Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023)

58 posts, 7330 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) ByOnu

15.02.2022: Proiect supus consultării publice: Soluții de trafic în zona Calea Floreasca – Radu Beller – Calea Dorobanți.

”Soluții de sistematizare a traficului rutier și a transportului public în zona Calea Floreasca – strada Radu Beller – Calea Dorobanți”.

În scopul îmbunătățirii condițiilor de desfășurare a traficului general și de încurajare a utilizării transportului public, Direcția Transporturi - prin Comisia Tehnică de Circulație - din cadrul Primăriei Municipiului București propune realizarea unor investiții cu costuri reduse în infrastructura rutieră, astfel:


1. Calea Floreasca

- Introducerea sens unic de circulație pe direcția Șoseaua Ștefan cel Mare către intersecția Calea Floreasca cu strada Ceaikovski.

- Crearea de benzi unice pentru transport public pe ambele laturi ale drumului, atât pe direcția Șoseaua Ștefan cel Mare – strada Ceaikovski, cât și în sens invers.

- Crearea de locuri de parcare  

- Montarea semnelor de circulație corespunzătoare noilor reglementări de trafic (sens unic pentru traficul general, marcaje rutiere pe asfalt, pentru delimitarea benzii de circulație dedicate exclusiv transportului public)


2. Strada Radu Beller

- Introducerea sens unic de circulație pe direcția strada Mircea Eliade – Piața Dorobanți

- Crearea de benzi unice pentru transport public pe ambele laturi ale drumului, atât pe direcția Piața Dorobanți – strada Mircea Eliade, cât și în sens invers.

- Crearea de locuri de parcare, conform propunerilor din planșele anexate

- Montarea semnelor de circulație corespunzătoare noilor reglementări de trafic (sens unic pentru traficul general, marcaje rutiere pe asfalt, pentru delimitarea benzii de

circulație dedicate exclusiv transportului public)


3. Calea Dorobanți – tronsonul cuprins între Piața Dorobanți și Șoseaua Ștefan cel Mare 

- Suplimentarea cu o bandă de circulație pe direcția Piața Dorobanți – Șoseaua Ștefan cel Mare (total 4 benzi de circulație pe sens)

- Crearea de benzi unice pentru transportul public pe ambele laturi ale drumului 

- Crearea de locuri de parcare, conform propunerilor din planșele anexate

- Montarea semnelor de circulație corespunzătoare noilor reglementări de trafic (sens unic pentru traficul general, marcaje rutiere pe asfalt, pentru delimitarea benzii de circulație dedicate exclusiv transportului public)

Aceasta variantă de sistematizare a traficului în zona Calea Floreasca – Radu Beller – Calea Dorobanți reprezintă o soluție de fluidizare a traficului în zonă, dar și o legătură mai rapidă între zona centrală și Nordul Municipiului București. 

Odată implementată această soluție, traseul dinspre Centru spre nord se va derula pe artere cu sens unic de circulație (Bd Magheru – Strada Polonă – Calea Floreasca).

De asemenea, tronsonul de drum Mircea Eliade - Radu Beller - Piața Dorobanți - Calea Dorobanți - Piața Romană se transformă într-un culoar rapid de trafic, între zona de Nord și Centru.

Proiectul mai sus descris este în consultare publică până la data de 15 martie 2022.

Opiniile Dvs. pot fi transmise prin email, la adresa: cabinet.viceprimar1@pmb.ro și DirectiaTransporturi@pmb.ro
 

De asemenea, opiniile scrise ale bucureștenilor pot fi depuse la sediul Primăriei Municipiului București, Bd. Regina Elisabeta nr. 47, sector 5 – Direcția Transporturi

Documentație (format PDF): https://doc.pmb.ro/institutii/primaria/d ... 0215.pdf


NOTA personala: nimic despre piste de biciclete, daca citesc bine.
documentatie_20220215.pdf
documentatie_20220215.pdf (3.85 MB; downloaded 112 times)

 


Reorganizarea unor străzi: sensuri unice și benzi transport public (2022) ByOnu

Scheme (1):
vZgpeGxc18ck5J8mzboL.jpg (71.5 KB; downloaded 2891 times)
DngUTiYNpULDr3KdoH1k.jpg (75.49 KB; downloaded 2891 times)
VQkyzQtULTi3Cl6qOkAI.jpg (51.63 KB; downloaded 2891 times)
OFanxiY6x5zUkN6lPGTT.jpg (78.84 KB; downloaded 2891 times)
RRZQmemMkk8VcMUSWccy.jpg (93.68 KB; downloaded 2891 times)
OkOqKif7sJvqQQJPzZWk.jpg (107.68 KB; downloaded 2891 times)
JCK8Ye1VB8amFVqOlNQU.jpg (97.72 KB; downloaded 2891 times)

