Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Știri, proiecte, perspective

72 posts, 11389 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii Utilizator anonim 2

Iata si podurile boltite - doua la numar:

IMG_0694.png (1.88 MB; downloaded 2827 times)


IMG_0695.jpeg (1.21 MB; downloaded 2827 times)


Unul era in prelungirea strazii ce coboara de la Mitropolie, altul cam pe directia actualei Magistrale Nord Sud, mai nou numite bd. Dimitrie Cantemir. Eu asa o stiu, de “Magistrala” :) Cu Dimitrie Cantemir inca nu m-am acomodat.

In 1927:

IMG_0692.jpeg (1.91 MB; downloaded 2827 times)


Intre ele se mai observa un pod mic dar probabil acesta a fost demolat la constructia planseului.

Primele doua scheme sint preluate din interviul acordat recent de Nicusor Dan lui Vitalie Cojocaru de la Euronews.

 


Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii subway guru

Singurul pod boltit care exista pe acea portiune si pe care pot sa ti-l confirm e in prelungirea strazii Serban Voda.
Lucrarile la planseul Dambovitei vor fi un mare haloimis, pregatiti-va pentru tot ce poate fi mai rau.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii Utilizator anonim 2

In imaginea din 1927 parca nu e fix in prelungirea strazii Serban Voda si e cam subtirel. Nici imaginea nu e de buna calitate dar e logic sa fi fost acolo, strada Serban Voda fiind atunci pe post de axa Nord-Sud a orasului.

Celalat pod boltit sa nu mai existe oare sau nu ati ajuns atit de departe in procesul explorarii, la vremea respectiva?

Caseta colectorare cum s-a construit in acea portiune? Deasupra ei, pe maluri, e tot cuva de beton sau a ramas conformatia antebelica?

Daca ajung sa demoleze structura, dupa parerea mea ar fi bine sa lase la vedere cit se poate de mult din luciul de apa.

In dreptul pasajului rutier Dimbovita si cele doua casete colectoare vad ca sint sifonate. A fost o lucrare complicata, presupun.

 


Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii zapacitu

Sifonarea e ceva mai lunga decat te astepti si a fost o lucrare mamut. Plus de asta nimeni nu stie exact unde sunt multe chestii pe acolo prin subteran, mai ales in zona planseului. De aici si predictia colegului.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii V2A

Ofertant unic pentru lucrările la planșeul din Piața Unirii: asocierea CONSTRUCTII ERBASU (Leader),CONCRETE & DESIGN SOLUTIONS,BOG'ART, cu ERBASU EDIL CONSTRUCT S.A., ERBASU TOTAL CONSTRUCT S.A., AQUAPROIECT, CONCELEX, CES CONSULTING SERVICES SRL, DP PROIECT INSTAL, PROSPECT DRILL, INVEST SERVICII COMERCIALE S.R.L., DRUM CONCEPT,  
MC GENERAL CONSTRUCT ALFA SRL ca subcontractanți.

 


Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii Misiekwas

Dar este vreun plan pentru reorganizarea pentru rearanjarea suprafeței? Și nu vorbesc despre proiectul aia ridicol cu amfiteatru in mijloc,care e dezastru urbanistic. De exemplu: un propriu terminal de autobuze etc.?

 


Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii aztec

Merita citit articolul...si prin prisma propunerii de a scurta pasajul rutier...

„O ipoteză care trebuie luată în calcul chiar la elaborarea PUG București este scurtarea pasajului rutier de la Dâmbovița și reconfigurarea zonei, soluție care poate fi considerată ca fiind extremă dar care s-ar putea impune. Noi am încercat să explicăm care este pericolul cu care trebuie să conviețuim, pe care împreună cu autoritățile locale să îl asumăm și pe care dacă nu găsim soluția de rezolvare, măcar să ne pregătim să îl gestionăm corect și să limităm efectele în cazul apariției. Toate debitele cu care lucrăm noi sunt statistice.


""
La Piața Unirii, debitul inițial luat în calcul pe Dâmbovița era de cca 90 mc/s. După construirea pasajului rutier, în condițiile în care pasajul este practic o barare a râului, capacitatea de transport determinată experimental în 1995 s-a redus la 45 mc/s. Dar cu trecerea timpului, din cauza depunerilor din casetele sifonării care au o forma aproximațiv de U, a rugozității, capacitatea de transport la redus la 38 mc/s”, a explicat pentru HotNews.ro Doruleț David, șef serviciu Exploatare Lucrări Hidrotehnice din cadrul Sistemului de Gospodărire a Apelor Ilfov-București din cadrul Administrației Bazinale de Apă Argeș-Vedea Pitești.
"""


https://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... vita.htm

 


Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii shoppy

Pai si ce vrea sa spuna, ca poate sa vina o viitura pe Dambovita care sa nu poata fi gestionata nici prin golirea anticipata la Vacaresti, deversare in lacul de rezerva de la Vacaresti, devierea partiala pe Ciorogarla si prin golirea anticipata a barajului Lacul Morii?

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii Utilizator anonim 2

Nu era vorba ca au curatat caseta colectoare? Cum sa fi avut capacitatea mai mare in 1995 cind era inca de la inaugurare plina cu popi, cofraje si alte prostii nedemontate?

 


Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii shoppy

El spune de "caseta sifonarii", cred ca vorbeste de caseta de sub piata prin care curge apa de la suprafata, oricum, despre orice ar vorbi, sa se faca lucrari sa se decolmateze si gata, ce atata drama cu demolarea de pasaje rutiere? Mi se pare ca s-a mai trezit cineva sa se planga ca lucreaza la stat, are salariul mic si numai el apara capitala de dezastru.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii V2A

V2A wrote here:
Astăzi a fost lansată licitația pentru refacerea planșeului peste Râul Dâmbovița, consolidarea și înălțarea Pasajului Unirii și regenerarea zonei de la suprafață.
Termenul pentru depunerea ofertelor: 06.06.2023, iar cel pentru evaluări, 06.12.2023.
Valoarea estimată: 842.481.987,01 lei.
Link: https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100165056.

Pe 29.09.2023 s-a încheiat evaluarea tehnică. Licitația a trecut în evaluare financiară.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Consolidarea infrastructurii Pieței Unirii V2A

Ieri a fost selectat câștigătorul: asocierea CONSTRUCȚII ERBAȘU (lider) - CONCRETE & DESIGN SOLUTIONS - BOG'ART (unicul ofertant).

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Re: Stiri, proiecte, perspective V2A

Mâine (22.01.2024) va fi semnat contractul pentru refacerea planșeului din Piața Unirii și se va da ordinul de începere a proiectării: https://ps4.ro/comunicate-de-presa/secto ... -unirii/.

 


Re: Știri, proiecte, perspective Aron

Putin off:
Care mai este stadiul proiectului liniei de tramvai care sa traverseze Piata Unirii?
Intreb poate vede cineva "mai de sus" si accelereaza putin ca sa il execute concomitent cu refacerea planseului, astefel nu blocheaza zona de 2 ori, iar la final o sa fie totul gata. (Maxim o sa mai fie santier cand o sa aiba curajul sa il faca full pietonal :mrgreen: )

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2300 forum members have written 422538 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use