Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)

1780 posts, 794752 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 128
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Costin

Un fost lider al partidului lui Dan Diaconescu, actual membru UNPR, e noul sef al RATB

Directorul general al RATB, Vicentiu Antonescu, a fost demis miercuri de Consiliul de Administratie al Regiei, a declarat pentru HotNews.ro Cornel Pieptea, viceprimarul Capitalei. Potrivit acestuia, motivul demiterii a fost proasta gestionare a RATB si felul cum a fost gestionata criza cu ANAF. Interimatul, pana la organizarea unui concurs, va fi asigurat de Radu Orzata, membru al Consiliului de Administratie si consilier general din partea UNPR. Acesta a fost presedinte al PPDD Bucuresti.


Demiterea directorului general al RATB vine dupa ce in luna iulie ANAF a pus poprire pe conturile RATB deoarece aceasta nu a platit TVA-ul aferent gratuitatilor oferite pensionarilor si elevilor la transportul public.

Vincentiu Daniel Antonescu ocupa functia de director general al RATB din iunie 2014.

Potrivit unui comunicat dat de RATB la vremea respectiva spun ca Regia are o datorie de 272 milioane lei catre ANAF.

"Regia Autonoma de Transport Bucuresti a luat la cunostinta despre documentul emis de ANAF, prin care s-a luat masura indisponibilizarii sumelor existente in conturile bancare ale RATB, precum si a sumelor care urmeaza a fi obtinute din incasarile zilnice. La data de 20.07.2015, RATB se inregistra cu datoria de 272.431.800 lei. Aceasta suma provine din taxa pe valoarea adaugata care include si subventia acordata beneficiarilor de gratuitati si reduceri (pensionari, elevi, studenti etc), in conformitate cu H.C.G.M.B. nr 139/2006, pentru perioada septembrie 2007- martie 2013. In prezent, acest debit calculat de ANAF este contestat in instanta de catre RATB, aflandu-se in faza de recurs", se arata in comunicatul RATB.


   Citeste si: RATB - radiografia unui mamut care abia isi mai trage sufletul


In plus, recent, RATB a fost amendata cu 150.000 lei  de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor fiindca mijloacele de transport in comun sunt murdare, nu au aer conditionat si nu sunt sigure.

Principalele abateri constatate de ANPC au fost:

-         Conditii de transport improprii, neigienice;
-         Sparturi ale placilor de melamina din interiorul vagonului in dreptul scaunelor, care pot pune in pericol viata si siguranta consumatorilor;
-         Pavimente patate, pline de grasimi si praf;
-         Podele exfoliate cu risc mare de accidentare a consumatorilor;
-         Tapiserii neigienizate si rupte, pline de grasimi si resturi de mancare;
-         Lipsa aerului conditionat sau aerul conditionat era nefunctional;
-         Protectiile barelor de sustinere deteriorate;
-         Geamuri murdare si pline de calcar;
-         Lipsa neoanelor pentru iluminat interior;
-         Anvelope uzate sub limita admisa de 4 mm;
-         Lipsa ciocanelor de spart geamuri in caz de pericol;
-         Lipsa verificarii periodice a extictoarelor cu care sunt echipate mijloacele de transport;
-         Lipsa unui regulament de aplicare a normelor de igiena pentru transportul de persoane;
-         Neefectuarea dezinsectiilor si dezinfectarea elementelor cu care intra in contact direct consumatorul.

Situatia in care se afla RATB este una dezastruoasa, mijloacele de transport in comun arata din ce in ce mai rau, nu sunt bani pentru piese de schimb si regia are datorii de sute de milioane lei. Pentru modernizarea flotei, doar in urmatorii 4 ani, RATB ar avea nevoie de peste 300 milioane de euro.

http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...uresti.htm

 


Re: Stiri, noutati, perspective misterr

DEZVĂLUIRILE fostului șef RATB: Veniturile RATB au crescut

Fostul director general al RATB, Vincenţiu Daniel Antonescu, demis miercuri, printr-o decizie a Consiliului de Administraţie al RATB, spune că nu se justifică motivarea "management defectuos" pentru demiterea lui, în contextul în care Regia a înregistrat profit de 46,9 milioane lei în 2014, pentru prima dată în ultimii ani, dar şi creşteri pe toate planurile, de la încasări, până la programul de achiziţii. El a mai precizat că, dacă se va organiza concurs pentru funcţia de director general, îşi va depune candidatura pentru a ocupa din nou acest post.

