Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Complexul Colosseum

144 posts, 73687 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) Metamorph

lucianho wrote:
Fiind vorba aici de mall-uri  si alte constructii de supermarketuri imi permit sa vin si eu in a spune ca Fabrica Timpuri Noi e la "pamant" .Moloz e acuma iar in locul acestei fabrici urmeaza sa se "ridice" construiasca un ansamblu rezidential si un magazin Ikea. Asa am auzit si asa umbla  zvonurile...deci zona se va ridica din punct de vedere rezidential...


Nu se face nici un magazin Ikea acolo.Asta iti spun din cele mai sigure surse.In viitor se doreste intr-adevar un ansamblu cladiri de birouri/locuinte,dar va mai dura cel putin 5 ani pana atunci.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) sss

Ikea se face pe Pallady, pe terenul Policolor, in zona de iesire spre A2, unde mai sunt si Metro, Real...

 


Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) telvanni

Ar fi doua magazine IKEA in nordul orasului, prea mult totusi, cel mai probabil (daca se face) va in partea cealalta a orasului.

 


Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) bekxy

Unul în nord și unul în est, mai precis.

 


Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) gabriels

Proprietarii mall-ului Colosseum împrumută 26 milioane de euro

Nova Imobiliare, compania care dezoltă complexului comercial Colosseum din zona Chitila din Bucuresti, a contractat un credit de 26,3 milioane de euro de la Bank of Cyprus, sumă necesară finalizării proiectului amintit.

Investiția totală se ridică la aproximativ 350 de milioane de euro, iar Colosseum va avea o suprafață totală de 190.000 de metri pătrati și va include un mall și un parc de retail autonom, care va cuprinde 480 de magazine și peste 10.000 locuri de parcare gratuite.

Dezvoltatorul a anunțat că proiectul va fi livrat în două etape. Prima fază va însemna finalizarea parcului de retail, cu suprafața totală de 53.000 de metri pătrați, care va include un hipermarket Carrefour și primul magazin de bricolaj Leroy Merlin din România.


Această etapă ar urma să fie încheiată în septembrie anul acesta, în timp ce a doua fază, respectiv deschiderea propriu-zisă a mall-ului, este programată pentru anul viitor.

Sursa: http://www.evz.ro/detalii/stiri/proprietarii-mall-ului-colosseum-imprumuta-26-milioane-de-euro-921303.html

 


Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) Dominatrix

Si cum ramane cu constructia celor 2 pasaje rutiere si prelungirea liniei de tramvai, care lucrari ar fi trebuit - cica - sa fie coordonate cu constructia mall-ului? In articolul si pe schema puse de Utilizator anonim aici, vad ca nu se sufla un cuvintel despre aceste proeicte, care mi se par necesare in contextul deschiderii acelei shoppingarii de lux.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) Dr2005

Cine merge la așa ceva merge cu SUVul din dotare, iar pentru angajați se pot închiria câteva dube sau se poate cotiza la RATB pentru un autobuz pe oră, după modelele ,,de succes" numite 138, 223 sau 236. Când nu se mai dă banu', brusc linia devine nerentabilă sau cineva își aduce aminte că dublează altceva (vezi cazul 645).

 


Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) shoppy

Lasa ma ca bunicamea a mers o viata intreaga cu 45 de la Clabucet pana acolo la Scoala 184, deci nu-i nici o problema, sau ce, la Baneasa nu te lasa autobuzul in mijocul parcarii, de mergi o statie pe jos pana la cel mai apropiat magazin?

 


Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) adn2377

jailor wrote:
Investitia in taramvaie pana acolo mi se pare inutila sau doar pentru bifat. Cine se duce cu tramvaiul la mall la marginea orasului cand am malluri in oras langa statii de metrou cu tramvai si autobuz langa? Oricum mi se pare un cretinism sa te duci cu tramvaiul la mama  :evil:  la margionea orasului sa cumperi din Carrefour. Cu ce cari cumparaturile acasa? Cu tramvaiul?! Te duci sa te plimbi in mall... sa cumperi un pachet de tigari? Cei care nu au masina sa umple portbagajul se pot duce pt un pachet de hartie igienica la buticul din colt. Oricum parerea mea este ca tramvaiele pana la mallul asta nu vor avea foarte mare succes dincolo de limita caselor.


Gica contra  :lol:

 


Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) shoppy

Nu e chiar asa, situatia e discutabila.
Si la celelalte mall-uri sunt copii/tineri care merg acolo doar ca sa mearga in mall, mai bea un suc, mai casca gura, se mai duce la jocuri, mai merge la un film, practic mall-urile din oras sunt pline de tineri care merg aproape zilnic sau macar o data in weekend la mall ca sa nu stea in fata blocului si logic ca nu fac cumparaturi. Si mai sunt si atatia oameni care nu isi fac cumparaturile cu masina, eu la Calbucet am vecini de bloc care se duc cu transportul la Carrefour Orhidea, le va fii mult mai usor sa se duca la Chitila ca nu mai trebuie sa schimbe.
Si mai e ceva, si Baneasa si Militari au linii de autobuz care au capat acolo, eu mereu am vazut ca au clienti deci nu cred ca nu sunt rentabile. Pe Chitila nu e autobuz dar e foarte aproape tramvaiul, deci de ce nu?
Singura problema care o vad e ca asi prefera extinderea tramvaiului spre orasul Chitila, ca daca il duci la mall se infunda acolo si ar fi oamenii tentati sa zica ca de acolo nu se mai poate extinde(bine, poti face macaz la Autogara Chitila lafel de usor cum poti sa extinzi linia direct, deci nu ar fi asa o problema daca chiar se vrea).

