Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura pentru sport și agrement din București

 

Topic: Parcul Regele Mihai I (Parcul Herăstrău)

248 posts, 67344 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 18
 
 

📖 Pagination options
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor andrei11

Eu tot nu pricep si gata. Si daca se lipesc  de podul CFR care-i problema ? Ca e alt pod, nu e ala al CFR - ului, nu ai cum sa ajungi la el. Uite aici, pe DN 5 aproape de Jilava sunt 2 poduri complet independente unul lângă altul. La fel pot sa facă şi în Herăstrău.  :twisted:
DN 5.jpg (129.42 KB; downloaded 3701 times)

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor abc_XC

@Andrei11: In cazul CFR,  daca doresti sa construiesti in acel spatiu de protectie feroviara de 20 de metri ai nevoie de avizul CFR, care se obtine in urma unei evaluari a proiectului propus de tine. CFR poate admite sau respinge acel proiect. Daca proiectul a fost respins nu ai dreptul sa construiesti acolo, asa cum e cazul de fata:
"Atat in 2015, cat si in anul 2016, Ministerul Transporturilor a refuzat propunerea Municipalitatii, argumentand ca solutia propusa nu se incadreaza in regulile privind amplasarea si autorizarea constuctiilor in zona de protectie a caii ferate."
Problema e juridica, primaria nu a primit aviz sa-si lipeasca podul pietonal de podul CFR si acum nu are dreptul legal sa faca acolo acea constructie. Asa spune legea, astea sunt regulile, dupa ele jucam.
TibiV tocmai a oferit o varianta de a iesi din acest blocaj, mutam podul pietonal in afara zonei de protectie feroviara.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor sss

Ne invartim in jurul cozii din cauza unor birocrati! Daca au primit putere in pix, nu semneaza doar ca sa arate ca sunt importanti! Daca imi demonstreaza cineva ca un pod in paralel cu al CFR, la 3 metri distanta, influenteaza negativ siguranta circulatiei trenurilor, eu imi tai venele in direct, la ora de maxima audienta!!!  :twisted:

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor shoppy

Evident ca se poate construi fara sa se afecteze structura CFR sau siguranta feroviara, de aceea si exista posibilitatea teoretica, ca CFR sa-si dea cordul.
O justificare a refuzului ar fi ca intr-un viitor oarecare sa se doreasca triplarea liniei si sa te trezesti ca in loc sa ai terenul liber si in proprietatea ta, tu l-ai vandut la altii si ai mai si fost de acord ca aia sa construiasca acolo un pod, cam contraproductiv, o alta ar fi ca doar li se rupe la basca si nu au chef sa se lege la cap fara sa-i doara si mai ales cu PMB care i-a mai faultat si cu trotuarul.

Evident primaria vrea sa faca o podisca minimalista si ca aspect si ca marime, de aceea li s-a pus pata sa o lipeasca de podul CFR, sa mai diminueze din costuri si din uratirea parcului.

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor Costin

E cam neplacut un pod la 3m de linia ferata in conditiile in care pe acolo se circula cu viteza... (120 sau 160 kmh) ganditi-va si la asta.

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor TibiV

Perfect de acord cu Costin.
TibiV wrote:
De ce se incaptaneaza primaria sa se lipeasca de podul CFR ?...
Nu este nici estetic, nici sanatos...
Sa se dea cu 30-40 de metri mai "hacana" si gata....

Plimbi copilul de 2-3 ani in parc, si iti "vijelieste" un tren cu +120 km/h la 3 metri distanta. Mai da si din goarna, sa fie sigur ca "pietonii ilegali" nu vor fi luati prin surprindere.
Un copil mai sensibil se poate alege cu traume serioase...

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor andrei11

Ei na, si daca e la 20 m se aude mai incet  :?:  Si daca stai cu copilul pe peron la Crivina si-ti trece rapidul cu 145 km / h la 4 m de tine cum e ? Sau daca treci pe sub pod si-ti < bagă > goarna atunci cum te simti ?

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor shoppy

Ca sa se inscrie pe directie 800 are 3 curbe in Bucuresti, acolo este intre curbele 2 si 3, viteza este redusa la 80 sau 90.

