Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Drumuri radiale

116 posts, 23808 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Drumuri radiale shoppy

Absolut ca sunt vocile majoritatii dar asta nu inseamna ca au dreptate, era o vreme cand majoritatea ardea oameni pe rug ca spuneau ca pamantul este rotund, evident politicienii nostrii sunt concentrati pe furat cat mai mult si mai repede in loc de scolirea majoritatii, norocul nostru ca ne mai scoleste UE.
Evident ca pe traseu o sa apara blocuri dar UE are viziunea corecta, drumurile radiale trebuie sa fie cat mai dese si sa fie folosite doar de rivaranii intre A0 si centrul orasului, nu facem autostrada sa duca trafic din A0 in oras dincolo de centru sau traficul de tranzit prin centrul orasului, de aceea formula tramvai izolat de trafic (sau benzi BUS) + 2 benzi + pista de biciclete + trotuar este corecta.

Daca ti se pare ca pistele de biciclete sunt offtopic aici atunci te poti adresa echipei de moderare, altfel este impotriva regulamentului sa faci tu moderarea.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Drumuri radiale Mircea G

" drumurile radiale trebuie sa fie cat mai dese si sa fie folosite doar de rivaranii "  asta este din ciclul " ti-ai luat strada ?????
Cit despre biciclete  , sa ma fac inteles ! Este un subiect care nu intereseaza decit o minoritate cit se poate de minora !?  iar " biciclismul " si " trotinetismul " sint fara potential de crestere incit sa fie o problema de trafic . Gargara care se face acum este strict facuta pt " gretisti " .

 


Re: Drumuri radiale reiny2000

Mircea G wrote here:
Este un subiect care nu intereseaza decit o minoritate cit se poate de minora !?  iar " biciclismul " si " trotinetismul " sint fara potential de crestere incit sa fie o problema de trafic .

O afirmație aruncată pe forum fără niciun argument. Eu văd zilnic trotinetiști și bicicliști care circulă pe carosabil sau trotuar, într-un oraș care le este complet ostil.

Mersul cu bicicleta nu trebuie să fie maraton sau cursă de viteză. Eu merg la magazin cu bicicleta. E relaxant și mai rapid decât mersul pe jos. Nu mă aventurez pe bulevard pentru că la noi limitele de viteză sunt facultative pentru șoferi, iar respectul pentru bicicliști tinde la zero.

Prin alte părți mersul pe bicicletă este ceva normal, chiar și când plouă sau temperatura scade sub 0°C.

 


Re: Drumuri radiale shoppy

Defapt gandirea bizonica "daca acolo in loc de pista / trotuar / spatiu verde /  tramvai / banda BUS mai era o banda de masini atunci ar fi fost liber si asi fi traversat eu orasul prin centru cu masina personala fara sa astept si fara sa consum benzina aiurea pe centura" nu are nici un viitor pentru ca se poate argumenta inca o banda la nesfarsit fara sa spuna clar cand ne oprim din demolat orasul ca sa tot adaugam benzi (probabil ca doar atunci cand ajungem sa demolam fix casa bizonului).

Cica in Paris acum cativa ani s-au dublat taxele pentru a doua masina a familiei, asa ca toti si-au vandut a doua masina si si-au cumparat motociclete si scutere, acum s-au dublat taxele pentru motocicleta si scutere asa ca acum le vand pe acestea si au explodat vanzarile de biciclete electrice, pe unde o sa circule aceste biciclete este absolut total neinteresant deci nu trebuie sa discutam.

 


Re: Drumuri radiale zapacitu

La noi poa sa si cvadrupleze taxele. Impozitul oricum e jenant de mic si alte taxe noi nu platim... Paris e putin in alta liga insa: ai un transport in comun excelent (cu toate ca e cam jegos).

In Bucuresti in continuare nu se poate ajunge comod din zonele rezidentiale in zonele comerciale/birouri/industriale. Eu daca vreau sa merg din Dristor in Pipera singura optiune viabila este auto personal, altfel se cheama sardele. Unii din noi chiar nu isi permit sa ajunga lac la birou. Au incercat o rezolvare acum mutand 330 pe BV, insa niciun autobuz nu merge bine la noi, iar tramvaiele merg ca dracu de cand au bagat autobuzele pe mijloc (sa nu mai spun ca vor fi oprite 2-3 ani pentru reabilitarea sinelor).

