Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Pasajul Grant

319 posts, 139291 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Pod Grant subway guru

Doar ca intri cu vizibilitate mai buna si mai ushor...

 


Re: Pod Grant danielstan

andrei11 wrote:
Benzile de accelerare / franare sunt absolut inutile, nu mai insistati. Nu inteleg la ce te ajuta o astfel de banda  :?:  :?: Mai inaintezi 30 metri pe banda speciala care apoi se termina, cum intri pe banda 1 ? Exact ca si cu 30 de metri mai in spate, cum e acum, fara ele.

Iarna pe zapada fara aceste benzi s-ar bloca masinile grele la urcarea pe pasaj.
Una e sa stai cu TIR-ul cu remorca in rampa pasajului la Cedeaza trecerea si sa te infigi cand poti si
alta e sa fii cu tot TIR-ul pe pod si sa astepti sa intri pe banda 1 din 2.

E adevarat ca noi, in general ne gandim la situatia noastra de soferi de masini mici, unde nu e asa de greu sa intri.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Pod Grant Dr2005

Camioanele nu prea au voie în Bucureşti... iar TIR mai sunt - poate - cele care vin din Turcia, că în UE nu se mai aplică această convenţie.

 


Re: Pod Grant danielstan

Poate am gresit cu camioane si TIR-uri, dar problema ramane pentru urcarea rampei in coloana de masini, iarna, pe zapada.
Si vara, perfect de acord cu ideea de vizibilitate mai buna si demaraj mai bun.

 


Re: Pod Grant alelanco10

subway guru wrote:
Nu va mai facetzi probleme 'cu incarcarile' pasajul Grant e calculat sa reziste si la traficul actual si la cel 'de perspectiva'


Cat ma bucur ca am "descoperit" acest forum in care gasim pareri avizate (am cont de curand, dar sunt cititor de mai demult  :). Nu de alta, dar despre acest pod am mai citit tot felul de tampenii prin presa, inclusiv ca noua linie a tramvaiului 41 (la momentul instalarii ei), cu structura si bordurile ei, ar fi prea grea pentru el.

 


Re: Pod Grant fider

alelanco10 wrote:
Cat ma bucur ca am "descoperit" acest forum in care gasim pareri avizate (am cont de curand, dar sunt cititor de mai demult  :). Nu de alta, dar despre acest pod am mai citit tot felul de tampenii prin presa, inclusiv ca noua linie a tramvaiului 41 (la momentul instalarii ei), cu structura si bordurile ei, ar fi prea grea pentru el.


Punctual, daca luam de bun orice se zice nu facem nici o treaba. Pe de alta parte pana cand nu vad acel studiu si simularea facuta pentru incarcarea pasajului Grant, cate tone pe metru patrat, repartizarea statica si dinamica, fortele maxime ce pot fi suportate inainte de a ajunge la incovoire sau forfecare nu o sa accept doar o chestie aruncata gen
subway guru wrote:
"Nu va mai facetzi probleme 'cu incarcarile' pasajul Grant e calculat sa reziste si la traficul actual si la cel 'de perspectiva'"
mai ales avand in vedere ca persoana care face aceasta afirmatie ar putea avea toate datele la dispozitie dar considera ca am fi prea "nepregatiti" sa le digeram si analizam. Pana in acel moment avem un pasaj mai greu din punct de vedere static decat era in trecut, si asta e cert. Ca s-a calculat candva si o alta sarcina e o alta poveste, problema e sa avem un argument clar ca s-a facut asta pentru ca trebuie contrazisa realitatea din teren care e alta decat la darea in folosinta cu riscul potential evident.

 


Re: Pod Grant shoppy

Adica 1m de panou de sina cf e mai greu decat 3mp de bitum pe 3 straturi(ca stalpi si borduri erau si inainte)?

 


Re: Pod Grant alelanco10

fider wrote:
Punctual, daca luam de bun orice se zice nu facem nici o treaba. Pe de alta parte pana cand nu vad acel studiu si simularea facuta pentru incarcarea pasajului Grant, cate tone pe metru patrat, repartizarea statica si dinamica, fortele maxime ce pot fi suportate inainte de a ajunge la incovoire sau forfecare nu o sa accept doar o chestie aruncata gen
subway guru wrote:
"Nu va mai facetzi probleme 'cu incarcarile' pasajul Grant e calculat sa reziste si la traficul actual si la cel 'de perspectiva'"
mai ales avand in vedere ca persoana care face aceasta afirmatie ar putea avea toate datele la dispozitie dar considera ca am fi prea "nepregatiti" sa le digeram si analizam. Pana in acel moment avem un pasaj mai greu din punct de vedere static decat era in trecut, si asta e cert. Ca s-a calculat candva si o alta sarcina e o alta poveste, problema e sa avem un argument clar ca s-a facut asta pentru ca trebuie contrazisa realitatea din teren care e alta decat la darea in folosinta cu riscul potential evident.