Ca sa se construiasca intai CFR trebuie sa evalueze proiectul si apoi sa-si dea avizul ca proiectul PMB si modalitatea lui de executare nu destabilizeaza structura podului sau rambleurile de pe cele 2 parti.
Apoi in timpul executiei CFR trebuie sa aiba reprezentanti si chiar topografi la fata locului pentru a se asigura periodic ca nu se produc deplasari ale podului / rambleelor si ca nu se patrunde cu nimic in gabaritul CF sau in zona de siguranta a catenarei.
Daca se mai cer si intreruperi de circulatie / de alimentare a catenarei atunci chiar ca devine prea complicat.
Si toate astea pentru o podisca minimalista ale unor rupti-in-***? NU. Hai pa!

La Sinaia cum de se poate? Nu ar arata si la noi foarte frumos asa ceva?
https://www.google.ro/maps/@45.3379957,...312!8i6656

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor andrei11

Am impresia ca vorbim despre lucruri complet diferite...
Apoi in timpul executiei CFR trebuie sa aiba reprezentanti si chiar topografi la fata locului pentru a se asigura periodic ca nu se produc deplasari ale podului / rambleelor
:?:   :lol:  :lol:

...si ca nu se patrunde cu nimic in gabaritul CF sau in zona de siguranta a catenarei.
Daca la primul punct hai ca as fi de acord, la punctul 2 mi se pare absurd, ce are una cu alta ?

Daca se mai cer si intreruperi de circulatie / de alimentare a catenarei.
:lol:  :lol:  :lol:
De ce ? Ceea ce se propune este un alt pod, la 3, 10, 20 m distanta de cel al CF. N-are legatura cu podul CF.

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor TibiV

shoppy wrote:
La Sinaia cum de se poate? Nu ar arata si la noi foarte frumos asa ceva?
https://www.google.ro/maps/@45.3379957,...312!8i6656


In Herastrau as prefera ceva de genul...







Stiam ca avem poze cu pasarela/podul din Parcul Drumul Taberei si pe forum, dar nu le-am gasit...
In orice caz sunt sigur ca se poate face ceva elegant si in Herastrau, nu o simpla traversare a lacului din A in B...

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor shoppy

Pai prostia doreilor este nemarginita, daca aia isi pun o macara pe-acolo exista permanent potentialul sa intre in gabaritul CF, ce faci?, ii crezi pe cuvant ca sunt profesionisti si nu fac greseli?

Si poate chiar se trezesc aia ca din cauza restrictiilor de calare a macaralei anumite piese nu se pot manevra decat pe deasupra sau foarte aproape de gabaritul CF.

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor TibiV

Poate doreii au si ei un sef care a terminat Facultatea de Constructii si care va sta langa ei... ;)

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor shoppy

Da, si care isi intarzie propria constructie ca sa fereasca gabaritul CF, baiat destept, lucreaza pentru concurenta.
Daca admitem sa construim langa podul CF nici nu-mi vine in minte unde calam macaraua si pe unde bagam trailerul cu componentele metalice, cine este fan poate da o solutie.

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor andrei11

Oameni buni, cine citeste rândurile acestea si nu stie situatia din zona crede ca trebuie construit asa ceva :
1.jpg (55.03 KB; downloaded 3594 times)

... nici nu-mi vine in minte unde calam macaraua si pe unde bagam trailerul cu componentele metalice, cine este fan poate da o solutie.
Una bucata solutie :
Cu asa ceva :
2.jpg (90.99 KB; downloaded 3596 times)

Ok, îi dam copertina aceea jos si-l transformam in vaporaş de marfă.
Tibi, mi-ai placut la faza asta. Nu e nevoie de un asemenea pod, ci mai degraba de asa ceva :
3.jpg (189.95 KB; downloaded 3592 times)

Cât oi fi eu de inginer mecanic ( agricol ) si cât de afon sunt in ale constructiei tot nu o sa ma lamuriti ca e asa de greu de construit acolo un pod ( ca in ultima fotografie ) si ca trebuie zeci de mii de aprobari, intreruperea circulatiei trenurilor, catenara, deplasari ale terenului, blablabla, blablabla.
Apropo de deplasari ale terenului, daca isi fac acolo adapost un stol de cârtiţe si sapa pe sub fundatia podului CF ?

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura pentru sport și agrement din București  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422352 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use