Fostul şef al RATB spune că rezultatele financiare înregistrate de Regie în intervalul 30 iunie 2014 - 30 iunie 2015 au fost toate pozitive şi astfel nu se poate susţine ideea că a fost vorba de un management defectuos, motivul invocat de Consiliul de Administraţie (CA) al RATB pentru demiterea lui în şedinţa de miercuri. În locul lui Antonescu a fost numit director general interimar unul dintre membrii CA ai RATB, Radu Orzaţă, fost consilier general PP-DD, în prezent copreşedinte UNPR Bucureşti.

"Am ocupat funcţia de director general al RATB din 17 iunie 2014. La acea dată Regia avea un profit brut 5.689.000 lei. La sfârşitul anului 2014 aveam deja un profit de 46 milioane lei, iar la finele lunii iunie profitul este de 19,4 milioane lei. Până la 30 iunie 2015, toate eforturile noastre au fost direcţionate către achitarea la zi şi am şi reuşit să achităm toţi furnizorii la zi. Aici mă refer şi la debitul pe care îl aveam către Metrorex. Când am venit am preluat un debit în jur de 17 milioane lei. Acesta a fost achitat la zi. În plus, am declanşat achiziţiile pe partea de piese şi materiale necesare repararării şi modernizării parcului existent", a declarat Vincenţiu Daniel Antonescu, într-un interviu acordat B365.ro.

Conform fostului şef al RATB, Regia a încheiat anul trecut cu venituri totale de 916 milioane lei, din care 164 milioane lei au reprezentat încasări din bilete, 195 milioane lei au provenit din activităţi conexe (închiriere spaţii publicitare pe RATB, stâlpi şi altele), iar 557 milioane lei au provenit din subvenţia acordată de Primăria Capitalei.

"Profitul a fost obţinut prin acoperirea anumitor pierderi din anii precedenţi. S-a ajuns la acest rezultat printr-o atenţie mai strictă pe tot ce înseamnă achiziţii, printr-o perioadă în care nu s-au făcut majorări salariale şi nici promovări. S-a încercat pe toate căile posibile, s-au găsit alte variante de furnizori, mult mai economice pentru Regie. Şi, foarte important, am declanşat un control foarte strict al consumului de motorină", a explicat fostul şef al RATB.

La nivelul acestui an, însă, în primele şase luni Regia a avut venituri totale de 403 milioane lei, potrivit fostului director general al RATB, care a precizat că din veniturile totale raportate în primul trimestru, 80 milioane lei au fost încasări din vânzarea de bilete, 74 de milioane de lei din închirierea spaţiilor de publicitate şi alte activităţi, iar 249 milioane lei au provenit din subvenţie.

Întrebat de reporterii B365.ro cum au fost obţinute încasările din vânzarea titlurilor de călătorie la nivelul acestui an, Antonescu a precizat că cifrele similare în primele şase luni din 2015 cu cele raportate în prima jumătate din 2014 se datorează unei ample campanii de informare, prin intermediul echipelor de control, care, timp de aproximativ o lună, s-au axat pe promovarea validării cardurilor, călătorii fiind chiar învăţaţi să valideze cardurile de călătorie în mijloacele de transport în comun atunci când au spus că nu ştiu să valideze cardurile. Potrivit fostului şef al RATB, rezultatele sunt foarte bune, în contextul în care din ultimul trimestru al anului 2014 şi până în prezent parcul RATB a fost mai mic din lipsă de piese.

Conform lui Antonescu, rezultate foarte bune s-au înregistrat şi pe linia turistică, numărul călătorilor fiind din 15 mai şi până în prezent, aproape dublu faţă de anul trecut. Evoluţia se datorează promovării mai mari, dar şi organizării unor evenimente de divertisment pentru călători, precum concertul organizat de fanfara RATB, la scurt timp de la redeschiderea liniei, dar şi concertul Lorei, într-unul din autobuzele turistice.

"S-au dispus măsuri pentru punerea în circulaţie a întregului parc auto şi se vor efectua reparaţii. Astfel, se va realiza programul propus iniţial la sfârşitul anului 2014. RATB nu a mai înregistrat profit ultimii 10 ani, 2014 fiind primul an în care Regia a obţinut profit şi a reuşit să asigure o mare parte din plăţile restante şi să asigure funcţionalitatea RATB, care la 31.12.2013 era în situaţia încetării activităţii, având pierderi contabile de 46,5 milioane lei şi datorii de 70 milioane lei, reprezentând plăţi restante către furnizori. Strategia de management aleasă a permis realizarea de profit, dar şi plata salariilor la zi", a explicat fostul şef al RATB.

