Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitare Pasaj Unirii (FINALIZAT septembrie 2022)

377 posts, 52401 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 27
 
 

📖 Pagination options
Re: Reabilitare Pasaj Unirii andrei11

După logica mea dacă cazi în râpă pe Valea Prahovei e una şi dacă te opreşti în stâlp în Pasajul Unirii e altceva. Circulând evident cu viteza maximă admisă pe respectivul sector de drum.
După logica mea să cazi de pe podul Grant  e una şi să te înfigi în stâlp în pasajul subteran e altceva.
Hai să te întreb ceva care ţine tot de logică, toate drumurile ar trebui să aibă parapete ca să nu se mai buşească cetăţenii de pomii ( fructiferi ) - că ceilalţi sunt copaci -  de pe marginea drumului.
Eu gândesc că o bordură mai solidă care să delimiteze drumul e suficientă la Unirii.
Sau ca să eliminăm orice pericol mai bine  îl închidem. De tot !

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii zapacitu

Si punem si sarma ghimpata sa nu cumva sa incerce cineva sa mearga pe jos pe acolo, nu?

Serios acum, siguranta circulatiei in subteran e discutabila la noi. Se spala pe maini cu restrictii, insa nu fac nimic sa se asigure ca restrictiile sunt respectate. Dupa mine, o restrictie de 30 la ora nu exista daca nu o respecta decat 1/10 participanti la trafic. Mai rau, faptul ca exista unii care o respecta si nu "merg cu traficul" genereaza mai multe probleme - cei care au "indrazneala" sa respecte mai mult incurca si de regula sunt un factor in accidentele provocate de bizoni care nu au rabdare sa stea dupa sarmanu om care merge legal. Dar asta tine de siguranta traficului la modul general.

Panourile decorative sunt foarte la moda, dar sunt total inutile. Nici macar nu protejaza peretii de degradare cauzata de mazga, umezeala si poluare. Zici ca nu mai avem normative in constructie, pe bune. Bordurile suspendate sau anti-camion sunt o tampenie... mai bine pui parapet W daca vrei sa faci ceva cu adevarat util. Nu ca s-ar vrea asa ceva, doamne fer.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii shoppy

Ahaaa, deci balustradele nu se pun dupa "nu pricep cum poti sa pierzi controlul la 40 km/h" ci dupa "acolo e prapastie mai mare deci trebuie balustrada".
Este bine ca siguranta rutiera nu se face dupa ce pricep tot felul de persoane care vad masini busindu-se si nu isi dau seama ca la o busire dintre masini ambele masini se deformeaza si ambele masini ricoseaza, insa la o buseala cu un zid sau o coloana de beton armat, zidul este absolut fix si absolut nedeformabil, deci toata energia impactului este preluata de masina, care la 40km/h este foarte mare:


 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii andrei11

Vezi că te contrazici singur.  Ar trebui după teoria ta ca toate şoselele să aibă prevăzute balustrade ca să nu te mai ciocneşti cu copaci, capete de pod, etc. De ce nu se montează balustrade pe toate drumurile ? Ca pe autostradă.
O bordură mai înaltă este suficientă în pasaj.
Evident că nu e imposibil, dar un impact frontal ca în exemplul pe care l-ai dat este puţin probabil în pasaj. Nu imposibil.
Hai să nu ocolim evidenţele, învăţaţi-vă să conduceţi cu viteza legală pe sectoarele de drum cu restricţii şi după aceea mai discutăm.
_________________________
Hai să punem balustrade şi între străzile din oraş şi trotuare, că vorba aceea, în caz de accident maşinile pot ricoşa pe trotuar. Provoacă-mă că mai scot << perle >> , sunt ( aproape ) inepuizabil la idei tembele.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii WT_fan06

... știi că există să ți se facă rău la volan, nu? Știi că există și afecțiuni (ce-i drept rare) care te incapacitează subit, nu? Există o sumedenie de motive pentru care cineva perfect sănătos, conducând perfect regulamentar să piardă controlul. Se întâmplă rar, dar se întâmplă.

