Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționale

 

Topic: Lucrari DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia

23 posts, 4068 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Lucrari DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia orex

CNAIR insistă cu o soluție de secol XX în 2022: A relansat modernizarea DN 71 Bâldana – Târgoviște, o licitație de aproape un miliard de lei / De ce a preferat Drulă un drum rapid până la Târgoviște, în loc de lărgirea șoselei care trece prin mijlocul satelor
Compania de Drumuri a relansat licitația pentru modernizarea DN 71 Bâldana – Târgoviște, de această dată cu un contract de aproape un miliard de lei pentru lărgirea carosabilului la 4 benzi pe un tronson de 44 de kilometri.

Soluția lărgirii carosabilului pe Drumurile Naționale care traversează multe localități a fost abandonată la începutul anului trecut în mandatul fostului ministru Cătălin Drulă care spunea că este „potrivită pentru anii ’50-60, nu 2021”, argumentând că DN 71 străbate sate în procent de 53%.

Lărgirea drumului la 4 benzi este un coșmar pentru locuitorii satelor tranzitate, se face greu și cu multe limitări de viteză, în timp ce varianta unui drum de mare viteză prin afara localităților este modernă și mai avantajoasă, de aceea, într-o procedură accelerată s-a lansat și s-a semnat contractul pentru proiectarea „Valahia Expres” (București – Târgoviște).

Pe 27 decembrie, vicepremierul Sorin Grindeanu anunța la Târgoviște calendarul pentru cele două sectoare ale DN 71. „În data de 7 ianuarie 2022, se transmite către validare licitaţia de proiectare şi execuţie. Depunerile de oferte se vor face până în 21 martie, evaluarea până în 21 iunie, iar noi credem că vom comunica rezultatul procedurii de atribuire, în funcţie de contestaţie, în august 2022. E un proiect pe care ţin foarte mult să îl realizăm (…). Pe sectorul doi, Târgovişte-Sinaia, avem termen limită de depunere a ofertei 15 ianuarie 2022. În principiu ar trebui să semnăm acest contract, proiectare plus execuţie, dacă nu avem contestaţii, la jumătatea lunii martie”, preciza Grindeanu.

În paralel cu acest contract pentru Valahia Expres, noua conducere a CNAIR a relansat licitația pentru lărgirea DN 71 Bâldana – Târgoviște, parte a unui proiect care include și reabilitarea tronsonului Târgoviște – Sinaia, dar fără lărgirea carosabilului, ci doar modernizare și consolidare, șoseaua având numeroase probleme cu alunecările de teren în zona de munte (este și ruta spre Drumul Babelor, Drumul Județean care duce pe Platoul Bucegilor la Piatra Arsă, ruta turistică spre Babele și Crucea Eroilor – Caraiman). Licitația de 1,2 miliarde lei pentru Târgoviște – Sinaia este acum suspendată.

Valoarea contractului pentru proiectarea și modernizarea celor 44 de kilometri ai segmentului Bâldana – Târgoviște este cuprinsă între 860 și 970 de milioane de lei, iar durata este de 3 ani pentru proiectare și execuție și cel puțin 5 ani pentru garanție. „Obiectul contractului il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor pentru „Modernizare DN71 Baldana – Targoviste – Sinaia, km 0+000 – km 44+130 largire la 4 benzi de circulatie si km 51+041 – km 109+905 drum la doua benzi” Sector 1: Baldana – Targoviste km 0+000 – km 44+130 largire la 4 benzi de circulatie, in lungime de 44,13 km pentru Sectorul 1”, potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice. Ofertele pot fi depuse până la data de 10 martie 2022.

