Topic: Triajul București
57 posts, 7222 views
📖 Pagination options
- BMihai
-
Posted:
-
Re: Triajul București
BMihai
În Mai 2006, venind spre Gara 16 Februarie am văzut un marfar cu locomotivă electrică care a oprit în această gară și apoi un mecanic mi-a spus că o să vină un LDH să îl tragă prin buclă în Triaj. Era un marfar cu cisterne care venea de pe M900, cred că dinspre Craiova. Avea un vagon FS italienesc de gaz de culoare galbenă în compunere care mi-a atras atenția în mod special fiindcă scria pe el "Butan Gas" caligrafiat și era puțin mai scurt decât celelalte cisterne de gaze și avea și un fel de acoperiș plat deasupra rezervorului, dar după scrisul ăla părea că era un model vechi de vagon. La oprire mi-a plăcut fiindcă locomotiva pornise compresoarele.
Mi-am adus aminte chestia asta, în legătură cu faptul că ați spus că vedeați cum intrau marfarele în Triaj, prin buclă.
Cam în ce ani a început să se reducă activitatea în Triaj ?
În Mai 2006, venind spre Gara 16 Februarie am văzut un marfar cu locomotivă electrică care a oprit în această gară și apoi un mecanic mi-a spus că o să vină un LDH să îl tragă prin buclă în Triaj. Era un marfar cu cisterne care venea de pe M900, cred că dinspre Craiova. Avea un vagon FS italienesc de gaz de culoare galbenă în compunere care mi-a atras atenția în mod special fiindcă scria pe el "Butan Gas" caligrafiat și era puțin mai scurt decât celelalte cisterne de gaze și avea și un fel de acoperiș plat deasupra rezervorului, dar după scrisul ăla părea că era un model vechi de vagon. La oprire mi-a plăcut fiindcă locomotiva pornise compresoarele.
Mi-am adus aminte chestia asta, în legătură cu faptul că ați spus că vedeați cum intrau marfarele în Triaj, prin buclă.
Cam în ce ani a început să se reducă activitatea în Triaj ?
📖 Pagination options