Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Pasajul Grant

319 posts, 138913 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Pod Grant rails

ce e dupa calea giulesti e sectorul 6, deci 89% din pod e in sectorul 1. acum ceva vreme mai vedeam cate o masina care curata podul, dar in ultima vreme nu s-a mai intamplat asta deloc.

 


Re: Pod Grant shoppy

Da, dar chiar si asa, masina de curatat din secotrul 1 nu poate intoarce pe Giulesti fara sa treaca pe sensul spre Orhideea, care nu mai e in 1. Cred ca e o problema de asigurare, adica utilajele sunt asigurate doar pe raza sectorului respectiv, si daca politia iti scrie alt sector pe procesul verbal al accidentului atunci ai pus-o.

 


Re: Pod Grant burli

noptile trecute au spalat cu jet puternic balustradele ,betonul de la parapeti si carosabilul , au aruncat toata mizeria pe masinile de linga pod , dimineata aveam numai pietris si murdarie pe masina
ar trebui schimbata culoarea gri de la partile metalice in alta culoare (alba visiniu  :D ) sau chiar albastru la la basarab

 


Re: Pod Grant Aron

shoppy wrote:
Da, dar chiar si asa, masina de curatat din secotrul 1 nu poate intoarce pe Giulesti fara sa treaca pe sensul spre Orhideea, care nu mai e in 1. Cred ca e o problema de asigurare, adica utilajele sunt asigurate doar pe raza sectorului respectiv, si daca politia iti scrie alt sector pe procesul verbal al accidentului atunci ai pus-o.


culmea ar fi sa intoarca utilajul fix la granita dintre sectoare, si sa vina o masina, iar din neatentie il loveste in spate si il impinge dinclo de granita, si la proces verbal..pac pac, cum s-ar spune :lol:  :lol:  :twisted:  :twisted:

 


Re: Pod Grant burli

au inceput sa sara suruburile, sa se ridice metalul de la rosturile de dilatatie , asfaltul in acle portiuni este valurit iar duca spalarea parapetilor metalici a inceput sa apara rugina, cred ca acest pod este lasat in paragina...

 


Re: Pod Grant alelanco10

burli wrote:
au inceput sa sara suruburile, sa se ridice metalul de la rosturile de dilatatie , asfaltul in acle portiuni este valurit iar duca spalarea parapetilor metalici a inceput sa apara rugina, cred ca acest pod este lasat in paragina...



Am locuit aproape 15 ani langa Podul Grant, in capatul dispre Turda, chiar in blocul de pe dreapta, cum urci spre Crangasi, m-am mutat acolo cand am inceput scoala (1986). De multe ori l-am parcurs si pe jos, pe breteaua pietonala sau chair pe linia de tramvai, cand se putea  :) . La acest pod s-a tot lucrat, aveam impresia la un moment dat ca nu e an in care sa nu se lucreze la el. Mai ales ca am prins acolo si transformarea lui 41 in "metrou usor". Sper totusi sa nu fie lasat in paragina; oricum, probabil ca odata cu inaugurarea Pasajului Basarab va fi si el mai "usurat" de trafic.

 


Re: Pod Grant shoppy

Cred ca asta a fost si ideea de la inceput, dam drumu la Basarab si dupaia inchidem cate o banda pe Grant ca sa luam la mana fiecare rost de dilatatie, da cum deschiderea pe Basarab s-a tot amanat, am ajuns cu el asa.

 


Re: Pod Grant fider

La pasajul Grant ca la mai toate pasajele vechi, ies mai multi bani din fatuire si reparatii "absolut necesare" la cativa ani. Intretinerea anuala e ca inexistenta, si normal de ce: pentru ca s-ar face din banii PMB cu suma fixa si mai mica. Asa se liciteaza la cativa ani pe o suma mare in interesul cui trebuie.