 


Re: Lucrari DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia orex

CNAIR a suspendat licitația de un miliard de lei pentru modernizarea tronsonului Târgoviște – Sinaia de pe DN 71 / Cum promitea PSD modernizarea șoselei încă din 2017

Compania de Drumuri a suspendat licitația de un miliard de lei pentru modernizarea Drumului Național 71 Târgoviște – Sinaia, deși pe 15 ianuarie urma să anunțe constructorii care au depus oferte.
Contractul pentru modernizarea tronsonului de 58 de kilometri dintre Târgoviște și Sinaia (fără lărgire la 4 benzi) a fost scos la licitație pe 3 septembrie 2021, în ultimele zile de mandat ale fostului ministru Cătălin Drulă, iar termenul-limită pentru depunerea ofertelor era 15 ianuarie, potrivit Sistemului Electronic de Achiziții Publice.
Acest sector al drumului național are o lungime de 58,8 km, iar proiectul presupune construirea a 14 poduri noi și reabilitarea altor 8. În plus, modernizarea include 2 noi pasaje și 2 parcări de scurtă durată.

Investiția este evaluată la peste un miliard de lei, iar banii vor veni din fonduri europene. „Ca termene, sunt prevăzute maximum 12 luni pentru proiectare și cel mult 24 de luni pentru execuție”, spunea la lansarea licitației Cătălin Drulă.

DN 71 Târgovişte – Sinaia are o singură bandă pe sens, carosabil degradat şi surpări de teren mai ales în zona de munte, cu serpentine. Vara este intens circulat pentru că din DN 1 de la Sinaia sau dinspre Târgovişte se poate ajunge pe Transbucegi (DJ 713) până la Piatra Arsă, pe platoul Bucegilor.

Valoarea maximă a contractului este de 1,2 miliarde lei, potrivit documentelor din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice: Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru „Modernizare DN71 Târgoviște – Sinaia, km. 51+041 – km. 109+905 – Lărgire la 2 benzi, în lungime de 58,86 km. Traseul în plan începe de la ieșirea de nord a municipiului Târgoviște, traversează orașele Pucioasa, Fieni, Sinaia și comunele Aninoasa, Doicești, Moțăieni, Pietroșița și Moroieni, alternând cu zonele de extravilan, și se termină la intersecția cu DN1 în Sinaia la km 120+400 al DN1.


Un constructor din Turcia a depus singura ofertă la contractul de un miliard de lei pentru modernizarea DN 71 Târgoviște -Sinaia/Din DN 71 șoferii urcă pe ,,Drumul Babelor” până la Piatra Arsă

O firmă din Turcia a depus singura ofertă la contractul de un miliard de lei pentru modernizarea Drumului Național 71, tronsonul Târgoviște -Sinaia, anunță CNAIR. Contractul pentru modernizarea tronsonului de 58 de kilometri dintre Târgoviște și Sinaia (fără lărgire la 4 benzi) a fost scos la licitație pe 3 septembrie 2021, în ultimele zile de mandat ale fostului ministru Cătălin Drulă, iar termenul-limită pentru depunerea ofertelor era 15 ianuarie, potrivit Sistemului Electronic de Achiziții Publice, însă pe 17 ianuarie licitația era suspendată, după cum Economedia a arătat aici.

Dacă oferta este conformă iar Compania de Drumuri o acceptă, atunci semnarea contractului de proiectare și execuție este aproape sigură, fiind excluse posibilitățile de contestație. Durata de realizare este de 36 de luni din care 12 pentru proiectare și 24 pentru execuție : ,,Până la termenul limită de deschidere, miercuri, 09.02.2022, a fost depusă o singură ofertă destinată proiectării şi execuţiei contractului de ”Modernizare DN71 Bâldana – Târgoviște – Sinaia, km. 0+000 – km. 44+130 lărgire la 4 benzi de circulație și km. 51+041 – km. 109+905 drum la două benzi : (Sector 2): Târgoviște – Sinaia km. 51+041 – km. 109+905 – drum la două benzi de circulație”, în lungime de 58,86 km. Operatorul economic este Asocierea ESTA INSAAT SANAYI LOJlSTIK VE DIS TICARET ANONIM SIRKETI (lider) – SS.C. ESTA CONSTRUCTION GROUP S.R.L Valoarea estimată fără TVA este cuprinsă între 1.066.703.205,98 lei și 1.208.756.943,59 lei Durata contractului pentru este de 96 luni și cuprinde: 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor.”

