Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Transport public de noapte STB

761 posts, 301908 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Transport public de noapte RATB Gabi23

Pai fluxul masiv de calatori la acea ora este dintre centru spre periferie :roll:. Ca exista o mica minoritate care are chef de ieseala in centru la un club ceva, e alta treaba. Si nu stiu unde si cum de numai la tine se intampla treaba cu "in functie de cheful soferului", ca si eu frecventez destul de des zona si nu ma lovesc de "in functie de cheful soferului", vazand ca pur si simplu se respecta orele...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Transport public de noapte RATB Dr2005

Eu oricum nu aveam ce face cu ultimul 368 - care plecase oricum mult mai devreme decât trebuie -, eu vroiam să ajung la Str. Braşov, deci îmi trebuia un 122 sau 385 (care oricum nu mai circulau la ora aia) sau o retragere de Alexandria sau Ferentari. Până la urmă al 5lea autobuz m-a luat.

Acum am văzut că s-a mai prelungit programul, ultimul 385 e la 22:55 şi ultimul 368 la 23:20.

 


Re: Transport public de noapte RATB Lohengrin

Mea culpa, am făcut Ctrl-F după "Gara" și mi s-a pus pata cînd am văzut că Results.equals(CIUCIU). Chiar și așa, e puțin doar N117 la Gară. Variantele nocturne ale troleibuzelor 71, 85 și 96 trebuiau să fie a must. Părerea mea.

 


Re: Transport public de noapte RATB bercenicity

Despre orar: ideal ar fi sa aiba sosirea programata la Piata Unirii cam cu 10 minute inainte de plecare, iar toate sa plece in jurul aceleiasi ore. Ideea e sa ai cum sa faci transbordarea fara sa astepti o ora. Problema e ca nu ai unde sa "cazezi" in centru 23 de autobuze in acelasi timp... Si chiar daca s-ar imparti in doua grupe liniile cu trasee relativ apropiate (gen N117 si N118, N105 si N106, N107 si N112, etc) tot nu ai unde sa cazezi 12 autobuze la Unirii....

 


Re: Transport public de noapte RATB fider

Problema importanta in situatia de fata este ca, din ce am vazut, nu avem nici un traseu cu capat la Gara de Nord. Acest lucru este mai mult decat suspect cand, de fapt, mai avem si trenuri care pleaca/vin noaptea in Bucuresti. Nu toata lumea care ar folosi trasele de noapte se duce la o terasa in zona Lipscani sau cluburile din apropiere.

Aici avem, de fapt, marea problema a RATB: dupa criterii stiute numai de ei, fara a exista nici un fel de minima dezbatere publica, se arunca niste trasee ce nu pot avea succes in conditii normale. Trec peste vadita prostie in a nu afisa orare de plecare-sosire la capete de linie sau macar de a face o mentiune a acestor linii si pe tabela din statiile pe unde va trece. Desigur, ideal, ar trebui sa fie mentionate si orele de trecere prin statia respectiva plus un numar de telefon pentru reclamatii la RATB asta doar asa ca tot nu ai de unde sa afli cum poti face o reclamatie telefonic din moment ce noile chioscuri au usi metalice care acopera fix avizierul unde sunt trecute aceste date. In aceeasi ordine de idei ar trebui sa fie si cel putin un automat pentru incarcare carduri in Piata Unirii desi acestea sunt necesare si in alte puncte pe traseu. Daca am fi intr-o tara civilizata, sau macar intr-un oras civilizat pentru ca stim de exceptii posibile in Romania, ar trebui sa existe informare tip text in statii care sa spuna peste cate minute trece autobuzul ca sa nu se piarda timpul.

Cu toate acestea este destul de evident ca nu vor fi luate masuri logice. Probabil pana la urma intentia este doar ca nea Crita sa se laude ca a facut si asta nu ca va avea succes. Prevad ca, in timp, numarul traseelor se va reduce si pana la urma ori va fi semi-desfiintat sistemul ori se va realiza visul lui Crita cu aprobarea achizitiei de microbuze in 2012, ca tot este an electoral. Desi nu prea imi place interpretarea politica a acestui demers am o vaga impresie ca exista ceva interes in aceasta directie. In continuare: nu m-ar mira sa mai reapara niste trasee preorasenesti in toamna.

