transportul elevilor Școlii Gimnaziale „Elena Cuza”, până la o dată care va fi comunicată ulterior.

http://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1368

 


Re: Discuții despre liniile școlare ale STB (Tx) cris_m

Aoleu iar incepe balamucul....  :popa:

 


Re: Discuții despre liniile școlare ale STB (Tx) CiprianTRB

Vitalie Cojocari wrote:
Societatea de Transport București analizează posibilitatea anulării autobuzelor școlare, îmi transmite o sursă din cadrul societății.

Un document care își propune să stabilească “oportunitatea reintroducerii liniilor de transport ce deservesc unitățile de învățământ situate pe aria administrativă a sectoarelor 1, 3 și 6, odată cu reluarea activității didactice în unitățile de învățământ cu data de 08.02.2021” - recomandă sistarea proiectului Pilot ”School Bus” pentru  cele 6 unități de învățământ.

Recomandarea sistării ar veni în contextul problemelor financiare, care nu de azi și nu de ieri fac ravagii în bugetul STB.

Deocamdată conducerea Societății nu a luat nicio decizie în acest sens, a fost explicația oficială pe care am primit-o. Lucrurile rămân la stadiul de analiză.

Deci, rămâne de văzut dacă recomandarea se va transforma și într-o decizie care va sista proiectul “autobuzul școlar”.

“Autobuzul școlar” a fost instituit pe 16 linii de transport din anul 2019.

Sursa

 


Re: Discuții despre liniile școlare ale STB (Tx) PTMZ

Părinții sunt nemulțumiți de decizia Primarului Municipiului București, Nicușor Dan, de a scoate din funcțiune autobuzele școlare și solicită reintroducerea lor. Ei spun că mijloacele clasice de transport în comun nu asigură siguranță copiilor care, din 8 februarie, se vor întoarce la școală.

Mai mulți părinți, nemulțumiți de faptul că elevii sunt nevoiți să utilizeze transportul local în comun, ne-au transmis pe adresa redacției fotografii din autobuzele STB. Aceștia afirmă că ele sunt foarte aglomerate în orele de vârf și, de cele mai multe ori, insalubre.

Demersul vine după ce, pe 2 februarie, Nicușor Dan a publicat pe rețelele de socializare o postare despre decizia de a suspenda activitatea autobuzelor școlare din cauza costului ridicat.

Despre situația autobuzelor școlare elevii afirmă că măsura luată de fostul primar al Capitalei a fost una bună și ar fi necesară chiar extinderea acestui program pilot:

„Noi considerăm că oprirea autobuzelor școlare nu este nicidecum în folosul elevilor, deoarece autobuzele uitlizate pentru transportul local în comun sunt deja suficient de aglomerate. Ar trebui, de asemenea, ca administrația să se concentreze pe asigurarea transportului pentru elevii din mediul rural (n.r. Județul Ilfov). Mai mult, considerăm că autobuzele școlare sunt necesare pentru evitarea aglomerării și a condițiilor insalubre de călătorie. Astfel, susținem încurajarea autobuzelor și extinderea programului pilot deoarece reprezintă un adevărat ajutor pentru elevi și un mijloc de prevenire a îmbolnăvirii în contextul epidemic” -
Ana-Maria Groza, președintele Asociației Elevilor din București și Ilfov

Și părinții sunt de părere că măsura eliminării autobuzelor școlare este una inoportună:
„Considerăm că acest program ar trebui reluat, având în vedere că de el beneficiau 6000 de copii. FNAP București a participat la inițierea acestui program și l-am susținut, deoarece era necesar ca pe traseul casă-școală copiii să fie în siguranță. Mai mult, era un mijloc de a diminua traficul. Am aflat cu surprindere că actuala conducere a Primăriei Generale a luat decizia de a suspenda acest program-pilot și ne manifestăm indignarea față de aceasta, având în vedere că trebuia realizată o analiză, iar acest program extins, nu suspendat. Toate aceste lucruri, având în vedere situația pandemică, sunt dăunătoare. Considerăm că transportul în comun ar trebuie evitat și suplimentarea numărului de linii pentru elevi.” – Eugen Ilea, președintele Federației Naționale a Asociațiilor de Părinți București

Sursa: Buletin.de

 


Re: Discuții despre liniile școlare ale STB (Tx) ByOnu

Nu se ocupa si asociatiile astea ale elevilor si parintilor de calitatea educatiei si de a avea sapun si hartie igienica in scoli?

564k lei fara TVA pentru 6k copii pe luna? Absurd... Impartiti si voi si vedeti cat iese per capita.

