Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Stația de tramvai Piața Victoriei (din Pasajul Victoriei)

223 posts, 62681 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare Pasaj Victoriei (2009) 1689

Nu vreau sa ma gindesc cum o sa arate dupa citeva luni “chioscul” ala ...

 


Re: Modernizare Pasaj Victoriei (2009) shoppy

Victoriei este mai scurt cu 150m fata de Lujerului si are gurile de la capat mai mari iar Lujerului(care este cel mai lung) nu are statie de ventilatie...

 


Re: Modernizare Pasaj Victoriei (2009) subway guru

Ai statie subterana la Lujerului?

 


Re: Modernizare Pasaj Victoriei (2009) andrei11

Eu nu mă bag și nu neg normativele, dar în pasajele astea numai de aerisire nu poate fi vorba ! Da' am spus-o ca și amator, nu mă pricep.
Și în fond cât stă un călător în pasaj pe peron ? Maxim ecartul între două tramvaie dacă are "ghinionul" să-l piardă "la mustață" pe primul.

 


Re: Modernizare Pasaj Victoriei (2009) zapacitu

Eu merg cu recirculare de cate ori stau in pasaje, chiar si in cele scurte. Din punct de vedere al toxicitatii aerului din pasajele rutiere actuale stam foarte prost. Mai rau de atat cred ca sunt doar anumite zone din Japonia sau Ucraina (desi pe vremea aia ii zicea cu Soyuz...ceva). Si da, iau in calcul si metroul din Londra unde vezi praf fin dintr-un cap in celalalt al peronului.

 


Re: Modernizare Pasaj Victoriei (2009) Valentin

Ar trebui sa luam si in calcul ca in alea x minute, care pot fi 2, pot fi 5, pot fi x0 minute daca e vreun accident si nu esti anuntat, in pasaj poate fi bara la bara (la orele cele mai aglomerate, in mod special directia spre Basarab, nu e placut si nici sanatos sa respiri atatea particule PM XY, mai dai de cateva masini cu DPF off si ajungi la spital cu probleme respiratorii (evident, glumesc). E nevoie de o statie izolata fonic, cu ventilatie, iluminat LED, lifturi(?), etc. ca sa fie o statie demna de 2021, fie vorba intre noi, as miza si pe o rulanta pe langa scarile fixe, da' ne intindem prea mult.

 


Stația de tramvai Pasajul Victoriei andreiiul

Statia trebuie sa fie inchisa si cu ventilatie trasa de la nivelul strazii. Degeaba pui ventilatie daca trage aerul din pasaj. Stim bine ca STB nu prea tine la mentenanta si daca tragi doar din pasaj poti sa ai mama filtrului daca nu il schimbi la timp.
De asemenea pt a pastra cat de cat un astept civilizat la interior trebuie implementat un sistem de control acces pe baza cardului STB astfel incat acea incinta sa nu devina loc de nani nani pt oamenii strazii.

 


Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei shoppy

Inseamna ca normativele pentru pasaje ori sunt proaste ori nu se aplica.
Cum intra tramvaiul intr-o statie "inchisa"?

 


Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei andreiiul

Prin statie inchisa inteleg o statie cu refugiul inchis si izolat de mediul exterior. Accesul sa se faca prin card STB iar iesirea prin apasarea unui buton. Normal ca trebuie sa existe si peron ramas "in aer liber" pt a facilita accesul in si din tramvai si pt cei claustrofobi sau care nu vor sa stea in refugiul izolat.