Fostul şef al RATB: Nu cunosc motivul demiterii. Aştept hotărârea Consiliului de Administraţie

Antonescu a spus că nu cunoaşte exact motivul demiterii, în contextul în care nu a intrat încă în posesia hotărârii Consiliului de Administraţie din şedinţa de miercuri. "Aştept să văd hotărârea de CA. Din câte am observat şi am citit în presă, motivul invocat ar fi acest management deficitar, nu neapărat defectuos, şi problema debitelor înregistrate la ANAF, pe care le-am preluat tot când am venit în Regie. Aceste debite sunt din perioada 2007 - 2013. Apropo de lipsa de fermitate sau consecvenţă a mea, noi am depus în jur de 15 adrese în 2014, către Primăria Capitalei şi Consiliul General, prin care am adus la cunoştinţă situaţia în fapt a datoriilor către ANAF. S-au declanşat acţiuni în instanţă. În momentul de faţă suntem în recurs cu acest debit şi pot să vă zic că o parte din sumă a fost şi achitată. Avem recurs formulat în 8 mai 2015, s-a solicitat probă cu înscrisuri şi un raport de expertiză fiscală, iar noi suntem în procedură de achiziţie pe raportul de expertiză fiscală. S-au făcut toate demersurile până în data de 8 mai. Aşteptăm acum termenul propus de instanţă pentru acest recurs", a declarat fostul şef al RATB.

Totodată, Vincenţiu Daniel Antonescu a mai spus că, iniţial, ANAF a calculat un debit de 545 milioane de lei, din taxa pe valoarea adăugată necolectată la gratuităţi acordate de RATB (pensionari, elevi, studenți, veterani de război etc), în perioada 2007-2013, însă acum s-a ajuns să se conteste doar suma de 193 milioane lei. "Primăria Capitalei, în calitate de ordonator principal de credite, şi CGMB, cel care aprobă bugetul RATB, au fost informaţi de către managementul RATB imediat după încheierea actelor de control despre debitele înregistrate de RATB. Regia a întreprins imediat măsurile necesare, contestând în termen debitul, reuşind să diminueze suma cu 351 milioane lei, până la circa 193 milioane lei. Reducerea s-a obţinut conform Codului de Procedură Fiscală. Pentru diferenţa de 193 milioane lei suntem în faza de recurs", a punctat Antonescu, fostul şef al RATB precizând că, în perioada 1 ianuarie 2014 - 17 iulie 2015, Regia a purtat dialog cu ANAF, iar Fiscul nu a intervenit în tot acest timp asupra conturilor RATB.

Pe 21 iulie, ANAF a instituit popriri pe conturile RATB. Măsura a fost luată din cauza datoriilor foarte mari ale Regiei. RATB a anunţat, când s-a luat această măsură, că datoriile provin din TVA necolectat acordat beneficiarilor de gratuităţi şi reduceri (pensionari, elevi, studenți, veterani de război etc) pentru perioada septembrie 2007- martie 2013. RATB a contestat în instanţă debitul calculat de ANAF, iar acum procesul este în faza de recurs.

Reprezentanții Regiei au precizat apoi că transportul public nu va fi oprit, cheltuielile necesare funcţionării putând fi acoperite de subvenţia lunară primită de la Primăria Municipiului Bucureşti.

Întrebat de reporterii B365.ro dacă există şanse ca debitul înregistrat de RATB la ANAF să fie anulat în instanţă, Antonescu a precizat: "Există o şansă, ţinând cont de faptul că este un TVA la o sumă pe care noi n-am încasat-o. Practic este un TVA la un abonament de 50 lei, pe care noi nu i-am încasat, dar am fost obligaţi să plătim sau să trimitem aceşti bani de TVA către ANAF".

