Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Strapungere 1 Mai - Drumul Sarii (2010 - 2011)

297 posts, 77210 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării cornel001

Daca sunt siguri ca in felul asta le pot face sa fie foarte bine aliniate (desi degeaba daca pui capace din alea cu rama denivelata fata de capacul propriu-zis, adica fier denivelat fata de fier), ok, dar eu ma gandisem la altceva: daca stii de la inceput cum vor veni benzile, sa le faca astfel incat sa dea pe mijlocul benzii. De ex pe DN1 undeva intre otopeni si baneasa, daca mergi pe banda 1 tot dai in capace, daca erau pe mijlocul benzii era mai ok.

Alta chestie, apropo : la proiectele astea care se executa, in care refaci calea de la zero (asta de fata, Pipera, etc...), nu pun si un sistem de scurgere performant pe margine ? Probabil ca stii, pe marginea carosabilului, un fel de banda ingusta cu grilaje din pas in pas, sa se scurga toata apa. Ma uit pe Pantelimon inclusiv in dreptul unei treceri de pietoni cum se formeaza balti pe margine ca ciciu scurgere, cu toate dezavantajele de rigoare.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării subway guru

Doua lucruri, doua:
1. Problema capacelor:
Pe vremea bunicilor cand s-a 'inventat' sistemul, se punea sub capac o 'funie gudronata' care rezolva atat problema rezemarii fier pe fier cat si o oarecare etansare ca sa nu se scurga toate zoaiele in camin...
Actualmente sunt patru lucruri care sunt 'prost facute' in Bucuresti, 'jocul' la rezemarea capacului pe rama, apoi rama nu sta pe ceva solid ci pe niste 'cloatze' penibile care cedeaza sub trafic, cotele necorespunzatoare de realizare intre capace si carosabil si 'carpelile' din sistemul rutier in jur, care zboara la prima ocazie.
Mai nou am vazut pe arterele intens circulate in 'vest' ca pun capacele sub cota uzurii, se asfalteaza continuu peste ele dupa care se marcheaza 'pozitia' capacului pe marginea strazii (similar cu marcajele pentru gaze naturale, inscriptiile alea cu GN...), se decupeaza un rost cu flexul in jur astfel incat fie la o interventie fie la refacerea uzurii se vede exact unde e pozitia capacului...lucru 'destept'...
2. Problema scurgerilor:
Daca pantele longitudinale si transversale ale carosabilului + pantele transversale ale trotuarelor sunt corect realizate gurile de scurgere (geigerele) sunt absolut suficiente pentru evacuarea apelor pluviale in conditii corecte, doar ca la noi pantele sunt 'deandoaselea' si gurile de scurgere sunt amplasate 'in varful dealului'... :cry:

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării Goldmund

Am citit multe despre...capace de canal,de aceea voi devia de la "subiect".Strada 1Mai continua in Drumul Sarii prin strada Marinescu Constantin,care e o stradutza printre case si vile,unele noi!Cum se va proceda acolo?Ca doar nu vor face azi cum a facut daramici odata...
Am inteles de ce este importanta aceasta noua "strapungere":odata cu santierul metroului prin Drumul Taberii,va fi haos si va prelua din trafic...OK,insa tot atat de important mi se pare continuarea strazii Valea Ialomitei,cuntinuare intre cartierul Brancusi si case,continuare-strapungere care mi se pare mult mai importanta:la capatul troleibuzelor de azi s-a oprit si dezvoltarea Bucurestiului....acum 40 de ani!!
Valea Ialomitei trebuie continuata,ca si Bucurestiul sa "creasca"pe orizontala,ca oricum e cea mai aglomerata capitala a unei tari din UE!Astfel s-ar continua si liniile de troleibuz(inainte era capatul trol.84)dincolo de cart.Brancusi...,pana la noile blocuri (bl.12,C1.2,C1.8-chiar asa se numesc!)Dupa parerea mea umila-neaparat in zona-trebuie largita si modernizata Prelungirea Ghencea,pana la Centura-acolo,un nod rutier.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării aztec

Continuare Valea Ialomitei, momentan(repet, momentan) este inutila. Pt ca daca se apuca de metrou, se inchide total circulatia pe actuala strada valea ialomitei cel putin 2-3 ani. Mult mai importanta ar fi largirea Vaii Oltului la 2 benzi pe sens. Sau infintarea macar a unei strazi paralele intre Timisoara si Ghencea in continuarea Vaii Cascadelor, unde exista proiect de ani de zile..asa s-ar degreva traficul de pe Valea Oltului.
Probabil dupa terminarea metroului se poate prelungii si Valea Ialomitei .. pana unde vor ei...

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării Dominatrix

Goldmund wrote:
Valea Ialomitei trebuie continuata,ca si Bucurestiul sa "creasca"pe orizontala,ca oricum e cea mai aglomerata capitala a unei tari din UE!Astfel s-ar continua si liniile de troleibuz(inainte era capatul trol.84)dincolo de cart.Brancusi...,pana la noile blocuri (bl.12,C1.2,C1.8-chiar asa se numesc!)Dupa parerea mea umila-neaparat in zona-trebuie largita si modernizata Prelungirea Ghencea,pana la Centura-acolo,un nod rutier.
Nu cred ca infrastructura de troleibuz din Drumul Taberei mai are vreun viitor in perspectiva realizarii M5, si cu atat mai putin sa se prelungeasca. Acest lucru nu e parerea mea, ci a fost declarat explicit in Documentatia de Atribuire a Lucrarilor pentru M5, pe care am pus-o mai demult pe forum, aici. Poate vor ramane troleibuze numai pe 1 Mai (Compozitorilor), desi nu prea cred, intrucat cuprul de inalta puritate din firele de troleibuz "e lucrul dracului"ca sa il citez pe un mare specialist in transport public din Rromanistanul cu regi si imparati auto-proclamati, si cu altii in functii de conducere cu mai putin pigment melanic, dar perfect adaptati mediului inconjurator. Sunt atatea exemple in tara care au demonstrat ca troleul e "eficient" numai atunci cand il desfiintezi.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării Goldmund