 


Re: Lucrari DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia orex

CNAIR a anulat licitația de un miliard de lei pentru modernizarea Drumului Național 71 Târgoviște-Sinaia /Singura firmă care a depus ofertă are sucursale în Rusia și Constanța
Compania de Drumuri a anulat licitația de 1,2 miliarde lei pentru modernizarea DN 71 Târgoviște -Sinaia, oferta constructorului Esta (firmă din Turcia, dar cu sucursală la Moscova) fiind declarată neconformă/inacceptabilă. Legăturile firmei cu Rusia sunt promovate chiar pe pagina constructorului, una dintre imagini fiind de la inaugurarea aeroportului Yuri Gagarin din Saratov- Rusia unde a participat și președintele Vladimir Putin. Totodată, pe pagina de internet a constructorului, meniul este disponibil și în limba rusă. Nu este clar dacă licitația de peste un miliard de lei a fost anulată pentru că oferta nu a corespuns din motive tehnice/financiare sau ca urmare a unor suspiciuni apărute în spațiul public despre posibilitatea ca firma să fie, de fapt, înregistrată în Rusia (n.r legislația nu mai permite participarea firmelor din China/Rusia la licitații publice). Potrivit Asociației Constructorilor din Turcia, compania are sediul principal la Istanbul și sucursale la Moscova, Krasnodar, New York, Așgabat-Turkmenistan, Budapesta și Constanța. Economedia a solicitat luni o clarificare din partea CNAIR și o va publica imediat ce răspunsul va remis redacției. Totodată, dacă se confirmă că respectiva firmă este înregistrată în Rusia, CNAIR trebuie să răspundă la întrebarea de ce i s-a permis să depună ofertă. China și Rusia nu mai pot participa la licitațiile publice din România încă din primăvara anului trecut, atunci când Guvernul a schimbat legea prin Ordonanță de Urgență, detalii aici.

Esta Construction LLC a fost la un pas să câștige contractul pentru proiectarea și execuția primelor șase stații ale Magistralei M 6 spre Aeroportul Otopeni, licitația fiind lansată înainte ca Guvernul Cîțu să modifice legea, dar în 2020, Primăria sectorului 5, condusă atunci de Daniel Florea ( acum deputat PSD) i-a atribuit un contract de un miliard de lei pentru întreținerea spațiilor verzi din sector, potrivit publicației Buletinde București.

CNAIR a lansat licitația pentru proiectare și execuție lucrări de consolidare pentru sectorul Târgoviște-Sinaia (58 km.) în septembrie 2021, iar Asocierea ESTA INSAAT SANAYI LOJlSTIK VE DIS TICARET ANONIM SIRKETI (lider) – SS.C. ESTA CONSTRUCTION GROUP S.R.L a fost singurul constructor care a depus ofertă.

Durata de realizare este de 36 de luni din care 12 pentru proiectare și 24 pentru execuție : ,,Până la termenul limită de deschidere, miercuri, 09.02.2022, a fost depusă o singură ofertă destinată proiectării şi execuţiei contractului de ”Modernizare DN71 Bâldana – Târgoviște – Sinaia, km. 0+000 – km. 44+130 lărgire la 4 benzi de circulație și km. 51+041 – km. 109+905 drum la două benzi : (Sector 2): Târgoviște – Sinaia km. 51+041 – km. 109+905 – drum la două benzi de circulație”, în lungime de 58,86 km. Operatorul economic este Asocierea ESTA INSAAT SANAYI LOJlSTIK VE DIS TICARET ANONIM SIRKETI (lider) – SS.C. ESTA CONSTRUCTION GROUP S.R.L Valoarea estimată fără TVA este cuprinsă între 1.066.703.205,98 lei și 1.208.756.943,59 lei Durata contractului pentru este de 96 luni și cuprinde: 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor.” a transmis în februarie 2022 CNAIR.

