MetrouReţeaua de metrou din Bucureşti

 

Topic: Stația Pantelimon

58 posts, 7359 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Stația Pantelimon PTMZ

andrei11 wrote:
Impresii din teren
Cam asa arata la ora actuala accesul parasit, am impresia ca nici nu exista legatura reala ca statia, posibil sa ma insel.

Întrebare: acest acces (cel de serviciu de la Pantelimon) este legat real de stație? Cam ce lucrări ar mai fi necesare pentru activarea sa pentru publicul călător?

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) andrei11

1) Cred că are legătură  cu stația. Suprafața se realizează ultima. Dacă nu era nimic la subsol nu era nici accesul. Vezi același tip de acces la Apărători ( accesul lui Piedone ),  la remiza de la Gara de Nord 1 și la accesul parcării auto de la Bucur Obor.
2) Nu e necesar activarea accesului pentru că pe acolo  nu umblă nimeni.

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) ByOnu

RE 2: umblă sau nu, este vorba despre normele de siguranță.

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) Gabi23

Nu trebuie să fie prioritar acest proiect pentru realizarea unui acces suplimentar aici. Fondurile (dacă sunt) ar trebui utilizate și unde chiar există nevoie de investiții. Nu așa că ne uităm pe o hartă, să fim realiști. Un nou acces va genera mai multe costuri decât beneficii, la o stație cu un flux redus de călători.

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) andrei11

Pentru cei ( maxim ) 10 călători care -  coboară din / urcă în -  tren n-ai nevoie de alt acces. Mai ales că toți stau spre accesul actual.  Dacă vrei să te iei de accesuri mai degrabă vezi ce facem cu  Costin Georgian - Apărătorii Patriei - Anghel Saligny - Pipera - Aviatorilor - etc.  La Pantelimon chiar nu merită să dezvoltăm subiectul. De precizat că la Pantelimon vin / pleacă cam 3 metrouri / oră.

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) ByOnu

2020 este un an prost pentru referinta. M5 se ignora, trebuie analizata 1 an intreg.

Dar, Pantelimon a avut mai multi calatori decat Berceni si jumatate din statiile M4!! Beat this!

Oricum, aia <10> calatori au dreptul la a fi evacuati in siguranta in caz de urgenta, la fel de mult precum cei din toate celelalte statii. Siguranta nu face discriminari statistice. Exista niste norme noi ISU.
trafic statii metrou 2020 pantelimon.png (115.87 KB; downloaded 3838 times)

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) andrei11

Precizări.
Sunt convins că accesul există dar trebuie să ne asigurăm că poate fi folosit în caz de urgență. Nu merită să fie transformat într-un acces normal.
Acces Urgență
Acces urgență.jpg (54.02 KB; downloaded 3829 times)

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) Gabi23

Cum sunt contabilizați călătorii în stațiile de pe M4 cu turnicheți vechi?  :think:

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) subway guru

329000pas/365zile=900pas/zi
900pas/18h=50pas/h
50pas/3trenuri=17pasageri/tren
:rofl:
@Gabi23
La fel ca peste tot in celelalte magistrale, se contabilizeaza doar intrarile.

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) andrei11

Trebuie să îmnulțim cu ( aproximativ  ) 2. Presupunem că cine pleacă din Pantelimon dimineața seara tot acolo ajunge. Deci în situația cea mai defavorabilă pe peron am avea aproximativ 35 cetățeni (  cei 17 care tocmai vor să urce și cei 17 care tocmai vor să coboare ).

