Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai

120 posts, 15263 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai WT_fan06

Din moment ce întorc acolo o sumedenie de linii de autobuz, aș zice că destul de mulți clienți depind de transportul în comun.
ByOnu wrote here:
Guru, ce propui? Tramvaiul trebuie extins, asta e clar. Care e propunerea ta de realizare a acestui obiectiv?

Intreb pentru ca doar ii contrezi pe toti. 😅 Vreau sa inteleg cum se poate mai bine.
Încă așteptăm propunerea ta. :yes:

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai ByOnu

subway guru wrote here:
...cati clienti frecventeaza pedestru pravaliile mall gen Dede, Ikea, Brico?...


@subway guru, Dede, Ikea, Brico? Hai ca esti hoț,  :lol: le-ai ales fix p-alea de mobilă și ustensile, ignorând ...știi tu, ...mallul și hypermarketul?! Care e scopul? Ducerea în derizoriu a discuției? =(

Pai și stație M6 de ce mai facem? :think: "Nu e cerere" pentru un tramvai de 27m, dar este pentru o ramă de 110m? :no:

Încărcarea autobuzelor dovedește că există cerere și flux pietonal.

Cat despre bricolaje și mobilă, am făcut zeci de astfel de drumuri. Sunt destule lucruri pe care le poți cumpăra per pedes. Când ai materiale mari de transportat apelezi oricum la cărăușii specializați sau la cunoștințe. Dar nu toate vizitele la magazinele de brico și mobilă se finalizează cu achiziții grele/voluminoase.

Sunt însă o mulțime de lucruri pe care le poți face în complexul comercial, de la divertisment, la cumpărăturile de zi cu zi, la haine, până la "testarea pieței" la Ikea.


subway guru wrote here:
Sau de fapt vreti sa incurajati corporatistii sa mearga cu masina personala in parcarile generoase de acolo dupa care sa se urce in tramvai ca sa mearga la job?...


Like ..sure. Why not? Acolo este locul perfect pentru un P&R, nu la Grațioasa cum voia Oprescu, pompând tot traficul prin intersecția cu Aerogării.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai subway guru

Whi not? N-am inteles pozitia…vrei sa incurajezi poluarea si aglomerarea DN1??? Pana acum pareai ecologist! Sau ai trecut in tabara cealalta? Doar ca sa mananci o chiftea suedeza la pachet in tramvai???  :headbash:
P.S.
Nu e datoria mea sa dau solutii in locul celor platiti pentru treaba asta dar am tot dreptul (ca si voi) sa judec critic ceea ce se propune!  :bere:

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai shoppy

Asta cu emisiile radio este ca drobul de sare, uite la CdG trece TGV-ul direct prin balize la o pista si pe sub nasul celeilalte https://www.google.com/maps/@49.0248127, ... !3m1!1e3

Daca tu ca varsta esti pensionar si n-ai mai fost intr-un mall sa vezi ce se intampla pe acolo nu inseamna ca la mall ori te duci in weekend cu masina personala sa te intorci cu ea lasata de fund ori nu te mai duci deloc.
Chiar succesul autobuzului care pierde timp in blocaj arata ca traseul este dorit. Exista 3 tipuri de clienti pentru tramvai:
- tinerii (elevi, liceeni, studenti) merg la mall zilnic sau la 2 zile, nu cumpara nimic dar trag 2 ore de un "suc bio" si se zgaiesc la magazine sau merg la un film, deci toti tinerii din cartierul Baneasa sunt clienti (si chiar si cei din Aviatiei si Tei ca mall Baneasa este mai mare si are cinema sau se duc alternativ Baneasa / Promenada)
- toti corporatistii din perimetrul PPL/ pod Straulesti / pasaj Aerogarii la pranz se urca cate 2/3/4 intr-o masina si merg la mall Baneasa, la pranz in timpul saptamanii tot food-court-ul de la Baneasa este plin, stiu ca asa am fost si eu, uneam 10 mese intr-un colt de ziceai ca e nunta, pana la urma angajatii au lasat mesele asa, daca ar fi tramvai care sa mearga la program cei de pe Aerogarii ar lua tramvaiul, este mai distractiv sa stea 10 oameni in tramvai decat in 3 masini separate
- toti pensionarii merg la 2 zile la mall si se plimba pe acolo, mai ales ca este acoperit si climatizat deci cald iarna si racoare vara, este un fenomen, in SUA se cheama "mall walking"
- asta pe langa cei care merg la mall saptamanal ca sa vada un film si sa mai dea o tura prin magazine
Si asa cum se poate prelungii si metroul, asa se poate prelungii si tramvaiul, sa mearga oamenii cu el la padure, la gradina zoologica sau chiar mai departe pe Iancu Nicolae sau pe Strapungerea Avionului cu P+R la DNCB.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai subway guru

Daca este asa de atractiv si de profitabil de ce nu e ceva asemanator in Pipera?
Eu raman la parerea mea (pe care am si pus-o in practica) inainte de extensii trebuie urgent rezolvate problemele retelei existente!…si sunt destule, nu le vad rezolvate mai devreme de 5-10ani de efort sustinut.
P.S.
Degeaba te iei de pensionari, cu transport STB gratuit astia sunt dispusi sa se plimbe gratis toata ziua mai ales ca au timp berechet nu doar in pauza de masa!   :bere:

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai WT_fan06

În 5-10 ani de efort susținut se vor face xx ansambluri noi și traficul va crește cu xx% dacă nu faci nicio extindere și nu conectezi lumea la transportul public.

