Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Propunere extindere Băneasa-Piața Presei (linie de tramvai)

34 posts, 7701 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) Valentin

O sa studiez o posibila continuare catre Complex Baneasa, cel mai probabil ca solutia e tot pe laterale, cel mai probabil tramvaiul coborat la o cota inferioara fata de trotuar/sosea. Pe acel spatiu liber, care exista si acum as fi facut P&R-ul si capatul liniilor de tramvai, s-ar putea corela cu statia de metrou, dar intr-adevar, cum zice si Andrei, ar fi cam departe de toate, dar nu stiu cat de dispusi sunt cei de la complex sa renunte la cateva locuri bune de parcare. Capatul actual de autobuze ar putea fi mai degraba capatul liniilor de tramvai, facut "P&R", dar ar merge si o statie de tramvai la iesirea din statia Tokyo. In fine, aici vorbim deja de detaliu, dar sigur exista solutii sa continui linia spre Complex.

Si daca as fi rau ( in sensul de visator ), am putea face linia fara catenara, dar asta presupune tramvaie noi si scumpe, bine, daca tot faci fara catenara, ai putea bine mersii sa convertesti toata linia 41/5 la acel sistem.

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) subway guru

Daca pui pe harta pasajul rutier si metroul plus zona protejata din jurul aerogarii ajungi rapid intr-un impas fara iesire.

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) ByOnu

Valentin wrote:
...ai putea bine mersii sa convertesti toata linia 41/5 la acel sistem.


De ce ai face asta? Ma uit la Tours (FR). E << wireless >> doar in zona de interes (zona centrala in cazul lor), in rest e cu catenara.

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) Valentin

Exageram si eu, evident ca se poate face doar pe zona de interes.

Guru, nu sunt in masura sa cunosc ce presupune acea zona protejata, n-am experienta ta, dar mai exact care este problema? Interferente, pericol de accidente, dimensiuni de gabarit , sau pur si simplu e un spatiu delimitat, gandit de cineva la un moment dat si nimeni sa nu indrazneasca sa se atinga de el? Nu se poate realiza un "studiu" de coexistenta, sau ceva asemanator de asa natura incat sa se studieze posibilele probleme? Daca eliminam solutia "catenara", care ar mai fi problema?
Bine, acuma, nu stiu unde sa gasesc acea limita de protectie, dar nu se poate muta trotuarul spre dreapta (sens Baneasa - Tokyo) si linia sa fie unde este acum trotuarul, intre banda 1 si trotuar?

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) subway guru

Eu ti-am spus ce probleme am intalnit la proiectarea M6.1, crezi ca e mai usor cu linie dubla de tramvai?
Crede-ma ca nu e! Ba chiar din contra!

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) andrei11

Eu nu înțeleg de ce e așa de complicat.
2021-04-05_15-35-12.png (669.03 KB; downloaded 2341 times)

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) subway guru

S-ar parea ca nu vrei sa intelegi multe...cariocile sa traiasca!
:rofl:
Incearca sa conturezi un profil longitudinal si mai vorbim!
:bere:

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) andrei11

Nici tu ! Să nu-mi spui că la nivelul anului 2021 - 2023 -  etc  nu se poate izola un tunel de tote radiațiile posibile și imposibile.
Acceptă și alte variante decât cele de pe vremea Răscoalei din 1907 !

Traian Vuia a fost un inventator român, pionier al aviației mondiale. În data de 18 martie 1906, a realizat unul din primele zboruri autopropulsate cu un aparat mai greu decât aerul.

Profil longitudinal cu ceva secțiuni transversale imediat, nicio problemă ! O să apară !

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) subway guru

Eu sunt deschis la orice propunere cat de cat realista si fezabila, n-ai decat sa gandesti asa ceva in loc sa debitezi baliverne!
Si nu uita sa pui si un plan de situatie cu traseul...

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) Valentin

Am incropit si eu un traseu, evident la nivel de carioca, presupune expropieri + ceva demolari a unor case, am ales si 2 optiuni, evident una mai buna si una mai proasta. Linie dubla de tramvai pe tiparul a ceea ce avem pe Str. Progresului, doar ca greentrack. Evident, e la nivel de principiu, dar pot sa stau sa detaliez daca e o optiune.  :lol:
Screenshot (224).png (1.24 MB; downloaded 2303 times)

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) andrei11

Da, foarte bine, o să schițez o idee, dar durează puțin. O mică problemă este pe B-dul Aerogării - pentru a introduce tramvaiul în pământ ne trebuie o lățime cam de 7 metri, am ceva în cap. Dacă funcționează bine, dacă nu, nu. Nu e nicio supărare.
Zilele astea o să vin cu niște desene. Oricum carioci se găsesc destule și pe net sunt chiar moka.   :rofl:
:bere:
Valentin,  ca idee, pe partea dreaptă.
Linia 2 metri sub nivelul străzii, 3 metri deasupra. 3 metri sunt cam înălțimea standard a unei camere de bloc. Și nu ne încurcăm nici de metrou. ( Cam tot pe acolo va trece și metroul, dar evident la o altă adâncime ).
Idee.jpg (1.54 MB; downloaded 2289 times)

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) ByOnu

Asta e una din datile cand Andrei11 are dreptate! :bere:

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) punmeister

Se poate face asta usor si fara Alstom APS.

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) subway guru

ByOnu wrote:
Asta e una din datile cand Andrei11 are dreptate! :bere:

Vax, acolo in fata aerogarii e statia de metrou!
De cate ori trebuie sa va zguduie cineva ca sa va treziti din visuri la dura realitate???
Nu sunteti in stare sa determinati PMB sa reabiliteze in totalitate linia pana la Cocosatu dar va lansati in propuneri fantasmagorice bune la nimic.

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2292 forum members have written 421600 posts in 5252 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use