De unde le-au iesit lor 6k copii? Atatia au scolile deservite la un loc poate. Nu cred ca au circulau 6k copii diferiti zilnic, este o dramatizare.

 


Re: Discuții despre liniile școlare ale STB (Tx) 1689

La 564.000/luna cred ca puteau bate palma si cu Uber...

 


Re: Discuții despre liniile școlare ale STB (Tx) WAYNEN

Au dispărut plăcuțele cu stațiile autobuzelor școlare din Drumul Taberei.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre liniile școlare ale STB (Tx) Utilizator anonim

De vreo saptamana au disparut si din zona de nord.

 


Re: Discuții despre liniile școlare ale STB (Tx) andrei11

Unde am citit eu că în Cluj - Napoca de luni se reia transportul școlar ?

 



Re: Discuții despre liniile școlare ale STB (Tx) PTMZ

Nicuşor Dan a afirmat că în cazul în care Primăria Capitalei ar fi introdus autobuze şcolare pentru toate cele 600 de şcoli din Bucureşti, atunci costul ar fi fost de 700 milioane lei, cam 20% din bugetul pe care îl primeşte municipalitatea de la stat. „Nu este o soluţie, îmi pare rău s-o spun. Soluţia pentru Bucureşti este ca prin intermediul Asociaţiei de Dezvoltare, ADI Bucureşti-Ilfov, să optimizăm circulaţia transportului public, şi este extrem, extrem de mult de făcut aici”, a adăugat edilul general.

 
„Bun, haideţi să lămurim şi chestiunea asta cu autobuzele şcolare. Repet ce am spus: a fost o măsură absolut populistă, autobuzele şcolare au deservit 6 şcoli din cele 600 pe care le are Bucureştiul şi costul, costul pe călătorie pe elev a fost de 80 de lei. Deci un elev care a folosit autobuzul şcolar a costat Municipalitatea 80 de lei. Dacă noi am fi introdus autobuze şcolare pentru toate cele 600 de şcoli din Bucureşti costul pe care l-am fi avut de suportat ar fi fost undeva la 700 de milioane de lei, adică cam 20% din bugetul pe care îl primeşte Municipiul Bucureşti de la stat. Nu este o soluţie, îmi pare rău s-o spun. Bineînţeles că dacă resursele ar fi nelimitate ar fi o soluţie, dar aşa nu este o soluţie. Inclusiv la acele şcoli unde s-a introdus acest serviciu au fost undeva la... rata de ocupare a autobuzelor a fost undeva la 15%, din păcate nu se poate susţine financiar”, a declarat Nicuşor Dan, întrebat dacă are în vedere reintroducerea autobuzelor şcolare, în contextul în care luni, la deschiderea şcolilor a fost haos în trafic.

Referitor la cazurile din Cluj şi Iaşi, primarul general a explicat că în Cluj e vorba despre 10 vehicule care aduc copiii din periferie către centru, pentru că aşa s-a dezvoltat oraşul..


„Staţi, dacă vreţi putem să discutăm de fiecare dintre ele. În Cluj vorbim de 10 vehicule care aduc copii din periferie către centru, pentru că aşa s-a dezvoltat Clujul şi există şcoli care nu au o densitate mare în jurul lor şi de oameni, deci de copii şi sunt oameni şi copii mai mulţi în periferite şi atunci e nevoie să aduci cu nişte trasee speciale, dar vorbim de 10 autobuze, atenţie, asta e tot ce a făcut Clujul, iar Iaşiul nu a făcut altceva decât să împartă în orele de dimineaţă autobuzele între autobuze pentru copii şi autobuze pentru restul lumii, asta e ce s-a întâmplat”, a completat Dan.

El a mai explicat că soluţia pentru Bucureşti este ca prin intermediul Asociaţiei de Dezvoltare, ADI Bucureşti-Ilfov, să fie optimizată circulaţia transportului public.

„Este extrem, extrem de mult de făcut aici. Adică să existe un număr mai mare de maşini la ora la care este nevoie de ele, să nu mai vedem autobuze care merg goale, pentru că ştie toată lumea că nu deservesc pe nimeni, deci o să optimizăm şi o să vedeţi că o să meargă”, a mai spus edilul general.

Sursa: News.ro

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Liniile școlare ale STB (Tx) (2019-2021) TPB

Am găsit orarul fostei linii școlare T2.
IMG_20200117_101119566_HDR.jpg (789.19 KB; downloaded 2695 times)

 


Re: Liniile școlare ale STB (Tx) (2019-2021) cris_m

A mai scapat vreo placuta nedemontata sau care e faza ca nu ma prind?

 



Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421774 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use