Topic: DN7 București - Arad
69 posts, 19243 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: DN7 București - Arad
andrei11
Știu că mi-a spus Cristi N dar eu tot nu înțeleg de ce s-au apucat ei să lărgească șoseaua acolo în paralel cu construcția autostrăzii !!!!
Știu că mi-a spus Cristi N dar eu tot nu înțeleg de ce s-au apucat ei să lărgească șoseaua acolo în paralel cu construcția autostrăzii !!!!
- orex
-
Posted:
-
Re: DN7 București - Arad
orex
N-are nici in clin si-n maneca edificarea Sibiu-Boita cu largirea la 4 benzi a DN7!
1, Final lot5, Sibiu-Boita e dupa asta lucrare!
2. In zona Talmaciu e mana cereasca, ca nu toata lumea se scoboarâ de pe A1, stimabile!
Uiti ca-i un giratoriu DN1-DN7 in Vestem?
N-are nici in clin si-n maneca edificarea Sibiu-Boita cu largirea la 4 benzi a DN7!
1, Final lot5, Sibiu-Boita e dupa asta lucrare!
2. In zona Talmaciu e mana cereasca, ca nu toata lumea se scoboarâ de pe A1, stimabile!
Uiti ca-i un giratoriu DN1-DN7 in Vestem?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: DN7 București - Arad
andrei11
Uiți că o mare parte din flux va fi pe A 1 și A (sau DX ) de legătură Sibiu - Brașov.
4 benzi între Tălmaciu și Boița e pierdere de fonduri.
Ce ar fi ( stimabile ) să lărgim la 4 benzi DN 22 C ? Cernavodă - Murfatlar, că de acolo până la Constanța deja e lărgit.
Sau DN 7 București - Pitești.
Ai intrat pe un teren foarte mlăștinos !
Uiți că o mare parte din flux va fi pe A 1 și A (sau DX ) de legătură Sibiu - Brașov.
4 benzi între Tălmaciu și Boița e pierdere de fonduri.
Ce ar fi ( stimabile ) să lărgim la 4 benzi DN 22 C ? Cernavodă - Murfatlar, că de acolo până la Constanța deja e lărgit.
Sau DN 7 București - Pitești.
Ai intrat pe un teren foarte mlăștinos !
- orex
-
Posted:
-
Re: DN7 București - Arad
orex
1. Pe terenul ala ”mlastinos” eu voi circula, cand tu vei mai aprecia din Google Maps sau din fata LED/LCD-ului ce si cum!
2. Pana sa se edifice AUTOSTRADA Sibiu-Brasov va mai curge multa apa pe Dambovita!
2.1 Cheltuiala neeconomicoasa zici?
Aiurea, e binevenita o astfel de abordare, mai cu seama ca-s putine locurile in care, in cei 97 de km, intre Sibiu si Rm. Valcea, circulatia se va decongestiona:
2.1.1 in siguranta;
2.1.2 sa te poti detasa de ”cârdurile” de TIR-uri, printre care nu stiu cati, stiu, pot, si se incumeta sa ”tricoteze” printre ”ochiuri”!
PS
Las-o asa...”cum a picat”, bine de altfel, dar nu te mai da aprod, al visteriei statului, ca nu-i cazul!
1. Pe terenul ala ”mlastinos” eu voi circula, cand tu vei mai aprecia din Google Maps sau din fata LED/LCD-ului ce si cum!
2. Pana sa se edifice AUTOSTRADA Sibiu-Brasov va mai curge multa apa pe Dambovita!
2.1 Cheltuiala neeconomicoasa zici?
Aiurea, e binevenita o astfel de abordare, mai cu seama ca-s putine locurile in care, in cei 97 de km, intre Sibiu si Rm. Valcea, circulatia se va decongestiona:
2.1.1 in siguranta;
2.1.2 sa te poti detasa de ”cârdurile” de TIR-uri, printre care nu stiu cati, stiu, pot, si se incumeta sa ”tricoteze” printre ”ochiuri”!
PS
Las-o asa...”cum a picat”, bine de altfel, dar nu te mai da aprod, al visteriei statului, ca nu-i cazul!
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: DN7 București - Arad
Chev Celios
Orice lucrare care mareste gradul de siguranta al unui drum merita bani.
Orice lucrare care mareste gradul de siguranta al unui drum merita bani.
- orex
-
Posted:
-
Re: DN7 București - Arad
orex
Eu, ca un biet mirean, participant la trafic, dau o bila ALBA CNAIR pentru realizarea acestei lucrari! Trebuia facuta mai de mult, dar, asa cum e vorba-n popor,...”mai bine mai tarziu, decat niciodata”!