Acest sector al drumului național are o lungime de 58,8 km, iar proiectul presupune construirea a 14 poduri noi și reabilitarea altor 8. În plus, modernizarea include 2 noi pasaje și 2 parcări de scurtă durată.Investiția este evaluată la peste un miliard de lei, iar banii vor veni din fonduri europene.  DN 71 Târgovişte – Sinaia are o singură bandă pe sens, carosabil degradat şi surpări de teren mai ales în zona de munte, cu serpentine. Vara este intens circulat pentru că din DN 1 de la Sinaia sau dinspre Târgovişte se poate ajunge pe Transbucegi (DJ 713) până la Piatra Arsă, pe platoul Bucegilor.

 


Re: Lucrari DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia orex

CNAIR a primit două oferte pentru lărgirea la 4 benzi a DN 71 Bâldana-Târgoviște/Unul dintre constructori are sucursale în Rusia
Compania de Drumuri a primit două oferte pentru modernizarea tronsonului Bâldana-Târgoviște de pe DN 71, un contract estimat la aproape un miliard de lei. Prima asociere interesată de acest contract este Danlin XXL-Mavgo Holding în timp ce a doua ofertă a venit de la o asociere care include și un constructor din Rusia :  ESTA INSAAT SANAYI LOJlSTIK VE DIS TICARET ANONIM SIRKETI (lider) – S.C. ESTA CONSTRUCTION GROUP S.R.L. (asociat 1) – GÜN AL MADENCİLİK İNAAT NAKLİYE SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ (asociat 2). Firma Esta cu sucursale la Moscova, Krasnodar, Budapesta și Constanța a depus ofertă și pentru modernizarea segmentului Târgoviște -Sinaia, dar oferta a fost considerată neconformă, după cum Economedia a anunțat aici. Economedia a solicitat o clarificare din partea CNAIR și o va publica imediat ce răspunsul va remis redacției. Totodată, dacă se confirmă că respectiva firmă este înregistrată în Rusia, CNAIR trebuie să răspundă la întrebarea de ce i s-a permis să depună ofertă. China și Rusia nu mai pot participa la licitațiile publice din România încă din primăvara anului trecut, atunci când Guvernul a schimbat legea prin Ordonanță de Urgență, detalii aici.

Lărgirea la 4 benzi a celor 44 de kilometri costă între 860 și 970 de milioane lei, cu o durată de realizare de 3 ani din care 12 luni proiectare și 24 de luni execuție, a transmis CNAIR : ,, Miercuri, 30.03.2022, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului de proiectare și execuție a modernizării DN71, Bâldana – Târgoviște, km 0+000 – km 44+130, prin lărgirea la 4 benzi de circulație. Până la termenul limită de depunere a ofertelor, 30.03.2022, ora 15:00, au fost depuse două oferte de către:

Asocierea S.C. DANLIN XXL S.R.L. (lider) – S.C.MAVGO HOLDING S.R.L. (asociat);
Asocierea ESTA INSAAT SANAYI LOJlSTIK VE DIS TICARET ANONIM SIRKETI (lider) – S.C. ESTA CONSTRUCTION GROUP S.R.L. (asociat 1) – GÜN AL MADENCİLİK İNAAT NAKLİYE SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ (asociat 2).
Valoarea estimată, fără TVA, este cuprinsă între 862.204.117,30 Lei și 976.963.755,99 lei. Durata contractului este de 36 luni și cuprinde 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 60 de luni ”

Soluția lărgirii carosabilului pe Drumurile Naționale care traversează multe localități a fost abandonată la începutul anului trecut în mandatul fostului ministru Cătălin Drulă care spunea că este „potrivită pentru anii ’50-60, nu 2021”, argumentând că DN 71 străbate sate în procent de 53%. Lărgirea drumului la 4 benzi este un coșmar pentru locuitorii satelor tranzitate, se face greu și cu multe limitări de viteză, în timp ce varianta unui drum de mare viteză prin afara localităților este modernă și mai avantajoasă, de aceea, într-o procedură accelerată s-a lansat și s-a semnat contractul pentru proiectarea „Valahia Expres” (București – Târgoviște).