 


Reorganizarea unor străzi: sensuri unice și benzi transport public (2022) ByOnu

Scheme (2):
JY9cl7SrZSDaSV2I5kRH.jpg (121.17 KB; downloaded 2894 times)
ykDdkSy9KCpz5XQ0uzl5.jpg (117.3 KB; downloaded 2891 times)
VAwiHu82sZeLzElwc9u3.jpg (104.71 KB; downloaded 2891 times)
IYZHKzhHiobUFcyq0PRO.jpg (87.63 KB; downloaded 2891 times)

 


Re: Reorganizarea unor străzi: sensuri unice și benzi transport public (2022) ByOnu

Update Bujduveanu:

...Se lucreaza, la documentatia de amplasare a noilor semafoare impreuna cu documentatia pentru reafacerea trotuarelor si carosabilului pe Floreasca si Radu Beller. a durat un pic mai mult din cauza necesitatii amplasarii unui semafor nou pe Radu Beller. Lucrarile merg in paralel, au fost montati stalpii de delimitare a trotuarelor, urmeaza reparatii si apoi marcajele finale cu noile sensuri de circulatie...

 


Re: Reorganizarea unor străzi: sensuri unice și benzi transport public (2022) subway guru

Misto spus re-afacerea.
Gura pacatosului adevar graieste!
:rofl:

 


Re: Reorganizarea unor străzi: sensuri unice și benzi transport public (2022) ByOnu

O problema descoperita de OPTAR, de pe pagina lor de Facebook.

... Cand insa deschizi documentul si dai de astfel de "solutii" stai si te intrebi "ce a vrut sa spuna autorul"? ...
273790157_6959705810769497_5411002246469294057_n.png (369.01 KB; downloaded 2551 times)

 


Re: Reorganizarea unor străzi: sensuri unice și benzi transport public (2022) andrei11

Da,  aceeaşi aberaţie ca şi la  intersecţia  falsa A 3 cu Petricani şi Fabrica de Glucoză
Desenele sunt aici.

 


Re: Reorganizarea unor străzi: sensuri unice și benzi transport public (2022) Aron

As adauga ca un plus este faptul ca o sa fie semnul de interzis 'Cu excpetia transoprtului public LOCAL' si nu STB. Deci practic oamenii care opteaza pentru taxi ar putea scuti 10 minute de trafic.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Reorganizarea unor străzi: sensuri unice și benzi transport public (2022) V2A

Pe drumuri mai bune!
Din 14 iunie încep lucrările pentru sistematizarea zonei Dorobanți - Radu Beller - Calea Floreasca.
_____
📌 Începem cu lucrări de refacere a trotuarelor, continuăm cu montarea de semafoare, trasăm noile marcaje rutiere, creăm benzi unice de circulație pentru mijloacele de transport public și noi locuri de parcare.
Proiectul a durat mai mult decât am promis, dar asta pentru că nu vrem să facem lucruri de mântuială. Dezbaterea publică s-a dovedit un instrument util, a generat idei noi și am luat decizii corecte.
Am cooptat specialiști și suntem pregătiți de execuția lucrărilor, cu soluții optimizate.
Astăzi am convocat directorul Administrației Străzilor și constructorul pentru a stabili ultimele detalii.
📆 Calendar:
➡️ Din 14 iunie încep lucrări de refacere a trotuarelor. Primul tronson este strada Radu Beller. Urmează Calea Floreasca și apoi Calea Dorobanți.
(Important! Am notificat deja deținătorii de rețele - Apa Nova, Distrigaz, Enel, NetCity etc. - că pot efectua lucrări de intervenție sau de branșamente doar în intervalul derulării lucrărilor de refacere a trotuarelor. După recepția lucrării NU SE MAI EMIT AVIZE!)
➡️ De la 01 iulie încep lucrările de montare a semafoarelor. Acestea sunt prevăzute în următoarele puncte:
Calea Floreasca, intersecție cu strada Donizetti Gaetano.
Calea Floreasca, intersecție cu strada Bălănescu Rosetti.
Radu Beller, intersecție cu strada Aviator Popa Marin.
➡️ În intervalul 15 iulie - 15 august încep lucrările de trasare a marcajelor rutiere și de montare a indicatoarelor rutiere, cu noile sensuri de circulație.
_____
Proiectul de sistematizare a traficului în zona Calea Floreasca - Radu Beller - Calea Dorobanți presupune introducerea de sensuri unice și benzi unice de circulație pentru transportul public. O descriere nuanțată a proiectului găsiți în primul comentariu ⬇️
Lucrăm, zi de zi, pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor publice din București!
Soluții. Dezbatere. Implementare.
#PasiSpreNormalitate


