Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai

70 posts, 9022 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai zapacitu

Pe tot D.Pompeiu exista loc pentru 3 benzi simetric strazii actuale in raport cu linia de tramvai: cand zic 3 bezi ma refer la 2 benzi auto si o banda pietoni (latimea ar trebui sa fie similara). E un exemplu foarte bun de PUZ bine facut si respectat, nu ca zonele rezidentiale unde nu ai loc sa intrii cu salvarea, daramite cu autospeciala de pompieri. Da, ar presupune stergerea a aproximativ un sfert din parcarile disponibile actualmente. Stiu ca nu va plange lumea dupa ele.  Ce trebuie musai corelat e pasaj subteran pentru debarcare pietoni de la Pipera si de la statiile de tramvai, plus eliminata statia stradala de RATB/V.

 




Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai General_Katana

Cred ca mai degraba s-ar face un pasaj (marcat cu rosu ce cuprinde liniile de tramvai pe mijloc) si termina cu problema pantei abrupte astfel:

Pasaj Vacarescu pompeiu.jpg (339.57 KB; downloaded 935 times)


Asta inseamna ca desfiinteaza intersectia Str Gara Herastrau - D. Pompeiu pentru ca D. Pompeiu va intra direct in Barbu Vacarescu.

 




Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai shoppy

Trece metroul pe dedesubt, nu ced ca poti sapa fundatia peretilor.

 


Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai cris_m

Metroul este mai la NV fata de reprezentarea lui @General_Katana. Se vede destul de bine pe Openstreetmap situatia.

 


Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai General_Katana

shoppy wrote here:
Da care pasaj?, subteran sau suprateran?


Cum ar fi partea de coborare a pasajului Marasesti (sector 3)
Trebuie sa sacrifici intersectia cu Str Garii Herastrau incat intrarea in pasaj panta (coborare) sa se inceapa din zona "Aviatiei Tower by radacini" (denumirea de pe google) incat sa ajungi la nivel cu Barbu Vacarescu. Gradul de inclinatie nu este atat de abrupt pentru tramvaie insa nu stiu daca pot incapea cate 2 benzi pe sens pe partea auto dar daca fac doar cu una este indeajuns pentru toata lumea. Din pacate cei care au acordat autorizatii de constructii nu s-au gandit in viitor ci pe moment ca in Balcani plus ca in viitorul apropiat se vor scumpi taxele auto incat se va forta mersul fie pe jos, fie cu mijloacele de transp in comun prin urmare macar sa asiguram tramvaiul.  :D

 


Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai ByOnu

Nu inteleg. De ce tot incercati sa reinventati roata aici, cand avem o solutie tehnica inca de acum vreo 15 ani?

P.U.Z. Inelul Median – zona Nord (tronsonul 3), realizat în anul 2011 și actualizat în 2014, propune conectarea liniei de tramvai de pe Bd. Dimitrie Pompei cu cea de pe Str. Barbu Văcărescu, prin înălțarea cotei Străzii Barbu Văcărescu și strămutarea ei parțială pe actuala Str. Gara Herăstrău, anulând astfel impedimentul produs de diferența de nivel dintre cele două artere cu tramvai.
INEL MEDIAN NORD.jpg (186.76 KB; downloaded 494 times)

 


Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai shoppy

Nu poti sa faci o rampa/debleu pentru ca trebuie sa sapi fundatia peretilor iar dedesubt este metroul.

 


Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai survola

Din nou ne împiedicăm de tunele de metrou săpate prea aproape de suprafață.
Probabil și aici este albia secundară a Dâmboviței și nu se putea săpa mai adânc.  :evil:

 


Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai aztec

Pana in anii '80 Barbu Vacarescu nu exista pe varianta de jos, acolo era o gara si un triaj, singura sosea era pe sus ...

 


Re: Lărgirea Bd. Dimitrie Pompeiu, străpungere spre Str. Barbu Văcărescu și extinderea liniei de tramvai shoppy

Ca sa pui zid de sprijin langa cladiri trebuie PM sau coloane adanci, nu cred ca daca se duceau cu metroul 3m mai jos se putea, si oricum, cu cat tunelul de metrou este mai jos cu atat cresc toate celelalte costuri, deci nu din intamplare nu s-au dus foarte jos.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422364 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use