Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Extinderea rețelei fir-contact de troleibuz a STB

12 posts, 3477 views
  • V2A
  • Posted:
  •  

Extinderea rețelei fir-contact de troleibuz a STB V2A

Proiect privind aprobarea cererii de finanțare și a devizului general estimativ, în vederea finanțării obiectivul de investiții „Modernizare stradă cu rețea de troleibuz pe mai multe tronsoane de infrastructură rutieră din Municipiul București”
Inițiator – Primarul General al Municipiului București
Comisii:
- Comisia economică, buget, finanțe și credite externe
- Comisia juridică şi de disciplină

http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/ ... 8/37.pdf
37.pdf
37.pdf (781.56 KB; downloaded 210 times)

Se propune extinderea rețelei de troleibuz pe următoarele străzi:
1) Șos. Mihai Bravu, între Pasajul Mihai Bravu si str. Baba Novac (5,1  km);
2) Bd. Metalurgiei - Șos. Berceni - Str. Dumitru Brumarescu (10,2 km);
3) Piața Unirii - Piata  Romană,  pe Bd.  Dimitrie Cantemir - Bd.  I. C. Brătianu  - Bd. Nicolae
Bălcescu - Bd. Magheru (5,5 km);
4) Str. Apusului, între Bd. luliu Maniu și Complex Apusului (1,1  km);
5) Piața Gării de Nord (0,45 km).

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB ADK

Dumitru Brumărescu, adică la IMGB Vulcan? o idee excelentă! Însă era mai bine dmpdv pe linia lui 141/220 via Metro, decât pe 125...

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB cris_m

Pai o sa fie... mai exact asa e extensia:
Extensie retea troleibuz Berceni.png (1.72 MB; downloaded 3822 times)

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB alexxd_31

Deci nimic despre 92 prelungit pana la Faur.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB ByOnu

Aia mai are rost? Ar dubla doar tramvai.

Scopul urmarit acum de PMB cred ca a fost acela de a extinde retelele in zonele cu grad redus sau inexistent de electrificare. Vedem Unirii - Romana, Str. Apusului, Piata Garii de Nord, retele pe care Asociatia Metrou Usor le propune de ani de zile, dar si surprize foarte placute de extindere in sud. Berceniul s-a extins, dar troleibuzul a ramas la nivelul anului 1989. Acum se extinde organic. Sper sa se alinieze planetele si sa le faca pe astea.

92 la FAUR mi se pare degeaba. Doar asa, sa mai plimbam troleibuzul pe undeva. Cred ca atat timp cat 311 va exista si face ceva oarecum similar, n-are justificare troleibuzul.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB ADK

Mai există rețeaua de pe bd. Nicolae Grigorescu? dacă da, atunci e posibil ca 92-ul să revină însă într-adevăr cam degeaba, chiar și dacă nu l-ar mai duce la Faur ci l-ar prelungi până la P-ța Titan tot nu cred că e o idee bună. E în plan să-l prelungească pe 70 la Republica. Important e acum să lege rețeaua din Berceni de cea din restul orașului, și evident s-o extindă. Așa și troleibuzele ar veni la ITP pe roțile lor. Totuși, înseamnă că în câțiva ani, liniile 73 și 74 vor pleca de la IMGB Vulcan la Gara de Nord (73) și Splaiul Unirii/Timpuri Noi (74) cum era propus, însă cred că ultima variantă va fi mai degrabă la Baba Novac.

 


Re: Extinderea rețelei fir-contact de troleibuz a STB bgd70

Exista reteaua, pana la intersectia cu Str. Liviu Rebreanu. O varianta pt. 92 ar fi sa circule mai departe pe Str. Bratarii. In zona s-au construit blocuri si inca se mai fac, intr-un viitor foarte apropiat va fi nevoie de o linie de transport si aici.