Soluții de trafic zona Calea Floreasca - Radu Beller și Dorobanți:
⬆️ 1. Calea Floreasca - arteră cu 4 benzi de circulație.
Aici se introduce sens unic de circulație pentru traficul rutier, pe două benzi (sens Sos. Ștefan cel Mare - Calea Floreasca până la intersecția cu strada Ceaikovski).
Benzile de circulație de pe margine vor fi transformate în bandă unică de circulație pentru transport public. O bandă pe sensul Sos Ștefan Cel Mare - strada Ceaikovski, iar cealaltă pentru circulația din sens invers.
⬆️ 2. Radu Beller - arteră cu 4 benzi de circulație
Aici se crează sens unic de circulație pe tronsonul dintre strada Mircea Eliade și Calea Dorobanți.
Vor fi alocate două benzi de circulație traficului rutier (sens Mircea Eliade către Piața Dorobanți).
Benzile de pe marginea drumului vor fi transformate în bandă unică pentru transportul public, fiind alocată câte una pentru ambele sensuri de circulație ale tronsonului Mircea Eliade - Piața Dorobanți.
⬆️ 3. Calea Dorobanți - 6 benzi de circulație
Aici, pe sensul de circulație dintre Piața Dorobanți către Sos Ștefan cel Mare se vor crea 4 benzi de circulație - 3 pentru traficul rutier, 1 pentru transportul public.
În sens invers vor fi două benzi de circulație - 1 pentru traficul rutier și 1 alocată exclusiv pentru transportul public.
_____
➡️ Soluția de sistematizare creează un culoar de trafic pe direcția Centru via Strada Polonă până în zona de Nord. Practic, dacă vii din centru, pe strada Polonă vei avea culoar de sens unic până la intersecția Calea Floreasca cu strada Ceaikovski și Mircea Eliade.
În sens invers (Nord către Centru), se creează un culoar rapid de circulație din zona Parcului Herăstrău via Mircea Eliade - Radu Beller - Piața Dorobanți - Calea Dorobanți - Piața Romană.

https://www.facebook.com/Bujduveanu/videos/727523261832514/

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) V2A

Facebook/Nicușor Dan
🟢 Începând de luni, 14 august, ora 9:00, Calea Floreasca și str. Radu Beller devin străzi cu sens unic.

🟢 Calea Floreasca devine sens unic de circulație pe direcția Șoseaua Ștefan cel Mare către intersecția Calea Floreasca cu strada Ceaikovski.

🟢 Autobuzele STB vor circula pe banda specială pentru transportul în comun dinspre Str. Ceaikovski spre Șoseaua Ștefan cel Mare. Pe același sens va fi și pista pentru biciclete.

🟢 Strada Radu Beller devine sens unic dinspre Bd. Mircea Eliade spre Piața Dorobanți.

🟢 Autobuzele STB vor circula pe banda dedicată de la Piața Dorobanți către Bd. Mircea Eliade. Pe același sens vor circula și bicicletele, pe pista special creată.

🟢 Pentru implementarea noilor reglementări de trafic, Administrația Străzilor București a executat lucrări de frezare, asfaltare, creare de benzi unice pentru autobuz, trasare a marcajelor rutiere corespunzătoare și a locurilor de parcare, a covoarelor verzi pentru pistele de biciclete și a amplasat semnele de circulație specifice.

 


Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) Adrian Rosca

Ce se mandreste dom' Premar cu o pista de biciclete neconforma. :mrgreen: Brigada de Politie Rutiera nu are nimic de spus?

 


Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) Valentin

Ce e neconform cu pista?

exemplu de la Cluj:

 



Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) shoppy

Eu nu inteleg care este problema cu pista, daca stiti ca incalca vreo lege atunci mentionati problema, nu aduc nimic util discutiile de genul "aia incalca legea / care lege? / du-te si citeste legea si o sa vezi".

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2298 forum members have written 422534 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use