Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
591 posts, 172626 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
bercenicity
Botul la BM2/21 nu mai corespunde cu ultimele standarde de crash managment - la trenurile mai noi avem acele tampoane anti-telescopare mai lungi. Bombardierele le au scurte, mult mai discrete.
valy wrote here:
Mie unul chiar îmi place această standardizare. E ceva unic și uniform. Totuși mi-ar fi plăcut atât la BM4 cât și la BM3 să aibă acele capace mai late in capătul vagoanelor și botul ceva mai lat asemeni BM2/21
Botul la BM2/21 nu mai corespunde cu ultimele standarde de crash managment - la trenurile mai noi avem acele tampoane anti-telescopare mai lungi. Bombardierele le au scurte, mult mai discrete.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Chiar si asa se poate adapta botul de BM2 la normele TSI actuale fara sa fie alterat designul. Ceva in stilul ramelor seria 6000 din Barcelona.
bercenicity wrote here:valy wrote here:
Mie unul chiar îmi place această standardizare. E ceva unic și uniform. Totuși mi-ar fi plăcut atât la BM4 cât și la BM3 să aibă acele capace mai late in capătul vagoanelor și botul ceva mai lat asemeni BM2/21
Botul la BM2/21 nu mai corespunde cu ultimele standarde de crash managment - la trenurile mai noi avem acele tampoane anti-telescopare mai lungi. Bombardierele le au scurte, mult mai discrete.
Chiar si asa se poate adapta botul de BM2 la normele TSI actuale fara sa fie alterat designul. Ceva in stilul ramelor seria 6000 din Barcelona.
1[4].jpg (76.55 KB; downloaded 980 times)
📖 Pagination options