 


Re: Lucrari DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia orex

Elaborare studiu de fezabilitate pentru Drum de legatura la DN71 pentru asigurarea optimizarii traficului rutier si accesibilitatii in zonele urbane ale oraselor Pucioasa si Fieni
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și depus în data de 28.03.2022, Aplicația de Finanțare pentru proiectul Elaborare studiu de fezabilitate pentru Drum de legatura la DN71 pentru asigurarea optimizarii traficului rutier si accesibilitatii in zonele urbane ale oraselor Pucioasa si Fieni în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare - Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Obiectiv Specific OS 2.2 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - sprijin pregatire proiecte de investitii, Operațiunea - Cresterea accesibilitatii zonelor cu o conectivitate redusa la infrastructura rutiera a TEN-T.

Obiectivul general al proiectului este imbunatatirea competitivitatii economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietei interne cu scopul de a creea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene.

Obiectivele specifice ale proiectului:
Realizarea Studiului de Fezabilitate pentru Drum de legatura la DN71 pentru asigurarea optimizarii traficului rutier si accesibilitatii in zonele urbane ale oraselor Pucioasa si Fieni
Valoarea totală a proiectului este de 4,182,549.94 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala - 3,001,233.18 lei, 15% contribuția proprie 529,629.39 lei, restul de 651,687.37 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 23 luni
Cod proiect 154711

 


Re: Lucrari DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia messe

Au in plan si construirea unui alt pod peste linia CF 101 la iesirea din Racari, ma rog Ghergani? Acum exista doar un pod cu 2 benzi, cate una pe sens.

 


Re: Lucrari DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia orex

Până la autostrăzi, CNAIR nu reușește nici să repare drumurile vechi: Se lansează o nouă licitație pentru modernizarea DN 71 Târgoviște – Sinaia, contract de peste un miliard de lei/ PSD promitea reabilitarea DN 71 încă din 2017
Compania de Drumuri face o nouă licitație pentru modernizarea Drumului Național 71 Târgoviște – Sinaia, un contract care va depăși cu mult un miliard de lei. Este a treia încercare în ultimii ani de refacere a rutei Târgoviște – Sinaia (58 km), o șosea peticită în fiecare an și care are nevoie de lucrări majore de consolidare, mai ales pe traseul de munte, cu serpentine.

Alături de modernizarea tronsonului DN 7 Bâldana – Titu și proiectele de lărgire la 4 benzi DN 71 Bâldana – Târgoviște, respectiv Drum de mare viteză București – Târgoviște, reabilitatea sectorului de 58 de kilometri dintre Târgoviște și ieșirea în DN 1 la Sinaia reprezintă una dintre cele mai importante investiții din județul Dâmbovița. (n.r cele două modernizări pentru Drumurile Naționale sunt promise de PSD încă din 2017 FOTO)

Ultima licitație, lansată în septembrie 2021, în ultimele zile de mandat ale ministrului Drulă, a fost anulată, CNAIR invocând oferta neconformă, (o firmă din Turcia dar cu sucursală la Moscova) după cum Economedia a arătat aici.

De la anularea licitației și până luna aceasta când Consiliul de Administrație al CNAIR a aprobat relansarea procedurii de achiziție publică au trecut două luni, ceea ce înseamnă că s-a pierdut aproape un an între cele două licitații.

Dincolo de întârzierea majoră a proiectului, se pune acum și problema finanțării. Contractul din 2021 avea finanțare prin POIM 2014-2023 (regula N +3 cu decontare 85 % fonduri europene), dar acum, prin noul exercițiu POT- Programul Operațional Transport, dacă se obține finanțarea europeană, procentul de decontare de la Comisia Europeană va fi mult mai mic.
Pentru DN 71 Târgovişte – Sinaia proiectarea va dura 12 luni iar execuţia 24 de luni, urmând să fie construiţi şi 8 kilometri de şosea nouă, anunța în septembrie, Cătălin Drulă: „Acest sector al drumului național are o lungime de 58,8 km, iar proiectul presupune construirea a 14 poduri noi și reabilitarea altor 8. În plus, modernizarea include 2 noi pasaje și 2 parcări de scurtă durată. Investiția este evaluată la peste un miliard de lei, iar banii vor veni din fonduri europene.Ca termene, sunt prevăzute maximum 12 luni pentru proiectare și cel mult 24 de luni pentru execuție. DN 71 Târgovişte – Sinaia are o singură bandă pe sens, carosabil degradat şi surpări de teren mai ales în zona de munte, cu serpentine. Vara este intens circulat pentru că din DN 1 de la Sinaia sau dinspre Târgovişte se poate ajunge pe Transbucegi (DJ 713) până la Piatra Arsă, pe platoul Bucegilor”.