Tocmai de asta am zis de "tampeniile" din presa; e foarte greu de gasit o sursa credibila. De aceea apreciez acest forum, tocmai pentru informatiile si explicatiile pertinente. Pe de alta parte, cum am spus in primul post, pregatirea mea este economica, asa ca eu unul sunt "nepregatit" pentru a analiza datele respective; personal, in domeniul asta, ma multumesc si cu o "chestie aruncata".  ;)

 


Re: Pod Grant earthchild

subway guru wrote:
Doar ca intri cu vizibilitate mai buna si mai ushor...


Pentru vizibilitate la urcarea pe pasaj sunt suficiente oglinzi amplasate unde trebuie. Chiar nu inteleg de ce nu se apeleaza la aceasta solutie, cand urci rampa dinspre Giulesti, spre exemplu, ai o masina mai joasa si nu vezi peste parapet, trebuie sa iti sucesti capul la 130 de grade inainte de a intra pe banda 1.

 


Re: Pod Grant shoppy

Da, rau nu poate sa faca, nu mai sucesti capu si cand e sa iasa autobuzu nu mai iese cu botu si in banda 2(alte avantaje nu vad), dar cand ne gandim la investitie mai bine o lasam moarta...
Adica la rampa care urca de pe Grivita dinspre Clabucet nici nu cred ca ai cum sa faci chiar daca demolezi partea pietonala, ca nu ai unde sa pui pilonul din cauza liniilor de cf, cealalt arampa lafel ar venii pilon in mijlocul Grivitei, la rampa de urcare dinspre Giulesti lafel nu poti sa faci ca ar venii pilon in mijlocul bulevardului Giulesti, poti sa faci doar la rampa ISAF(cu devierea strazii spre Isaf pe sub pasaj pe toata lungimea ei) si la rampa de langa fostul Teatru Giulesti, deci din 5 rampe se poate construii doar usor la una si greu la cealalta...

 


Re: Pod Grant Nightwolf

Dr2005 wrote:
Camioanele nu prea au voie în Bucureşti... iar TIR mai sunt - poate - cele care vin din Turcia, că în UE nu se mai aplică această convenţie.


Vezi ca limita la inelul B e fix Podul G. iar noaptea e un hai-hui de nedescris la tonaj p`acolo ...

 


Re: Pod Grant burli

confirm cele de mai sus, camioane de mare tonaj ,  :shock:  curse de moto , tobe "sparte" in miez de noapte, cit despre oglinzile care ar asigura intrarea pe pod de pe bretele sint prost pozitionate si murdare

 


Re: Pod Grant danielstan

Ne facem ca nu intelegem?
Nu vizibilitatea e problema la urcarea pe pasaj, ci DEMARAJUL pentru a intra pe banda 1.
Daca demarezi din rampa ca sa intri pe banda 1 direct in plin trafic... si mai e si zapada iarna... sa vezi ce accidente se vor produce sau cozi la urcare pentru ca mai sunt si Dacii 1300 in circulatie care trag mai greu la deal.

Stiu ca podul Grant nu are benzi de accelerare pe pod si se urca din panta, dar se observa uneori cum cei ce urca sunt nevoiti 'sa se bage'...

 


Re: Pod Grant Goldmund

@Andrei11,
tu vorbesti serios?!
Andrei scrie:"Benzile de accelerare / franare sunt absolut inutile, nu mai insistati. Nu inteleg la ce te ajuta o astfel de banda     Mai inaintezi 30 metri pe banda speciala care apoi se termina, cum intri pe banda 1 ? Exact ca si cu 30 de metri mai in spate, cum e acum, fara ele."
1-avand banda de acceleratie, eu stiu de "legea fermoarului", atunci cand, din doua benzi paralaele, ramane doar una(sau din trei, raman doua,samd)
2-una e sa dai 'prioritate' din curba din care vii si alta e sa intri pe o banda, din banda de acceleratie-e simplu:eviti multe accidente grave, eviti blocarile de circulatie!Crede-ma, in multe parti din lume e considerat vital si normal asa ceva, iar Podul Grant are acest minus ce poate fi remediat.Pentru pietoni se pot face poduri suspendate,etc.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2298 forum members have written 422533 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use