 


Re: Sectiunea Republica - Pantelimon ( Antilopa ) subway guru

Plus un coeficient de multiplicare pentru ora de varf de dimineata, seara traficul e mai dispersat…dar tot nu depasesti capacitatea de evacuare a unui acces!
:lol:
Accesul tehnic e util doar pentru pompieri in situatia in care flacarile se indreapta spre accesul de pasageri.
Singura ipoteza de incendiu periculos e daca ia foc trenul, spatiile tehnice au usi antifoc.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Stația Pantelimon (M1) sab

Prin Bucuresti, in scaunul cu rotile: Fostul rugbyst George Balta, paralizat de la piept in jos, a incercat sa ajunga din Piata Victoriei in Pantelimon
https://www.aktual24.ro/prin-bucuresti-i ... telimon/
In cadrul unei postari care a strans intr-un timp extrem de scurt peste o mie de vizualizari, George Balta, un fost jucator de rugby care a ramas paralizat de la piept in jos, povesteste experienta sa de a calatori prin micul Paris in scaunul cu rotile.

Acesta a publicat pe pagina sa de Facebook multitudinea de probleme cu care s-a confruntat cand a incercat sa ajunga din Piata Victoria in zona Pantelimon cu mijloacele de transport in comun. De la lipsa rampelor pentru persoanele cu dizabilitati, indiferenta soferilor de autobuze, bordurile inalte imposibil de traversat si pana la banalele butoane ale elevatoarelor, montate prea sus pentru o persoana in scaun cu rotile.
La finalul postarii virale, tanarul a tinut sa precizeze ca ”rampele, bordurile, lifturile nu faciliteaza doar persoanele cu dizabilitati”. ”Ce imi doresc sa intelegeti voi, toti este ca rampele, bordurile, lifturile nu faciliteaza doar persoanele cu dizabilitati. Ele sunt de mare ajutor si mamelor cu copii mici si batranilor, celor care au o dificultate de deplasare temporara.”

Iata mai jos postarea acestuia:

”Am facut ieri un exercitiu. Am incercat sa plec din Piata Victoriei spre casa, in zona Pantelimon cu transportul public.
Stiu, sunt un nebun care incearca sa goleasca un ocean cu o cana
Primul transport pe care l-am incercat a fost tramvaiul, domnul vatman nici macar nu a sinchisit sa coboare, sa-mi dea un sfat, mi-a spus ca pe linia aia nu exista tramvai adaptat.
Am incercat sa traversez jumatate de piata sa ajung la un autobuz, fara ajutor sa urc bordurile nu as fi reusit, decat daca as fi luat-o printre masini.
Am ajuns in statie si primul sofer de autobuz a avut aceeasi atitudine, nu a coborat.

L-am asteptat pe urmatorul si de data asta soferul a tras autobuzul aproape de trotuar astfel incat rampa sa pice pe trotuar ca sa pot urca usor, chiar m-a si ajutat. Multumesc, domnule!

Am incercat si metroul
Dupa ce am coborat, am ajuns in fata unui elevator cu centrul de comanda pus foarte sus ca sa-l pot actiona.
A venit un domn de la paza care mi-a explicat cum functioneaza si care mi-a spus ca el nu are voie sa ma ajute
Zic ok, dar stiti cumva daca pot ajunge in Pantelimon?
Mi-a raspuns ca statia de acolo nu are lift


MINUNAT ”

Păcat ca n-a vrut sa meargă din Militari in Berceni, de ex. :headbash:
Pantelimon nu se pune, aceea nu este stație. Este un rebut al unei concepții falimentare, ca pe o linie spre depou este musai sa ai o stație. M5 va trage ponoase toata existenta ei de pe urma acestei concepții...

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex andrei11

Pantelimonul chiar are călători ! Dacă nu era necesară staţia trenurile ar fi circulat goale.
M 5 este << gândit >>  cu un interval de un metrou la 5 minute, deci pe "ramurile" din Dr. Taberei ar veni un metrou la 10 minute. La nevoie la  << Valea Ialomiţei >> chiar se poate reunţa la o adică.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex sab

Da, Pantelimon avea vreo 328.000 calatori pe an inainte de pandemie.  
Adica vreo 900 calatori pe zi.  
Adica 50/ora, in medie.
Enorm . ;)

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reţeaua de metrou din Bucureşti  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422350 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use