Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționale

 

Topic: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna

41 posts, 7653 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna andrei11

Articolul

S-a semnat contractul pentru Pasajul Drajna, peste M800, ce va fi construit de Arcada Company

”Încă o veste bună: astăzi s-a semnat contractul pentru pasajul de la Drajna peste DN3A Lehliu-Fetești și magistrala de cale ferată București-Constanța. Astfel, vom scăpa de cozile la trecerea la nivel cu calea ferată și timpii mari de așteptare pe relația Slobozia – autostrada A2 – Călărași. Proiectul are o lungime de 2,7 km pe traseu nou, dintre care pasajul propriu-zis are o lungime de aprox. 300 de metri. Termenul contractual: 6 luni proiectare + 18 luni execuție, dar avem promisiunea constructorului că va face toate eforturile pentru a finaliza în avans față de termen”...
Cine vrea să citească tot articolul îl găsește la adresa indicată.
2021-02-17_14-11-14.jpg (263.74 KB; downloaded 3982 times)

 


Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna orex

Lucrările pentru construirea Pasajului de la Drajna peste linia de tren Bucureşti – Constanţa încep în octombrie. Bariera de la Drajna se pune de zeci de ori pe zi iar cozile se întind pe mai mulţi kilometri
Lucrările pentru construirea pasajului suprateran de la Drajna peste Magistrala feroviară Bucureşti – Constanţa vor începe în octombrie, a anunţat astăzi, pe şantierul Podului suspendat de la Brăila, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă. Contractul pentru proiectarea şi execuţia pasajului de la Drajna a fost semnat în februarie cu antreprenorul Arcada din Galaţi pentru 98 de milioane de lei, fonduri europene iar termenul de execuţie este de 18 luni. Traseul are o lungime de 3 kilometri din care pasajul denivelat 305 metri.
Bariera de la Drajna se pune de zeci de ori pe zi iar cozile care se formează pe DN 21 Slobozia – Călăraşi se întind pe mai mulţi kilometri. Este o rută foarte circulată mai ales în sezonul estival pentru că asigură legătura judeţelor din Moldova cu Autostrada Soarelui. Constructorul are experienţă în lucrări feroviare pe care le-a realizat la termen deci cozile de la Drajna ar trebui să fie istorie într-un an şi jumătate, a explicat Drulă :
,,Se închide des bariera, este cea mai circulată magistrală. Este finalizată proiectarea, săptămâna viitoare va fi aprobat proiectul tehnic, sper ca săptămâna viitoare să fie aprobat în şedinţa de Guvern şi proiectul pentru exproprieri. Este un drum nou pe la Drajna paralel cu Drumul Naţional existent. Lucrările încep în octombrie, constructorul este din Galaţi şi a mai realizat lucrări pentru Ministerul Transporturilor, la termen aşa că lucrările încep efectiv în octombrie. “ a anunţat astăzi, ministrul Drulă.
Pentru acest pasaj cu o lungime de 305 metri, Ministerul Transporturilor a prezentat un proiect de Hotărâre de Guvern pentru aprobarea amplasamentului lucrării de utilitate publică naţională ,,Pasaj denivelat superior pe DN 21 la km. 105” şi exproprieri suplimentare pentru încă 38 de imobile. Pasajul va fluidiza circulaţia şi va reduce costurile, explică ministerul de resort în Nota de Fundamentare : ,, Amenajarea unui pasaj rutier în lungul DN 21, peste calea ferată București – Constanța și peste intersecția cu DN 3A este impusă de necesitatea îmbunătățirii condițiilor de circulație pentru traficul de tranzit în legătură cu municipiul Slobozia, cu zona Brăila – Galați, cu județul Tulcea, Ucraina și Republica Moldova și cu autostrada A2 (zona nodului Drajna). Prin implementarea unui astfel de proiect se urmărește fluidizarea traficului rutier în zonă, asigurarea unor condiții de circulație normale, diminuarea poluării atmosferice, creșterea siguranței circulației, respectiv reducerea costurilor utilizatorilor.
Realizarea pasajului rutier pe DN 21 peste calea ferată va îmbunătăți pe viitor condițiile de circulație, necesitatea realizării investiției fiind justificată de:
creșterea constantă a traficului în ultimii opt ani, pe sectorul de drum național DN 21 cuprins între Slobozia și DN 3A și atingerea/ depășirea nivelului de serviciu admisibil (D) în următorii 15 ani;
încadrarea sectorului DN 21 între km 90+750 ÷ km 107+210 în clasa tehnică II (însoțită de recomandarea adoptării măsurilor de sporire a capacității de circulație la 4 benzi);
-sporirea siguranței circulației în zona traversării la nivel a căii ferate și a intersecției cu DN 3A, în contextul în care DN 3A constituie principala alternativă de circulație în cazul închiderii sau devierii traficului de pe Autostrada A2;
intensificarea preconizată a traficului feroviar pe Magistrala feroviară 800 București – Constanța.” notează Ministerul Transporturilor.
Constructorul ARCADA este un antreprenor specializat în lucrări de artă, a realizat linia de Tren Gara de Nord- Aeroport Otopeni şi a refăcut sistemul de poduri feroviare de la Feteşti- Cernavodă.