Şeful RATB: Achiziţia de piese s-a triplat

În ceea ce priveşte achiziţia de piese, acesta a precizat că şi pe acest segment Regia a înregistrat o creştere în ultimul an. "Dacă în 2014 vorbim de 7,4 milioane lei ca sumă alocată revigorării parcului, în 2015 vorbim de o sumă de 37 milioane lei, de peste cinci ori mai mult. În momentul de faţă avem achiziţii în valoare de 21 milioane lei. Astfel că, deja achiziţia de piese şi tot ce înseamnă componente pentru parc aproape s-a triplat comparativ cu 2014. Rezultatele vor începe să se vadă efectiv din 15 septembrie, când începe şcoala şi se termină concediile", a explicat Antonescu.

Fostul şef al RATB spune că nu ştie încă dacă va contesta decizia CA de demitere din funcţia de director general interimar al RATB, însă a precizat că îi va oferi noului director general interimar consultanţa necesară şi sprijinul pentru a duce la bun sfârşit obiectivele pe care el şi le-a stabilit în ultimele 14 luni, perioadă în care a ocupat funcţia de director general interimar al RATB. "Sunt alături în continuare de Regie. Oricând mi se va cere sprijinul şi experienţa căpătată în această instituţie voi fi prezent", a spus Antonescu.

Întrebat de reporterii B365.ro dacă va candida pentru funcţia de director general al RATB atunci când se va scoate la concurs postul, fostul şef al Regiei a declarat că va candida cu siguranţă, dacă se va organiza concurs sau dacă nu va avea altă oportunitate.

Pentru ceilalţi doi directori demişi în şedinţa de miercuri, fostul şef al RATB spune că nu ştie de ce le-au fost ridicate atribuţiile. CA al RATB a decis ca în cazul Ilenei Savu, directorul comercial RATB, şi al lui Adrian Mihail, directorul de Mentenanţă şi Administrare Sisteme, să li se retragă atribuţiile pentru aceste funcţii, aceştia fiind interimari, fără a deţine pe deplin funcţiile respective.

Toţi cei trei directori demişi în urma şedinţei RATB sunt ingineri în cadrul Regiei şi vor reveni pe funcţiile de bază anterior numirii lor, respectiv inginer - şef Serviciu Programare şi inginer - şef Serviciu Tehnic, funcţie ocupată şi de Vincenţiu Daniel Antonescu înainte de preluarea interimatului la şefia RATB.

Cum motivează fostul şef al RATB mizeria din mijloacele de transport

Antonescu spune că i s-ar putea reproşa doar situaţia parcului, problemă sesizată atât de călători, cât şi de membrii CGMB. "Eforturile făcute de întreg executivul au fost crescătoare şi insistente, pentru a scoate în mobilizare cât mai mult din parcul imobilizat. Au fost luate şi măsuri administrative interne, pentru a mă asigura că eventuale practici din trecut, precum folosirea altor piese din parcul existent, le-am stopat prin decizie de director general", a explicat fostul şef al RATB.

Totodată, fostul şef al Regiei a mai spus că, aşa cum a promis, la finele lunii august - prima decadă a lunii septembrie vor apărea şi rezultatele măsurilor pe care le-a întreprins ca urmare a controalelor făcute de ANPC, respectiv igienizarea mijloacelor de transport în comun. "Minunile nu se pot face de pe o zi pe alta. Mare parte din culpa Regiei este subfinanţarea pe partea de produse de curăţenie. Raportându-ne la 2014, când s-au alocat 107.000 lei pentru materiale de curăţenie, în 2015 avem pe plan de achiziţii 240.000 lei, mai mult decât dublu faţă de anul trecut. Materialele se achiziţionează conform procedurilor şi legislaţiei în vigoare, cu termene clare pe care trebuie să le respectăm. Materialele au început să vină, au fost deja distribuite în unităţi. Am făcut controale atât eu, cât şi membrii executivului din direcţia de exploatare în toate unităţile pentru a ne asigura că mijloacele de transport intră în programul de igienizare mai insistentă, ceea ce se şi întâmplă", a punctat Vincenţiu Daniel Antonescu.

Potrivit fostului şef al RATB, în contextul în care Regia are un parc de circa 700 autobuze care circulă prin Bucureşti, igienizarea nu se poate face peste noapte, mai ales că instituţia are probleme şi cu deficitul de personal din spălătorii. Antonescu a precizat că încearcă să identifice personal din interior pentru a nu creşte cheltuielile cu salariile.

Reamintim că Regia a fost amendată cu 150.000 lei de ANPC, pe 17 iulie. Conform inspectorilor ANPC, au fost descoperite incalcari grave ale prevederilor legale privind asigurarea conditiilor de transport public. Raportul arată că mai multe mijloace RATB nu asigura conditiile de siguranta si igiena corespunzatoare. Vezi AICI reacţia RATB, după ce a fost AMENDATĂ de ANPC pentru mizerie şi condiţii nesigure de transport.

