Topic: M5.2 (Eroilor - Piața Iancului): Discuții generale înainte de începerea lucrărilor
135 posts, 29404 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Corect, Costin, sigur este un macaz la Univeritate.
Ce mi se pare interesant este ca se duc cu aproape 4m mai jos la Calea Mosilor cu prima linie, ajungand la -22m cu a doua linie. Asta inseamna ca M7 va fi de adancime mare sau au adancit cu 4m ca M7 sa treaca pe deasupra ?
Si corespondenta pietonala va fi interesanta.
Corect, Costin, sigur este un macaz la Univeritate.
Ce mi se pare interesant este ca se duc cu aproape 4m mai jos la Calea Mosilor cu prima linie, ajungand la -22m cu a doua linie. Asta inseamna ca M7 va fi de adancime mare sau au adancit cu 4m ca M7 sa treaca pe deasupra ?
Si corespondenta pietonala va fi interesanta.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
cris_m
Cred ca va fi tunel 1 M5, tunel M7, tunel 2 M5. De la tunel 1 cobori, de la tunel 2 urci pentru a ajunge la M7. Eu cel putin asa vad lucrurile.
Cred ca va fi tunel 1 M5, tunel M7, tunel 2 M5. De la tunel 1 cobori, de la tunel 2 urci pentru a ajunge la M7. Eu cel putin asa vad lucrurile.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Pentru zona centrala a M5 s-au studiat numeroase variante de solutii constructive dar nimic nu e batut in cuie pana ce nu apare proiectul tehnic pe baza caruia se va face licitatia de executie, asa ca nu e cazul sa ne infierbantam in mod pripit.
Pentru zona centrala a M5 s-au studiat numeroase variante de solutii constructive dar nimic nu e batut in cuie pana ce nu apare proiectul tehnic pe baza caruia se va face licitatia de executie, asa ca nu e cazul sa ne infierbantam in mod pripit.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Mie îmi place la nebunie treaba asta, ca studiem "numeroase" variante, ne sucim, ne învârtim, revenim de unde am plecat, mai facem o floricica, etc, când "peisajul si datele din teren nu se schimba deloc. Atunci de ce mergem in guvern si aprobam povesti ? Trebuie sa ne hotăram asupra unei soluții, o batem in cuie si abia apoi sa mergem sa obținem toate aprobările.
Este clar si trebuia sa fie clar de la început ca la M5 nu avem decât 2 soluții viabile :
- excavație deschisa cu galerie simpla suprapusa sau dubla.
- tunel suprapus
Lățimea tramei stradale si starea clădirilor nu permite altceva.
Mie îmi place la nebunie treaba asta, ca studiem "numeroase" variante, ne sucim, ne învârtim, revenim de unde am plecat, mai facem o floricica, etc, când "peisajul si datele din teren nu se schimba deloc. Atunci de ce mergem in guvern si aprobam povesti ? Trebuie sa ne hotăram asupra unei soluții, o batem in cuie si abia apoi sa mergem sa obținem toate aprobările.
Este clar si trebuia sa fie clar de la început ca la M5 nu avem decât 2 soluții viabile :
- excavație deschisa cu galerie simpla suprapusa sau dubla.
- tunel suprapus
Lățimea tramei stradale si starea clădirilor nu permite altceva.
- subway guru
-
Posted:
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
aztec
Se fac numeroase calcule, se studiază variante nenumărate, se dezbate și analizează .
Se alege varianta cea mai ieftina posibilă din cele aplicabile.
Se fac numeroase calcule, se studiază variante nenumărate, se dezbate și analizează .
Se alege varianta cea mai ieftina posibilă din cele aplicabile.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Bine ca se fac calcule și se "studiaza" de prin 1990. Rezultatele concrete sunt cele pe care le vedem. Amânări, întârzieri și răzgândiri. La planuri și "studii" nu ne intrece nimeni. Mai prost stam cu rezultatele...
Bine ca se fac calcule și se "studiaza" de prin 1990. Rezultatele concrete sunt cele pe care le vedem. Amânări, întârzieri și răzgândiri. La planuri și "studii" nu ne intrece nimeni. Mai prost stam cu rezultatele...
- aztec
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
@subway guru
Pe o latime de cca. 21 m nu poti face decat atat, ce ai fi facut si tu! Totul e sa prinda contur si sa se edifice odata M5.2! Are cineva sange-n instalatie sa se apuce de treaba asta ”cotoioasa”?
