Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționale

 

Topic: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna

41 posts, 7656 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options


Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna orex

Lucrările la Pasajul de la Drajna aveansează într-un ritm foarte bun
Până acum au fost executate toate cele 1.969 de coloane de balast necesare consolidării terenului de fundare. Acestea au diametrul de 500 de mm și adâncimea de 9 m.
Au fost forați, armați și turnați 75% dintre piloții necesari pasajului, adică 161 din totalul de 214 piloți.
Au fost realizate 66% dintre radierele și elevațiile necesare pasajului. Este vorba despre 8 radiere, din totalul de 12 și de 8 elevații dintre cele 12 necesare.
Au fost montate 60 dintre cele 165 de grinzi prefabricate din beton, adică 37%.  Toate celelalte grinzi au fost produse și aduse în șantier.
Se lucrează, în continuare, la îmbunătățirea terenului de fundare cu lianți hidraulici și se fac umpluturi din material coeziv.
Continuă lucrările de relocare a rețelelor de telecomunicații, a rețelelor de transport petrol și a conductelor de apă.

 







Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna orex

“Elaborare Studiu de Fezabilitate si realizare documentatie tehnica pentru Autorizatia de Construire (P.A.C.) pentru obiectivul de investitii TransRegio Braila – Slobozia –Drajna – A2 si Chiciu - Drajna”
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, aelaborat și  depus, in data de 13.09.2022 Cererea de Finanțare pentru proiectul “Elaborare Studiu de Fezabilitate si realizare documentatie tehnica pentru Autorizatia de Construire (P.A.C.) pentru obiectivul de investitii TransRegio Braila – Slobozia –Drajna – A2 si Chiciu - Drajna” in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, OS 2.2 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - sprijin pregatire proiecte de investitii, Operatiunea- Cresterea accesibilitatii zonelor cu o conectivitate redusa la infrastructura rutiera a TEN-T.

Obiectivul general al proiectului este sustinerea dezvoltarii economice sustenabile plecand de la asigurarea unei infrastructuri corespunzatoare. In prezent, pe cea mai mare parte din retea, drumurilor care deservesc coridoare Pan Europene de transport, inclusiv TENT CORE si Comprehensive, in solutia existenta, nu li se asigura capacitati de circulatie corespunzatoare si nici conditii optime de siguranta la nivelul desfasurarii circulatiei rutiere.

Rezultatul asteptat va fi preluarea fluxurilor majore care tranziteaza zona în scopul fluidizarii traficului prin reducerea timpului de transport, diminuarea blocajelor rutiere, devierea traficului greu, reducerea accidentelor rutiere.

Obiectivul specific proiectului este elaborarea Studiului de Fezabilitate si a documentatiei tehnice pentru Autorizatia de construire.

Valoarea totală a proiectului este de 24.490.260,00 lei și va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala – 17.578.646,00 lei, 15% contributia proprie – 3.102.114,00 lei, diferenta pana la valoarea totala a proiectului reprezentand cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 14 luni.

Cod proiect 155212.

 



Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna orex

𝗟𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗲 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗗𝗿𝗮𝗷𝗻𝗮 𝘀𝘂𝗻𝘁 𝗶𝗻 𝗮𝘃𝗮𝗻𝘀 𝗳𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝗴𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰𝘂𝗹 𝗮𝘀𝘂𝗺𝗮𝘁 𝗱𝗲 𝗮𝗻𝘁𝗿𝗲𝗽𝗿𝗲𝗻𝗼𝗿
Au fost armate, cofrate și turnate toate antretoazele necesare pasajului.

Se lucrează la cofrarea, armarea și betonarea plăcii de suprabetonare necesară pasajului, iar săptămâna aceasta se va finaliza suprastructura acestuia.
Se lucrează la montarea dispozitivelor de rost necesare pasajului.
Continuă lucrările, la partea de drum, cu umpluturi din material coeziv și aprovizionarea cu piatră spartă.
Continuă lucrările de relocare a rețelelor de energie electrică, a rețelelor de transport petrol și a conductelor de apă.
Reamintesc faptul că amplasamentul acestei lucrări a fost predat constructorului la data de 11 ianuarie, anul acesta.