 


Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei Valentin

Accesul controlat se poate face la capatul scarilor fixe (capatul de sus), se poate crea o zona tip "acces" ca la metrou, validezi cartela si cobori, fie vorba de rulante/fixe/lift, fie vorba intre noi la iesire se poate implementa sistemul de la metrou cu usi automate (acum, se poate lua exact acelas tip de porti). Nu cred ca e cineva suficient de nebun sa coboara in Pasaj de pe o parte sau de pe alta (si la ce rost daca oricum in capete se afla statii "gratuite" din acest punct de vedere), sa zicem ca poate mai "coboara" pietoni din masinile din pasaj daca e sa vorbim de aglomeratie (desi si aici probabilitatea e extrem de redusa) de aici rezulta ca un acces demn de secolul 21 (care se poate face similar ca cele de la metrou, doar ca putin mai lungi, de ex. castravetele de la Eroilor M5) si ai cam rezolvat problema, bine, se poate "proteja" suplimentar intrarea cu o firma de securitate, etc.
Intr-adevar, statia nu poate fi 100% etansa, dar cat tine de peroane, se poate realiza o izolatie fonica, estetica, iar impreuna cu o ventilatie corecta, statia ar putea deveni un concept interesant, in mod special din prisma ideii de acces controlat.

 


Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei bogdan5ful

Am văzut acest post, dar nu prea înțeleg ceva. Stația de tramvai se vrea ÎN pasajul Victoria între stațiile Doctor Felix și Pasaj Victoria(lângă str. Mexic)? Care ar fi utilitatea stației dacă nu este legată cu metroul? Știu că pe partea cu Guvernul sunt 2 scări care duc în pasaj, la nivelul mașinilor, dar care duc nicăieri pentru că spre  Banu Manta nu există încă 2 scări pentru urcare. Despre o stație de tramvai (eventual separată prin geam, plastic whatever și cu aerisire din afara pasajului) vorbiți? Dacă așa este, nu ar trebuie încă o pereche de scări și spre Banu Manta sau există și nu le-am remarcat eu?

 


Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei andrei11

1) Stația de tramvai da, este fix în pasaj. Spre guvern, nu spre Banu Manta. Pasajul e foarte lung, vreo 250 metri, o stație de tramvai e mult mai scurtă.
2) Ce, ți-e lene să urci la suprafață și să cobori la M 2 ?  Sau viceversa.  O legătură M 1 / tramvai ( sau viceversa ) nu e logică.
3) Dacă vrei s-o iei spre Banu Manta, tot așa, ți se pare greu să ieși pe scări la guvern să subtraversezi Lascăr Catargiu și apoi să traversezi  celelalte artere spre Banu Manta ?  Și oricum  și acum ai o stație la intersecția cu dr Felix.
4) Da, discuția este despre stația de tramvai din Pasajul Victoria.
5) Singurele scări sunt cele de la guvern.
6) N-ai prins stațiile de tramvai din pasajele  Obor / Muncii ?

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei Tom

Cand esti tanar, spui ca altora le e lene sa urce niste scari. Dupa o varsta, nu se mai pune problema lenei, dar vor veni altii mai tineri care vor pune intrebarea asta.
O legatura metrou/tramvai, daca tehnic este posibila, este oricand binevenita. Iar subtraversarea de la Lascar Catargiu mi se pare destul de stramta pentru traficul pietonal de acolo, insa aceasta statie nu are legatura cu asta si nici nu va rezolva problema de acolo.
Oare problema ventilatiei a dus la desfiintarea statiilor subterane de la Obor si Muncii? Eu teoretic le-am prins, dar nu am ajuns niciodata sa le vad. Nu cred povestea ca din cauza unei crime s'au desfiintat acele statii. De aia s'a auzit, dar de persoane carora li s'a facut rau pe peron nu prea se vorbea in perioada aceea. Traficul, desi incomparabil mai mic ca acum, era si atunci aglomerat, iar poluarea de la masinile vremii era si ea destula, mai ales de la masinile mari.

 


Re: Stația de tramvai Pasajul Victoriei cris_m

Este nevoie de aceasta statie pentru ca distanata dintre Doctor Felix si Pasaj Victoria este de 950m, o distanta enorma pentru tramvai. Da, intr-adevar, pana nu va avea legatura si cu metroul nu va fi atat de utila pe cat s-ar vrea, dar treptat cu siguranta va castiga popularitate.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422359 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use