Ca sa se edifice si peroane, in aceste statii, circumferinta TBM-ului trebuie sa fie una cu diametrul minim de 10 m, n-as crede ca se recurge la una de 14,4 m!
O sa arate ceva de genul asta...
@subway guru
Pe o latime de cca. 21 m nu poti face decat atat, ce ai fi facut si tu! Totul e sa prinda contur si sa se edifice odata M5.2! Are cineva sange-n instalatie sa se apuce de treaba asta ”cotoioasa”?
Ca sa se edifice si peroane, in aceste statii, circumferinta TBM-ului trebuie sa fie una cu diametrul minim de 10 m, n-as crede ca se recurge la una de 14,4 m!
O sa arate ceva de genul asta...
Statie de metrou Madrid.png (837.25 KB; downloaded 2590 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Te înșeli, TBM - ul va fi unul clasic, de 6,5 metri ! Vor fi două, întâi se va săpa tunelul inferior apoi cel superior. ( N-am spus-o eu, a spus-o guru ). Stațiile vor fi construite - toate - clasic, în săpătură deschisă, cu peroane suprapuse.
Există o singură stație construită cu TBM - ul de 9 metri, M 4 / Stația Basarab peronul spre Gara de Nord 2.
Ascultă-i pe cei mai experimentați, adică pe guru.
Ăsta-i peronul de la Basarab, nu trebuia să cauți un exemplu din străinețuri.
O chestie interesantă este la metroul moscowit, stații săpate cu 3 TBM - uri ( ) Vezi că e net-ul plin de poze din Moscova !
Te înșeli, TBM - ul va fi unul clasic, de 6,5 metri ! Vor fi două, întâi se va săpa tunelul inferior apoi cel superior. ( N-am spus-o eu, a spus-o guru ). Stațiile vor fi construite - toate - clasic, în săpătură deschisă, cu peroane suprapuse.
Există o singură stație construită cu TBM - ul de 9 metri, M 4 / Stația Basarab peronul spre Gara de Nord 2.
Ascultă-i pe cei mai experimentați, adică pe guru.
Ăsta-i peronul de la Basarab, nu trebuia să cauți un exemplu din străinețuri.
Basarab M 4.jpg (171.8 KB; downloaded 2554 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
Nu te contrazic, nici pe @subway guru .
Dar n-o sa fie cu TBM de 6,5 m ”soto”, ca n-are cum sa se edifice si peron!
Nu te contrazic, nici pe @subway guru .
Dar n-o sa fie cu TBM de 6,5 m ”soto”, ca n-are cum sa se edifice si peron!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Peroanele vor fi construite în săpătură deschisă, pereți mulați, fundații, nivelul inferior, superior, vestibul, accesuri, tot tacâmul. Însuși guru a precizat că TBM -urile vor tranzita stațiile fără să monteze bolțari, așa cum s-a întâmplat și pe M 5.1 !
Ai fost vreodată la stația Pantelimon / M 1 ?
Așa va arăta un peron.
Celălalt va fi deasupra sau dedesubtul lui. ( Nivelul minus 3 un peron, nivelul minus 2 alt peron. La minus 1 va fi vestibulul cu turnicheți, etc. Scări, rulante, lifturi, etc.
Peroanele vor fi construite în săpătură deschisă, pereți mulați, fundații, nivelul inferior, superior, vestibul, accesuri, tot tacâmul. Însuși guru a precizat că TBM -urile vor tranzita stațiile fără să monteze bolțari, așa cum s-a întâmplat și pe M 5.1 !
Ai fost vreodată la stația Pantelimon / M 1 ?
Așa va arăta un peron.
Pantelimon.jpg (44.02 KB; downloaded 2532 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Ia doua farfurioare si joaca-te cu ele pe masa!
Bingo!
P.S. Se poate imagina si cu boltari ca la Parc DT.
Ia doua farfurioare si joaca-te cu ele pe masa!
Bingo!
P.S. Se poate imagina si cu boltari ca la Parc DT.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Vezi că în stațiile suprapuse o direcție va fi cu "peron stânga" iar cealaltă direcție va fi cu "peron dreapta"
Vezi că în stațiile suprapuse o direcție va fi cu "peron stânga" iar cealaltă direcție va fi cu "peron dreapta"
📖 Pagination options