Un alt contract, tot de peste un miliard de lei, este cel pentru lărgirea la patru benzi a sectorului DN 71 Bâldana – Târgoviște (44 km), un proiect care ar trebui să meargă în paralel cu Drumul Expres București – Târgoviște (Valahia Express).

 


Re: Lucrari DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia orex

CNAIR a lansat o nouă licitație pentru modernizarea DN 71 Târgoviște-Sinaia, a treia în ultimii ani. Contractul are o durată de 4 ani și o valoare de 1,1 miliarde lei
Compania de Drumuri a lansat o nouă licitație pentru modernizarea DN 71 Târgoviște-Sinaia, un contract cu o durată de 4 ani și o valoare de aprox. 1,1 miliarde lei. Este a treia licitație pentru reabilitarea șoselei, ultima licitație lansată în septembrie 2021 fiind anulată după ce singura ofertă depusă, din partea unei firme din Turcia și cu sucursală în Rusia a fost declarată neconformă/inacceptabilă.

Spre deosebire de ultima licitație care avea 12 luni proiectare și 24 de luni execuție, CNAIR extinde termenul de execuție la 36 de luni, mare parte din traseu fiind în zonă de munte unde se poate lucra mai puține luni din an. Modernizarea sectorului înseamnă lucrări de consolidare, dar cu menținerea platformei drumului la o singură bandă/sens, spre deosebire de sectorul Bâldana -Târgoviște care se lărgește la 4 benzi.

,,Contractul vizează proiectarea și execuția lucrărilor pe sectorul Târgoviște – Sinaia, cuprins între km 51,04 și km 109,9 (58,86 km).

Lucrările se ridică la valoare estimată de 1,178 miliarde de lei (fără TVA) și sunt finanțate prin fonduri europene nerambursabile.
Durata contractului este de 108 de luni:
– 12 luni perioadă de proiectare,
– 36 de luni perioadă de execuție a lucrărilor,
– 60 de luni perioadă de garanție a lucrărilor.
Termenul pentru depunerea ofertelor a fost stabilit pentru data de 05.09.2022.
Traseul începe de la ieșirea de nord a municipiului Târgoviște, traversează orașele Pucioasa, Fieni, Sinaia și comunele Aninoasa, Doicești, Moțăieni, Pietroșița și Moroieni, alternând cu zone de extravilan și se termină la intersecția cu DN 1 în Sinaia la km 120+400 al DN 1.” a transmis șeful CNAIR, Cristian Pistol.
Acest sector al drumului național are o lungime de 58,8 km, iar proiectul presupune construirea a 14 poduri noi și reabilitarea altor 8. În plus, modernizarea include 2 noi pasaje și 2 parcări de scurtă durată. Investiția este evaluată la peste un miliard de lei, iar banii vor veni din fonduri europene.  DN 71 Târgovişte – Sinaia are o singură bandă pe sens, carosabil degradat şi surpări de teren mai ales în zona de munte, cu serpentine. Vara este intens circulat pentru că din DN 1 de la Sinaia sau dinspre Târgovişte se poate ajunge pe Transbucegi (DJ 713) până la Piatra Arsă, pe platoul Bucegilor.

 


Re: Lucrari DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia orex

O singură ofertă pentru contractul de proiectare și execuție ”Modernizare DN71 Bâldana – Târgoviște – Sinaia, Sector 2”
Luni, 05.09.2022, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului de proiectare și execuție „Modernizare DN71 Bâldana – Târgoviște – Sinaia, km 0+000 – km 44+130 lărgire la 4 benzi de circulație și km 51+041 – km 109+905 drum la două benzi, Sector 2: Târgoviște – Sinaia km 51+041 – km 109+905 drum la două benzi de circulație”.