Eu, ca un biet mirean, participant la trafic, dau o bila ALBA CNAIR pentru realizarea acestei lucrari! Trebuia facuta mai de mult, dar, asa cum e vorba-n popor,...”mai bine mai tarziu, decat niciodata”!
- orex
-
Posted:
-
Re: DN7 București - Arad
orex
Dupa 3(trei) zile, de liniste, ia un Fasconal si-o sa-ti treaca...stie El cine!
Dupa 3(trei) zile, de liniste, ia un Fasconal si-o sa-ti treaca...stie El cine!
- orex
-
Posted:
-
Re: DN7 București - Arad
orex
Asta e pentru edificarea indubitabila a amikului meu!
Asta e pentru edificarea indubitabila a amikului meu!
Luni a fost dată în folosinţă varianta de ocolire a viitorului pasajul de la Gothatea, construit pe Drumul Naţional 7, peste noua magistrală feroviară din vestul ţării.
Configuraţia Drumului Naţional 7 s-a schimbat în zona Ilia – Gurasada, odată cu construcţia Autostrăzii A1 Lugoj – Deva şi cu lucrările de modernizare a magistralei feroviare din vestul ţării. Luni a fost pusă în circulaţie o variantă de ocolire a pasajului de la Gothatea, amenajat de constructorii magistralei feroviare Simeria – Gursasada pe Drumul Naţional 7, în apropiere de nodul rutier de la intrarea pe Autostrada Lugoj – Deva.
Din toamna anului 2017, sectorul feroviar Simeria – Gurasada, în lungime de 40,8 kilometri, se află în şantier, urmând a fi modernizat şi transformat într-o cale ferată pentru trenuri cu viteze superioare. Contractul prevede modernizarea celor 41 de kilometri de infrastructură şi suprastructură feroviară pentru circulaţia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h, lucrări de terasamente şi consolidări pe întreaga distanţă, construirea a 17 poduri, dintre care cele trei peste râul Mureş, 27 de podeţe, 4 pasaje superioare, 3 pasaje inferioare, lucrări civile în 9 staţii de cale ferată. Sursa de finanţare este asigurată din fonduri nerambursabile obţinute prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014 - 2020 şi de la bugetul de stat, iar termenul de execuţie este de trei ani. Lotul Simeria – Gurasada face parte din Tronsonul Km 614 – Simeria noua magistrală feroviară de peste 140 de kilometri aflată în şantier în vestul ţării, a cărei finalizare a fost estimată în 2022. Magistrala va cuprinde 60 de kilometri de traseu nou şi nouă poduri peste râul Mureş.
- orex
-
Posted:
-
Re: DN7 București - Arad
orex
Drumarii montează semafoare la Câineni pe DN 7 Valea Oltului
Drumarii montează semafoare la Câineni pe DN 7 Valea Oltului
Regionala de Drumuri şi Poduri Craiova începe lucrările de reparaţii la Câineni pe Drumul Naţional 7 – Valea Oltului iar circulaţia va fi semaforizată pentru cel mult o lună. La Câineni, kilometrul 225, în judeţul Vâlcea, drumarii repară un zid de sprijin care s-a surpat iar lucrările nu se pot face fără restricţionarea traficului : ,,Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliției Române informează că începand cu data de 13.09.2021, pentru a preîntâmpina prăbușirea sectorului de drum DN 7, tronson kilometric 225+700-225+800 de metri, în comuna Câineni, sat Robești, județul Vâlcea, în regim de urgență, încep lucrările de refacere a zidului de sprijin tip platformă și turnare grindă armată în vederea montării parapetului metalic. Circulația rutieră se va desfășura alternativ, dirijată prin semafoare pe toată durata de execuție a lucrărilor, aproximativ o lună de zile, în funcție de situația meteorologică.” a transmis Poliţia. DN 7 – Valea Oltului este una dintre cele mai tranzitate artere din ţară şi se vor forma coloane destul de mari din cauza lucrărilor. ,,Pe DN 7, kilometrul 225+700, partea dreaptă, sens Vâlcea-Sibiu, localitatea Robești, au început lucrările de refacere a zidului de sprijin. În perioada următoare circulația se va desfășura pe un sens de mers, dirijată cu semafoare electrice.” au precizat drumarii fără a informa cu privire la durata restricţiei.
- orex
-
Posted:
-
Re: DN7 București - Arad
orex
CNAIR!
Ne e clar ca inca-i santier, nu? Marcajele, ”e” sub 50, sunt cu galben!
CNAIR!
Ne e clar ca inca-i santier, nu? Marcajele, ”e” sub 50, sunt cu galben!
- orex
-
Posted:
-
📖 Pagination options