 


Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) Dominatrix

jailor wrote:
Investitia in taramvaie pana acolo mi se pare inutila sau doar pentru bifat. Cine se duce cu tramvaiul la mall la marginea orasului cand am malluri in oras langa statii de metrou cu tramvai si autobuz langa?
Vezi ca te contrazici singur. Un mall, intrucat este un punct important de interes, trebuie sa fie "racordat" coprespunzator la reteaua de transport. Dovada mall'urile din centrul orasului mentionate de tine. Revenind la mall'ul din Chitila, daca e vorba de un mall de lux, si pe deasupra cel mai mare din oras, e limpede ca investitiile in infrastructura (atat rutiera, cat si de transport public) sunt mai mult decat necesare. Si nu toti cei care se vor aduce acolo vor veni incarcati cu papornite inapoi in oras. Hai sa nu exageram. Iar capatul tramvaiului de la Mezes, oricum e prost amplasat in mijlocul soselei. Era bun in 1939, cand s-a deschis, dar intre timp orasul a mai evoluat in 70 de ani.
jailor wrote:
P.S tu ai observat cati oameni merg cu autobuzele din parcarea mallului Baneasa? Eu nu am vazut niciodata pe nimeni in statia aia. Poate angajatii la 6 dimineata si la 23 cand se inchid magazinele, dar daca e asa se rezolva cu niste masini speciale mult mai ieftin.
Mda, s-a varsat glastra cu naivitate pe topicul acesta. Scuze, nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar asta imi vine in minte acum. Daca tot ai mentionat mall'urile din "vest" ca sa ajungi acolo ai de obicei la dispozitie o infrastrructura adecvata (inclusiv de transport public). Exceptiile sunt in America de Nord sau Australia, dar acolo situatia e diferita datorita dezvoltarii zonelor metropolitane ale oraselor, in principal pe orizontala, ceea ce face ca transportul in comun suburban sa nu fie rentabil. Nu e cazul in Romania.
jailor wrote:
Ma intreb ce s-o intampla in viitorul apropiat cand se vor face mall-uri la 20 de km de oras ca in vest...o sa sape primaria metrou sau o sa construieasca tramvai 20 de km sa ajunga cetateanul la afacerea privata a unor baieti destepti?
Nu e nevoie sa faca primaria nimic, fiindca transportul poate fi asigurat de firmele baietilor destepti cu pile la primarie. Prietenii stiu de ce.

 


Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) subway guru

Ca sa fie o linie de tramvai 'extraurbana' aceasta trebuie finantata de autoritatea locala competenta...nu de PMB...
Doar ca 'astia suburbanii' nu sunt in stare sa finanteze nici macar o linie de 'autobuz pre-orasenesc'... :cry:
Poate totusi vom vedea Autoritatea Metropolitana de Transport si atunci se mai schimba 'joaca'... ;)
De pe 'surse', e si asta o 'pre-conditie'  varata de FMI, nu numai 'cresterea tarifelor si scaderea subventiilor aberante'...
Daca e asa, sa le dea Dumnezeu sanatate 'Tanasoilor' FMI-sti, ca bun gand le-a dat Cel de Sus... 8-)

 


Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) Dominatrix

Jailor, eu cred ca pui problema prea "in alb si negru". Lucrurile astea trebuie privite intr-o nuanta de "gri", fiindca altfel nu ajungem nicaieri. Concret, primaria va beneficia indirect de prezenta acelui mall prin taxele si impozitele suplimentare platite de dezvoltator. Te-ai gandit la acest lucru? In plus, constructorul a promis ca va amenaja in zona o gradinita si un camin de batrani. Pe ei in grija cui ii lasi? Si inca ceva: la nord de mall sunt planuri in urmatorii ani pentru dezvoltarea unui nou complex residential. Nu crezi ca aceasta investitie e oportuna si pentru cei care vor locui acolo? Nu uita ca infrastructura se construieste intotdeauna cu gandul spre viitor, fiindca in caz contrar riscam sa ne trezim cu "pantalonii sau fustele in vine" cum de altfel  stam cam de 20 de ani incoace.

@subway guru: Linia de tramvai de care discutam aici e "intra-urbana" nu "extra-urbana". Si chiar daca ar fi asa, transportul electric care iese din afara granitei administrative se considera tot urban. Vezi cazul metroului spre Depoul IMGB care e - strict vorbind - pe teritoriul comunei Popesti Leordeni.

 


Re: Strada 16 Februarie si Complexul Colosseum (linia 45) subway guru

@Domix:
raspunsul meu era adresat lui @shoppy care-si dorea tramvai in Chitila...
Pentru restul consideratiei tale esti si tu 'in eroare'...
PMB nu are drept de administrare decat strict in 'limitele administrative', nu mai incercati sa-i puneti lui Dr Oetker responsabilitati 'outside city limits', ca n-are...chiar sa vrea...
Liniile de metrou au alt regim, sunt 'ghidonate' de Ministerul Transporturilor care are drept de actiune pe tot teritoriul national...
Singura solutie 'normala' e Autoritatea de Transport Metropolitana...pentru un management coordonat in toata zona...
Sperantele sunt acum mult mai mari daca 'guvernul FMI' a decis ca asta e solutia ce ne trebuie...
In rest 'ura si la gara', ca avem destula 'ura' acumulata, asteptam cu interes 'ordonatele de urgenta' ale 'Tanasoilor FMI', nu doar 'alea de rau' ci si pe 'alea de bine'... ;)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2292 forum members have written 421600 posts in 5252 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use