Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023)

58 posts, 7331 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) reiny2000

Articolul 142 din codul rutier:
Se interzice oprirea voluntară a vehiculelor: pe trecerile pentru pietoni ori la mai puţin de 25 m înainte şi înainte de acestea; în intersecţii, inclusiv cele cu circulaţie în sens giratoriu, precum şi în zona de preselecţie unde sunt aplicate marcaje continue, iar în lipsa acestora, la o distanţă mai mică de 25 m de colţul intersecţiei;
HG nr. 965 din 15 decembrie 2016:
La articolul 144, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:"(3) Nu se pot amenaja parcări pentru autovehicule, pe trotuar, la mai puţin de 10 m de intersecţii, staţii ale mijloacelor de transport în comun sau treceri pentru pietoni."
Unele locuri de parcare din poze nu ar trebui să existe.

 


Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) shoppy

Trebuie sa fi fost interesant mai ales ca Waze si Goagal nu au fost updatate.

 


Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) cris_m

Google ba da, arata ca e blocata strada si te redirectioneaza automat in acest caz.

 


Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) shoppy

Pe maps.google.ro si waze.ro/hartalive nu apar cu sageti de sens unic.

 


Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) Serban

Pe Google Beller e actualizata, Floreasca nu.

In alta ordine de idei, locuiesc pe o strada pe care s-a inversat sensul unic, o strada muuult mai scurta decat Floreasca si fara stradute laterale si a durat 3 luni pana nu a mai intrat nimeni prost. In prima luna jumate intrau cu zecile pe zi, asta desi 2 saptamani a stat politie in capat, iar dupa primele doua saptamani dadeau amenzi zilnic, zi-noapte. Din discutiile cu ei, unii au luat amenda si de doua ori. Deh, semnele sunt optionale.

Deci o sa dureze pana nu o sa se mai intre pe interzis.

 


Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) cris_m

Chiar si dupa 3 luni tot mai apar bezmetici, la mine pe strada m-am certat si eu la un moment dat cu un hodorog care voia sa intre pe interzis si tot el era tare in gura. Nu mai zic ce circoteca a fost atunci cand o parte din strada a redevenit dublu sens, mergeau peste axul drumului fara vreo apasare (e drept ca nici marcaje nu mai exista).

 


Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) neoman

Bezmetici sau nu, erau sa intre in mine azi 2 bombardieri care nu prea intelegeau sensul scrisului "BUS" scris pe jos. Ei isi continuau drumul pe Calea Floreasca pe banda de autobuz si au facut dreapta pe  Putul lui Zamfir. Eu veneam de pe George Calinescu.

 


Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) Adrian Rosca

Politia Rutiera considera ca pista de biciclete este conforma, astfel ca ne putem astepta sa mai apara si altele asemenea prin Bucuresti:



 


Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) Adrian Rosca

shoppy wrote here:
Eu nu inteleg care este problema cu pista, daca stiti ca incalca vreo lege atunci mentionati problema, nu aduc nimic util discutiile de genul "aia incalca legea / care lege? / du-te si citeste legea si o sa vezi".

Am ramas dator cu un raspuns. Ma refeream la prevederile normativelor STAS 10144-1-90 si STAS 10144-2-91 (ambele in vigoare), care impun o separare fizica intre pista de ciclisti si partea carosabila:







 


Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) Serban

Daca se respecta normativul, nu mai era pista de biciclete nici pe Floreasca, nici pe Beller. Unde mai era loc de spatiu de siguranta de 1,5 m? Iar separarea...decat sa fie cu bordura, ca pe FdG, e de 100 de ori mai bine asa.

Iar cu bordura ca pe CV se ocupa si spatiu si ar fi fost exagerat, avand in vedere ca pista este in sens invers fata de circulatie, deci sansele de a se parca pe ea sunt foarte mici (ca dovada ca e libera mereu, desi nu mereu e politie in zona).

Faptul ca are toate avizele, inclusiv al Brigazii rutiere, e un lucru bun.

 


Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) Media

Sunt încă destin care intra pe banda de bus. Am trecut zilele acestea pe acolo și la semafor la spital erau cel putin 4 turisme de fiecare data.
Si cu toate ca scrie BUS am văzut și taxi. Nu știu care este regula privind taxiurile dar dacă ele au voie atunci este ok și pentru Bolt și Uber.

 


Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) Adrian Rosca

Da, taxiurile au voie pe banda de bus.

 


Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) andreiiul

Avand in vedere ca marcajele de interzicere sunt cu placuta aditionala cu mentiunea "cu exceptia transport public local si a bicicletelor" taxiurile au voie. Nu stiu daca practicantii de ride sharing sunt asimilati transportului public. A fost un proiect de modificare a OG 49/2019 care reglementeaza activitatea aceasta, dar nu am gasit daca s-a si modificat.

 


Re: Resistematizarea str. R. Beller, C. Dorobanților, C. Floreasca (2022-2023) shoppy

Trebuie sa fie vreo smecherie prin acele stas-uri sau vreo derogare ulterioara, poate sa-l postezi pe tot, daca o luam asa iese fix pe dos, adica pistele trasate cu vopsea pe trotuar sunt legale si pistele facute pe sosea sunt ilegale.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2299 forum members have written 422536 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use