 


Re: Transport public de noapte RATB Victor92

Poate vom avea Rocaruri de Simon pe aceste linii de noapte  :lol:

 


Re: Transport public de noapte RATB MosCraciunsky

Pana la urma intre 23:00-1:00 si 5:00-6:00 vad ca se va circula din 15 in 15 minute. Si au bagat si o harta http://www.ratb.ro/v_noapte.php
Hmm, dar traseul N110 cum ajunge de pe Splai pe Ciurel? Nu era oprita circulatia pe acolo?

 


Re: Transport public de noapte RATB Lohengrin

S-ar putea rezolva elegant problema Gării cu o linie N124 Unirii - Universitate - Romană - Victoriei - Maltopol - Gara de Nord, cu frecvenţa la 15 minute cel puţin cît timp circulă trenuri.

 


Re: Transport public de noapte RATB Chev Celios

Acum sa va dau bomba. Liniile de noapte nu sunt operate de catre RATB. Ele sunt operate de catre o firma privata(nu mai trebuie sa zic a cui este firma) care o sa inchirieze autobuzele regiei. Aaaaaa si o sa se scoata liniile de serviciu de noapte. In loc sa le comaseze ei le scot de tot. Ore ce facem cu soferi din Voluntari,Ganeasa,Moara Vlasiei, Balotesti, etc.Dobitocire,manipulare,si mancatorie mare cu aceste lini de noapte.



Presiunea buboiului creste tot mai muuuuult.

 


Re: Transport public de noapte RATB Victor92

Presimt ca va urma in curand un 1 aprilie 2010 mai lung daca situatia va sta astfel...

 


Re: Transport public de noapte RATB florinmaster

Asta seara am trecut cu 123 pe la Piata Unirii si am vazut cateva Mercedes Citaro 2 cu indicativul PROBE la Mitropolie. Erau vreo 4 autobuze in jurul orei 22:45. Printre autobuze am remarcat 6227 si 4527.

 


Re: Transport public de noapte RATB Gabi23

Statiile de pe noile trasee au fost deja marcate  :).

DSCF0653.JPG (685.86 KB; downloaded 11293 times)

DSCF0654.JPG (507.45 KB; downloaded 11298 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Transport public de noapte RATB Utilizator anonim

Urmatoarea etapa ar fi niste amenzi cu multe 0 si dosar penal pentru distrugere, dedicatie pentru cei care picteaza, distrug, lipesc afise pe tot ce le sare in cale. Apoi sa trecem si la niste indicatoare mai moderne.

 


Re: Transport public de noapte RATB rosetti61

Statii pentru liniile de noapte in Piata Unirii se pot face in trei puncte: statia lui 783 pentru liniile 101, 102, 108, 110, 113, 116, 118, 119, 123; str. Halelor pentru 109, 115, 120, 121, 122 si statia de pe Aleea II pentru 103, 104, 105, 106, 107, 111, 112.
Ce nu-mi place e ca le-au amestecat - nu au mai pornit firesc, in sens orar, pornind cu prima linie de la Piata Presei

Aceasta este epoca V-a transportului de noapte:
I - in a doua jumatate a anilor 50 (~1959) transportul nocturn este organizat pe 19 trasee de tramvai.
II - serviciul de noapte se reorganizeaza cu linii deservite de autobuze, doar linia 26 ramand de tramvai, linii identificate cu litere, avand punct comun de plecare spre cartiere Piata 1848.
III - in 1981 are loc renumerotarea liniilor, pastrandu-se insa traseele dar capatul se muta in Piata Unirii; o noua reorganizare are loc in 1983-1984, prin infiintarea unei noi linii, 429. Deserivirea pe linii de noapte se sisteaza in 1986 pe fondul situatiei din acea perioada, lipsuri de tot felul, initierea de noi lucrari edilitare, etc.
IV - in 1990 se reintroduce transportul de noapte, pe 25 de linii, pastrandu-se numerotatia anterioara, cu deosebirea ca liniile sunt grupate dupa sectorul deservit si numarul de linii aferente, cu capat tot la Piata Unirii.
V - 2011 revenirea transportului de noapte, pe 23 de linii, ce leaga centrul de principalele cartiere.
"Epocile" I-III au fost continue fara pauze intre ele.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421778 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use