ok,Valea Oltului trebuie si ea largina,bineinteles.Am scris si despre Prelungirea Ghencea,care leaga Bucurestiul de vestul orasului,iar peste tot sunt case si cartiere noi...Trebuie largita!
Insa...Valea Ialomitei blocheaza dezvoltarea stradala a Bucurestiului.
ok si pentru troleul care nu e...eficient,dar metroul nu va "merge" peste tot!Si chiar am postat undeva(ups!)ca nicaieri,acolo unde exista un metrou,nu poate fi "dublat"de alte mijloace de transport,insa metroul nu ajunge prea departe...,in nici un caz nu ajunge peste Cartierul Brancusi-poate acolo...un...autobuz?!

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării GAC

In 2015 cand se va construi M5 (daca nu apar nelipsitele intarzieri), cele 200 de trolee ikarus vor avea 15-18 ani, si cred ca vor incepe sa fie casate.
Eu cred ca liniile spre Universitate vor fi scoase, intrucat metroul are statiile dese si in Drumul Taberei vor ramane doar liniile 71 si 93 spre Gara de nord, care au un parc relativ mic. Chiar si asa, o data cu casarea celor 200 de Ikarusuri, cred ca va fi un real deficit de trolee, intrucat nu ma astept la noi achizitii prea curand. (daca nu ma insel, in 2009 si 2010, nu s-a cumparat nici un troleu).
Peste acestea, in ceea ce priveste troleibuzele, sunt de parere ca mai bine am avea cateva linii cu intervale de succedare mici (2-4 minute), gen 66, 97, 76, 73,74, 77, 61, 62, 85, 69, 96 care sa circule pe bulevarde DREPTE cu minim 2 benzi pe sens. Astfel sa avem cat mai putine incrucusari de linii, macazuri, etc, care ingreuneaza circulatia.

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării subway guru

@Goldmund:
Capacele de canal sunt o 'problema foarte grea' in Bucuresti si care nu a fost niciodata rezolvata cum se cade, de aceea i-am acordat un pic de 'atentie'... :lol:

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării cornel001

subway guru wrote:
Doua lucruri, doua:
........
2. Problema scurgerilor:
Daca pantele longitudinale si transversale ale carosabilului + pantele transversale ale trotuarelor sunt corect realizate gurile de scurgere (geigerele) sunt absolut suficiente pentru evacuarea apelor pluviale in conditii corecte, doar ca la noi pantele sunt 'deandoaselea' si gurile de scurgere sunt amplasate 'in varful dealului'... :cry:


pardon... pe pantelimon apa e pe margine si nu se scurge ca nu are pe unde.... deci care geigere ?

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării subway guru

Alea 'din varful dealului'!... :lol:

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării cornel001

nu inteleg nimic. pe mijlocul drumului nu vad nimic. e linia de tramvai acolo. concluzia e ca nu sunt guri de scurgere deloc ! si nu le fac macar la lucrarile astea noi ?

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării subway guru

Nu era vorba 'de mijlocul drumului' ci de pantele la rigole, la bordura...
Nu exista strada 'civilizata' in oras fara guri de scurgere.
Daca nu functioneaza sunt doar doua cauze posibile, fie sunt infundate, fie sunt prost amplasate...
Pantelimonul va intra cat de curand in 'reabilitare'.
Urmeaza sa vedem cat de dibaci vor realiza si gurile de scurgere...
Doar ca pe topicul asta discutam despre cu totul alta strada...

 


Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării bercenicity

GAC wrote:
Peste acestea, in ceea ce priveste troleibuzele, sunt de parere ca mai bine am avea cateva linii cu intervale de succedare mici (2-4 minute), gen 66, 97, 76, 73,74, 77, 61, 62, 85, 69, 96 care sa circule pe bulevarde DREPTE cu minim 2 benzi pe sens. Astfel sa avem cat mai putine incrucusari de linii, macazuri, etc, care ingreuneaza circulatia.

Cu modelele vechi de macazuri/incrucisari, da, este penibil de incet. Dar cu cele de la Nitu Vasile/Obregia de la Elektroline (fara sanii) (vezi viewtopic.php?p=2185#p2185 si viewtopic.php?p=2183#p2183 ) se pot atinge viteze respectabile.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Strapungerea 1 Mai - Drumul Sării Dr2005

bercenicity wrote:
Cu modelele vechi de macazuri/incrucisari, da, este penibil de incet. Dar cu cele de la Nitu Vasile/Obregia de la Elektroline (fara sanii) (vezi http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?p=2185#p2185 si http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?p=2183#p2183 ) se pot atinge viteze respectabile.


Desigur, şoferii sunt puşi să semneze că vor respecta regulamentul, unde scrie clar că ,,Peste macaze şi încrucişări circulaţi numai ,,la pas" (maxim 5 km/h)".€

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2298 forum members have written 422534 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use