Până la termenul limită de depunere a ofertelor, 05.09.2022, ora 15:00, a fost depusă o singură ofertă de către Asocierea ESTA İNŞAAT SANAYİ LOJİSTİK VE DIŞ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ (lider) – GÜN AL MADENCİLİK İNŞAAT NAKLİYE SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ (asociat).

Durata contractului este de 108 de luni și cuprinde: 12 luni perioadă de proiectare, 36 de luni perioadă de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioadă de garanție a lucrărilor.

Obiectivul are o lungime de aproximativ 58,86 km și o valoare estimată cuprinsă între 1.178.807.145,14 si 1.335.782.564,71 lei, iar contractul este finanțat prin fonduri europene nerambursabile.

Traseul începe de la ieșirea de nord a municipiului Târgoviște, traversează orașele Pucioasa, Fieni, Sinaia și comunele Aninoasa, Doicești, Moțăieni, Pietroșița și Moroieni, alternând cu zone de extravilan și se termină la intersecția cu DN 1 în Sinaia la km 120+400 al DN 1.

Durata contractului poate varia în funcție de perioada de garanție a lucrărilor ofertată de antreprenorul desemnat câstigător.

Comisia de Evaluare va analiza oferta în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

PS
Trist, dar adevarat!

 


Re: Lucrari DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia shoppy

Nici nu este greu, au doar pasajul peste CF901 si doua poduri peste raul Ilfov.

 


Re: Lucrari DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia orex

CNAIR a desemnat câștigătorul pentru proiectarea și execuția lărgirii la 4 benzi de circulație a DN71, sector Bâldana – Târgoviște
Vineri, 16.09.2022, după finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru PROIECTARE ȘI EXECUȚIE „Modernizare DN71 Bâldana – Târgoviște – Sinaia, km 0+000 – km 44+130 lărgire la 4 benzi de circulație și km 51+041 – km 109+905 drum la două benzi” Sector 1: Bâldana – Târgoviște km 0+000 – km 44+130 lărgire la 4 benzi de circulație.

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea ESTA INSAAT SANAYI LOJISTIK VE DIS TICARET ANONIM SIRKETI - S.C. ESTA CONSTRUCTION GROUP S.R.L. – GUN AL MADENCILIK INSAAT NAKLIYE SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI, cu preţul de 869.183.617,08 lei fără TVA.

Durata contractului este de 34 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 22 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Perioada de garanție a lucrărilor este de 5 ani.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru modernizarea DN71 Sectorul cuprins între Bâldana și Târgoviște, prin lărgirea la 4 benzi de circulație, cu o lungime de 44,13 km și include construirea și/sau modernizarea a 4 poduri și a unui pasaj pe traseul drumului național.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

 


Re: Lucrari DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia alliens

E facut fix pe dos proiectul  fata de cum ar trebui: daca tot vom avea DX pana la Târgoviste nu are nici un sens extinderea  la 4 benzi pe distanta Baldana - Targoviste  , in schimb ar fi avut sens extinderea la 4 benzi pe distanta Targoviste - Pucioasa eventual

 


Re: Lucrari DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia orex

Stiu autoritatile NATIONALE sa chiverniseasca leuții, si asa obtinuti cu greu, dupa ce-s putini?! Nu, sar cu capu-n troacă! :no:

 


Re: Lucrari DN 71 Baldana-Targoviste-Sinaia shoppy

Daca mergi vineri, sambata sau duminica, Baldana - Targoviste este un cosmar, foarte aglomerat si foarte periculos, se formeaza niste coloane de 20-30 de masini care merg cu 60-70km/h, foarte greu de depasit din cauza aglomeratiei, localitatilor lungi si a intersectiilor in cruce din afara localitatilor.
Pana la urma este infinit mai necesar decat Baldana - Titu care este mai greu de realizat si teoretic mai avansat.

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări la drumuri naționale  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422367 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use