 


Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna shoppy

Drajna este pe langa Valenii de Munte, acolo este Drajna Noua sau Dragalina.

 


Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna orex

Si de cate ori ai sesizat autoritatile despre inadvertenta asta din 2004?
Iti exemplific ca si-n 2018 CNAIR, la 14 ani de la inaugurare, la fel de succint se vorbea despre Drajna...
A 2 Fetesti Drajna 2018.png (417.13 KB; downloaded 3794 times)

 


Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna subway guru

O fi dar acum au secretar de stat un proaspat absolvent de la geografie, ar trebui sa stie chiar daca la sosele, poduri si cai ferate nu are habar!
Mai e un geograf mare sef de tarla si prin directiile MT, la fel de bine pregatit, care a pupat in fund tot ce se putea pupa de la guvernarea Ciolos si pana in prezent.
:bleah:  :bleah:  :bleah:

 


Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna orex

In spatele ministrului e ”vreo” 6 (sase) domni. De unul ai auzit si tu, ca-i mai vocal, de ceilalti, n-as crede, decat daca-ti sunt cumva vecini! :rofl:  :bere:

 


Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna subway guru

Vocal nu inseamna competent
De ce oare nu sunt in stare sa publice un CV???

 


Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna subway guru

Iti mai amintesti ce promiteau si trambitau in campanie?
Pe atunci spuneau ca vin cu oameni competenti si capabili nu cu guralivii lor vocali si guresi dar total nepriceputi!
Eu inca astept sa se tina totusi de cuvant…

 


Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna orex

N-au asa ceva, oameni competenti, de pe o magistrala ”stock” se intampla atatea ”comicarii”! :headbash:  

 


Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna subway guru

E scamatorie, deocamdata insa din joben in loc de iepurasi au scos numai fazani!…si ma refer la toti, nu doar la unii.
:rofl:

 


Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna orex

E ”buni ” fazanii, asta daca stii cum sa ”scuipi” alicele! ;)

 


Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna subway guru

Trebuie obligatoriu fezandati!  :rofl:

 



Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna orex

Constructorul Arcada s-a angajat să deschidă pasajul de la Drajna până la finalul anului, cu 6 luni înainte de termen. Șoferii așteaptă zeci de minute la bariera de tren de pe linia București-Constanța
Pasajul suprateran de la Drajna pe care îl construiește firma Arcada ar urma să fie terminat și deschis până la finalul anului, cu 6 luni înainte de termen, lucrările în teren avansând într-un ritm susținut, potrivit secretarului de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu care a verificat marți, șantierul podului peste linia de tren București-Constanța. Contractul pentru proiectarea și execuția pasajului suprateran de la Drajna, pe DN 21 Slobozia – Drajna – Călărași a fost semnat în februarie 2021 (în mandatul fostului ministru Cătălin Drulă) cu antreprenorul român Arcada pentru aproape 100 de milioane de lei, iar termenul de execuție este de 18 luni. Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pe 14 decembrie 2021, iar în februarie a fost predat amplasamentul lucrării.
Noul drum între Autostrada Soarelui și DN 21 Slobozia -Brăila va avea o lungime de 2,7 kilometri din care pasajul propriu-zis are 305 metri lungime, a explicat Scrioșteanu : ,, Ritm susținut pe șantierul pasajului denivelat superior DN 21 Drajna. Dintre cei 214 piloți necesari pasajului, s-au forat, armat și turnat deja 46%, adică 98 de piloți. De asemenea, până acum s-au executat 77% dintre coloanele de balast necesare consolidării terenului de fundare, respectiv 1518 dintre cele 1969 de coloane. Acestea au diametrul de 500 de mm și adâncimea de 9m. Au fost realizate toate cele 165 de grinzi prefabricate din beton necesare pasajului. Este vorba despre realizarea unei supra-traversări pe DN21, cu o lungime de 2,7 km, iar pasajul propriu-zis se va întinde pe 305 m. Pasajul va traversa totodată și DN 3A Lehliu – Fetești, drum național paralel cu CF 800. Pasajul de la Drajna va fi parte integrantă a viitorului drum TransRegio (TR ISTER) Brăila-Slobozia-Călărași-Chiciu, de aproximativ 142 km, din care 35 de kilometri sunt pe teritoriul județului Ialomița. Valoarea investiției este de peste 98 milioane de lei, fără TVA, din fonduri externe nerambursabile, iar termenul de execuție este de 1 an și jumătate. Dar, încă de la desemnarea companiei câștigătoare, am discutat cu conducerea Arcada, care și-a asumat că va realiza pasajul înainte de termenul prevăzut în contract.” a transmis Scrioșteanu după verificarea pe șantier.

Totuși, potrivit datelor CNAIR, stadiul fizic al pasajului este de doar 4 %, iar termenul contractual este septembrie 2023, ordinul de începere fiind emis la jumătatea lunii martie.

 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări la drumuri naționale  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422359 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use