Viteza redusă nu e o scuză să proiectezi insuficient un drum. Așa cum a contra-argumentat foarte bine @shoppy . Iar condusul regulamentar nu garantează siguranță 100% pentru că nu toți factorii depind de tine.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii andrei11

1) Nu sunt contra balustradelor.
2) Te văd foarte vocal. De ce - conform propriilor tale argumente - nu punem balustrade între toate drumurile din oraş şi trotuar ? Că doar pe trotuar circulă pietoni şi  şoferilor li se face rău pe bandă rulantă şi pe o stradă normală, nu numai în Pasajul Unirii.
3) Hai că sunteţi "tari" în statistici. Câte maşini au tranzitat până acum Pasajul Unirii de când s-a inaugurat şi câte accidente mortale au fost ? Şi care au fost cauzele accidentelor ? Că i s-a făcut rău cetăţeanului sau că s-a crezut bombardier ?
4) La Pasajul Victoriei aţi lăsat-o baltă cu balustradele. Şi acolo e fix acelaşi lucru. Pasajul Victoria de ce nu are balustrade ?
5) Nici Pasajul de la BIG n-are balustrade.
Sau punem balustrade peste tot sau nu punem la niciun pasaj.
6) De ce nu punem balustrade în dreptul fiecărui stâlp / copac  din oraş ? Dacă autoturismele se buşesc de stâlpi / copaci ? De ce nu punem balustrade în cazul tuturor străzilor cu trotuare înguste ?  Dacă autoturismele se buşesc de clădirile aflate la stradă ?
_____________________________________
Prostia omenească, de Ion Creangă. Povestea și morala ei

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii WT_fan06

Cu whatabout-ism-ul tău care duce discuția în derizoriu pur și simplu nu am cum să continui argumentația... la fel de repede cum am intervenit, mă și retrag.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii andrei11

Sau punem balustrade peste tot sau nu punem la niciun pasaj.
Învăţaţi să respectaţi viteza legală pe sectoarele de drum unde ea e limitată.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Unirii Utilizator anonim 2

Nu punem balustrade peste tot pentru ca nu e fezabil/economic. In pasajul asta se efectueaza insa lucrari si era momentul potrivit sa fie instalate. Discutia a pornit de la panourile metalice decorative: daca pe alea au putut sa le instaleze, de ce sa nu fi pus parapet de protectie?

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii aztec

Adevarul e ca forma tunelului nu este chiar ok, mai ales cand te bagi ca bamblecul cu viteza.
Nu este tot una cu restul de pasaje subterane.
Si nici lungimea.
Daca sunt utile..fireste.
Daca sunt fezabile...de discutat.
Daca e si spatiu de montat, de vazut.
Daca estetic ar da bine...de gust...

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii ByOnu

Interiorul unui pasaj rutier nu trebuie sa fie estetic. Trebuie sa fie sigur.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii serbanandrei

Am si eu o intrebare. De ce trebuie sa comentam o decizie care deja a fost luata ??? Intrebarea este de ce daca nu stim sau nu putem sa amenajam un pasaj subteran din punct de vedere al sigurantei , sa invatam de la alti ,sau sa-i intrebam pe alti din lumea asta cum au facut. De exemplu FRANTA sau GERMANiA sau SUEDIA ???  De ce trebuie sa inventam noi ceva si nu aplicam ce alti au facut bine .!!!  In general ce facem noi dupa capul nostru este prost ,sau mai grav ,constatam dupa ce il dam in functiune ca nu este sigur .

Dupa parerea mea nu garduri trebuiau montate in interior ( sunt estetice dar nu sunt pentru asa ceva ) ,dar oricum nu mai schimbam nimic acum.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii Puss in Boots

Problema cu a "aplica ceea ce altii au facut bine" e ca noi o facem - de obicei- prost, insuficient, neadecvat, neconform etc.

 


Re: Reabilitare Pasaj Unirii shoppy

Evident porducatori de glisiera w sunt multi si toata lumea stie cat costa 1 metru deci nu putea sa cumpere de la firma capusa glisiera w la de 10 ori pretul pietii, asa ca a trebuit sa se inventeze un grilaj nou tocmai pentru a nu exista in oferta nimanui si sa nu comenteze nimeni ca dincolo este acelasi pordus de 10 ori mai ieftin.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 27
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422365 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use