MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Achiziții de trenuri noi pentru Metrorex (M2 și M5)

1182 posts, 339103 views
 
Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Stefan28

https://www.g4media.ro/seful-metrorex-pentru-magistrala-v-din-cartierul-drumul-taberei-discutam-despre-rame-noi-automate-fara-mecanici-cand-vin-cele-30-de-rame-alstom.html

Ca orice opţiune nouă, adăugată unui produs da, presupune costuri suplimentare pentru că nu a fost prevăzută de la început. Nu avem încă un preţ, dar aşteptăm cotaţia de la producătorul trenului”, a precizat Paraschiv.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex orex

Ar fi pacat sa nu exploatam la adevarata valoare M5.1, ca s-a investit (de toti membri UE :yes: ) in cel mai insemnat/avansat nivel al tehnologiei!
Multi vad, putini cunosc! :no:
PS
Sistemul de semnalizare pe M5.1 a fost un record de realizare! :yes:
Pot pune ramasag ca ce spune G. Stanciu e aievea, daca ALSTOM vrea, M5.1 va fi prima magistrala din Romania comandata cu joystick! :yes:
Abia astept sa nu se mai perinde bortosi de la un capat al altuia al trenului! :rofl:  
Cu mecanicii ”mici” (tineri in bransa) n-am nimic, sunt baieti de baieti si, de aproximativ un an, nu m-au pus in cap pe M5.1! :yes:

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex shoppy

Ca producator de trenuri nu trebuie sa ai sange, costul suplimentar este mic fata de ATO, chiar si pe ATO trenul la peron primeste comanda de liber din ATS si mecanicul trebuie sa inchida usile si sa comande plecarea, chestie simplista de implementat pe PLC-ul trenului, chiar astronautii NASA au vorba autoironica "and the monkey flips the switch".
(Stiu ca pare super complicat cand treci de la cale libera la BLA la dispecerat la ATP la ATO, dar daca Metrorex ar avea coloana si ar da linia in exploatare direct cu ATO si nu pe moduri din ce in ce mai putin degradate atunci s-ar vedea cat este de simplu.)

Acum daca apar probleme specifice calatorilor adica tinut usile, stat dincolo de limita de siguranta a peronului, aruncat bagaje sau pe ei pe sina, pe Alstom nu il intereseaza, nu se poate reprosa asta trenului ci operatorului / proprietarului de infrastructura; lafel daca instalatiile de cale se distrug din cauze de inundatie, rozatoare, furt, mentenanta insuficienta, din nou nu este vina Alstom.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex subway guru

In momentul de fata, dupa achizitia Bombardier, Alstom are pozitie de monopol pe aproape intreaga retea de metrou bucurestean, are contract de rame, are mentenanta in totalitate, are toate licentele de automatizare mai putin M4…Mrex va juca marionete pe sarma in relatia cu ei, legati de picioare si cu mainile la spate!…dar si-au dorit-o, idealul lor a fost mereu sa aiba uniformitate in toata reteaua pentru ca e mai usor de operat si administrat, restul putin importa, ca turcul/romanul plateste!!!
:headbash:
Sa vezi Marie distractie, ce n-a vazut Parisul!.
Halal competitie libera…
:bleah:
In privinta ramelor complet automatizate problema esentiala nu e suplimentul de pret ci ocultarea conditiei eliminatorii privind sarcina maxima pe osie ce a fost cu greu indeplinita de concurenti, ba a mai fost si intens contestata de competitori. Chiar si o minima incalcare a acestei conditii va conduce la un imens scandal international, cu consecinte nebanuite.
Personal nu cred ca se va intampla nimic, e doar o lovitura de reclama si marketing frantuzesc dibaci…

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex shoppy

Dorinta de a pune pe unii in pozitie de monopol este endemica la MT, uite si la CFR Infra unde licitatiile au conditii anticoncurentiale ca sa se cumpere echipamente de la cei care deja au pus in functie(evident concurenti si ei la aceeasi licitaite) si apoi vine justitia si respinge contestatiile Siemens si Thales care acuza monopolul, adica ne dorim sa plece Siemens ca suntem noi destepti.

Este foarte bine ca ministrul Drula construieste autostrazi, sosele, centuri, variante ocolitoare, bretele si benzi, dar este nevoie de atentia lui si aici altfel o sa ajungem ca domeniul energetic din Buglaria unde ABB are monopol si le vinde ce vrea, cand vrea si la ce pret vrea, iar oricine cracneste ajunge imediat somer.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex punmeister

Repet, costurile pentru trecerea M5 de la GoA 2 cum e acum, la GoA 4 pentru exploatarea in regim UTO este foarte mare, nu se va justifica cel putin in clipa de fata.

BTW, Alstom nici acum nu indeplineste cerintele impuse de CE pentru preluarea Bombardier, inca au de vandut uzinele de la Hennigsdorf si Reichstoffen, plus pus cuiul in sicriu pentru gama Bombardier Zefiro.

 


Go to page:  1  ... 79 80 81 82 83 84 85
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422350 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use