Vincenţiu Daniel Antonescu a dat asigurări că până la finele acestei luni Regia va finaliza igienizarea tuturor mijloacelor de transport în comun.

Majorarea tarifului şi reducerea programului pentru pensionari, soluţia pentru salvarea RATB-ului

Fostul şef al RATB spune că situaţia Regiei ar fi fost mult mai bună, dacă ar fi existat o colaborare între RATB, CGMB şi Primăria Capitalei, instituţii cărora Regia le-a transmis numeroase informări şi propuneri.

"Am insistat cu adrese, cu notificări, chiar şi propuneri, inclusiv pentru ieşirea din impasul cu ANAF. S-a menţionat că relaţia instituţională între RATB şi ANAF nu a fost suficient de bine gestionată. RATB a propus majorarea tarifară, coroborată cu reducerea programului de circulaţie pentru pensionari, în intervalele orare 8.00 - 10.00 şi 17.00 - 19.00, dar şi cu menţinerea gratuităţilor doar pentru pensionarii cu pensii mai mici de 1.500 lei. Propunerea majorării tarifului reprezintă o sursă de venituri suplimentară pentru eficientizarea activităţilor Regie, dar decizia rămâne în stand by la Consiliul General. Soluţia pentru a ieşi din acest impas a fost discutată cu băncile, care agreează soluţia emiterii unei scrisori de garanţii bancare, care să fie girată de Primăria Capitalei. Statistica arată că în Bucureşti sunt 500.000 de pensionari, iar la un abonament de 50 lei, costurile sunt foarte mari pentru RATB. Soluţia pentru stingerea debitului de la ANAF, în cazul în care recursul va fi respins în instanţă, o reprezintă suplimentarea bugetului RATB de către PMB, cu suma stabilită ca debit de ANAF, într-o perioadă agreată de ANAF, respectiv 5 ani. Majorarea de tarif nu e o soluţie pentru plata debitului, pentru că s-ar diminua subvenţia", a explicat Antonescu.

Fostul şef al RATB mai spune că majorarea tarifară pe care a propus-o Primăriei Capitalei şi Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB) deşi presupune un efort financiar de 70 de bani pentru fiecare călătorie ar susţine dezvoltarea transportului în comun de suprafaţă din Bucureşti la un nivel demn de o capitală europeană.

"Cunosc nemulţumirile din stradă, ştiu că au fost probleme cu aerul condiţionat în mijloacele de transport în comun. În medie s-au realizat în jur de 80% pe fiecare autobază. Din parcul existent de 1.000 de autobuze, în circulaţie sunt doar 700, iar din totalul autobuzelor din parcul existent doar 500 sunt dotate din construcţie cu aer condiţionat. Montarea unei astfel de instalaţii, conform calculelor venite de la serviciul nostru tehnis, ar însemna o investiţie de cel puţin 18.000 - 20.000 euro pe autobuz. Unele dintre ele au deja mai bine de opt ani vechime, încercăm să le menţinem şi să asigurăm acel grad de siguranţă în trafic, dar nu cred că ar fi oportun acum să investim în aparate de aer condiţionat pe autobuze care cât de curând se vor casa", a mai declarat Vincenţiu Daniel Antonescu.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Lohengrin

Știe cineva care sunt cele vechi de care se vorbește că vor fi modernizate ? 192, 211, 263, 354 - lista potențialelor ar putea fi mai lungă...

http://www.b365.ro/fostul-sef-al-ratb-2-tramvaie-noi-ies-in-proba-in-septembrie-3-tramvaie-vechi-vor-fi-modernizate_235084.html

 


Re: Stiri, noutati, perspective Rathgeber2523

Cele 3 vagoane sunt 053, 063 si 149

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Ce inseamna modernizare, adica ies ca CA-PPC?

 



Re: Stiri, noutati, perspective Cristy

RATB SUSPENDĂ linia de tramvai 41

În perioada 29 - 30 august 2015, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va executa lucrări de revizie la linia 41 de tramvaie, lucrări ce vor viza atât calea de rulare a tramvaielor, cât şi reţeaua electrică de contact şi peroanele pentru călători. Din această cauză, linia 41 se suspendă.

