Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

437 posts, 69449 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 32
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) nokia2110

1) Maşina te duce din A în B fără punctul intermediar C. Călătorii apreciază mult acest lucru;
2) Călătorii de asemenea apreciază să aibă loc pe scaun;
3) Circulaţia în format trenuleţ - nu se poate evita prin alte modalităţi?;
4) Dovedeşte că nu se poate spori parcul circulant;
5) Ce fac de câţiva ani încoace, aduce a la părţile negative ale anilor '80.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cris_m

Bun si atunci ce propui concret? Sa nu se faca nimic ca e deja totul perfect? Eu asta inteleg de la tine :)

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) nokia2110

Propun ca să fie lăsate liniile aşa, cu sporirea parcului circulant pe ele. Adică să se investească în reparatul vehiculelor, pentru a avea mai multe ieşite pe traseu.
Acum mulţi ani (peste 18 în orice caz) a fost grevă la metrou. R.A.T.B. a putut scoate multe vehicule la traseu. Oamenii, pe bună dreptate, au fost indignaţi că de ce nu fac asta în mod curent.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) BGP2597

Cineva mai sus a spus că nimeni nu face kilometri în plus pe ochi frumoși. Suplimentările de parc înseamnă kilometri în plus, înseamnă compensație în plus. E PMB dispusă să crească compensația pentru transportul public? Nu prea e, așa că TPBI încearcă să optimizeze cât poate rețeaua de transport păstrând prestația cât de cât într-un cuantum agreat.

Până acum e de apreciat că s-au eliminat dublaje care duc la trenulețele consacrate. Decât un 131+335 care să vină trenuleț la 10 minute, prefer un 335 care să vină la 5 minute, dar să știu că mă pot baza pe el. Comasările în schimb crează noi legături directe cu efort minim.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) omirica

nokia2110 wrote here:
Propun ca să fie lăsate liniile aşa, cu sporirea parcului circulant pe ele. Adică să se investească în reparatul vehiculelor, pentru a avea mai multe ieşite pe traseu.
Acum mulţi ani (peste 18 în orice caz) a fost grevă la metrou. R.A.T.B. a putut scoate multe vehicule la traseu. Oamenii, pe bună dreptate, au fost indignaţi că de ce nu fac asta în mod curent.


Aș putea fi de acord cu afirmația dacă toată lumea ar merge cu autobuzul de la un capăt la altul. Nu cred că toți cei care se urcă în 131 de la Romană merg până în Băneasa. Altfel de ce ar mai exista stații pe traseu?

Sunt pentru suprimarea liniilor care se încalecă peste 80% din traseu. Vehiculele pot fi folosite pentru ranforsarea altor linii sau crearea altora noi.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) nokia2110

La orele de vârf, 335 pierde destule minute între P-ţa Iancului şi Bd. Basarabia (ei). Deci nu ştiu cât de mult va ajuta.
Unele trasee ar putea fi de ore de vârf sau să circule doar 7-21.
Mare prostie a fost că s-a elimitat posibilitatea unui cap de linie la Aerop. Băneasa.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Costin

Si ce sa deserveasca un capat la aeroport? Aceiasi 3 ametiti care iau tramvaiul 5 pana la capat (cand o fi gata capatul)? Realitatea anului 2023 e ca la Mall Baneasa e cererea mare, iar aeroportul e doar un punct cu ceva relevanta istorica, fara nici o utilitate in prezent. Cam la fel ca linia 131. Scoateti si voi capul din mentalitatea asta cu linii si terminale istorice, ca orasul evolueaza si nu tine cont de sensibilitati istorice.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Utilizator anonim 2

Orasul se schimba, mai bine zis. Nu as zice chiar ca evolueaza :)

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Chev Celios

Voi uitati ca liniile care se dubleaza in peste 85% din traseu sunt linii care in comunism ( aici sunt colegi de forum care stiu mai bine care mine) erau linii de baza(cele cu 1XX), varianta barata( cele cu 2XX) si varianta rapida( cele cu 3XX).