 


Re: Extinderea rețelei fir-contact de troleibuz a STB WT_fan06

Este adevărat, însă mă gândesc că mai rapidă și mai oportună ar fi prelungirea lui 330 în acest caz. Rețeaua de troleibuz aș vedea-o prelungită spre Granitul, în locul troleibuzelor cu autonomie propuse acum mai mult timp pentru linia 70. 🤔

 


  • D94
  • Posted:
  •  

Re: Extinderea rețelei fir-contact de troleibuz a STB D94

roșu-rețea nouă
verde-rețea existentă
mov-rețea în conservare
01.JPG (513.95 KB; downloaded 3198 times)
Erau mai demult mai multe discuții cu privire la capătul liniilor 65 și 97 din zona Pieței Romane. Vă înaintez o propunere pentru sistematizarea rețelei de troleibuz între Calea Dorobanți și strada Polonă prin mutarea sensului de mers înspre Piața Romană pe străzile Polonă și Mihai Eminescu. Astfel, troleibuzele care vin dinspre Piața Romană vor putea avea ca punct terminus strada Polonă. Culoarul dedicat poate fi trasat pe strada M.Eminescu, după eliminarea parcării din zonă.
Lungime rețea nouă:
Racord Piața Romană-Polonă:65m cale simplă
Racord Dacia-Polonă:25m cale simplă
Rețea buclă Polonă și Mihai Eminescu:450m cale simplă
De asemenea, se poate realiza un proiect comun cu dezvoltarea rețelei între Calea Victoriei și Piața Romană (500m cale simplă).

 


Re: Extinderea rețelei fir-contact de troleibuz a STB andrei11

Nu se acceptă din două motive:
- Pe Mihai Eminescu troleibuzele vor pierde timp la semaforul de la Dorobanţi. Porţiunea de la Polonă la Eminescu veşnic este plină de maşini  şi timpul în care e verde semaforul de la Dorobanţi pentru Eminescu e foarte scurt.
- Să pună mâna să proiecteze corect întoarcerea în rond la Piaţa Romană, tehnic este posibil 100 %.  Sunt << pastile >> în mijlocul bulevardului unde se pot "planta" câţi stâlpi doreşte inimioara ta.  Cine susţine altceva pe motiv că el e specialist şi are studii îl anunţ că sunt locuri de muncă în Obor în spate la mici /  grătare / cârnăciori, etc.
____________________
Off topic:
Nu se doreşte întoarcerea troleibuzelor  din Berceni sub Podul Mihai Bravu. Tehnic este posibil 110 % ( o  sută zece la sută ) şi tot aşa, blablabla - în spate la Piaţa Obor la mici şi bere.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Extinderea rețelei fir-contact de troleibuz a STB Utilizator anonim 2

De curiozitate, ce beneficii ar fi prin extinderea troleibuzului pe str. Apusului? Am cautat in urma dar nu am gasit nimic.
Ma gindesc la eventuala inlocuire a autobuzelor de pe linia 336 dar nu cred ca avem atitea troleibuze in stare de functionare incit sa asiguram aceeasi capacitate.

 


Re: Extinderea rețelei fir-contact de troleibuz a STB PTMZ

Fix acesta ar fi beneficiul, înlocuirea lui 336 sub forma unui troleibuz. Eventual completat de desființarea lui 61 ulterior (care îl dublează pe 336 și nu ar aduna foarte mulți călători de la Apusului la Master, având alternativa 62 pentru aceasta secțiune).
Situația actuală nu ar trebui să fie singura luată în calcul pentru extindere, deoarece proiectul este unul pe termen mediu, iar finalizarea ar trebui să aibă loc concomitent cu sosirea troleibuzelor cu autonomie prevăzute în buget, ceea ce ar permite redistribuirea troleibuzelor mai vechi pe 336 troleibuzificat fără utilizarea autonomiei (cel puțin în prima fază, până mai sunt contractate troleibuze cu autonomie).

 


Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422349 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use