Pentru preluarea călătorilor de pe traseul acesteia, se înfiinţează linia navetă de autobuze 641, care va funcţiona între terminalul „Piaţa Presei Libere" şi terminalul ,,Ghencea" pe Bd. Expoziţiei, Bd. Mărăşti, Bd. Mareşal Alexandru Averescu, Str. Turda, Pasajul Grant, Şos. Crângasi, Str. Virtuţii, Pasajul Lujerului, Str. Braşov,
Bd. Ghencea.

Autobuzele vor opri astfel:

Pe sensul către terminalul „Ghencea":
- pe Bd. Mărăşti, în staţiile ,,Oprire", amplasate în zona Institutului de Agronomie şi după intersecţia cu Str. Alexandru Constantinescu;
- pe Str. Turda, în staţiile ,,Oprire", amplasate după intersecţia cu Bd. Ion Mihalache respectiv înainte de Pasajul Grant;
- pe Şos. Crângaşi şi Str. Virtuţii, în staţiile liniei 178, precum şi în noua staţie ,,Oprire", înainte de Bd. Uverturii;
- pe Str. Braşov, în staţiile liniilor 105, 173 şi 221, precum și în noua staţie ,,Oprire", situată după intersecţia cu Bd. Timişoara;
- în terminalul Ghencea, în staţiile liniei 221

Pe sensul către terminalul ,,Piaţa Presei Libere":
- pe Str. Braşov, în staţiile liniilor 105, 173 şi 221, precum și în noile staţii
,,Oprire", situate după intersecţia cu Drumul Taberei - ramura de nord respectiv înainte de Bd. Timişoara;
- pe Str. Virtuţii, în noua staţie ,,Oprire", amplasată după intersecţia cu Bd. Uverturii, apoi în staţiile liniei 178;
- pe Şos. Crângaşi, în staţiile liniei 178;
- pe Str. Turda, în noua staţie ,,Oprire", amplasată după Pasajul Grant;
- pe Bd. Mareşal Alexandru Averescu, în noua staţie ,,Oprire", amplasată după
intersecţia cu Bd. Ion Mihalache;
- pe Bd. Mărăşti, în noua staţie ,,Oprire", amplasată după intersecţia cu Str.
Alexandru Constantinescu, apoi în staţiile liniei 330;
- în terminalul Piaţa Presei Libere, în staţiile liniei 449, se arată în comunicatul de presă remis B365.ro.

http://www.b365.ro/ratb-linia-de-tramva...cK5SW.dpuf

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Linia 641 va fi deservita de 20 de ture. Autobazele Ferentari, Floreasca si Militari vor deservi aceasta linie care va fi formata din ture scoase din celelalte linii. Autobaza Militari asigura cele 7 autobuze cu ture din liniile 136 (1), 137 (1), 173 (1), 336 (2), 178 (2). Floreasca: 282 (2), 368 (2), 253 (2). Ferentari: 133 (2), 139 (2), 141 (1), 220 (1), 232 (1)

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

Astia sunt prosti?! In weekend, in 368 sunt 9 ture dimineata, iar la schimbul 2 sunt 8, intervalul dupa-amiaza fiind de 10-15 minute (depinde cum ti-e norocu'). Acum e clar ca vor veni la 20-25 minute...

Fiind final de luna, de ce nu ii cheama la munca pe cei care mai au ore de facut ca sa-si atinga stacheta lunara ???

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Pentru ca prefera sa isi bata joc de calatorii celorlalte linii.
Fireste ca ar putea aduce soferi care au liber si care sa fie platiti extra. Dar nu o sa vedeti asa ceva...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Chev Celios

Victor 368 ca 368, dar in 253 in weekend sunt 6 masini in mod normal :lol:  :lol:  :lol:  :popa:  :popa: .

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

Nu am vrut sa ating subiecte sensibile precum 253 sau 282  :lol:  :lol:

 


Re: Stiri, noutati, perspective Celestin Draganescu

641 ar fi trebuit sa aiba regim special, cu autobuze de sine statatoare, nu din alte linii. Aici este o slaba comunicare intre ETA si ETE. Sau de o rivalitate de prost gust.
Ar trebui facut un material despre cum se circula in liniile din care sunt scoase autobuzele si publicat pe portal.

 


Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

Din cele "1000  de Stele pentru Bucuresti" cate sunt de fapt "muncitoare" ?

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 128
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421860 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use