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cosminduru

Pentru a elimina zonele moarte cu puțini călători, de ce nu se ia în considerare varianta scurtată? Am mai văzut prin alte orașe din vest. Trasee cu zone ranforsate și secțiuni (spre periferie) mai rare. De ex. tramvaiul 16 care ar putea în timpul săptămânii să circule la Pipera și în week-end să se limiteze la bucla de la Lacul Tei. Sau din 4 tramvaie, unul să continue și 3 să stea pe traseul scurtat.

Astfel asiguri frecvența bună pe segmentele cu cerere mare și încărcare de transport, iar pe segmentele celelalte rămân mai puține vehicule, care să respecte un orar clar și atunci rezolvi 2 iepuri dintr-una.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cris_m

Transmite o petitie la TPBI in acest sens, tin minte ca mai era un coleg care sugera fix acelasi lucru cu 16.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) sorin.niculescu_

Întrebare: de ce s-a creat o a doua parte a acestui subiect, respectiv „Discuții despre transportul local din București”?

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Costin

Pentru ca avea peste 400 de pagini subiectul. Este si greu de urmarit, ridica si probleme de performanta... nu avea nici un sens sa continuam tot acolo, pana la 800 de pagini sau cine stie cat.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) alexandru_gr

Acum ceva timp am adresat o petiție către TPBI în care le solicitam o data aproximativa de introducere a transportului public pe strada Brățării din sectorul 3 răspunsul lor găsindu-se în atașament.
Din răspunsul dat reiese faptul că totul depinde de administratorul drumului (în cazul de față PS3) sa facă ultimele "retusuri" adică dotarea capătului de linie cu o cabină ptr șoferi.
Am făcut sesizare către PS3 intreband același lucru.
Răspunsul celor de la PS3 îl regăsiți atașat și din acest răspuns  reiese ca petiția mea a fost redirecționată către STB.
Am depus o petiție și către PMB cu speranța că fiind Primăria Capitalei vor lua atitudine și vor grăbi lucrurile însă răspunsul lor a fost același.
Petiția a fost redirecționată către STB.

În cele din urmă am primit și răspunsul celor de la STB în care spun că nu este de competența lor ceea ce vreau sa aflu și că trebuie să mă adresez celor de la TPBI.

Concluzia:
Nimeni nu știe ce se întâmplă cu exactitate în orașul acesta.

Răspunsul STB

Societatea de Transport București STB S.A.



Nr. înreg.: 110299/10.08.2023



Către: Domnul .....

           bogdan_bad17@yahoo.com











Stimate Domn,



Referitor la petiţia dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 110299/08.08.2023, vă transmitem următoarele:

STB S.A., în calitate de operator intern, prestează serviciul de transport public de călători în regiunea București – Ilfov conform Programului de Transport atribuit de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov, asociație care are calitatea de autoritate tutelară.

Ca atare, aspectele legate de trasee, modificare trasee, înființare/mutare staţii, programe de circulaţie, reorganizare linii de transport, capacitate de transport oferită pe fiecare linie etc. sunt de competența TPBI, iar pentru analizarea solicitării dumneavoastră, vă puteţi adresa TPBI utilizând platforma unică de gestionare a petițiilor din domeniul transportului public pe raza regiunii București – Ilfov –https://tpbi.ro/contact/#leformx-12 sau puteți transmite un e-mail la adresa office@tpbi.ro.





Cu stimă,


Serviciul Comunicare, Marketing, Relații cu Publicul
Răspuns PS3
Screenshot_20230810_135045_Yahoo Mail.jpg (308.08 KB; downloaded 1057 times)
Răspuns PMB
Screenshot_20230810_134853_Yahoo Mail.jpg (132.79 KB; downloaded 1057 times)
Răspuns TPBI
Screenshot_20230717_114559_Yahoo Mail.jpg (176.83 KB; downloaded 1057 times)

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 32
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421771 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use