Pasajul Grant nu prea a fost reparat ca la carte nicicand de la data inaugurarii. Se apropia la scadenta in anii '90 si stim ce NU s-a facut: hidroizolatie imbunatatita pe intreaga lungime a pasajului, hidroizolatie refacuta si reamenajare pasaj pietonal Grant - Crangasi (in administrare Primarie Sector 6, trecere a pasajelor pietonale in administrare PMB alaturi de cel de la Parcul Regina Maria), sisteme de siguranta a circulatiei auto, pentru tramvai si pietonale, montare amortizoare si sisteme de compensare a vibratiilor, reconfigurare sistem preluare ape pluviale in zona rampelor, DESFIINTAREA definitiva a spatiilor ilegal ocupate de sub capetele pasajului in zona pilonilor.

 


Re: Pod Grant shoppy

Ba a fost trecut prin acel RK acum cativa ani, s-a ras tot, s-a refacut izolatia, s-a reasfaltat calumea(ca tine bine si acum), s-au facut noile rosturi, totul atat pentru benzi cat si pentru pasajul pietonal, s-a sablat si retencuit toata partea de dedesubt si stalpii de sustinere.
Ca au aia niste baraci sub 2 rampe nu afecteaza cu nimic siguranta pasajului(iar aia dinspre Crangasi cred ca au si o legatura cu primaria, nu ca aia de pe Grivita care si-au facut garaje sub rampa).
Ce amortizoare si compensatoare de vibratii suplimentare, ca avem poduri de 3 ori mai vechi decat asta care stau lafel de bine ca atunci cand au fost facute, fara nici un amortizor si sistem de compensare a vibratiilor suplimentar, si apoi vine problema ca unde sa le instalezi, ca nu ai pe nicaieri lacasuri prevazute, te apuci sa recosntruiesti toti stalpii de sustinere?
Ce e ala sistem de siguranta a circulatiei auto si ce legatura are cu structura pasajului?

 


Re: Pod Grant fider

Cu scuzele de rigoare dar "reabilitarea" a fost o porcarie:
- asfaltarea nu a fost bine facuta. Se pare ca s-a uitat cat de buna era mixtura asfaltica de se desprindeau pietricele din compozitie dupa turnare si intarire. A trebuit sa se mai asfalteze inca o data de ochii lumii (a se vedea ca bordurile sunt mai afundate decat erau initial)
- rosturile acelea minunate nici nu au fost puse initial (pana la "inaugurare") si dupa ce au fost puse se desprindeau cu totul la partea superioara. Cele vechi (prinse doar cu multe suruburi) erau si ele nepotrivite dar macar nu se desprindeau decat cand se rupea coltarul de la frecarea anvelopelor de el dupa multi ani.
- izolatia nu s-a refacut prea stralucit. Faptul ca au pus din loc in loc jgheaburi de evacuare nu e suficient. Scurgerea la capetele podului e cam la fel si scurgerea in zona statiei 41: tot proasta a ramas desi facea parte din pasaj.

shoppy wrote:
Ca au aia niste baraci sub 2 rampe nu afecteaza cu nimic siguranta pasajului.

Sunt curios de cand poti deveni proprietar, fie si abuziv, pe domeniul public si sa fie totul in regula. Apropo cand faci o hardughie fara canalizare si apa se scurge sub pilonul podului nu se numeste act criminal pentru ca risti in timp sa distrugi structura datorita infiltratiilor? nu trebuie sa reusesti intr-o zi, important este ca cineva candva va munci ca sa repare o idiotenie din asta "invizibila".
shoppy wrote:
Ce amortizoare si compensatoare de vibratii suplimentare, ca avem poduri de 3 ori mai vechi decat asta care stau lafel de bine ca atunci cand au fost facute, fara nici un amortizor si sistem de compensare a vibratiilor suplimentar, si apoi vine problema ca unde sa le instalezi, ca nu ai pe nicaieri lacasuri prevazute, te apuci sa recosntruiesti toti stalpii de sustinere?

