Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura pentru sport și agrement din București

 

Topic: Parcul Grozăvești și Parcul Campusului Universitar al Politehnicii

21 posts, 3466 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Parcul Grozăvești și Parcul Campusului Universitar al Politehnicii ByOnu

Cred ca acestea doua merg intr-un topic comun datorita proximitatii. "Bașcă" mai sunt si conectate pe sub Bd. Doina Cornea.

__________


Pentru inceput, aceasta stire recenta:

https://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... taje.htm

Pentru 49 de copaci taiati fara aviz s-a aplicat o amenda totala de 4900 lei.

Bonus, se pregatesc constructii noi.

 


Re: Parcul Grozăvești și Parcul Campusului Universitar al Politehnicii cris_m

Parcul campusului nu mai poate fi frecventat de catre cei care nu sunt studenti ai Politehnicii conform unei decizii a Senatului UPB de prin noiembrie 2020/21. Teoretic esti intrebat de legitimatie, practic nu prea se mai intampla asta.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Parcul Grozăvești și Parcul Campusului Universitar al Politehnicii Utilizator anonim 2

Pai practic nici nu poti sa intri pentru ca toate portile sint incuiate. S-a gasit rectorul ala pesedist mai nenorocit decit Abramburica sa baricadeze parcul ca pe mosia lui ta’su de parca nu tot din taxele noastre traieste, el si Politehnica. E o sfidare la adresa cetatenilor din cartier. Eu sint mai sarac, nu locuiesc dincolo de gard dar suficient de aproape cit sa merg cu placere in acel parc de care ma leaga numeroase amintiri “din tinerete”.