E frumos sa zici "de ce merge lumea cu masina", e mai dificil sa iti dai seama ca raspunul e "ca trebe". Dezvoltarea haotica a orasului a generat multe dezechilibre, de exemplu cartiere de blocuri fara parcuri sau scoli, cartiere de birouri in jurul oricarei statii de metrou cu teren viran alaturi etc. Sistemul comunist cu "lasa-i sa se chinuie" e inca la putere.

 


Re: Drumuri radiale Media

Eu sunt din cei ce au început sa lase mașina personală și sa circule cu bicicleta și transport public. Cu bicicleta merg primavara și vara devreme. Merg 7 km și fac pe ceas 22 minute. Nu e ușor pentru ca am pista numai pe 1/3 din traseu. Si pe acolo din când încât mașini urcate pe pista de bicicleta (pe Pipera între Floresca și Caranfil.) Nu zic ca e foarte greu sa treci de Floreasca și Barbu Văcărescu, dar acolo e greu și pe jos pe un trotuar de 1,3 m lățime.
Iar transportul public .... e mult mai bun decât ni-l imaginam. Aplicația InfoTB este un mare pas inainte. Dar ne este greu sa ne lăsăm de mașină,

Dar, sa revenim la radiale, dacă le vor face fără pista de bicilete și trotuare spațioase, fără banda dedicata de bus înseamnă ca nu au înțeles nimic.

 


Re: Drumuri radiale Costin

Adevarul este ca in oras se fac strazi si bulevarde, nu sosele si autostrazi. Din pacate, autoritatile nu doar ca nu inteleg asta, ba chiar inventeaza termeni pentru a vinde publicului niste concepte inexistente care doar suna bine ("autostrada urbana", "drum cu profil de autostrada" etc). Asadar, pe strazi si bulevarde se fac benzi dedicate transportului public, piste de biciclete, trotuare generoase, benzi auto de 3m sau mai inguste, maxim 2 benzi rutiere pe sens si viteza maxima de 50 km/h. Este profund gresit sa vrem alt fel de strada in oras in 2022. Si in prezent, situatia e de asa natura ca "in oras" inseamna in interiorul A0, iar "in centru" inseamna in interiorul DNCB. Faptul ca serviciile publice (utilitati, salubrizare, transport public etc) Nu reflecta realitatea este o cu totul alta problema. Trebuie sa privim situatia din puct de vedere al densitatii populatiei, pentru ca atunci cand proiectezi drumuri o faci relativ la populatie, nu la alte servicii, aspectul zonei etc.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Drumuri radialepropriere Utilizator anonim 2

Indiferent de profilul ales pentru aceste drumuri radiale, ar trebui sa asigure un culoar de expropriere foarte generos, pentru orice dezvoltare ulterioara. E cimp, nu trebuie demolat nimic, doar rezervat spatiul pentru viitor.

Luati drept exemplu majoritatea satelor sasesti: in centru au casele dispuse in siruri distantate la peste 100m, raminind loc berechet pentru tirguri, parcuri, sosele si tot ce mai imaginasera ei acum mai bine de 4-500 de ani.

Cred ca nu e cazul sa ne calicim acum.

 


Re: Drumuri radiale shoppy

O sosea noua Dristor - Pipera nu se poate face iar Mihai Bravu era blocat de masini si cand avea practic 4 benzi pe sens ca mergeau masinile pe linia de tramvai.
Singura solutie la problema Pipera este linia 5 modernizata si despartita de trafic, cum oamenii nu au iesit in strada cand primarul a tinut linia parcare timp de 2 ani mintind ca are conturile "blocate" si cum a trebuit sa cumpere tramvaie imediat s-au "deblocat", imi spune ca situatia nu este chiar asa de grea.
Problema Pipera este una mai complicata, este generata de corporatisti si tot de corporatisti trebuie sa fie rezolvata. Si eu lucrez la corporatie si am multi colegi care, desi pot lucra de acasa, ei insista sa mearga la birou imbracati la costum, camasa sau tricouri mulate, nu critica niciodata ca trebuie sa vina la birou, ca in Pipera se ajunge din ce in ce mai greu sau ca mai sunt cladiri de birouri si pe alte magistrale de metrou, crezand ca doar asa vor atrage atentia si vor fi promovati. Se insala, dar asa este natura umana, exploatata la maxim si cu maxima pricepere de catre corporatii.