Loc se gaseste pentru a realiza imbunatatiri, trebuie doar sa vrei. Apropo, cu cat un pasaj imbatraneste cu atat trebuie sa fie mai "asistat". Podurile care au vreo 50-60 de ani poate ca arata inca bine dar diferenta dintre "acum sunt" si "acum nu mai sunt" devine cam subtire. Rareori poduri vechi mai suporta sarcinile maxime prevazute.
Nu uita ca pasajul Grant suporta zilnic de aproape un deceniu, constant, o sarcina mai mare decat a fost proiectat sa suporte zilnic. Cand a fost aprobat proiectul, nu era linie de tramvai si nici coloana de vehicule la diverse ore. In plus, la modernizarea liniei de tramvai s-a schimbat incarcarea statica si dinamica in zona axului podului datorita solutiei adoptate. Nu inseamna ca daca podul nu are crapaturi vizible totul legat de el e OK Hai sa nu fim atat de simplisti. "Tipam" cand vedem ca apare o groapa mai mare dar trecem nepasatori cand adaugam ceva la un "puzzle" delicat precum un pasaj cu riscul de a-l afecta invizibil. De multe ori nu intelegem ca fix ce distruge echilibrul este o interventie minora facuta de cineva care nu stie ce face sau actioneaza la comanda primita de sus. Suna familiar?
shoppy wrote:
Ce e ala sistem de siguranta a circulatiei auto si ce legatura are cu structura pasajului?

La o asemenea elucubratie nu am comentarii.

 


Re: Pod Grant DanCld

fider wrote:
- asfaltarea nu a fost bine facuta. Se pare ca s-a uitat cat de buna era mixtura asfaltica de se desprindeau pietricele din compozitie dupa turnare si intarire. A trebuit sa se mai asfalteze inca o data de ochii lumii (a se vedea ca bordurile sunt mai afundate decat erau initial)

In 2005 in Bucuresti s-a incercat folosirea pe scara larga a mixturilor de tip "slurry seal"; in brosurile de prezentare parea solutia optima pentru clima si circulatia de aici, ulterior au iesit la iveala si cauzele pentru care acest tip de mixtura se foloseste in general la parcari - duritate, zgomot de rulare, pietricele  :|

Atunci nu numai Podul Grant a trebuit reasfaltat cu o mixtura normala pentru bulevarde ci si Calea Victoriei sau Bd. Elisabeta... bani aruncati pe geam!

 


Re: Pod Grant shoppy

Stai usor ca nu e motiv de cearta, , insa sa va hotarati despre ce vorbim, ca eu ziceam de structura, tu zici de semne de circulatie si garaje amplasate ilegal iar DanCld zice de asfaltare...

Nu sunt de acord cu ideea ca pasajul a fost planuit pentru o sarcina mai mica decat ce circula pe el acum, normal daca ai un pasaj de 2 benzi sarcina pe care trebuie sa o suporte e 2 benzi alea pline de basculante incarcate cu nisip, pentru ca asta este cazul cel mai nefericit care poate aparea, de aceea asa se fac si testele. Iar initial pasajul era 2 benzi + sina de tramvai pe care se putea circula si cu masina ca nu era separata de trafic, acum ca e separata practic incarcarea maxima posibila pe pasaj a scazut.

Daca prin sisteme de siguranta a circulatiei vrei sa spui parapeti atunci daca te-ai gandii un pic si la elucurbatii probabil ai descoperii ca nu a fost nici o masina care sa zboare de pe pasaj si nici nu a fost nici o masina care sa intre pe sina de tramvai sarind bordura de pe pasaj, deci nu imi dau seama ce sisteme de siguranta vrei, ca parapetii/bordurile existente sunt suficiente.

 


Re: Pod Grant shoppy

Ieri s-au peticit rosturile de dilatatie cu bitum pe sensul spre Turda, azi erau pe sensul celalalt impreuna cu alt echipaj care suda pe la rosturile de dilatatie.

 


Re: Pod Grant SniperGuy

shoppy wrote:
Ieri s-au peticit rosturile de dilatatie cu bitum pe sensul spre Turda, azi erau pe sensul celalalt impreuna cu alt echipaj care suda pe la rosturile de dilatatie.

Uite si de ce... :)

S-au ales cu cauciucurile tăiate de la rosturile de dilataţie pe Podul Grant
http://www.realitatea.net/s-au-ales-cu- ... 35591.html

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422348 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use