Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea

1826 posts, 510284 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 131
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia 41 Metrou Usor Chev Celios

Ce idioti :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x

 


Re: Linia 41 Metrou Usor shoppy

Da, i-am vazut eu tunzand, era unul cu un parat portabil model cu sarma care se invarteste la capatul unei prajini, in spatele lui venea unul cu o geanta, semana cu un revizor de la linii. Mai bine ii puneau pe astia 2 sa stranga gunoaiele, nu inteleg de ce ii incurca iarba.

 


Re: Linia 41 Metrou Usor Gabi23

Astazi fiind sambata, linia 41, avea doar 29 de ture, astfel:

Bucurestii Noi (12 vagoane): 006, 023, 025, 101, 144, 151, 154, 164, 195, 196, 278, 339.
Alexandria (17 vagoane):136, 205, 280, 4001, 4004, 4006, 4007, 4008, 4009, 4011, 4023, 4028, 4029, 4030, 4033, 4036, 4048.

 


Re: Linia 41 Metrou Usor dot com

Scuze daca deranjez pe cineva cu mesajul meu, dar traind in Romania, platim acelasi abonament ca toata lumea, iar unele linii au peste 30 si ceva de tramvaie, iar altele vin din an in Paste.
Ar trebuie ca RATB sa se gandeasca la tot sistemul de transport din Bucuresti pentru ca nu cred ca avem vreo vina ca traim in alte cartiere prin care nu circula linii gen 41.
Atunci cand e vorba sa se suplimenteze unele linii sau se infiinteze altele, raspunsul diplomatic e acelasi mereu: "nu sunt tramvaie!"
Cu respect!

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia 41 Metrou Usor Utilizator anonim

dot com wrote:
Scuze daca deranjez pe cineva cu mesajul meu, dar traind in Romania, platim acelasi abonament ca toata lumea, iar unele linii au peste 30 si ceva de tramvaie, iar altele vin din an in Paste.
Ar trebuie ca RATB sa se gandeasca la tot sistemul de transport din Bucuresti pentru ca nu cred ca avem vreo vina ca traim in alte cartiere prin care nu circula linii gen 41.
Atunci cand e vorba sa se suplimenteze unele linii sau se infiinteze altele, raspunsul diplomatic e acelasi mereu: "nu sunt tramvaie!"
Cu respect!



La ora actuala 41 cara zilnic pana la 180.000 calatori la un parc de maxim 40 vagoane la ora de varf, mult sub ea sunt 32, 21, 34 etc care au sub undeva la 80.000 calatori zilnic la un parc de 23-30 vagoane. La orele de varf statiile Turda, Crangasi, Uverturii, Timisoara, Drumul Taberei etc sunt pline, vagoanele venind si ele pline. Si nu dati vina pe vagoanele care stau la capat, la ora de varf stau putine vagoane la capete, vagoane multe adunandu-se doar in jurul orei 9-10 dimineata si 8-9 seara cand sunt pauzele de masa si doar in caz de blocari si alte incidente. Pentru comparatie in 2002 la punerea in functiune dupa 2 luni de statistica se circula cu 30 ture la ora de varf iar numarul de calatori era undeva la 120.000. Acum nici nu as vrea sa ma gandesc cum ar fi un 41 cu 30 ture la ora de varf.

Totusi dupa punerea in functiune a pasajului Basarab si a liniilor de tramvai de pe acesta aglomeratia din 41 o sa mai scada, atunci va muta Bucurestii Noi cateva ture pe alte linii, totusi nu cred ca vom mai vedea 41 vreodata cu mai putin de 35 ture.

 


Re: Linia 41 Metrou Usor Chev Celios

Vedeti ca 21 trece de 100.000 de calatori.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia 41 Metrou Usor Utilizator anonim

Chev Celios wrote:
Vedeti ca 21 trece de 100.000 de calatori.


~80.000 dupa sistemul de numarare al lui 401.

 


Re: Linia 41 Metrou Usor adn2377

Cred ca numarul de calatori va creste si pe alte linii in progresie geometrica, in momentul in care se vor implini simultan doua conditii:

1) Linia sa aiba cale de rulare independenta de restul traficului pe intregul traseu;
2) Linia sa aiba o frecventa de succedare a vagoanelor de cel mult 6-7 minute la orice ora.

Explicatia este destul de simpla - daca lumea va sti ca acel tramvai te duce la destinatie mult mai repede decat orice vehicol care circula in trafic auto si in plus de fiecare data vine repede - atunci numarul celor care vor apela la tramvai in locul altor mijloace de transport va fi din ce in ce mai mare - iar in cateva luni va ajunge probabil sa rivalizeze cu numarul calatorilor transportati de linia 41...

 


Re: Linia 41 Metrou Usor dot com

Foarte adevarat! :D

 


Re: Linia 41 Metrou Usor Gabi23

Astazi a fost ultima zi cand linia 41 a avut doar 40 de ture. Incepand de luni vor fi 45 de vagoane pentru asigurarea unui transport optim pentru calatorii care folosesc aceasta linie deosebit de importanta.
Astfel, astazi 14 mai 2010, erau la traseu la schimbul 1 urmatoarele vagoane:
Bucurestii Noi (18 vagoane): 008, 021, 047, 055, 094, 118, 144, 154, 160, 164, 201, 218, 226, 278, 288, 300, 339, 349.  [/b:9rfh7zyq]
Alexandria (22 vagoane): 172, 205, 224, 264, 280, 4001, 4004, 4006, 4007, 4008, 4009, 4011, 4014, 4021, 4023, 4025, 4028, 4029, 4030, 4036, 4045, 4048.  

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Linia 41 Metrou Usor Dr2005

Gabi23 wrote:
Incepand de luni vor fi 45 de vagoane pentru asigurarea unui transport optim pentru calatorii care folosesc aceasta linie deosebit de importanta.


A se citi ,,pentru a se asigura orele de muncă pentru vatmanii depourilor".

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Linia 41 Metrou Usor Tom

Aia ar fi daca se tripleaza vagoanele pentru linia 42

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Linia 41 Metrou Usor Dr2005

După ce s-a întâmplat pe Bd. Timişoara, nu mă miră.

 


Re: Linia 41 Metrou Usor Gabi23

Astazi 5 iulie 2010, erau la traseu la schimbul 1 urmatoarele vagoane:

Bucurestii Noi (20 vagoane): 006, 008, 023, 025, 054, 094, 118, 122, 143, 151, 154, 160, 164, 195, 196, 218, 226, 297, 339, 349.
Alexandria (20 vagoane): 136, 205, 264, 4001, 4003, 4006, 4007, 4008, 4009, 4011, 4021, 4023, 4025, 4028, 4029, 4030, 4033, 4036, 4045, 4048.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 131
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422363 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use