Să îngheți orice extindere până când cineva va decide (arbitrar) că gata, am făcut tot ce trebuia făcut cu rețeaua actuală, este o viziune falimentară care nu ne va duce nicăieri nici în 100 de ani. Orașul nu stă în loc, că nu am stat noi să aranjăm ce avem.

Ca să nu mai spun că e VITAL ca transportul public să fie extins pentru a DICTA dezvoltarea coerentă, de perspectivă. Apartamentele fără parcare, printre case, aflate pe străduțe pe care nu pot intra pompierii, etc. există parțial și din cauza lipsei dezvoltării coerente, "transit oriented".

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai Utilizator anonim 2

shoppy wrote here:
Asta cu emisiile radio este ca drobul de sare, uite la CdG trece TGV-ul direct prin balize la o pista si pe sub nasul celeilalte https://www.google.com/maps/@49.0248127, ... !3m1!1e3


De acord insa asta e motivul pentru care nu s-a electrificat nici linia noua catre Otopeni. O prostie din punctul meu de vedere dar daca Autoritatea Aeronautica nu iti da aviz, nu faci nimic.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai shoppy

La Otopeni nici nu stim daca s-a cerut avizul pentru electrificare ca oricum era clar ca trebuie sa fie gata cat mai repede posibil, linia Nord - Mogosoaia folosita o sa fie neelectrificata si nu o sa aiba nimeni garnituri electrice pe care sa vrea sa le foloseasca la noua gara.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai subway guru

Nu s-a cerut ca e pe diesel.
Daca reteaua existenta ramane in halul in care e fie distrugem tramvaie in ritm nesustenabil fie inchidem trasee…

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai ByOnu

Dar guru, reabilitarea infrastructurii existente si extinderile punctuale nu se exclud reciproc. Mai mult de atat, PMB a demarat inca din 2021 formalitatile pentru modernizarea infrastructurii avariate, inclusiv pentru linia 5.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai subway guru

Si ce a facut de atunci si pana azi? A lansat doar baloane de sapun cu viitoare extensii? Daca se tin si de astea asa cum s-au tinut de reabilitarea existentului va fi vai mama noastra…  :popa:
Spune-mi si mie ce s-a facut concret in ultimele 3-4mandate ca sa te iau in serios!  :bere:

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai 1689

Eu prevad ca toata aceasta discutie se va dovedi total inutila in citiva ani.

Zilele Aeroportului Baneasa sint numarate - de altfel un ministru al transporturilor a spus clar ca nu se justifica mentinerea sa acum x ani…

Terenurile in zona sint suficient de scumpe ca - de banii luati pe aeroport - CNAB sa poata cumpara teren si construi un aeroport nou altundeva (fie in sud, spre 1 Decembrie - cum se vehicula la un moment dat - fie in est, spre Fundulea).

Aceasta a doua varianta ar fi si mai atractiva, fiind conectata la A2, la A0 si astfel sa poata servi si clientii din Bulgaria la o adica…

Pina una-alta, Baneasa nu e nici London City, nici fostul Tempelhof… De-abia daca aterizeaza citeva zboruri zilnic - si asta doar in sezonul estival… La o adica pot sa pastreze cladirea aerogarii (ca tot au investit milioane in ea si mai e si cladire istorica) si sa-l transforme in heliport.

PS: venind in sustinerea optiunii unui aeroport spre Fundulea este si ideea de a prelungi metroul existent (M1) spre deosebire de 1 Decembrie unde trebuie sa mai asteptam multi ani pina cind (daca) M4 va ajunge la Progresul…

In conditiile acestea, zborurile companiilor low cost ar putea fi mutate pe Fundulea iar Otopeni-ul sa ramina pentru high-end, cu legaturi relativ rapide spre zona de business din Pipera.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai andreiiul

Aeroportul nu va disparea prea curand. Pe langa investiile facute in renovare sunt si planuri pt utilizarea lui in scopuri comericiale si preluarea de zboruri de pe Otopeni. Momentan, din ce stiu, nu exista personal destul pt operarea lui.
Pe langa asta, chiar si daca ar desfiinta aeroportul si ar vrea sa foloseasca banii obtinuti de pe teren in alte scopuri, atunci mostenitorii familiei Bibescu vor avea dreptul sa ceara retrocedarea terenului, deci statul nu castiga nimic.
https://www.b1tv.ro/eveniment/terenul-ae ... 911.html

 



Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422368 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use