Este vorba despre realizarea unei supratraversări pe DN21, cu o lungime de 2,7 km, iar pasajul propriu-zis se va întinde pe 305 m. Pasajul va traversa totodată și DN 3A Lehliu – Fetești, drum național paralel cu CF 800.
Pasajul de la Drajna va fi parte integrantă a viitorului drum TransRegio (TR ISTER) Brăila-Slobozia-Călărași-Chiciu, de aproximativ 142 km, din care 35 de kilometri sunt pe teritoriul județului Ialomița.

Valoarea investiției este de peste 98 milioane de lei, fără TVA, din fonduri externe nerambursabile, iar termenul de execuție este de 1 an și jumătate. Dar, încă de la desemnarea companiei câștigătoare, am discutat cu conducerea Arcada, care și-a asumat că va realiza pasajul înainte de termenul prevăzut în contract.

𝗗𝗮𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗺𝗲𝗻𝘁𝗶𝗻𝗲 𝗿𝗶𝘁𝗺𝘂𝗹 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹, 𝗮𝗰𝗲𝗮𝘀𝘁𝗮 𝘃𝗮 𝗳𝗶 𝗼 𝗮𝗹𝘁𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗲 𝘃𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮 𝗶𝗻𝗮𝗶𝗻𝘁𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗲𝗻.

 



Re: DN21 Călărași - Slobozia: Pasaj peste M800 și DN3A la Drajna orex

𝗔𝘀𝗳𝗮𝗹𝘁 𝗽𝗲 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗗𝗿𝗮𝗷𝗻𝗮
✅️ A fost realizată hidroizolația pe placa de suprabetonare a pasajului
✅️ A fost așternut primul strat de asfalt peste structura pasajului.
✅️ Se execută sfertul de con aferent Culeei 2.
✅️ Se execută lucrări de așternere piatră spartă pe drumurile de legătură.
✅️ Se lucrează la amenajarea platformelor necesare execuției rigolelor pentru asigurarea scurgerii apelor.
✅️ Se execută bazinele de retenție a apelor pluviale.
Se lucrează la cuplarea conductei de apă diametru 1000 mm Fir I.
✅️ Se execută săpăturile necesare montării cablurilor și fundațiile pentru stâlpii de iluminat.
✅️ Continuă lucrările de relocare a rețelelor de energie electrică.

⚠️ Reamintesc faptul că amplasamentul acestei lucrări a fost predat constructorului la data de 11 ianuarie 2022.

ℹ️ Este vorba despre realizarea unei supratraversări pe DN21, cu o lungime de 2,7 km, iar pasajul propriu-zis se va întinde pe 305 m. Pasajul va traversa totodată și DN 3A Lehliu – Fetești, drum național paralel cu CF 800.

ℹ️ Pasajul de la Drajna va fi parte integrantă a viitorului drum TransRegio (TR ISTER) Brăila-Slobozia-Călărași-Chiciu, de aproximativ 142 km, din care 35 de kilometri sunt pe teritoriul județului Ialomița.

ℹ️ Valoarea investiției este de peste 98 milioane de lei, fără TVA, din fonduri externe nerambursabile, iar termenul de execuție este de 1 an și jumătate. Dar, încă de la desemnarea companiei câștigătoare, am discutat cu conducerea Arcada, care și-a asumat că va realiza pasajul înainte de termenul prevăzut în contract.

𝗗𝗮𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗺𝗲𝗻𝘁𝗶𝗻𝗲 𝗿𝗶𝘁𝗺𝘂𝗹 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹, 𝗮𝗰𝗲𝗮𝘀𝘁𝗮 𝘃𝗮 𝗳𝗶 𝗼 𝗮𝗹𝘁𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗲 𝘃𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮 𝗶𝗻𝗮𝗶𝗻𝘁𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗲𝗻.

PS
Daca era informat la timp, domnul secretar de stat ar fi aflat ca primul strat de asfalt era, deja, asternut de peste o luna! :yes:

 



Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări la drumuri naționale  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422385 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use