 


Re: Drumuri radiale aztec

Daca la o strada, bulevard, poteca.. e o fi ea, construita de la ZERO, in camp, nu prevedem din start, zone de dezvoltare ulterioara....ce sa zic.
Fara 2 benzi +bus, trotuare late, piste de biciclete si zone de iarba, copaci atat centrale(ce pot fi reutilizate ca linii de tramvai)...mai bine nu te apuci.
Jenanta gandirea unui trotuar de 1.5 m daca inteleg bine, doar pe o si gura parte...si fara un copac.
Pana la urma copacii, in afara de reducerea pouiarii, oxigenare, reduce poluarea sonora, reduce temperatura la nivelul asfaltului, reduce temperatura ambianta...etc.
Dar nu...asfalt, beton...fara copaci, ca pe Fabrica de Glucoza...

Ma gandesc ce au avut in cap aia de au facut, nu in alta parte, la noi...la noi in Romania, recte București, in anii 1920-1930...bulevarde late cu trotuare late, cu strazi laterale la bulevarde...
Ca exemplu, Kiselev, Aviatorilor, Eroilor....
Si atunci unele erau la distanta...mare distanta de "oras"...si nici nu aveam traficul de azi...

PS. Eu ajung, cu trotineta, in medie, cand trag tare, 42 min din zona DT pana in Pipera.
Cu metroul fac 50 min.
Daca as avea si pista de biciclete, borduri gândite si mai putine gropi si denivelari....ar creste si nivelul de siguranță.

 


Re: Drumuri radiale orex

„Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Obiectivul “Orbital București – Drumul Radial 1 (DR 1- Vest Expres)”
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus, in data de 01.08.2022, Cererea de Finanțare pentru proiectul „Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Obiectivul “Orbital Bucuresti – Drumul Radial 1 (DR 1- Vest Expres)” în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Îmbunătățirea mobilității prin dezvoltarea rețelei TEN-T și a metroului, Obiectiv Specific 1.1 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE – sprijin pregătire proiecte de investiții, Operatiunea- Creșterea mobilității pe rețeaua rutieră TEN-T centrală.

Obiectivul general al proiectului este îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care facilitează integrarea economică in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pieței interne cu scopul de a crea condițiile pentru creșterea volumului investițiilor, promovarea transportului durabil și a coeziunii în rețeaua de drumuri europene.

Obiectivul specific ale proiectului este:
Elaborare Studiu de Fezabilitate.
Scopul prezentei aplicații de finanțare este de a promova spre finanțare realizarea etapei de proiectare pentru Drumul Radial 1 (DR 1-Vest Expres).                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
Valoarea totală a proiectului este de 17.681.768,57 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul de  Coeziune – 12.632.277,55 lei, 15% contribuția proprie – 2.229.225,45 lei, diferența până la valoarea totală reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 17 luni.

Cod proiect 154917.

 


Re: Drumuri radiale shoppy

Deci nu le mai face PMB, le face MT.
17 luni pentru ce?, pentru studiul de fezabilitate?
Acesta este Timisoara?

 


Re: Drumuri radiale Valentin

Trebuie sa asteptam, nici mie nu-mi e clar, dar ma indoiesc ca CNAIR intra pe Bd. Timisoara sa faca treaba primariei, deci cel mai probabil ca CNAIR face din DNCB pana in A0 (cu tot cu podul peste DNCB), iar modernizarea Bd.Timisoara ramane datoria primariei (asta e o specula, dar nu vad cum ar fi altfel).

 


Re: Drumuri radiale shoppy

Da, MT pe camp cum a fost si la A3 si PMB pe Timisoara.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2300 forum members have written 422544 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use